Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bushman schreef:
Ik hoor echt zwaar uiteenlopende verhalen over de controle bij de ingang. Kan iemand me vertellen hoe het nou écht zit? Feit is, dat je in Duitsland wel zwaar de lul bent als je eruit gepikt wordt?

Controle gaat via een Nederlands bedrijf, dus daar hoef je niet zo heel verschillende verwachtingen van te hebben. Echter, áls je gepakt, zijn ze (net als in Nederland) verplicht je over te leveren aan de politie, en die zijn in Duitsland een stukje minder coulant.

Het blijft je eigen risico ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Bushman schreef:
Ik hoor echt zwaar uiteenlopende verhalen over de controle bij de ingang. Kan iemand me vertellen hoe het nou écht zit? Feit is, dat je in Duitsland wel zwaar de lul bent als je eruit gepikt wordt?

Controle gaat via een Nederlands bedrijf, dus daar hoef je niet zo heel verschillende verwachtingen van te hebben. Echter, áls je gepakt, zijn ze (net als in Nederland) verplicht je over te leveren aan de politie, en die zijn in Duitsland een stukje minder coulant.

Het blijft je eigen risico ;)


Ja, dat laatste zit me vooral dwars. Hou het deze keer maar eens bij een paar biertjes! Zie jullie zaterdag! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na lang twijfelen toch maar besloten om heen te gaan. Twee jaar geleden voor het eerst geweest, toen prima bevallen. Dit jaar met de Back in Time area en een paar leuke namen in de Hangar gaan we het hopelijk overtreffen. De weersverwachting is ook gunstig. Zin an :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Bushman schreef:
Steffnov schreef:
Bushman schreef:
Ik hoor echt zwaar uiteenlopende verhalen over de controle bij de ingang. Kan iemand me vertellen hoe het nou écht zit? Feit is, dat je in Duitsland wel zwaar de lul bent als je eruit gepikt wordt?

Controle gaat via een Nederlands bedrijf, dus daar hoef je niet zo heel verschillende verwachtingen van te hebben. Echter, áls je gepakt, zijn ze (net als in Nederland) verplicht je over te leveren aan de politie, en die zijn in Duitsland een stukje minder coulant.

Het blijft je eigen risico ;)


Ja, dat laatste zit me vooral dwars. Hou het deze keer maar eens bij een paar biertjes! Zie jullie zaterdag! ^^

Het valt allemaal best wel mee. Ik ben zelf in 2009 opgepakt, en kwam er vanaf met een boete (wat ook gewoon in nl is.) enigste nadeel is dat je de hele nacht buiten het terrein staat zonder de spullen uit je kluisje oid. En dat is best koud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Het valt allemaal best wel mee. Ik ben zelf in 2009 opgepakt, en kwam er vanaf met een boete (wat ook gewoon in nl is.) enigste nadeel is dat je de hele nacht buiten het terrein staat zonder de spullen uit je kluisje oid. En dat is best koud :P


Hahaha, serieus? Hoeveel was je kwijt? Hoefde je niet mee met die klootzakken om je nachtje ergens anders door te brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxxer

Bushman schreef:
Ik hoor echt zwaar uiteenlopende verhalen over de controle bij de ingang. Kan iemand me vertellen hoe het nou écht zit? Feit is, dat je in Duitsland wel zwaar de lul bent als je eruit gepikt wordt?


Controle bij het fouilleren stelt niet veel voor. Als je het goed wegstopt is er niks aan de hand. Alleen als je met de auto naar Duitsland gaat wil de Polizei je er op de heenweg ook nog wel eens vanaf trekken om een controle uit te voeren.. Ooit een keer gehad maar ze keken alleen ff naar rijbewijs en kreeg de vraag of ik shit mee had.. Ik niet maar m'n maatjes wel maar daar keek hij niet naar om. Maar er waren ook mensen waar de hele auto ondersteboven getrokken werd dus wees gewaarschuwd ;) Op het terrein zelf kunnen de vercrackte opgepompte beveiligers soms wel erg aanwezig zijn, dus kijk een beetje uit met evt. wat nemen op het terrein zelf! En ja de terugweg (auto) is een bekend verhaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begreep dat het op de terugweg een hoop scheelt als je linksaf gaat ipv rechts, wanneer je van de parkeerplaats af komt. ^^

Zal toch wel sterk per persoon verschillen hoe lang bepaalde middelen nog in je bloed terug te vinden zijn, dus ik blijf er morgen maar vanaf!

Rijden jullie de volgende dag gewoon terug als je de avond ervoor 'wat' hebt gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bushman schreef:
Jurheinen schreef:
Het valt allemaal best wel mee. Ik ben zelf in 2009 opgepakt, en kwam er vanaf met een boete (wat ook gewoon in nl is.) enigste nadeel is dat je de hele nacht buiten het terrein staat zonder de spullen uit je kluisje oid. En dat is best koud :P


Hahaha, serieus? Hoeveel was je kwijt? Hoefde je niet mee met die klootzakken om je nachtje ergens anders door te brengen?


Waarom zijn het nou weer klootzakken :huh: ?
Ze voeren hun werk uit en jijzelf bent degene die de wet overtreed.. Dat maakt hun nog geen klootzakken imo meer jijzelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 12:15 
 
Hardtraxxer

Bushman schreef:
Begreep dat het op de terugweg een hoop scheelt als je linksaf gaat ipv rechts, wanneer je van de parkeerplaats af komt. ^^

Zal toch wel sterk per persoon verschillen hoe lang bepaalde middelen nog in je bloed terug te vinden zijn, dus ik blijf er morgen maar vanaf!

Rijden jullie de volgende dag gewoon terug als je de avond ervoor 'wat' hebt gehad?


Geen idee ben allang niet meer met de auto geweest! Wat er in je bloed terug te vinden is, is niet relavant want ze nemen echt geen monsters ;) 'T is maar net hoe je je gedraagt.. Je moet niet kaakschaatsend achter het stuur gaan zitten want dat valt wel op hé >.< Ook schijnen ze met een zaklamp in je ogen en aan de reactie van je pupillen zouden ze dan kunnen zien of je wat hebt gehad of niet (nog nooit meegemaakt dus kan het niet met zekerheid zeggen). En volgens mij moet je ook blazen, dus met alcohol zou ik wel rustig aan doen als je nog moet rijden! Om je vraag te beantwoorden: Als ik wat heb gehad en ik heb 3 á 4 uurtjes geslapen en ik vertrouw mezelf erop dat ik KAN (niet mag) rijden, dan rij ik gewoon naar huis en dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Na tripmiddelen stap ik na een feest nooit in de auto puur omdat ik het dan gewoon té gevaarlijk vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bushman schreef:
Jurheinen schreef:
Het valt allemaal best wel mee. Ik ben zelf in 2009 opgepakt, en kwam er vanaf met een boete (wat ook gewoon in nl is.) enigste nadeel is dat je de hele nacht buiten het terrein staat zonder de spullen uit je kluisje oid. En dat is best koud :P


Hahaha, serieus? Hoeveel was je kwijt? Hoefde je niet mee met die klootzakken om je nachtje ergens anders door te brengen?


Waarom zijn het nou weer klootzakken :huh: ?
Ze voeren hun werk uit en jijzelf bent degene die de wet overtreed.. Dat maakt hun nog geen klootzakken imo meer jijzelf ;)

Heey oom agent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bushman schreef:
Jurheinen schreef:
Het valt allemaal best wel mee. Ik ben zelf in 2009 opgepakt, en kwam er vanaf met een boete (wat ook gewoon in nl is.) enigste nadeel is dat je de hele nacht buiten het terrein staat zonder de spullen uit je kluisje oid. En dat is best koud :P


Hahaha, serieus? Hoeveel was je kwijt? Hoefde je niet mee met die klootzakken om je nachtje ergens anders door te brengen?


Waarom zijn het nou weer klootzakken :huh: ?
Ze voeren hun werk uit en jijzelf bent degene die de wet overtreed.. Dat maakt hun nog geen klootzakken imo meer jijzelf ;)


Niet zo serieus doen joh, krijg je rimpels van! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Bushman schreef:
Jurheinen schreef:
Het valt allemaal best wel mee. Ik ben zelf in 2009 opgepakt, en kwam er vanaf met een boete (wat ook gewoon in nl is.) enigste nadeel is dat je de hele nacht buiten het terrein staat zonder de spullen uit je kluisje oid. En dat is best koud :P


Hahaha, serieus? Hoeveel was je kwijt? Hoefde je niet mee met die klootzakken om je nachtje ergens anders door te brengen?

Ja je wordt meegenomen naar een politiehokje een 10 minuten rijden van het terrein af. Daarna mag je dan ook lopen naar het terrein toe. Ze zeiden dat de boete €150 was, maar die heb ik gelukkig nooit ontvangen thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste tijd niet zo zin in een feestje gehad! De vorige 2 keren zijn ook goed bevallen (2010 en 2011). De planning is om voornamelijk bij de Xtra Raw en Back In Time te gaan staan ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsnog maar een ticket besteld op het laatste moment.
Mag het eigenlijk ook gewoon niet missen he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Alsnog maar een ticket besteld op het laatste moment.
Mag het eigenlijk ook gewoon niet missen he xd


Nee,eigenlijk niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:31 
 
Hardtraxx Elite

Ach als je je zooi bij je zak douwt en dr zijn geen hondjes aanwezig dan is het gewoon piece of cake. Staat ook niet voor niks een drugs info tentje dus hun weten zelf ook wel dat het binnen gesmokkeld word, hoe dan ook.

Wat ik me afvraag, vriend van mij is dus keer gepakt bij intents, moest z'n rotzooi inleveren en kopie ID etc. Geen boete en hij mocht gewoon weer naar binnen. Hij had bovendien ook maar 2 pilletjes bij.

Zou dat ook hier zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ach als je je zooi bij je zak douwt en dr zijn geen hondjes aanwezig dan is het gewoon piece of cake. Staat ook niet voor niks een drugs info tentje dus hun weten zelf ook wel dat het binnen gesmokkeld word, hoe dan ook.

Wat ik me afvraag, vriend van mij is dus keer gepakt bij intents, moest z'n rotzooi inleveren en kopie ID etc. Geen boete en hij mocht gewoon weer naar binnen. Hij had bovendien ook maar 2 pilletjes bij.

Zou dat ook hier zijn?

Zou het morgen wel even proberen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:43 
 
Hardtraxx Elite

Pete schreef:
Hard4Us schreef:
Ach als je je zooi bij je zak douwt en dr zijn geen hondjes aanwezig dan is het gewoon piece of cake. Staat ook niet voor niks een drugs info tentje dus hun weten zelf ook wel dat het binnen gesmokkeld word, hoe dan ook.

Wat ik me afvraag, vriend van mij is dus keer gepakt bij intents, moest z'n rotzooi inleveren en kopie ID etc. Geen boete en hij mocht gewoon weer naar binnen. Hij had bovendien ook maar 2 pilletjes bij.

Zou dat ook hier zijn?

Zou het morgen wel even proberen :thumbup:


Haha GOH.

Was bedoeld voor die noellies die zeiken over de security.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ok dan doe ik het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot straks iedereen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 11:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rond half 4 vertrekken, dus lekker vroeg daar. En het weer ziet er ook nog eens perfect uit! Heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd vanaf het begin bij. Zin an ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar een paar uurtjes :yay: ik begin er nu echt behoorlijk zin in te krijgen. Na 5 maanden niks te hebben bezocht nu eindelijk weer een feestje! Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen 20:30 en 21:00 ergens binnen, tot straks :loving:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten