Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feest: Impaqt
Datum: 07-09-2019
Tijd: 14:00 - 02:00
Locatie: Airport Weeze
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Saturday 25 May, 13:00 (CEST) at http://www.q-dance.com
Prijs:
• Early Bird (€55)
• Regular (€65)
• Titan (€75)

Website event: https://www.q-dance.com/en/events/impaqt/impaqt-2019
Facebook event: https://www.facebook.com/events/2206535969676296/

Afbeelding

Trailer:


Line-up:
TBA

Citaat:
After 15 successful editions of Q-BASE, Q-dance gears up for a new chapter in the harder styles sage. On September 7th, a monstrous new festival will see the light of day at Airport Weeze. Q-dance proudly welcomes you to IMPAQT - Festival of Titans.

DAY & NIGHT FESTIVAL - FROM 14:00 TO 02:00
IMPAQT runs from 14:00 to 02:00. As the sun sets around 20:00, the festival spans along an equal amount of day- and night-time. The outdoor festival vibe combined with a serious chunk of night-time raving: it offers the best of both worlds. IMPAQT takes place at Airport Weeze in Germany, just across the border from the Netherlands. This unique festival site accommodates many old hangars, bunkers and ammunition depots.

3 TERRITORIES - 6 STAGES - ONLY LEADING ACTS
‘Festival of Titans’: the theme says it all. The titans of the harder styles strike down in Weeze to claim their territory. Each territory is a world on its own, reflecting a specific genre and consisting of 2 stages and additional fun. For the line-up, Q-dance chooses quality over quantity. Stay tuned for the full release. Are you ready to face the titans?

‘THE TITAN SHOWCASE’ - A NEW Q-DANCE EXPERIENCE
Two hours before the official event kicks off, Q-dance premiers a brand-new show experience called ‘The Titan Showcase’, exclusively for the holders of Titan tickets. Be the first to witness the titans, as they demonstrate their powers. ‘The Titan Showcase’ culminates into a live performance of a leading act, whom will soon be announced. Be aware that only the holders of Titan tickets will get access to ‘The Titan Showcase’, which runs from 12:00 to 14:00.

With a Titan ticket, you get access to the special ‘The Titan Showcase’. Early Bird and Titan tickets go on sale on Saturday 25 May, 13:00 (CEST) at Q-dance.com and are both available while supplies last. Regular tickets go on sale as soon as the Early Bird tickets are sold out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:21 
 
Hardtraxxer

Ziet er tot nu toe nog goed uit, ook prima qua openingstijden wat mij betreft. Als die 3 territories dan 'gewone'hardstyle, raw en hardcore zijn is dat ook goed. Vraag me alleen of hoe het met busreizen zit, neem aan dat ze de reguliere begintijd aan houden maar dan ben je dus niet op tijd als je zo'n Titan ticket hebt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijzonder concept, vooral de showcase. Ik wacht eerst rustig de line-up af en wie of wat de showcase precies gaat inhouden. Wel prima prijzen voor €55 (als je dan niet de showcase bezoekt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
3 TERRITORIES - 6 STAGES - ONLY LEADING ACTS
‘Festival of Titans’: the theme says it all. The titans of the harder styles strike down in Weeze to claim their territory. Each territory is a world on its own, reflecting a specific genre and consisting of 2 stages and additional fun. For the line-up, Q-dance chooses quality over quantity. Stay tuned for the full release. Are you ready to face the titans?


Thrillogy much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, wel jammer dat nachtbeleving voor een deel weg is, al was ik bang voor een eindtijd van 11 uur ofzo, dan valt dit nog mee. En met 6 stages lijkt het ook wat kleiner te worden in omvang? Voor de rest vind ik 55 euro voor Early Bird nog redelijk te doen en het blijft voor mij in de buurt. Dus met een leuke Line-up zeker aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
neem aan dat ze de reguliere begintijd aan houden maar dan ben je dus niet op tijd als je zo'n Titan ticket hebt :huh:


Of ze houden 12:00 aan en je bent twee uur te vroeg als reguliere bezoeker :whistle: , goeie opmerking inderdaad! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jammer van maar tot 2:00, Het nachtstuk was toch wat Q-Base bijzonder maakte, omdat dat er daar niet zoveel van zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opmerkelijke zet om het festival 2 uur vroeger te openen voor de mensen die meer betalen. Dat is inderdaad wel iets dat we nog nooit eerder gezien hebben (© Q-Dance). Of ik het iets positiefs vind is een tweede.

Word verder nog niet echt enthousiast over het festival. Eindtijd van 02:00 is het voor mij gewoon net niet. Line-up moet wel heel goed zijn mocht ik hier naartoe gaan. Geef mij tot nu toe maar weer gewoon Q-Base terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Opmerkelijke zet om het festival 2 uur vroeger te openen voor de mensen die meer betalen. Dat is inderdaad wel iets dat we nog nooit eerder gezien hebben (© Q-Dance). Of ik het iets positiefs vind is een tweede.

Wel toch? Bijvoorbeeld Armin van Buuren warmup for ASOT.

Sta niet te springen om extra dure tickets voor twee uur, maar zullen vast wel als warme broodjes over de toonbank gaan. Zelf niet naar Q-Base geweest, dit feest trekt me ook nog niet, even zien wat de acts zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje geldklopperij dit, ook de eindtijd van 02:00 is zuur, beter dan 23:00 maar de nacht is juist wat Q-Base vet maakte. Maar goed. Ik wacht rustig de line-up af en ga dan pas beslissen of het het waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wacht de line-up en de - zoals Q aangaf - baanbrekende en nog nooit vertoonde veranderingen even af voordat ik hier een kaartje voor koop :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RomanAnthony schreef:
Opmerkelijke zet om het festival 2 uur vroeger te openen voor de mensen die meer betalen. Dat is inderdaad wel iets dat we nog nooit eerder gezien hebben (© Q-Dance). Of ik het iets positiefs vind is een tweede.

Wel toch? Bijvoorbeeld Armin van Buuren warmup for ASOT.

Sta niet te springen om extra dure tickets voor twee uur, maar zullen vast wel als warme broodjes over de toonbank gaan. Zelf niet naar Q-Base geweest, dit feest trekt me ook nog niet, even zien wat de acts zijn.


Oh, dat wist ik niet, excuses. Dan ben ik nog steeds benieuwd wat we dit jaar van Q gaan zien dat we nog nooit eerder gezien hebben (© Q-Dance).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Base maar dan een stuk kleiner en met een waardeloze eindtijd. Nee bedankt, de hele nacht over dat enorme terrein banjeren was juist wat Q-Base voor mij zo gaaf maakte. Moet wel een heel erg spannende lineup zijn wil ik hier naartoe gaan.

Langer kunnen feesten als je meer geld betaalt vind ik overigens ook een beroerde ontwikkeling. Als ik een (vaak toch al duur) kaartje koop, wil ik gewoon van begin tot eind het terrein op kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil het concept best een kans geven, maar die eindtijd is, heel netjes uitgedrukt, gewoon ronduit kut. Line-up moet wel heel erg goed zijn om mij over te halen. Al verwacht ik wel weer vooral de standaard namen, zeker gezien het geringe aantal stages vergeleken met een q-base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de eindtijd juist chill. Net als je moe begint te worden is het afgelopen. Eerst line up afwachten, maar als die middelmatig/gemiddeld is dan wordt het een skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up vind ik belangrijk dan alles er omheen, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mweh, met deze toelichting word ik ook nog niet bepaald warm gemaakt. Line-up moet wel uitzonderlijk zijn wil ik hier naar toegaan. Hoe zonde, Q-Base zal gemist worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik dan net in Boedapest zit met stage, ben ik stiekem toch wel benieuwd wat dit gaat worden. In ieder geval wel jammer dat ze het verzet hebben van 7:00 naar 2:00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
For the line-up, Q-dance chooses quality over quantity.


Dit kan of heel vet worden met langere sets of gewoon de standaard Q namen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoewel het concept vet overkomt, vind ik het tot nu toe nog klinken als een downgrade ten opzichte van Q-Base.
Meer betalen om vroeger naar binnen te gaan en om 02:00 afgelopen.
Erg benieuwd naar de line-up, zal de doorslaggevende factor moeten worden om te gaan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Q-Base maar dan een stuk kleiner en met een waardeloze eindtijd. Nee bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Citaat:
For the line-up, Q-dance chooses quality over quantity.


Dit kan of heel vet worden met langere sets of gewoon de standaard Q namen..


GPF incoming :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dacht dat hier op het forum juist een hoop voorstanders van overdagfeesten zaten. Maar deze eindtijd is dus ook weer niet goed.

Het lijkt mij prima. Evengoed 12 uurtjes feest gehad.
Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Maar deze eindtijd is dus ook weer niet goed.


Tegen de tijd dat men thuis is, is het alsnog weer licht buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Dacht dat hier op het forum juist een hoop voorstanders van overdagfeesten zaten. Maar deze eindtijd is dus ook weer niet goed.

Het verschil zit hem in dat Q-Base, naast Ground Zero, 1 van de weinige nacht festival was. Dat was 1 van de bijzondere dingen er aan. Lekker door de nacht struinen. Feesten in venues zijn juist (bijna) altijd 's nachts en dan is het fijner om het overdag te hebben.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten