Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Moeilijk veel zin hier in! Kijk vooral uit naar Theracords!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Moeilijk veel zin hier in!

Vind het ook eigenlijk vrij makkelijk veel zin te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij zijn er rond 7 uur gok ik, vooral te vinden in hangar, open air en back in time :D Zie jullie vanavond misschien wel bij Josh & Wesz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij vertrekken om 20.00, rond half 10 daar. Zie jullie xxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7 Uur daar, te herkennen aan paars spaceshirt met tijgers en sneeuwvlokken, blije kop en rode runners.
Vooral in de hangar te vinden, wie lief is krijgt ook een snoepje(smurfen, perziken, kersen, lollies).

Tot straksssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
7 Uur daar, te herkennen aan paars spaceshirt met tijgers en sneeuwvlokken, blije kop en rode runners.
Vooral in de hangar te vinden, wie lief is krijgt ook een snoepje(smurfen, perziken, kersen, lollies).

Tot straksssss


hahaha vgm ben jij heel erg gezellig op feesten, keer wat anders dan bezwete anabolie's die tegen je aan beuken!

onze bus vertrekt om 20:00, hopelijk rond 21:30 binnen, echt heel erg veel zin hier in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption schreef:
Putting some old forgotten hardstyle classics on my USB for Q-Base tonight. See you at the Hangar, 04.00-05.30!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Radical Redemption schreef:
Putting some old forgotten hardstyle classics on my USB for Q-Base tonight. See you at the Hangar, 04.00-05.30!


Ctrl Alt Delete en Be Amazed dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fuzzylogic schreef:
Radical Redemption schreef:
Putting some old forgotten hardstyle classics on my USB for Q-Base tonight. See you at the Hangar, 04.00-05.30!


Ctrl Alt Delete en Be Amazed dus.

@RdclRedemption 2m

"This is grade A, 100 percent pure Columbian cocain ladies and gentlemen. Discoshit!"

Zany - Pure kun je ook bijschrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zany - Pure kun je ook bijschrijven

Als 'ie meer van dat soort plaatjes gaat draaien daar toch maar even kijken als het niet zwaar druk is daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@RdclRedemption
@TJA_077 Paraniod, Pure, Subsonic (HB Edit), Trapped (Solaio Mix), etc, etc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, wat originaliteit bij RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopen dat die hangar niet uit gaat puilen >.<

wel mooi dat hij er wat oudere nummertjes bij pakt... reden om toch even te checken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was mooie fissa of niet dan?

Beste set toch weer van Geck-o :loving: Zijn nieuwe track en de collab met Wavolizer :love: :love:

Maar moment de Stash kicks door de Hangar :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Was mooie fissa of niet dan?

Beste set toch weer van Geck-o :loving: Zijn nieuwe track en de collab met Wavolizer :love: :love:

Maar moment de Stash kicks door de Hangar :drool: :drool: :drool:


haha jaa Stash inderdaad, wat was dat vet !

hardcore nummer van Thera en Promo als laatste, klonk ook echt hee erg vet! voor mij ook absoluut de vetste set van de avond... :drool:

wel heel veel nummers dubbel... heb vgm 3 keer Godcore langs horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net thuis van mijn eerste Q-BASE, helemaal te gek! Op de parkeerplaats ook nog aardig gezellig tot een uurtje of 10:00 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een dik feest weer!!

Sfeertje was zoals gewoonlijk weer helemaal top!
Fantastisch geregeld allemaal.
Super geluid.

Warface (L) (L) (L)



#DFAM :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer Q-Base en wat een vet feest was dit zeg! :D
Super vette locatie en die hangar had echt partijtje zuiver geluid zeg :worship:

Setje van de avond was toch echt Warface! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oja en Exit Mind die Awesome Frequency van the Machine er op gooide haha, ff de vingers in de oren gehad tijdens dat irritante stuk, maar verder wel heel erg vet dat hij die draaide :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verdomme, Theracords in de Hangar was live een van de ziekste dingen die ik ooit heb mogen meemaken. Hoe die kicks daar klonken zeg :drool:! Kregen we als kerst op de taart nog even Done With My Stash te horen :woot:. B-Front op de main was ook genieten. En echt props voor het geluid, dat echt OVERAL perfect stond afgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond Theracords eigenlijk maar tegenvallen. Had wel op wat meer oudere platen gehoopt. Maarja dat is dan ook het enige smetje op een verder geweldig feest :D Back In Time was genieten, al mag die area wel wat groter zijn de volgende keer.

Set vd dag voor mij denk ik Josh & Wesz: Autumn Green, Lipservice Radio, The Story Unfolds etc :love:

Edit: Oh nee toch niet het enige smetje, godverdomme ook weer een paar keer hee-hoo gehoord, ingezet door DJ's en MC's zelf ook nog (Zatox tijdens de climax van NBR >.< >.< >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk, op het ontzettende gekut met de bus na
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tweede keer Q-base maar heel anders ervaren dan de mijn eerste bezoek. De hele nacht moeite gehad om echt in de feeststemming te komen. Was behoorlijk moe. Aan het begin rondje gemaakt over het terrein maar mijn coordinatie is met zo'n nachtfestival helemaal het bos in :')
Bijna de hele nacht in de Back in Time bunker geweest, op een paar uitstapjes na. De sfeer hing er wel lekker bij de Back in Time :love:

Na Luna een kijkje genomen bij Bob en daarna naar RR. Man man man, wat een breaks zeg. Ongekend. Voor mijn gevoel stond het geluid in de hangar twee jaar geleden trouwens een stuk harder dan dit jaar. Theracords nog een klein kwartiertje meegepikt en toen richting huis gegaan, stond bijna te slapen in die hangar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 16:39 
 

Vond Theracords Live ook maar tegenvallen... Wederom (met alle respect) gebleken dat het niet iets is voor het gros maar dat het label gewoon een 'kleine' groep hele fanatieke fans hebben! Niks mis mee maar had het meer iets gevonden voor de extra RAW misschien! Zou denk ik beter tot z'n recht komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Vond Theracords Live ook maar tegenvallen... Wederom (met alle respect) gebleken dat het niet iets is voor het gros maar dat het label gewoon een 'kleine' groep hele fanatieke fans hebben! Niks mis mee maar had het meer iets gevonden voor de extra RAW misschien! Zou denk ik beter tot z'n recht komen :thumbup:


bedoel je dat je de stijl van thera d&r en deetox gewoon niet vet vind? kwestie van smaak natuurlijk... ik vond het iig echt werelds :$ en wat een ruimte vergeleken met RR (L)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten