Weet iemand nog wat Phuture Noize ongeveer draaide? Heb twee zo'n gave oudere platen gehoord die aardig bekend zijn, maar weet nondeju niet meer welke het waren
1. Phuture Noize - Somebody (Intro Edit) 2. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rocking With The Best! 3. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame 4. Phuture Noize - Twist It (/w Fadin' vocals) 5. Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix) 6. Frequencerz - Burning (Phuture Noize Remix) 7. Phuture Noize - Firepower 8. Hard Driver - Crank It Up 9. Zany - Psychedelic Trip 10. Phuture Noize - Sewerflowz 11. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz 12. Frequencerz & B-Front - Fatality 13. Phuture Noize - Fire In The Hole 14. Pavo - Communicate 15. Adaro - No Time To Sleep 16. Phuture Noize - Wrong Attitude 17. Phuture Noize - Phuture Propaganda 18. Mike NRG - Lost In Dreams (Alpha² Remix) 19. Phuture Noize - The Heat 20. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black 21. B-Front & Frequencerz - Psycho 22. Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize Remix) 23. Atmozfears - Up Top 24. Chain Reaction - War In Reverse (Phuture Noize Remix) 25. Phuture Noize & Chris One - #Haters 26. The Machine & The Geminizers - Godcore 27. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix) 29. Atmozfears & Energyzed - Never Again
Weet iemand nog wat Phuture Noize ongeveer draaide? Heb twee zo'n gave oudere platen gehoord die aardig bekend zijn, maar weet nondeju niet meer welke het waren
1. Phuture Noize - Somebody (Intro Edit) 2. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rocking With The Best! 3. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame 4. Phuture Noize - Twist It (/w Fadin' vocals) 5. Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix) 6. Frequencerz - Burning (Phuture Noize Remix) 7. Phuture Noize - Firepower 8. Hard Driver - Crank It Up 9. Zany - Psychedelic Trip 10. Phuture Noize - Sewerflowz 11. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz 12. Frequencerz & B-Front - Fatality 13. Phuture Noize - Fire In The Hole 14. Pavo - Communicate 15. Adaro - No Time To Sleep 16. Phuture Noize - Wrong Attitude 17. Phuture Noize - Phuture Propaganda 18. Mike NRG - Lost In Dreams (Alpha² Remix) 19. Phuture Noize - The Heat 20. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black 21. B-Front & Frequencerz - Psycho 22. Digital Punk - Oblivion (Phuture Noize Remix) 23. Atmozfears - Up Top 24. Chain Reaction - War In Reverse (Phuture Noize Remix) 25. Phuture Noize & Chris One - #Haters 26. The Machine & The Geminizers - Godcore 27. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix) 29. Atmozfears & Energyzed - Never Again
Ik heb JOS en The Pitcher ook nog een nieuw nummer horen draaien maar ik kan hem niet vinden, weet iemand welke dit is? Lijkt me een JOS nummertje, zat in ieder geval een lomp rauwe kick in
Haha no man ik kom al heel wat jaren op feesten, ik heb me ook heerlijk vermaakt in de back in time en een stukje wildstylez met project one platen enz.. Maar een uurtje RAW kan ik ook van genieten (energie in kwijt)
Zolang de producties maar goed zijn en niet het standaard radical redemtion we gooien er een kick en 10 breaks in, dan vind ik het prima Standaard hokjes gedoe altijd hou toch eens op man, laat iemand lekker de muziek luisteren waar hij/zij helemaal in op kan gaan Iedereen heeft een andere smaak en laat dat lekker in ze waarde en toevallig is die van mij heel breed als je het dan toch in hokjes wil gooien
Ja vertel eens op hoe was die set van Wildstylez dan? Wisselde hij af met klassiekers, of was het gewoon 20 minuutjes oude platen en vervolgens nieuwe hitjes?
Ja vertel eens op hoe was die set van Wildstylez dan? Wisselde hij af met klassiekers, of was het gewoon 20 minuutjes oude platen en vervolgens nieuwe hitjes?
Had het gevoel dat hij een uur voorbereid had en er afgelopen week opeens achter kwam dat hij nog 45 minuten extra had, dus dat eerst maar met oude tracks invulde tot 11 waren het alleen maar tracks <2012 en op LMM na ook nog fijne ook. Om 11 kwam opeens Earth Meets Water remix, Timeless en nog wat, dus toen weer weg gelopen. Kan zijn dat er later weer oud spul kwam, maar daar was ik (ivm Mindustries) niet meer bij.
Ja vertel eens op hoe was die set van Wildstylez dan? Wisselde hij af met klassiekers, of was het gewoon 20 minuutjes oude platen en vervolgens nieuwe hitjes?
hij begon met just as easy wildstylez en SMD remix dus toen had ik zoiets van gaan we weer en ben ik naar Ran-D gegaan omdat paar vrienden van mij daar inmiddels stonden. Vervolgens laatste stuk josh & wesz meegepakt en toen terug naar de mainstage voor het vuurwerk. Toen ik aan kwam lopen draaide die net Project One - Life Beyond Earth als ik het goed kan herinneren.
Hoogtepuntjes live voor mij deze Q-Base Ti Sento Magic Rage (originele) Phases (TBY Romantic Mix) Strike (wat blijft dit een ziek nummer, zeker over het geluid van de main ) Samara
Doen artiesten wel vaker als ze oude platen gaan draaien toch. Hier zelfs een voorbeeldje van hem zelf. Op zich wel wat voor te zeggen in verband met het enorme verschil in sounds (dat het enigszins bij elkaar past), verschillen in opbouw van platen (mixen makkelijker) en natuurlijk de hardheid van kicks (al had hij dan in beide gevallen de volgorde best om kunnen draaien).
Begrijp op zich wel dat ze oude plaatjes eerst draaien en vervolgens het nieuwe werk. Ik denk dat we gewoon tevreden moeten zijn met het feit dat hij die oude pareltjes weer tevoorschijn haalt. Ik zeg WS op Tijdmachine volgend jaar.
Ja vertel eens op hoe was die set van Wildstylez dan? Wisselde hij af met klassiekers, of was het gewoon 20 minuutjes oude platen en vervolgens nieuwe hitjes?
Die set was echt heel vet, zou serieus op een paar platen (ik heb er geloof ik een klein uur gestaan) niet misstaan op zo'n back in time area. Back 2 basics, Life beyond earth, rate reducer rmx, numbers (weet niet meer of het de rmx of origineel was), Down with the hardstyle, heb ook Miami Belch nog gehoord (weet niet of Joram die draaide), Black van Showtek geloof ik, en ik vergeet er nog een paar, maar het was in ieder geval echt SUPER tof Ik heb de laatste 3 kwartier van de set niet meer gezien, want we moesten naar Mindustries
Doen artiesten wel vaker als ze oude platen gaan draaien toch. Hier zelfs een voorbeeldje van hem zelf. Op zich wel wat voor te zeggen in verband met het enorme verschil in sounds (dat het enigszins bij elkaar past), verschillen in opbouw van platen (mixen makkelijker) en natuurlijk de hardheid van kicks (al had hij dan in beide gevallen de volgorde best om kunnen draaien).
Begrijp op zich wel dat ze oude plaatjes eerst draaien en vervolgens het nieuwe werk. Ik denk dat we gewoon tevreden moeten zijn met het feit dat hij die oude pareltjes weer tevoorschijn haalt. Ik zeg WS op Tijdmachine volgend jaar.
WS op tijdmachine zou best eens een verassend setje kunnen worden! Ben op WS X-Qlusive geweest en man o man wat heb ik genoten van de rij aan classics die voorbij kwamen en een half uur project one!
Will we add download link? Depends of Q-dance but it was probably recorded so watch out on their soundcloud channel Also some of you askin' about our t-shirts, look at Heart for Hard site soon
Toch wel weer de originele Yellow Minute gemist .. denk je hem eerst te horen, kom je er later achter dat het die remix is Lekker zeiken Verder was het echt top.
Het feestje begon al goed in de bus. Met zo ongeveer 45 partypeople richting Q-Base vanuit de Achterhoek. We waren iets voor 8 uur binnen en liepen achterlangs de mainstage waar Festuca net zijn laatste plaat er op legde. Damn dat geluid. Zo lekker als op andere feesten heb ik het geluid nog niet gehoord. Het lijkt wel of ze bij Q-base de bass verder mogen opschroeven dan menig ander feestje.
Toen we net binnen waren even met een kleine groep een foto gemaakt om onze vriend DJ Adaro te supporten:
Daarna hebben we het terrein verkend en kwamen we er al snel achter dat de meesten van ons de hele avond in de Hangar bleven. Als eerste een stukje van Activator en Zatox meegepakt waar Zatox de Zatox remix draaide van Satana. Super dik! Ook Extreme werd gedraaid waar ik toch stiekem wel een harde plasser van kreeg.
Hierna de set van Phuture Noize mogen aanschouwen. Wat was dit een drama. Eigen tracks werkte niet goed waardoor ze hitjes gingen draaien. Had het idee dat er weinig mensen echt los gingen en dat er veel mensen bleven staan. We hadden dit setje beter kunnen invullen met Jones of Blackburn.
Vervolgens Ran-d waar ik zelf weinig van mee heb gekregen omdat ik hier voornamelijk flink liep te ouwehoeren met de partypeople. Het was tijdens dit setje erg gezellig!
Hierna E-Force gezien die ik een week eerder ook op Kings of Hardstyle heb gezien. Zoals altijd weer een lekkere set en ik had het idee dat de mensen veel harder los gingen dan tijdens Ran-D of Phuture Noize. Ook kwam ik hier een maatje tegen die ik eigenlijk al voor de set van E-force wou meeten. We hadden om kwart voor 12 afgesproken en uiteindelijk kwam hij om kwart voor 1 ergens te voorschijn haha. Wat een toeval Uiteindelijk bleek dat hij zijn telefoon was kwijt geraakt en niet meer kon smsen.
TITAN wat een set! Een hoop nieuwe nummers gehoord en ben ook heel erg benieuwd naar zijn nieuwe album. Ook de collab gehoord met RR:
Al met al prima vermaakt tijdens Titan.
Hierna kwam Exit Mind. Exit mind dit jaar mogen aanschouwen op Hardfest. Hier ging het mixtechnisch een aantal keren goed mis en maakte ook wat fouten met de platenkeuze. Op Q-Base heeft hij het voor mij weer helemaal goed gemaakt. Heb 1 foutje gehoord bij het mixen en dat is al een stuk beter dan op Hardfest. Ook kwamen er met regelmaat gigantische harde tracks voorbij waar ik de naam niet van weet. Nieuw of bestaand? Hopen dat het livesetje nog online wordt gezet.
Warface Held! Heerlijke platen gehoord en Catalyst wat is dat een goed nummer zeg!
Radical! Wat opende je geweldig met allemaal oudere tracks met lompe kicks. Lekker verrassend en mijn vooroordeel van een standaard Radical set was al heel gauw weg. Absoluut geen reden gehad om een ander plekje op te zoeken.
Het eerste stukje van Theracords meegepakt om vervolgens naar de main te gaan voor Art of Fighters. Onderweg kwamen we Pete, Jurheinen en Daveytl nog tegen. Zij gingen naar Theracords. Toch wel leuk om die koppies even te zien. Petjes Brigata!
Al met al vind ik het jammer dat ik niet bij de xtra raw heb gestaan en ook heb ik ASYS gemist. Een grote groep is bere gezellig alleen iedereen wil ergens anders naar toe.
Al met al vind ik het jammer dat ik niet bij de xtra raw heb gestaan en ook heb ik ASYS gemist. Een grote groep is bere gezellig alleen iedereen wil ergens anders naar toe.
Je bedoelt de ene keer links in de Hangar en de andere keer rechts in de Hangar. Ik snap niet dat je een hele nacht in dezelfde area blijft hangen, vind IK zonde van het feest.