Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand enig idee welke sets opgenomen zijn/nog online komen? Zou er graag een paar terug luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad! Vooral bij de Xtra Raw en Back In Time gestaan met 2 uitstapjes naar de Hangar voor Warface en Theracords Ultimate Battle.

Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13041:Q-BASE
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongeveer 10 minuten voor het eind liep ik bij Theracords live de Hangar uit om alvast naar de bus te gaan. Toen werd er opeens een track gedraaid met heerlijke kicks, waardoor ik gelijk weer in de hangar terug rende (deden me een beetje denken aan de kicks van E-Force - Seven).. Weet iemand toevallig hoe deze track heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force & Deetox collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 23:41 
 
Hardtraxxer

Leuk en gezellig feest gehad!
Vlot binnenkomen en uitrijden, heel chill.
Naar de hangar gegaan waar activator en zatox draaide, vond er weinig aan.
Dus naar de Hardcore gegaan, vet setje door Alien T, My mind is prepared en I am not perfect, heerlijke platenkeuze!
Even kijkje genomen bij de Xtra Raw waar Blackburn net was begonnen.. Cool dat ie WTF draaide!
Maar vond 't geluid daar echt niet best. zonder oordoppen deed 't pijn aan je oren, met klonk 't gewoon niet.
Toch weer terug naar de Hangar, waar de sfeer al meer op gang kwam. Phuture Noize dikke set ook!
Ran d volgde maar het werd steeds drukker en drukker... 3x kut dus.
Even naar Catscan gegaan bij de ghosttown (L) zoo vet was dat al die ouwe klappers. Heerlijk!
Die sfeer die daar ook hing was fantastisch.
Daarna naar de Back in Time voor Scope DJ, A-lusion en Oldschool Modulators, genieten ook.
Hangar was nog steeds te druk jammergenoeg, dus naar de Main voor TNT. Wat vind ik dat toch eentonig..
Phases Romantic Mix was wel heel vet.
B-front had voor mij de set van de dag. Wat een dik geluid zeg op die main.
Robins Revenge, Strike :drool: en paar nieuwe platen gehoord, wauw!
Omdat ik toch al de halve marathon had gelopen, nog ff naar de hardcore gegaan voor partyraiser :p

+ Vlot binnen en buiten, korte rij, snelle bar.
+ Lekker weer!
+ De oude plaatjes die gedraaid werden overal
+ Gezellige sfeer
+ Geluid
+ Mooie stages

- Drukte in de hangar
- Geen bereik, dus flink lopen kutte met afspreken
- Groep opgesplitst, heb de halve marathon gelopen, in totaal 10x van stage gewisseld pfff...|
- Geluid bij de Xtra Raw, daardoor Project Exile overgeslagen.. Iemand daar nog geweest?
- Lekke band op de terugweg, een bout van zeker 10cm erin... Half 3 thuis pfff..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:06 
 
Hardtraxx Elite

Met de fiets? Ik woon ook op fietsafstand van weeze, welk dorp woon je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
elroyce schreef:
Mindustries in dat zweethok met alleen maar rook en stroboscopen. Chaos. :cool:

Zwaar baas was dat hok (en die set) btw xd overal vage teksten op de muur, vage figuren in het publiek en die aankondigingen :lol:

HEB JIJ HET OVER MIJ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:
elroyce schreef:
Mindustries in dat zweethok met alleen maar rook en stroboscopen. Chaos. :cool:

Zwaar baas was dat hok (en die set) btw xd overal vage teksten op de muur, vage figuren in het publiek en die aankondigingen :lol:

HEB JIJ HET OVER MIJ???

:lol:

Niet in de betekenis zoals ik hem in mijn kop had :P bedoelde eigenlijk die bebloede doktersfiguren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:
elroyce schreef:
Mindustries in dat zweethok met alleen maar rook en stroboscopen. Chaos. :cool:

Zwaar baas was dat hok (en die set) btw xd overal vage teksten op de muur, vage figuren in het publiek en die aankondigingen :lol:

HEB JIJ HET OVER MIJ???


Nee dan had er wel iets gestaan in de trant van 'knuffelende figuren in het publiek' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een topfeest en wat een ziek geluid op de main, ook een hele dikke show en stage. Genoeg lasers gezien de hele nacht!

Voor mij had Titan toch wel de beste set van de avond wat klapte die er op he damn :woot: Ook B-front zette een hele lekkere set neer. De rest waar ik geweest ben ook allemaal goed maar deze sprongen er toch echt boven uit!

Wilde het vuurwerk zien dus even eerste 10 minuten max enforcer mee gepakt maar wat een leipo die in de speakertorens was geklommen en boven op de stage naar het vuurwerk lag te kijken. Maar goed dat die er niet af gedonderd is maar heb me hart vastgehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Wat een topfeest en wat een ziek geluid op de main, ook een hele dikke show en stage. Genoeg lasers gezien de hele nacht!

Voor mij had Titan toch wel de beste set van de avond wat klapte die er op he damn :woot: Ook B-front zette een hele lekkere set neer. De rest waar ik geweest ben ook allemaal goed maar deze sprongen er toch echt boven uit!

Wilde het vuurwerk zien dus even eerste 10 minuten max enforcer mee gepakt maar wat een leipo die in de speakertorens was geklommen en boven op de stage naar het vuurwerk lag te kijken. Maar goed dat die er niet af gedonderd is maar heb me hart vastgehouden


die idioten heb je altijd he... 2 jaar terug op dominator zag ik er bij de main ook 1 zo'n paal in klimmen, hij was alleen even vergeten dat er nog een klein vlammenwerpertje op die toren zat... heel lomp
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

die idioten heb je altijd he... 2 jaar terug op dominator zag ik er bij de main ook 1 zo'n paal in klimmen, hij was alleen even vergeten dat er nog een klein vlammenwerpertje op die toren zat... heel lomp


Dat heb ik gezien ja ik stond toen nog geen 10 meter van die toren af.. Wat bezielt mensen af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:05 
 
Hardtraxxer

People.. zou deze vraag eigenlijk in een ander topic moeten stellen (ga ik ook doen hierna) maar hier heb ik meer kans aangezien ik nie zo veel meer weet. Het enige wat ik weet is dat Theracords de plaat draaide NA een plaat met de vocals 'cant remember a fucking thing'. Wie hem inmixte weet ik ook nie meer om het makkelijk te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
People.. zou deze vraag eigenlijk in een ander topic moeten stellen (ga ik ook doen hierna) maar hier heb ik meer kans aangezien ik nie zo veel meer weet. Het enige wat ik weet is dat Theracords de plaat draaide NA een plaat met de vocals 'cant remember a fucking thing'. Wie hem inmixte weet ik ook nie meer om het makkelijk te maken :)


zag toevallig net een filmpje van Thera staan, is een nummer van hem en komt op z'n album... laatste filmpje in dit topic:

(behind the training sessions 11)

hardstyle-releases/dj-thera-training-sessions-thercd-001-t45014.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hij vraagt om de plaat NA Can't Remember :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal gesproken post Dj Thera altijd wel een tracklist op zijn facebook, dus als je geluk hebt doet hij dat nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kak sorry ! lezen is ook niet makkelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand nog wat Phuture Noize ongeveer draaide? Heb twee zo'n gave oudere platen gehoord die aardig bekend zijn, maar weet nondeju niet meer welke het waren :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:26 
 
Hardtraxxer

Heb hem gevonden, gevraagd aan Thera op facebook. Het was Delete met Punishment! Nondeju wa klapte die erop! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 12:35 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand nog wat Phuture Noize ongeveer draaide? Heb twee zo'n gave oudere platen gehoord die aardig bekend zijn, maar weet nondeju niet meer welke het waren :mad:


Ze draaide nog Shiverz.

Iemand nog naar Project Exile geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nee dan had er wel iets gestaan in de trant van 'knuffelende figuren in het publiek' :P

:lol: True sytory though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geniaal goed feest was dit zeg! Was om half 11 binnen, vervolgens vrienden opgezocht die ik binnen 2 minuten al tegen het lijf liep. Zij waren onderweg naar Josh & Wesz. Helaas was het daar erg druk dus zijn we naar de hangar gegaan. Heerlijke setjes gehoord. Vooral die van E-Force en Warface waren erg lekker. Stonden redelijk vooraan waar het geluid echt goed maar ook vooral lomp hard was!!

Na Warface naar de main om te gaan genieten van het setje van B-Front. En genoten heb ik!! Deze man heeft nog maar weer eens bewezen waarom hij, voor mij, de nummer 1 hardstyle dj is! Zijn setje, in combinatie met het gruwelijke geluid en de heerlijke lasershow, maakte het echt heel vet! :worship:

Na zijn setje was ik echt helemaal kapot en ben ik in het gras gaan zitten lasertjes kijken en het setje van Art of Fighters geluisterd, die overigens ook prima was.

Bij het verlaten van het terrein ging alles vrij snel en de bus hadden we ook snel gevonden. Q heeft er goed aan gedaan om de hele bus-situatie te veranderen. Was uiteindelijk half 12 thuis tegenover half 3 vorig jaar terwijl we dezelfde route reden. Dikke prima dus!

+++ Setje van B-Front
+++ Geluid en lichtshow op de main en in de Hangar
++ Setjes van E-Force en Warface
++ Stage designs! Kwamen goed overeen met het thema en zagen er ook nog eens top uit
++ Het terrein. Was mijn 3e Q-Base maar op dat terrein raak je maar niet uitgekeken.
+ Gratis tap-water
+ Sfeer was overal prima. Veel leuke mensen gesproken.
+ Snel van het terrein en bus gevonden. Bus was ook snel weg.

- Te kleine ruimte voor de Back in Time area

Dit was voor mij zeker wel de beste Q-Base en misschien wel het beste festival wat ik bezocht heb!

Q-Base, tot volgend jaar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:07 
 
Hardtraxx Elite

Rond een uur of 9 waren we binnen. Toen even naar Alien-T geweest waar ik niks aan vond, dus ik toen ben ik naar Blackburn gelopen, daar viel het geluid enigszins tegen, met oordoppen te zacht en zonder te hard. Toen even naar Phuture Noize geweest, vond hier ook niks aan.

Toen kon voor mij de avond beginnen bij Josh en Wesz, voor mij de set van de avond. Daarna bij het begin van Scope DJ geweest, draaide leuke plaatjes die ik niet kende. Ook nog bij Prefix en Density geweest waar het bijna een dorpsfeest was die allemaal voor Density kwamen haha. Toen eigenlijk overal en nergens geweest. Ook nog even bij de Peacock area geweest, vage figuren en je werd er bijna doof. Toen van Warface genoten, ik zou graag een tracklist willen zien van het begin van zijn set! Wat was dit vet.

Stukje van Radical meegepakt, verrassende set, was ook vet! Toen me vrienden weer gevonden en even bij Drokz gestaan was wel lachen. En toen naar Theracords, draaide niet echt de tracks waar ik op hoopte en de CO2 dingen waren zo bloedirritant tegen het einde.

Echt een topfeest gehad, al was het af en toe wel een doolhof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
en de CO2 dingen waren zo bloedirritant tegen het einde.

Gewoon een climax lang aan laten staan waardoor er niks meer van de muziek te horen was :P

Die soort uitverkoop bij de Bijenkorf toen de Back In Time area open ging was ook wel apart om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3x Q-Base geweest, helaas was dit de minste tot nu toe. Verder wel vermaakt vanwege de gezelligheid.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten