Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 apr 2014 18:25 
 
Hardtraxxer

Zeker weten zijn we weer van de partij in de hangar :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Instant go.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yesss hier wil ik sowieso weer bij aanwezig zijn! was top feestje vorig jaar! ^^
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig! Dit zal nummertje 3 worden!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tegen die tijd ben ik net terug in Nederland, dus dan is het wel weer tijd voor een feestje :) Ik gok dat ik dus wel aanwezig ben!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Instant go.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik er teveel zin in, is nog 4,5 maand en heb nu al 2x hierover gedroomd :lol:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Sowieso weer aanwezig! Dit zal nummertje 3 worden!
Bericht Geplaatst op 29 apr 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Instant go.

:D 5e keer alweer
Bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Die-hards, let op! De kaartverkoop van ‪#‎QBASE‬ start aankomende zaterdag 3 mei om 13:00, alleen op Q-dance.com.

Het is nu al mogelijk om een Q-BASE Travel Package inclusief tickets te boeken via Q-dance Travel: http://bit.ly/QBASE-TP

Meld je aan voor het Facebook event: http://bit.ly/QBASE-EVENT

Bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook bij dit event proberen ze je keihard te naaien. :lol:

Apartments Center Parcs Het Heijderbos

4 Packages € 1.060,00 (wat al compleet gestoord is, je boekt nooit per persoon)

Maar wil je in plaats van 2 double beds, 4 single beds:

4x single, surcharge: € 570,00

:lol:

http://www.opgelicht.nl/
Bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de website van Center Parcs:

Weekend
vr 12-09-14 -
ma 15-09-14

van € 339
voor € 288

Totaal, niet per persoon. :whistle:
Bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Volgens mij heb ik er teveel zin in, is nog 4,5 maand en heb nu al 2x hierover gedroomd :lol:

Een wijs Italiaans Nederlandse zanger zei ooit: "Dromen zijn bedrog".
Dus denk dat je niet binnen komt dan. :$
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
SL8492 schreef:
Volgens mij heb ik er teveel zin in, is nog 4,5 maand en heb nu al 2x hierover gedroomd :lol:

Een wijs Italiaans Nederlandse zanger zei ooit: "Dromen zijn bedrog".
Dus denk dat je niet binnen komt dan. :$

Verpest mijn zin nou niet :(
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2012 was baas, vorig jaar niet aanwezig geweest maar als het geld het toe laat dit jaar weer :D

hoebedoelje schreef:
Ook bij dit event proberen ze je keihard te naaien. :lol:

Apartments Center Parcs Het Heijderbos

Is 500 meter van m'n huis af, als ik zeker weet dat ik aanwezig ben heb ik eventueel (kksteloos) ook nog wel een 3/4 slaapplaatsen in de aanbieding.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Verpest mijn zin nou niet :(

#zinin :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT en USB weer aub.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
PRSPCT en USB weer aub.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker, weer weekendje Klein Vink van maken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 mei 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartje binne
Bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:18 
 
Hardtraxx Elite

Hier wss wel heen, al 2 jaar op rij kunnen genieten in de achtertuin van de muziek, dus nu maar eens zelf erbij zijn!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dit jaar waarschijnlijk ook aanwezig, wordt dan m'n 1e keer :D
Bericht Geplaatst op 04 mei 2014 13:14 
 
Hardtraxxer

Youri schreef:
Lekker, weer weekendje Klein Vink van maken :thumbsup:

:evil:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5e keer Q-base al weer :O, sinds m'n eerste feestje geen editie over geslagen, hopen op iets beter weer dan vorig jaar, wat een ramp was dat in de Hangar toen >.<
Bericht Geplaatst op 05 mei 2014 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zekerheidje dit :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten