Basshunterzz schreef:
Ramirez schreef:
Al met al vind ik het jammer dat ik niet bij de xtra raw heb gestaan en ook heb ik ASYS gemist. Een grote groep is bere gezellig
alleen iedereen wil ergens anders naar toe.

Je bedoelt de ene keer links in de Hangar en de andere keer rechts in de Hangar. Ik snap niet dat je een hele nacht in dezelfde area blijft hangen, vind IK zonde van het feest.
Achteraf vind ik het ook zonde.

Gaf ook al aan dat ik wat andere dj's had willen zien. Maar door de drukte/gezelligheid kwam er het niet echt van.

Volgend jaar weer een kans!