Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
CO2 dingen waren zo bloedirritant tegen het einde.

Er kwam ook allemaal zooi uit die dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Toen van Warface genoten, ik zou graag een tracklist willen zien van het begin van zijn set! Wat was dit vet.

algemeen/het-grote-hoe-heet-deze-track-topic-t4587-5075.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:19 

Donateur

Citaat:
dat mensen wat gebruiken, prima. Maar er waren zoveel mensen compleeeet van de wereld die recht door je heen wilden lopen.

Op Q-base is dat ook altijd net ff iets erger dan op andere feesten.
Vanaf een uur of 5 zie je meer ambulances op het terrein dan mensen die nog enigszins kunnen nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:13 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
elroyce schreef:
Mindustries in dat zweethok met alleen maar rook en stroboscopen. Chaos. :cool:

Zwaar baas was dat hok (en die set) btw xd overal vage teksten op de muur, vage figuren in het publiek en die aankondigingen :lol:

Grimmige gezelligheid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:15 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand nog wat Phuture Noize ongeveer draaide? Heb twee zo'n gave oudere platen gehoord die aardig bekend zijn, maar weet nondeju niet meer welke het waren :mad:

Wat ik me kan herinneren:
Phuture Noize - Somebody, Twist It (met Fadin' vocal), Wrong Attitude, Fire In The Hole, Firepower, On With The Show, The Heat, #Haters, War In Reverse Remix, Oblivion Remix, Burning Remix, Sin City Remix en 2 nieuwe (Propaganda en een andere)
D-Clear - Mindgame
Pavo - Communicate
DBSTF & HV - Shiverz
Zany - Psychedelic Trip
A2 Remix van Lost In Dreams
B-Freqz - Fatality
The Machine & Geminizers - Godcore
Adaro - No Time To Sleep

Als ik op nog meer kom dan edit ik wel. Vette set was dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Fuzzylogic schreef:
Weet iemand nog wat Phuture Noize ongeveer draaide? Heb twee zo'n gave oudere platen gehoord die aardig bekend zijn, maar weet nondeju niet meer welke het waren :mad:

Pavo - Communicate
Zany - Psychedelic Trip

Deze bedoelde ik, kwam er even niet op. Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:23 

Hardtraxx Addict

Heb gewoon echt heel erg genoten van deze editie :) Komt vooral door de Back In Time area. Was een gezellige boel daar.

@Wootum: is DJ Stardust - Braindance, dat nummer waarvan niemand wist welke het was (dat ik jou ook heb gevraagd), maar ontzettend hard ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:37 

Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Nondeju wa klapte die erop! :drool:

Mcvk schreef:
klapte die er op he

y u do dis

Al met al zwaar bazig weekend gehad met vele muziekale hoogtepuntjes. Fracture 4 spande de troon. Verder genoten van Wildstylez op de main (oude platen yay), b-front op de main met het swagloopgroepje(waar ik lang niet iedereen van kende voor q-base nu wel das wel mooi), geck-o in de qult, Ruffryder in de ghosttown die alleen maar millenium hardcore van the third movement draaide (bedankt voor de tip stefffff <3), bizar vet draaiende Klaudia Gawlas en Heckler & Kuch (nog meer zin in awake gekregen :yay:) en natuurlijk de back in time area.

Wat ik minder vond was geck-o in de hangar, had ik grote verwachtingen van. Misschien wel iets te grote, en theracords allstars. Was gewoon bevestiging dat ik 90% wat er daar tegenwoordig op uitkomt gewoon niet meer intressant vind. Enige genietmomentjes waren the punishment, done with my stash, outside the box en contact. ONEE NIET, DIE WERD ALLEEN GETEASED UITEINDELIJK NIET GEDRAAID :list:

Ook plusjes voor het weer, de stages, het geluid, en gezellige mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:45 

Hardtraxx Crew

Klos schreef:
@Wootum: is DJ Stardust - Braindance, dat nummer waarvan niemand wist welke het was (dat ik jou ook heb gevraagd), maar ontzettend hard ging?

Ja, ik kon me nog herinneren dat ie daarna Pwoap draaide, dus moet hem wel zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:31 

Hardtraxx Elite

Geweldig feest gehad!
Bij binnenkomst meteen een heerlijke set van Geck-o. Toen even Crypsis & DP maar al vrij snel gaan eten.
Even een kijkje genomen bij de meeste stages, het kleine ''Drum & Bass'' bunkertje met de rode tekst op de muur vond ik wel echt vet gedaan, stonden echt de meest vage dingen op de muur. :P
Toen even naar de PRSPCT geweest voor een half uurtje Counterstrike, het geluid stond daar echt achterlijk hard, nog nooit zo hard gehoord denk ik. Toen naar Phuture Noize geweest in de Hangar, best leuke set. Naar Josh & Wesz gegaan waar het iets te druk was helaas maar wel een leuke set. Scope DJ was baas zoals altijd, draaide nog een nummer met reverse bass die zo ongelofelijk lekker klonk, geen idee welke.

Prefix & Density was leuk, Oldschool Modulators ook. Main Concern hadden ook een heerlijke set met oa G.I.R. :D
Daarna even naar Luna geweest en op tijd naar de main voor B-front. Anderhalf uur genieten.

Nog een half uurtje Theracords geweest, aantal leuke tracks gehoord. Naar de bussen gelopen, die natuurlijk helemaal achteraan stond. Maar we waren redelijk op tijd weg, 07:55 vertrokken we ongeveer.

Al met al een geweldig feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:44 

Hardtraxxer

Genoten! Wat een heerlijk festival was dit weer zeg! Derde keer voor mij, maar qua opzet verreweg de beste editie die ik heb meegemaakt.

Iets voor 6en aangekomen, gelijk naar Crypsis en Digital Punk in de hangar. Hoewel ze echt een lekker setje neerzetten en ik me prima heb vermaakt, vond ik het geluid nog een beetje tegenvallen. Het leek best zacht te staan. Waar ik voorgaande jaren bijna alleen maar in de hangar te vinden was, heb ik dit jaar bijna alleen maar bij de main gestaan.

De main stage, wow wat was die vet dit jaar! En het geluid, holy fuck, zo zuiver en zo hard. Ben wel ff weer in de hangar geweest, maar daar was het zo druk. Terwijl we bij de main bijna helemaal vooraan stonden en toch meer dan genoeg ruimte hadden om helemaal los te gaan.

Helaas had ik gisteren een bruiloft waarvoor ik om 11:30 al opgehaald zou worden, anders waren we langer gebleven tot het einde van B-Front zijn set. Jezus wat draaide die weer heerlijk en met zoveel energie, altijd genieten! 5:30 richting kluisjes gelopen, 6:15 pas richting huis gereden omdat een kneitervage vriendin de weg helemaal kwijt was, letterlijk.

Maar goed, echt genoten, volgend jaar zeker weer aanwezig!

Oh ja, dat tapwater.. briljant :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:49 

Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
Scope DJ was baas zoals altijd, draaide nog een nummer met reverse bass die zo ongelofelijk lekker klonk, geen idee welke..

Denk dat je die bedoeld. Die heb ik trouwens gemist bij Scope zijn set :cry: . die reverse moest echt hard gaan op het geluidsysteem
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:19 

Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Fluxion schreef:
Scope DJ was baas zoals altijd, draaide nog een nummer met reverse bass die zo ongelofelijk lekker klonk, geen idee welke..

Denk dat je die bedoeld. Die heb ik trouwens gemist bij Scope zijn set :cry: . die reverse moest echt hard gaan op het geluidsysteem

Het geluid stond tijdens Scope z'n set zo belachelijk hard dat deze reverse jammer genoeg niet helemaal doorkwam... dat was zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:31 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad, geweldige mensen leren kennen en geweldige setjes meegemaakt !

Rond half 8 binnengekomen, beveiliging ging allemaal erg vlot, wel werd er even overlegd of ik m'n zakken haribo en lollies mee mocht nemen, nadat ik beloofd had om er niet mee te gooien mocht ik (met snoep) verder, we zijn los !

Meteen richting hangar gelopen, Zatox & Activator waren aan het draaien. Binnen een kwartier m'n groep al kwijtgeraakt (tja, dat kan gebeuren he), en wat chille mensen opgezocht. Terechtgekomen bij een gast met een ziekelijk lange baard, die ook elk nummer kende dus met hun groep lekker losgegaan, vermakelijk setje met o.a. Red Alert, Freedom, Oxygen, Lullaby, Lost in dreams, Natural born raver. Had iig slechter verwacht. Het begon donker te worden, en met de groep richting de main gelopen.

Het laatste kwartiertje van Code Black vs Atmozfears was aangebroken, kan me hier nog Bassface en Bounce & Break remix van herinneren. Meteen een lief meisje tegengekomen wat ik ken van Ground Zero, maar zij (of ik), was ook ineens weer foetsie. Tijd voor Frontliner.

Had totaal niet verwacht dat ik aanwezig zou zijn bij deze set, maar ik heb me prima vermaakt. Stonden veel leuke mensen om me heen, die ook lekker aan het genieten waren. Halos, Symbols en Magic deden heerlijk hun werk, genieten ! Tijdens deze set aan de praat geraakt met een paar leuke dames, die ook speciaal voor Wildstylez kwamen, die beloofd had om flink wat oude klappers te gaan draaien.

Nou en of! Veel Project One werk, LDMF remix, Back to basics etc kwamen allemaal voorbij, wat heeft deze man toch geniale platen geproduceerd! Het genot straalde van onze koppen af, maar na drie kwartier kon ik het niet laten om weer te vertrekken, ditmaal richting de Back in time bunker.

Grote drukte, want Josh & Wesz waren aan het draaien. Heb me er door weten wurmen, en kwam ineens m'n vrienden tegen :D ! Mooi meegenomen, al hadden ze een bot gevonden, en probeerden ze me wijs te maken dat een maat van me een stuk arm had afgebroken, gelukkig had ik na drie seconden door dat het een geintje was, maar dit was wel even een geinig momentje :). Topset van Josh & Wesz, loeihard geluid, de kicks dreunden door je lichaam. Op en top genieten !

Na Josh & Wesz weer richting de main gegaan, om lekker te genieten van de vuurwerkshow. Kijk ik naast me, staat ineens de grote baas van Q-dance naast me. Eventjes gepraat over vooral de muziek, en genoten van de show. Heeft me ook nog een vipbandje en een biertje gegeven, hele toffe gozer :thumbup: . Ik schrok wel van die mongool die in de speaker was geklommen, gelukkig kwam hij weer op eigen kracht beneden.

Na Max Enforcer met de groep richting hangar gelopen, en jawel, ik ben ze weer kwijtgeraakt. Gelukkig heel veel bekenden tegengekomen tijdens E-force, waaronder Jurheinen (hopelijk hebben de perziken nog goed gesmaakt haha). Heerlijke set, en vanwege de drukte op het dek gestaan, waar wel ruimte genoeg was om flink te knallen.
Pluspunten voor het draaien van Sub Sonik - To hell, wat een knaller :worship:

Tijdens Titan weer de dansvloer opgegaan, er was weer meer ruimte gelukkig. Hele gave set, z'n albumnummers knallen lekker (collab met Delete :bomb: ), hij gooide er ook flink wat andere platen tegenaan... Weet zeker dat Octavius Augustus is gedraaid, maar hij draaide nog een oud nummer, wat een trager BPM heeft en ontzettend lompe kicks, iemand ? Tijdens deze set weer het vriendinnetje van Ground Zero tegengekomen, en na een knuffel en een kus weer lekker losgegaan. Begon wel honger te krijgen dus een paar bananen gehaald, kon je trouwens lekker de kickrolls mee nadoen.

Exit Mind was ook een gave set, met als ultieme geluksmomentje het draaien van het Hard Bass 2010 anthem, mijn eerste feest :love: ! Ontzettend gaaf, vond de set voor de rest wel lomp maar niet echt veel van meegekregen haha. Aan het eind van de set wat leuke mensen uit Nijmegen leren kennen, en daar bij het begin van Warface tegen het hek bij de hangar gezeten, en iedereen blijgemaakt met kersen en smurfjes. Ze waren een beetje moe, maar toen Warface Godcore draaide heb ik ze maar overeind getrokken en zijn we weer lekker gaan stuiteren. Aan het eind van z'n set was ik het dwalen/rondjeslopen/heewaarkomjevandaangesprekken wel beu, en besloot richting main te gaan voor B-front.

Toevalligerwijs ineens een vriend tegengekomen, en weer teruggekomen bij de groep, op een perfecte plek midden voor de stage. Vlak voor ons stonden Henk-Jan, Jurheinen en Daveytl, ook nog even mee geknald :P. B-front had een geweldige set, niet echt verrassend zoals op Loudness en Supersized Raw, maar zijn nummers doen het altijd prima. Ook gruwelijk dat hij Samara draaide!

Na B-front richting hangar gegaan voor Theracords live, en heb nog flink lopen raggen, lichtshow ging kneiterhard hier, evenals het geluid. Toppuntje was wel Done with my stash! Heb voortaan wel het liefst een gewone dj set als afsluiter, denk dat er dan meer variatie en vrijheid inzit. Tijdens deze set nog bij toeval een Tindermatch tegen gekomen, was wel geinig en we gaan waarschijnlijk daten :loving: .

Een uur voor het einde trouwens ook nog een geweldig gesprek met The Skribbler gehad :P

M'n vrienden weer bij de kluisjes tegengekomen, lekker naar de bus gegaan en om half 10 was ik weer thuis. Moe maar voldaan gaan douchen, m'n bed in gegaan en nog lekker nagenoten over deze geweldige nacht !

Heb trouwens nog meer Hardtraxxers gesproken maar ben daar even de namen van kwijt :$ !

Nog een mooi moment, in het bos links van de main tijdens B-front. Anne-Floor zat met haar vriend tegen een boom, benen gestrekt. Komt er een meisje met allemaal drinken aangelopen, en ziet die benen niet op de grond.... Die ging echt als een plank gestrekt, met haar gezicht op de grond :lol: :lol: . Verder geen pijn gelukkig, het zag er wel erg vermakelijk uit haha.

Pluspunten
- Heel veel leuke mensen leren kennen
- Bekenden die je ineens uit het niets tegen komt
- Setjes van B-front, Josh & Wesz, Warface en Titan
- Hard Bass 2010 anthem
- Sfeer op de main
- Vuurwerkshow
- Geluid overal
- Het terrein, steeds maar weer nieuwe plekjes ontdekken :love:
- Gratis banaan van de gast bij het brillenkraampje achter de hangar
- Eigenlijk nog veel meer

Minpunten
- Sfeer in de hangar af en toe (wel veel aardige mensen, maar meesten waren te VDK om los te gaan)
- Was m'n groep steeds kwijt(op een gegeven moment ga je ze wel missen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:32 

Hardtraxx Veteran

Ook weer enigszins hersteld :D Wat een prachtige nacht. Vijfde keer Q-Base en misschien wel de beste. Wat kan het weer zo'n feest toch maken of breken..

Rond een uurtje of half 8 aangekomen en meteen bij aankomst al wat heerlijke nummers uit de hardcore tent horen, Lost in Dreams (Weapon X remix) Detonate it, Criminal, klonk veelbelovend.

Even een hapje gegeten en bij toeval meteen de rest tegengekomen :cool: Meteen m'n langverwachte cadeau in ontvangst mogen nemen (ja ik was diegene met die league of legends pet op). Wat goed :lol: . Jurheinen :beer:

Naar de main gelopen voor Code Black, 1, 2, Stampuhh ging onverwachts wel even lekker zeg. Ook genoten van Code Black's nummers, volgens mij ook nog één nieuwe plaat van hem gehoord die echt weer heerlijk klonk, benieuwd naar een preview!
Daarna naar de Back in Time gelopen voor Jones wat achteraf misschien wel het beste setje van de avond was. Super zeg, je zag hem ook echt genieten toen iedereen naar binnen stormde, mooi momentje inderdaad.
Vervolgens even van Josh en Wesz genoten, alleen was die area wel echt veels te klein (wel een beetje verwacht van tevoren) en te warm. Doorgelopen naar Catscan, wat een heerlijke set, kende helemaal niks op Up Yours en King of Pain na maar dat ging dus allemaal echt gruwelijk hard.

Toen naar E-Force gegaan in de hangar maar dat vond ik echt helemaal niks. Te druk en saaie muziek :P Gelukkig waren een aantal het daar wel mee eens (iig met de drukte) dus zijn we weer gegaan. Even gekeken bij Q-Dance radio (niks bijzonders) en toen doorgelopen naar de Xtra RAW. Stukje Dark Pact gezien en toen Prefix en Density meegepakt. Wát een gruwelijke set was dat. Heerlijke afwisseling tussen eigen tracks die echt lekker klonken en oudere tracks. Samen met Jones voor mij de beste setjes van de avond.

2:00 alweer dus naar Geck-o. Ook echt super! Anderhalf uur staan genieten en gekloot met iedereen. Turn Back Time en Complete Control :loving: . Terug naar de Back in Time voor nog een klein stukje Tatanka, was wel prima alleen nog steeds te druk :P . Om vier uur met Mandy naar Detest gegaan, wat een ziek hard geluid in de PRSPCT. Een fijne afwisseling! Uurtje was zo voorbij. Terug naar de rest die bij B-front op de open air stonden. Was wel oké maar niet geweldig. Samara :love:

Afgesloten bij TC live, viel mij ook wel een beetje tegen. Was ook kapot maar die nieuwe nummers doen me ook niet zo veel. Sommigen gingen wel echt hard :oh: en OTB was natuurlijk een genietmomentje.

Super nacht, bedankt allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:47 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Weet zeker dat Octavius Augustus is gedraaid.

Octavus Augustus werd gedraaid inderdaad, maar dan de originele versie die immers veel beter is :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:20 

Hardtraxx Veteran

Respect voor radical hoe die opende :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

Nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

Behoorlijk aantal oude platen. Heb volgens mij de eerste 25 minuten geen 1 eigen plaat gehoord van hem.
Vond het ook een verrassend fijn setje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:11 

Hardtraxxer

Heel dik feest gehad! :D

We hadden VIP tickets dus konden af en toe lekker op de decks staan, had niet verwacht dat er ook een deck in de hangar was. Ik vond het daar veel fijner om op het deck te staan dan op de vloer zelf, wat meer ruimte e.d.

Zatox & Activator was onze binnenkomer en viel me echt niet tegen! Lost in Dreams en een of andere AoF plaat die ik niet kende waren toch de hoogtepuntjes! Daarna door naar Frontliner want een maat van me wilde die graag zien. Ook die was wel aardig alleen was er weer weinig LIVE aan. Weekend Warriors & Symbols! :)

Toen richting Josh & Wesz, vond het echt veel te druk daar dus zijn net buiten de 'bunker' gaan staan om toch iets meer ruimte te hebben. Heerlijke platen gehoord alleen ben de helft alweer vergeten. Stond hier in me eentje omdat iedereen liever naar Ran-D ging :x Nog stukje Scope DJ meegepakt, die reversed bass blijft zo heerlijk hè! (Who's Calling, Music in You :yay: )

Toen naar max enforcer maar viel zwaar tegen, leek wel een house set dus snel naar de hangar. Titan draaide lekker! Nog een stuk Oldschool modulators meegepakt, vraag me af wat ze het eerste half uur draaide want toen was ik daar nog niet. Laatste half uur was echt heel gaaf! (Reloaded Part 2, The Cube, The Punishment!).

Om even rustig aan te doen zijn we naar TnT gegaan en gechilled op de main vip decks. Met een stel engelsen los gegaan op een paar pareltjes die toch even langskwamen! (Next Dimensional World, Rage o.a.)

Daarna Radical Redemption, wat een baas! Voor mij de set van de avond. Eerste half uur alleen maar klassiekers! (Subsonic HB Edit, Shreek, WMF Hardbass Anthem, Be Amazed, vul me even aan aub! :D ) Ook deze nog maar kan nu niet op de naam komen: http://instagram.com/p/s7tYxeKVob/
Daarna draaide hij veel MiM werk en werd het wel standaard maar door dat heerlijke begin van de set was het echt genieten!

Afsluiter bij B-front om vervolgens nog naar huis te rijden, was wel pittig maar gewoon rustig aan gedaan.

Grote plus vond ik de stages, zagen er schitterend uit en de lichtshows waren heel vet. Ook het geluid was top waar ik geweest was. Verder was het voor een eerste keer q-base behoorlijk ronddwalen op zoek naar bepaalde stages maar vond dat niet eens zo erg.

Ik denk dat ik volgend jaar weer ga, een van de beste feestjes waar ik tot nu toe geweest ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:15 

Hardtraxxer

Die in die instagram link is Blademasterz - one blade
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:30 

Hardtraxx Elite

kakabeeyo schreef:
Fluxion schreef:

Ja, dat was hem. :worship:
Wat klinkt die heerlijk zeg. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:52 

Hardtraxx Newbie

Geluid op de main was echt prima inorde.
Vooral toen de tweede climax erin begon te komen van Seven. :drool:
Jezus.

En ook een dikke prima voor het nieuwe verkeersplan!
Ik was een uur eerder thuis dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Iemand enig idee welke sets opgenomen zijn/nog online komen? Zou er graag een paar terug luisteren.

Vorig jaar werden ongeveer 1,5 week later per area een aantal sets uitgezonden. Deze werden later ook online gezet. Weet niet of dat dit jaar weer is, maar zou goed kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 23:00 

Hardtraxx Veteran

Was verdomd goed hey
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten