Wauw, gewoon wauw. Wat een geweldig feest weer, heeft het vorig jaar weten te overtreffen door het weer dat bijna perfect was en de Back In Time area.
Om 4 uur zou de bus vertrekken, maar hij vertrok 35 minuten te laat

daardoor 2/3 deel van Geck-o moeten missen. Toen ik uiteindelijk de Hangar inkwam en de mensen had gevonden kwam Discorecord als eerste voorbij, meteen heerlijk om in te komen

Verder nog oa Ask Yourself, Assquake en Angel (HS Masterz Cut) voorbij horen komen.
Daarna nog in de Hangar gebleven voor Crypsis & Digital Punk, maar na een kwartier maar weggegaan, want het was niet veel aan en al dat ge hee-hoo erbij :') Dus uiteindelijk maar gevlucht.
Tussen 6 en 9 eigenlijk overal en nergens geweest, eerst een rondje wezen lopen en overal even langs geweest, dat geluid in de Chosttown was wel behoorlijk ziek, en in de PRSPCT ook trouwens. Uiteindelijk in de Q-Dance stage terecht gekomen bij laatste kwartier Kutski, was nog best leuk, en op het laatst heb ik me toch een partij onzin voorbij horen komen, een of andere Mario Tool ofzo, heb me echt kapot gelachen

. Daarna nog op de main geweest, even naar Tim zwaaien en uiteindelijk bij Blackburn terechtgekomen. Hij draaide op het begin erg lekker met oa Shreek en WTF, maar laterna werd het minder, en ook het geluid was belabberd op een gegeven moment, leek niet eens een bass in te zitten?
Maar naar de Back In Time gegaan en laatste driekwartier Jones meegekregen. Sfeer zat er goed in, hij draaide wat bekendere tijdmachine plaatjes maar dat was helemaal niet erg. Echt heerlijk vermaakt op oa Outside World 2009, Scantraxx Reloaded, Oxygen, Lunatick en Channel KGB

Josh & Wesz daarna was ook heel gaaf, maar jammer dat het behoorlijk druk werd. Maar Autumn Green, Like Thiz, Lipservice Radio, Art Of Creation, The Story Unfolds, I Survived, Les Drums Remix, Ti Sento, Trapped en afsluiten met Followers
Maar toen kwam Scope DJ, wat een baas is deze man, set van de nacht. Hij opende met Acid Nightmare (die ik gvd heb moeten missen omdat ik aan het pissen was

) Hij draaide nog Pwoap (Live Mix), Lockdown, Rock Hypnotic, Gaia 2008, Megasound, Househeads, On The Rise en The Space We Created. En dan ben ik nog de beste 2 nummers vergeten, het hoogtepunt van het hele feest was Killzone Remix, Kees en ik hebben elkaar nog geknuffeld en bijna gejankt van blijdschap. Who's Calling was het meest bizarre moment van het hele feest. Ik dacht: cool, Who's Calling, maar toen die reverse erin klapte wist ik even niet meer wat ik aan het meemaken was. Zo absurd hard ging het, nog nooit zoiets bizars gehoord op een feest.
Na Scope DJ kwam A-Lusion, hier ongeveer de helft van meegepakt, bij onder andere Voodoo, Veritas, Surge Of Power en Yellow Minute Remix erg genoten.
Hierna naar de Qult gelopen voor Geck-o. Fantastische set, heerlijk verfrissend als afwisseling, heeft me allemaal geen seconde weten te vervelen. Die collab met Wavolizer is trouwens ook heel vet, typische Qult plaat van Geck-o maar dan met wat trommelwerk erin, heerlijk

verder nog heel wat andere leuke platen gehoord.
Na Geck-o beetje rondjes wezen lopen, nog bij Main Concern wezen kijken maar het geluid was nog steeds kut, wel nog even Time Has Come, Wolf Amongst Dogs en The End meegepakt. Daarna uiteindelijk op de main terechtgekomen waar TNT aflsoot met Phases Romantic Mix, was wel genietmomentje. Daarna kwam B-Front, wat een baas is deze man live. Genoten van zijn set met oa Inner Creativity, Burn Remix, Blackness, Surrender, Mysterias, Undiscovered, Innocent en Strike. Die laatste 2 die ik opnoemde waren wel echt hele toffe verrassingen zeg

Daarna naar de Hangar gewandeld en laatste uur van Theracords Live gezien. Maar man man man, wat viel dat vies tegen zeg. Leek net (op een enkele plaat na) of ik naar een standaard Raw set van vandaag de dag aan het luisteren was. En die Sexuall Thrill Remix

Zelden zo'n extreme verkrachting gehoord. Laatste kwartier wel genoten van Outside The Box, Done With My Stash (die climax ging goed hard) en de collab tussen Thera en Promo als afsluiter. Daarna richting de kluisjes wezen lopen en de bus instappen die vol was, dus moest ik nog driekwartier op de volgende bus wachten die ook nog even een stuk om ging rijden

Uiteindelijk 9 uur in Venlo en om half 10 eindelijk in bed.
+ en - punten op een rij:
++++ Scope DJ
+++ Killzone Remix
+++ Who's Calling
+++ Back In Time op de drukte na
++ Veel oude platen die op de main gedraaid zijn. Schijnt dat Wildstylez, Pitcher & Jos en TNT ook veel oude platen gedraaid hebben.
++ Tapwater, fucking chill, voor 2 munten/5 euro zo'n ding en dan kun je onbeperkt water gaan drinken.
++ Geluid overal (behalve Xtra Raw en Hangar), met speciale vermelding voor de Mainstage, Back In Time, Qult, PRPSCT en Chosttown.
++ Innocent, Strike en nog heel wat andere fantastische platen.
++ Geck-o, Josh & Wesz, B-Front, A-Lusion
++ Mainstage zelf, mooi gemaakt en 100x beter dan vorig jaar.
+ Het weer
+ Veel toffe mensen weer gesproken en/of ontmoet.
+ Wichard met drugs op
+ Mij binnenlaten
-- Gedoe met de bussen
- Veel hee-hoo :')
- Hangar veel minder interessant dan vorig jaar, ook amper geweest, de Raw kan me nauwelijks nog interesseren. Geluid was ook iets minder dan vorig jaar.
- Geluid in Xtra Raw
- Back In Time bunker te klein
- TC Live
Al met al fantastisch feest, heeft vorig jaar weten te overtreffen imo en het is voor mij denk ik ook beste feest tot nu toe. Tot volgend jaar
