Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 16:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Was leuk, op het ontzettende gekut met de bus na

Q-Base en bussen :whistle:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

Was erg vet. 1e keer Q-Base en spijt dat ik nooit eerder ben geweest!

Begonnen bij Jones en stukje J&W, fucking druk, sfeertje zat er wel goed in maar door de drukte toch maar weg gegaan en jammer genoeg niet meer terug gekomen.
Toen een stukje over het terrein gelopen, broodnuchter maar nog de weg kwijt :P, wat een moeilijk terrein haha.
Even bij Qdance radio gestaan, wat ik maar een vage area vond, maar wel de hele nacht goed gevuld was.

Poolse Showcase, was behoorlijk gekkenhuis. Eerste paar nummers klapte er flink op maar die gasten draaiden volop in het rood volgens mij. Pijn aan de oren en mijn ingewanden trilden mijn lijf uit, behoorlijk misselijk geworden daar.
Ging nergens over, na 30min naar buiten gegaan.

Stukje geck o meegepakt bij Qult, stukje The Pitcher en Jos, stukje titan, stukje TNT en b-front. Was allemaal wel leuk/gezellig.

Stukje Dark Pact gezien, hele aankondiging met die fakkels en t-shirts maar het setje zelf had ik meer verwacht, heel hoog Adaro gehalte, had op wat stevigers gehoopt, jammer.

MainConcern was wel leuk, niet helemaal mijn ding.

Tc tot 0600, ook erg vet, super geluid in die hangar.

En toen naar huis.

+++ geluid Open Air, nooit zo goed en hard geluid bij een Outdoor meegemaakt.
++ geluid hangar
++ open air stage, super vet en een flinke show erbij
+ smoothies
+ hele zooi bekenden gesproken, was gezellie
+ onze taxi was gewoon een baas, in 5min van het terrein af

- dat mensen wat gebruiken, prima. Maar er waren zoveel mensen compleeeet van de wereld die recht door je heen wilden lopen
-- Poolse Showcase, bedankt voor de misselijkheid de hele nacht

Al met al, heel vet festival. Jammer dat ik nooit eerder gegaan ben, want heb het nu wel gezien met de feestjes.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:26 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
- dat mensen wat gebruiken, prima. Maar er waren zoveel mensen compleeeet van de wereld die recht door je heen wilden lopen.

Hier ergerde ik mij gisteren ook zo erg aan in de Hangar. Het maakt niet uit waar wij stonden of hoe dicht onze groep bij elkaar stond, iedereen kwam er gewoon tussendoor gelopen terwijl je ook gewoon om ons heen kon wandelen :thumbdown:

Bij de hangar was het sowieso de hele avond wel zon beetje een 4 daagse tot Theracords Live :/
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:27 

Hardtraxx Veteran

Wauw, gewoon wauw. Wat een geweldig feest weer, heeft het vorig jaar weten te overtreffen door het weer dat bijna perfect was en de Back In Time area.

Om 4 uur zou de bus vertrekken, maar hij vertrok 35 minuten te laat >.< daardoor 2/3 deel van Geck-o moeten missen. Toen ik uiteindelijk de Hangar inkwam en de mensen had gevonden kwam Discorecord als eerste voorbij, meteen heerlijk om in te komen :D Verder nog oa Ask Yourself, Assquake en Angel (HS Masterz Cut) voorbij horen komen.
Daarna nog in de Hangar gebleven voor Crypsis & Digital Punk, maar na een kwartier maar weggegaan, want het was niet veel aan en al dat ge hee-hoo erbij :') Dus uiteindelijk maar gevlucht.
Tussen 6 en 9 eigenlijk overal en nergens geweest, eerst een rondje wezen lopen en overal even langs geweest, dat geluid in de Chosttown was wel behoorlijk ziek, en in de PRSPCT ook trouwens. Uiteindelijk in de Q-Dance stage terecht gekomen bij laatste kwartier Kutski, was nog best leuk, en op het laatst heb ik me toch een partij onzin voorbij horen komen, een of andere Mario Tool ofzo, heb me echt kapot gelachen xd. Daarna nog op de main geweest, even naar Tim zwaaien en uiteindelijk bij Blackburn terechtgekomen. Hij draaide op het begin erg lekker met oa Shreek en WTF, maar laterna werd het minder, en ook het geluid was belabberd op een gegeven moment, leek niet eens een bass in te zitten?
Maar naar de Back In Time gegaan en laatste driekwartier Jones meegekregen. Sfeer zat er goed in, hij draaide wat bekendere tijdmachine plaatjes maar dat was helemaal niet erg. Echt heerlijk vermaakt op oa Outside World 2009, Scantraxx Reloaded, Oxygen, Lunatick en Channel KGB :D Josh & Wesz daarna was ook heel gaaf, maar jammer dat het behoorlijk druk werd. Maar Autumn Green, Like Thiz, Lipservice Radio, Art Of Creation, The Story Unfolds, I Survived, Les Drums Remix, Ti Sento, Trapped en afsluiten met Followers :love:
Maar toen kwam Scope DJ, wat een baas is deze man, set van de nacht. Hij opende met Acid Nightmare (die ik gvd heb moeten missen omdat ik aan het pissen was >.< ) Hij draaide nog Pwoap (Live Mix), Lockdown, Rock Hypnotic, Gaia 2008, Megasound, Househeads, On The Rise en The Space We Created. En dan ben ik nog de beste 2 nummers vergeten, het hoogtepunt van het hele feest was Killzone Remix, Kees en ik hebben elkaar nog geknuffeld en bijna gejankt van blijdschap. Who's Calling was het meest bizarre moment van het hele feest. Ik dacht: cool, Who's Calling, maar toen die reverse erin klapte wist ik even niet meer wat ik aan het meemaken was. Zo absurd hard ging het, nog nooit zoiets bizars gehoord op een feest.
Na Scope DJ kwam A-Lusion, hier ongeveer de helft van meegepakt, bij onder andere Voodoo, Veritas, Surge Of Power en Yellow Minute Remix erg genoten.
Hierna naar de Qult gelopen voor Geck-o. Fantastische set, heerlijk verfrissend als afwisseling, heeft me allemaal geen seconde weten te vervelen. Die collab met Wavolizer is trouwens ook heel vet, typische Qult plaat van Geck-o maar dan met wat trommelwerk erin, heerlijk :D verder nog heel wat andere leuke platen gehoord.
Na Geck-o beetje rondjes wezen lopen, nog bij Main Concern wezen kijken maar het geluid was nog steeds kut, wel nog even Time Has Come, Wolf Amongst Dogs en The End meegepakt. Daarna uiteindelijk op de main terechtgekomen waar TNT aflsoot met Phases Romantic Mix, was wel genietmomentje. Daarna kwam B-Front, wat een baas is deze man live. Genoten van zijn set met oa Inner Creativity, Burn Remix, Blackness, Surrender, Mysterias, Undiscovered, Innocent en Strike. Die laatste 2 die ik opnoemde waren wel echt hele toffe verrassingen zeg :D Daarna naar de Hangar gewandeld en laatste uur van Theracords Live gezien. Maar man man man, wat viel dat vies tegen zeg. Leek net (op een enkele plaat na) of ik naar een standaard Raw set van vandaag de dag aan het luisteren was. En die Sexuall Thrill Remix :cry: :cry: Zelden zo'n extreme verkrachting gehoord. Laatste kwartier wel genoten van Outside The Box, Done With My Stash (die climax ging goed hard) en de collab tussen Thera en Promo als afsluiter. Daarna richting de kluisjes wezen lopen en de bus instappen die vol was, dus moest ik nog driekwartier op de volgende bus wachten die ook nog even een stuk om ging rijden -.- Uiteindelijk 9 uur in Venlo en om half 10 eindelijk in bed.

+ en - punten op een rij:

++++ Scope DJ
+++ Killzone Remix
+++ Who's Calling
+++ Back In Time op de drukte na
++ Veel oude platen die op de main gedraaid zijn. Schijnt dat Wildstylez, Pitcher & Jos en TNT ook veel oude platen gedraaid hebben.
++ Tapwater, fucking chill, voor 2 munten/5 euro zo'n ding en dan kun je onbeperkt water gaan drinken.
++ Geluid overal (behalve Xtra Raw en Hangar), met speciale vermelding voor de Mainstage, Back In Time, Qult, PRPSCT en Chosttown.
++ Innocent, Strike en nog heel wat andere fantastische platen.
++ Geck-o, Josh & Wesz, B-Front, A-Lusion
++ Mainstage zelf, mooi gemaakt en 100x beter dan vorig jaar.
+ Het weer
+ Veel toffe mensen weer gesproken en/of ontmoet.
+ Wichard met drugs op
+ Mij binnenlaten

-- Gedoe met de bussen
- Veel hee-hoo :')
- Hangar veel minder interessant dan vorig jaar, ook amper geweest, de Raw kan me nauwelijks nog interesseren. Geluid was ook iets minder dan vorig jaar.
- Geluid in Xtra Raw
- Back In Time bunker te klein
- TC Live

Al met al fantastisch feest, heeft vorig jaar weten te overtreffen imo en het is voor mij denk ik ook beste feest tot nu toe. Tot volgend jaar :loving:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:32 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
En op het laatst heb ik me toch een partij onzin voorbij horen komen, een of andere Mario Tool ofzo, heb me echt kapot gelachen xd.

Misschien deze?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:33 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
SL8492 schreef:
En op het laatst heb ik me toch een partij onzin voorbij horen komen, een of andere Mario Tool ofzo, heb me echt kapot gelachen xd.

Misschien deze?

Nee, ging echt nergens over, was volgens mij ook op 200 bpm ofzo :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:38 

Hardtraxxer

Mindustries in dat zweethok met alleen maar rook en stroboscopen. Chaos. :cool:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:43 

Hardtraxx Veteran

Oh er was trouwens nog een gozer die me aansprak bij Geck-o in de Hangar of ik om ID was gevraag bij de ingang of iets in die richting. Weet nou nog steeds niet wie dat was, en het moet wel iemand van hier zijn geweest xd
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 17:58 

Hardtraxx Veteran

Dat was de heer Jurheinen
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 18:35 

Hardtraxx Veteran

Kwam er pas echt in vanaf Geck-O op de Qult, maar vanaf toen ook wel een zwaar bazenfeest gehad.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 18:51 

Hardtraxx Veteran

Was erg vet, leuk terrein, vette stages, gaaf geluid!

Rond 16:45 bij het terrein. Om 17:00 erop, eigenlijk eerst rondgelopen en naar de stages gekeken, zoals de main. Zag er gelijk al vet uit! We zijn naar de hangar geweest tijdens geck-o, het laatste stukje, lekkere set. Hierna Digital Punk & Crypsis, leuke set alleen het geluid stond zacht? Jammer dat deze ook zo vroeg stonden.

Hierna het terrein verder bekeken en gegeten. Richting de techno stage gegaan en wat ging het geluid daar hard zeg :surrender:. Hierna naar de drum & bass, herkende het genre totaal niet zoals ik het kende, en wat is die stage toch vaag, met al die teksten op de muur etc.

Hierna naar de Hardcore drum & bass geweest en het einde van een set gezien en het begin van counterstrike. Toen ik hier aan kwam had ik wel gelijk het gevoel dit is de drum & bass die ik kende. Het is niet mijn muziek smaak, maar het was wel supervet!

Toen naar Phuture noize geweest, zette een lekkere set neer, alleen we hadden gehoopt op de zaagtool als afsluiting, jammer dat die niet geweest was.

Na phuture noize naar de Back in time geweest, naar Josh & Wesz, geweldige sfeer alleen een veel te kleine stage.
Lekkere set van hun en scope dj zover we deze gezien. Rond 24:00 zijn we wat gaan eten, en werd een vrouwke afgevoerd vanuit de chillout by ghosttown, leek wel of er totaal geen leven meer in zat. (Ben benieuwd wat er mee was.) Hierna terug naar scope Dj geweest. (We hebben de meeting tijdens Josh & Wesz niet meegamaakt, we waren wel bij de stage, zag bijv. fuzzylogic wel rondlopen.)

Toen de xtra raw voor prefix & density, hadden ook een lekkere set, vond ook daar de stage klein, en het geluid stond wat minder. Hierna weer naar de back in time voor oldschool modulators. Scope dj ging nog op mijn voet staan toen ie naar binnen liep :thumbdown:

Hierna naar Main Concern geweest, wat was dat een vette set, die kicks :worship:. Lekker rustig in de xtra raw, en ook zij gaven echt energie af. Hierna naar Tatanka geweest tot B-front. (Nog het laatste nummer van TNT meegemaakt, phases is en blijft een lekkere track live, maar met dit geluid :worship:.

Wat was dat een lekkere set, meerdere nieuwe tracks gehoord, maar ook gewoon de lekkere b-front platen zoals atlijd. Goed vermaakt op dit setje, :thumbsup: . B-front straalt ook echt zoveel energie af als ie op stage staat!
Tijdens B-front kennis gemaakt met fuzzylogic.

Hierna naar Theracords geweest in de hangar, vond het wel een lekkere set zover we het meegemaakt hebben. Geluid stond goed hard, alleen sommige tracks doen me niet zoveel, zoals die van deetox. Ook hier nog fuzzylogic gezien. Hierna nog 15 min naar de main geweest als afsluiting.

++ Open air stage & Hangar, leuk design, gave show.
++ Geluid Open Air, Hangar & de meeste andere stages.
++ Lekkere sets van Main Concern & B-front, maar ook de andere sets. (Geen slechte gehoord)
+ Zoals defqon & Decibel, waterzakken gratis hervullen.

- De te kleine ruimtes voor bijv. de back in time, die hadden ze wel groter mogen maken. (Zoals het nu was heeft ook wel een leuke sfeer)
- Prijzen van het eten, bijv. de friet voor 2 muntjes, normaal is het 1,5?
- Geluid in de xtra raw viel erg tegen.
- He-Ho in de hangar
Raven schreef:
- dat mensen wat gebruiken, prima. Maar er waren zoveel mensen compleeeet van de wereld die recht door je heen wilden lopen.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:41 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

Waar stonden jullie dan? Ik moest vanaf kwart over 5 daar in mn eentje staan :(
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:43 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
provehito schreef:

Je moest niks xd Kees en ik wouden naar TC en jij wou zelf blijven :P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Mindustries in dat zweethok met alleen maar rook en stroboscopen. Chaos. :cool:

Zwaar baas was dat hok (en die set) btw xd overal vage teksten op de muur, vage figuren in het publiek en die aankondigingen :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
provehito schreef:

Wel een stuk naar achter, ongeveer op de helft tussen die boxen, die een eindje van de stage stonden en de lichtmast daar achter.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:56 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

Haha dat was best een vage kennismaking xd Wel leuk om jou en Fluxion even gesproken te hebben :P

En die meeting, tja, het was zo belachelijk druk dat ik niet eens een poging heb gedaan om linksvoor te komen :P
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 19:57 

Hardtraxxer

Iemand die weet hoe het nummer heet waarmee partyraiser afsloot?
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:03 

Hardtraxx Veteran

niek1991 schreef:

Als ik de verhalen in de bus mocht geloven, Zanzibar - Horror On Mind. Maar daar was ik dus niet bij xd
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:06 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
niek1991 schreef:

Als ik de verhalen in de bus mocht geloven, Zanzibar - Horror On Mind. Maar daar was ik dus niet bij xd

Jaa dat is hem, thanks :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:07 

Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:
Vond Theracords Live ook maar tegenvallen... Wederom (met alle respect) gebleken dat het niet iets is voor het gros maar dat het label gewoon een 'kleine' groep hele fanatieke fans hebben! Niks mis mee maar had het meer iets gevonden voor de extra RAW misschien! Zou denk ik beter tot z'n recht komen :thumbup:

bedoel je dat je de stijl van thera d&r en deetox gewoon niet vet vind? kwestie van smaak natuurlijk... ik vond het iig echt werelds :$ en wat een ruimte vergeleken met RR (L)

Nope! Beter lezen ;)
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:10 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad, met als toppunt B-Front die Robin's Revenge draaide. WAT EEN BAAS!! Sowieso was zijn hele set weer goud vond ik. Nieuwe solo's, andere platen die ik nog nooit live heb gehoord, Mysterias, Undiscovered, Burn Remix, Innocent, Samara en ga zo maar door. Op ongeveer ieder ander feest was dit makkelijk de set van de dag geweest.

Geluid op de main was super, lage kicks kwamen zo verschrikkelijk goed door :loving:

Ook Jones, Prefix & Density, Geck-O (2x), Atmozfears & Code Black en Tatanka waren super. Setje van de dag twijfel ik tussen P&D, Jones, B-Front en Geck-O @ Qult.
Was voor mij de eerste keer dat ik Qult live hoorde, bijna de hele set lang met de bek vol tanden gestaan.

Theracords Live viel helaas tegen. Kwamen om 6.00 binnen lopen, dus misschien was het eerste half uur wel helemaal geweldig. Weet iemand nog wat ze toen draaiden? In dat uur een paar fucking vette platen gehoord (Done with my Stash, Do Or Die, Thera & Promo collab (wat ontzettend goed zeg), Ghetto, Ammunition, Outside the Box, Street Movement & The Filth) maar voor de rest was het niet mijn ding. Te veel nieuw spul.
En volgens mij was het Degos of Re-Done die Contact teaste en vervolgens niet draaide? Y u do dis? :cry:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:21 

Hardtraxx Crew

Op Oldschool Modulators en Luna na alles van Back In Time meegekregen. Wat was dat heerlijk :loving: En tot mijn grote vreugde draaide ze niet alleen de standaard hitjes. Kunnen ook weer een aantal tracks van het lijstje af die ik nog live moest horen (Science & Religion, Just Ask en Drummer Beat (die kicks :drool: ), originele Acid Nightmare, etc). En scope draaide aan het begin van z'n set een nummer (waar ik nu achter ben dat het DJ Stardust - Braindance was) die niemand herkende, maar wat een zie-ke-lijke kicks had die (L)

Daarnaast was B-Front ook weer genieten, die sfeer in al z'n tracks! Toch heb ik het meest genoten van de BIT area, met Scope DJ als hoogtepunt!

EDIT: en weet niet meer wie het vertelde, maar schijnt dus dat ik Ring That Shit heb gemist :cry:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:32 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Kunnen ook weer een aantal tracks van het lijstje af die ik nog live moest horen (Science & Religion)

Die had ik aangevraagd, zit ik net even uit te rusten in de chill-out daar tegenover draait ie 'm net xd Hoorde het gelukkig net op tijd dus mooi een sprintje naar de bunker getrokken hehe.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:36 

Hardtraxx Veteran

Aah fuck Samara en Robin's Revenge waren dus de 2 platen bij B-Front die ik heel vet vind, goed kende maar waarbij ik maar niet op de naam kwam >.<
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 21:25 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer Q-Base, was een geweldig feest. Set van de nacht was toch wel die van Polish Raw Showcase, tering wat was dat lomp zeg! :worship: Hoop dat ze de tracklist hier nog online zetten. Ik zie in een aantal reacties mensen die klagen over het geluid in de Extra Raw, dat was tijdens die set zeker niet. De laatste 20 minuten was het wel te erg, en had het geluid zeker een tikkeltje zachter gemogen. Overige pluspuntjes:

- De locatie
- Het geluid, ik snap nog steeds niet waarom het dan bij Defqon op de main altijd zo bagger is.
- Overal vrij veel ruimte om los te gaan, behalve bij Josh & Wesz en begin van Warface
- Setjes van Warface, Theracords, The Magic Show
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten