Leuk en gezellig feest gehad!
Vlot binnenkomen en uitrijden, heel chill.
Naar de hangar gegaan waar activator en zatox draaide, vond er weinig aan.
Dus naar de Hardcore gegaan, vet setje door Alien T, My mind is prepared en I am not perfect, heerlijke platenkeuze!
Even kijkje genomen bij de Xtra Raw waar Blackburn net was begonnen.. Cool dat ie WTF draaide!
Maar vond 't geluid daar echt niet best. zonder oordoppen deed 't pijn aan je oren, met klonk 't gewoon niet.
Toch weer terug naar de Hangar, waar de sfeer al meer op gang kwam. Phuture Noize dikke set ook!
Ran d volgde maar het werd steeds drukker en drukker... 3x kut dus.
Even naar Catscan gegaan bij de ghosttown

zoo vet was dat al die ouwe klappers. Heerlijk!
Die sfeer die daar ook hing was fantastisch.
Daarna naar de Back in Time voor Scope DJ, A-lusion en Oldschool Modulators, genieten ook.
Hangar was nog steeds te druk jammergenoeg, dus naar de Main voor TNT. Wat vind ik dat toch eentonig..
Phases Romantic Mix was wel heel vet.
B-front had voor mij de set van de dag. Wat een dik geluid zeg op die main.
Robins Revenge, Strike

en paar nieuwe platen gehoord, wauw!
Omdat ik toch al de halve marathon had gelopen, nog ff naar de hardcore gegaan voor partyraiser :p
+ Vlot binnen en buiten, korte rij, snelle bar.
+ Lekker weer!
+ De oude plaatjes die gedraaid werden overal
+ Gezellige sfeer
+ Geluid
+ Mooie stages
- Drukte in de hangar
- Geen bereik, dus flink lopen kutte met afspreken
- Groep opgesplitst, heb de halve marathon gelopen, in totaal 10x van stage gewisseld pfff...|
- Geluid bij de Xtra Raw, daardoor Project Exile overgeslagen.. Iemand daar nog geweest?
- Lekke band op de terugweg, een bout van zeker 10cm erin... Half 3 thuis pfff..