Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is niet zo bijzonder, toch ga ik me wel weer vermaken in de Hangar! Zoals Dakpan al zei ''
Dakpan schreef:
die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.
'', true, maar dit is de Hangar --> Geweldig geluid en zoals ik 't nu heb ervaren een hele dikke sfeer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Tijdmachine was er vorig jaar. De bunker waarbij de organisatie de DYOA contest had gewonnen.


Tijdmachine heeft toch echt niet gewonnen vorig jaar (weet niet eens zeker of ze meededen) :P Dat was Into The Dark Lands
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:06 
 
Hardtraxx Newbie

Er staan wel een hoop namen tussen die ik niet spectaculair vind, maar de Hangar en B-Front zijn wel echt top. En ik kan weer een keertje mijn favo dj bijwonen, rammen bij Radical :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Open Air

ACTI
B-FRONT
THE PITCHER & JACK OF SOUND

Hangar

CRYPSIS & DIGITAL PUNK
EXIT MIND
GECK-O
THERACORDS ULTIMATE BATTLE
TITAN


Q-Dance Radio

KEEPING THE RAVE ALIVE: KUTSKI
THE MAGIC SHOW

PRSPCT

FRACTURE 4
THRASHER

Qult

ALEX KIDD
BOLD ACTION
DIABLIK
GECK-E

Hit 'n Run

MINDUSTRIES


Dit zou ik graag willen zien. Voor de rest weinig interessants of ken ik niet. Vind de line up toch wel erg tegenvallen helaas :( . Desalniettemin aanwezig, redelijk dicht bij huis en vorig jaar een episch feest gehad en toen was de line up ook niet geweldig.
Oh en weet iemand wat ik bij de Chosttown en Abstract kan verwachten? Nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.

Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordt :cool:


I tend to disagree. Muziek altijd op 1 he. :cool:

Hier ook alleen is QB daar de enige uitzondering op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Techno bunker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:47 
 

Aardig duister geweld bij de Abstract stage :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Techno bunker. :D


Abstract bunker :D

Sven Wittekind :cool: :cool: :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bryan dj schreef:
Tijdmachine was er vorig jaar. De bunker waarbij de organisatie de DYOA contest had gewonnen.


Tijdmachine heeft toch echt niet gewonnen vorig jaar (weet niet eens zeker of ze meededen) :P Dat was Into The Dark Lands


Niet gewonnen, maar deden volgens mij wel mee.

Verder een zeer karige line-up eigenlijk. Twijfelgeval dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet echt een bijzondere lijn omhoog. Abstract ziet er wel vetjes uit. Hangar ook wel, al is 't standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon weer aanwezig. Helft van de tijd in de Hangar en de rest van de tijd lekker rondjes lopen. Oh ja, en Geck-E in de Qult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Steffnov schreef:
Bryan dj schreef:
Tijdmachine was er vorig jaar. De bunker waarbij de organisatie de DYOA contest had gewonnen.


Tijdmachine heeft toch echt niet gewonnen vorig jaar (weet niet eens zeker of ze meededen) :P Dat was Into The Dark Lands


Niet gewonnen, maar deden volgens mij wel mee.

Verder een zeer karige line-up eigenlijk. Twijfelgeval dus.


Tijdmachine deed jaar ervoor mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Geck-O in de raw :worship: hopen dat hij niet te vroeg staat, kan nog wel eens heel vet gaan worden ^^

hoop ook niet dat ze Warface laten afsluiten trouwens... hopen dat ze dat aan Theracords battle overlaten.

Zoals ik al zei, How Low Can You Go in de Hangar :surrender:

SLpostcode schreef:
Oh en weet iemand wat ik bij de Chosttown en Abstract kan verwachten? Nooit van gehoord.

Ghosttown is early, Abstract is (hard)techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
Rickzel schreef:
Geck-O in de raw :worship: hopen dat hij niet te vroeg staat, kan nog wel eens heel vet gaan worden ^^

hoop ook niet dat ze Warface laten afsluiten trouwens... hopen dat ze dat aan Theracords battle overlaten.

Zoals ik al zei, How Low Can You Go in de Hangar :surrender:


Word mijn eerste keer Q-Base, maar is dat echt zo geweldig die Hangar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Stan schreef:
Rickzel schreef:
Geck-O in de raw :worship: hopen dat hij niet te vroeg staat, kan nog wel eens heel vet gaan worden ^^

hoop ook niet dat ze Warface laten afsluiten trouwens... hopen dat ze dat aan Theracords battle overlaten.

Zoals ik al zei, How Low Can You Go in de Hangar :surrender:


Word mijn eerste keer Q-Base, maar is dat echt zo geweldig die Hangar?

Vooral moeilijk luid en druk. :P Niet te veel van verwachten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo slecht vind ik de line up niet, zit voor mij genoeg tussen:

B-Front
Jack of Sound
Activator
Crypsis
E-Force
Exit Mind
Geck-o
Radical Redemption
Titan
Warface
Live: Theracords

The Sickest Squad
Detest
Dither
Drokz
Fracture 4
Gancher
Ruffneck
Catscan




Mindustries
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 03:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de line-up wel aardig, niet om van de daken te schreeuwen maar het voldoet! Q-base blijft toch vooral sfeer en locatie :) Dus hier ben ik gewoon weer bij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.


Dit vooral, die busreis van 3,5 uur vind ik het niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 10:18 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Open Air
B-FRONT
THE PITCHER & JACK OF SOUND

Hangar
CRYPSIS & DIGITAL PUNK
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
THERACORDS ULTIMATE BATTLE
TITAN
WARFACE

PRSPCT
LIMEWAX

Ghosttown
BASS D
PREDATOR

Qult
A*S*Y*S
BOLD ACTION
GECK-E

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Pffff weer een This is Hardcore stage..... :yawn:

Mee eens, jammer...

Dakpan schreef:
en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.

Ook hier mee eens.

Vind het ook niet echt een super lineup (minste in jaren werd al gezegd), maar op zich bevalt de Hangar lineup me wel ook al is ie niet bijzonder. + sfeertje he.. dus twijfel nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line-up is niet heel geweldig, maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Enige wat ik mis is iets met <2010 hs. Maar ga me hier wel vermaken; B-Front op de main en een aantal leuke namen in de Hangar. En een mooie gelegenheid om Qult eens mee te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt er ook weer een Drop Your Own Area ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Line-up had beter gekund, maar er staan genoeg namen waar ik me op kan vermaken. Verder blijft Q-Base ook gewoon een feest die ik niet wil missen, ongeacht de line-up (of het moet echt heel kut zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Komt er ook weer een Drop Your Own Area ?

Hit n run is er in plaats van de DYOA volgens mij. Heb even wat van die namen gegoogled, zit wel interessante muziek tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
kakabeeyo schreef:
Komt er ook weer een Drop Your Own Area ?

Hit n run is er in plaats van de DYOA volgens mij. Heb even wat van die namen gegoogled, zit wel interessante muziek tussen.


DYOA staat er gewoon bij wanneer je met je muis op Line-Up gaat staan ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten