Bushman schreef:
Begreep dat het op de terugweg een hoop scheelt als je linksaf gaat ipv rechts, wanneer je van de parkeerplaats af komt.

Zal toch wel sterk per persoon verschillen hoe lang bepaalde middelen nog in je bloed terug te vinden zijn, dus ik blijf er morgen maar vanaf!
Rijden jullie de volgende dag gewoon terug als je de avond ervoor 'wat' hebt gehad?
Geen idee ben allang niet meer met de auto geweest! Wat er in je bloed terug te vinden is, is niet relavant want ze nemen echt geen monsters

'T is maar net hoe je je gedraagt.. Je moet niet kaakschaatsend achter het stuur gaan zitten want dat valt wel op hé

Ook schijnen ze met een zaklamp in je ogen en aan de reactie van je pupillen zouden ze dan kunnen zien of je wat hebt gehad of niet (nog nooit meegemaakt dus kan het niet met zekerheid zeggen). En volgens mij moet je ook blazen, dus met alcohol zou ik wel rustig aan doen als je nog moet rijden! Om je vraag te beantwoorden: Als ik wat heb gehad en ik heb 3 á 4 uurtjes geslapen en ik vertrouw mezelf erop dat ik KAN (niet mag) rijden, dan rij ik gewoon naar huis en dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Na tripmiddelen stap ik na een feest nooit in de auto puur omdat ik het dan gewoon té gevaarlijk vind