Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ramirez schreef:
Al met al vind ik het jammer dat ik niet bij de xtra raw heb gestaan en ook heb ik ASYS gemist. Een grote groep is bere gezellig alleen iedereen wil ergens anders naar toe. xd


Je bedoelt de ene keer links in de Hangar en de andere keer rechts in de Hangar. Ik snap niet dat je een hele nacht in dezelfde area blijft hangen, vind IK zonde van het feest.


Achteraf vind ik het ook zonde. :P Gaf ook al aan dat ik wat andere dj's had willen zien. Maar door de drukte/gezelligheid kwam er het niet echt van. :P Volgend jaar weer een kans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach boeiend, als het maar leuk was, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik het naar me zin heb blijf ik lekker op mn stekkie staan. :cool:

Even offtopic: als je van die vervelden vierkante hokjes afwilt zoals in je foto moet je dit ff installeren https://chrome.google.com/webstore/deta ... mfgjbkojmh

Zie je gewoon die emoij dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na t lezen van al die 'verslagen', weer echt heimwee gekregen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Na t lezen van al die 'verslagen', weer echt heimwee gekregen :$


Ja ik ook, en als ik terug zou kunnen wel naar andere sets (op sommige na natuurlijk) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Na t lezen van al die 'verslagen', weer echt heimwee gekregen :$

+1, tevens omdat het weer lang wachten is tot de festivals beginnen :( Vind ik toch vele malen chiller dan indoor feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geef deze toch nog even een bump, filmpje gevonden van iemand die de eerste 10min van Radical Redemption heeft opgenomen :D Wel behoorlijk crappy geluid maar krijg je wel een indruk van wat er gedraaid is.

Wat was dit geweldig zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt ook rap doorgemixed. Prima hoor, mag ie vaker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel hoor (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Inderdaad, vet hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht dat hij t alleen in promo mixen liet zien maar heb totaal geen spijt dat ik deze set niet heb geskipt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:38 
 
Hardtraxx Elite

Enige wat ik niet snap is dat ie in het begin van zijn set gaat aankondigen dat hij oude tracks gaat draaien haha.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Enige wat ik niet snap is dat ie in het begin van zijn set gaat aankondigen dat hij oude tracks gaat draaien haha.. xd

Kunnen al die MiM RAW POWER fan boys optyfen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hotymoty schreef:
Enige wat ik niet snap is dat ie in het begin van zijn set gaat aankondigen dat hij oude tracks gaat draaien haha.. xd

Kunnen al die MiM RAW POWER fan boys optyfen.


Ook, maar volgends mij heeft hij zelf ook door dat z'n riedeltje een beetje saai wordt. Dus maar wat anders proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Enige wat ik niet snap is dat ie in het begin van zijn set gaat aankondigen dat hij oude tracks gaat draaien haha.. xd


Dat vind ik niet zo erg, maar dat hij het doet om 'aan te tonen' dat hardstyle altijd al hard is geweest. Tja, oude knallers mag(/moet) je van mij part standaard in je set steken en niet enkel vanwege "hardstyle is altijd al hard geweest van het begin".
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
hotymoty schreef:
Enige wat ik niet snap is dat ie in het begin van zijn set gaat aankondigen dat hij oude tracks gaat draaien haha.. xd


Dat vind ik niet zo erg, maar dat hij het doet om 'aan te tonen' dat hardstyle altijd al hard is geweest. Tja, oude knallers mag(/moet) je van mij part standaard in je set steken en niet enkel vanwege "hardstyle is altijd al hard geweest van het begin".


hij draait af en toe wel eens oude track door zijn set, maar op deze manier is het toch anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Enige wat ik niet snap is dat ie in het begin van zijn set gaat aankondigen dat hij oude tracks gaat draaien haha.. xd

Vond t ook een beetje apart :P Wel episch dat die zo opent natuurlijk. Al zal 3/4 van de hangar wel weer geen idee hebben gehad wat ze er mee aan moesten omdat ze alleen maar screeches verwachten.

Wat een ziek hoog bpm ook als je dat zo terug ziet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shreek leek mij toch echt wel tering nice daar. Wat vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Ik geef deze toch nog even een bump, filmpje gevonden van iemand die de eerste 10min van Radical Redemption heeft opgenomen :D Wel behoorlijk crappy geluid maar krijg je wel een indruk van wat er gedraaid is.

Wat was dit geweldig zeg :yay:

Baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon heel gaaf dat hij dat doet op zo'n groot feest, het is heel makkelijk om gewoon anderhalf uur te vullen zoals hij normaal doet. vet dat hij hier voor koos :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verdomme, hoe noemt die Hard Bass plaat op 04:00 ook al weer?

edit: nvm ik weet het weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Verdomme, hoe noemt die Hard Bass plaat op 04:00 ook al weer?

edit: nvm ik weet het weer :)


Subsonic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar wij stonden in de Hangar liepen ook behoorlijk wat mensen weg na die eerste 10minuten Radical, typisch :P
Ik vond t een erg fijn setje in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Waar wij stonden in de Hangar liepen ook behoorlijk wat mensen weg na die eerste 10minuten Radical, typisch :P
Ik vond t een erg fijn setje in ieder geval!


Toen de nieuwe tracks begonnen liepen ze weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft 15-20 minuten oude tracks gedraaid in het begin. Een hoop dedicated army boys waren na 10 minuten zwaar teleurgesteld dat ze geen vertrouwde RR plaatjes te horen kregen en zijn het beginnen afdruipen.

PS: ben zelf vertrokken na de resem oude tracks omdat ik nog even naar B-Front wou op de main. :D
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten