Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb geprobeerd om te voetballen na Ground Zero, maar mocht niet meedoen van m'n team xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeger ook vaak zat na een feest meteen gaan voetballen, maar dat was niet zo'n succes... vandaar dat ik nu wat eerder vertrek en nog een aantal uurtjes kan slapen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

alleen A-Lusion en 2x Geck-o staan vast :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe het begint echt te jeuken nu... Dit zal m zo ongeveer gaan worden:
18.00-19.30 Crypsis & Digital Punk
19.30-21.00 Rondlopen
21.00-22.00 Rondlopen / Blackburn
22.00-23.00 Cellrock & K96 / Josh & Wesz
23.00-00.00 Polish Raw Showcase (benieuwd wat ze hierbij gaan neerzetten)
00.00-01.00 E-force / Dark Pact
01.00-02.00 Titan / Prefix & Density
02.00-03.00 Exit Mind
03.00-04.00 Warface
04.00-06.00 Radical Redemption / B-front
06.00-07.00 Theracords Ultimate Battle
Tussendoor sowieso nog even een kijkje nemen bij Qult en Back In Time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met mijn groep is het eigenlijk zeker dat we grotendeels bij de Hangar te vinden zijn, denk dat ik tijdens Warface en Radical wel even naar de andere raw of naar de back in time stage ga...

heb hier zoveel zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word lekker druk in dat Back in time bunkertje. Jammer dat ze daar geen grotere tent van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook best druk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was daar vorig jaar niet Into The Dark Lands?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Was daar vorig jaar niet Into The Dark Lands?


Nee als ik het goed heb was die bunker gewoon zo'n chil plek met graffiti, nu dus Back in time
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 00:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog geen opbouw foto's ergens (plaatsen in een linkje is handig als ze er zijn )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Hele dag waarschijnlijk alleen rond struinen aangezien mn vriendengroep bij de frenchcore wil staan en hardcore etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/global/en/news/q ... need-know/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsnog met de bus via eventtravel, nu hopelijk lekker optijd daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop op een beetje originele setjes in de Back In Time en geen geouwehoer met dezelfde soort platen iedere keer weer. Heb toch altijd wel veel Fusion/Superplastik werk gemist of het oude, wat minder hit-gehalte, Nederlandse werk met Wildstylez, Headhunterz, Frontliner etc. (nee, zijn niet altijd alleen maar hitjes geweest).
Verder gewoon genieten daar en overal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Superplastik materiaal zou fantastisch zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bovenaan mijn lijstje staan op het moment A Feeling (Tuneboy Remix) en Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix). Oja en Frontliner - Time :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Frontliner - Time :loving:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:05 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Pommer schreef:
Frontliner - Time :loving:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Jaaaaaaaa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar Self Deprecation :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Henk-Jan schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Steeds meer kriebels hier :love:

TT

Om 4 uur word je afgevoerd?


Haha nee dan ga ik naar huis, zondags weer voetballen :corn:


Heb zondag om 13u ook nog basket wedstrijd, gaat leuk worden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/luister-naar-de-live-radio-uitzending-van-q-base/

Voor degene die thuis blijven en toch willen luisteren

Imo een leuke uitzending wordt dit, toch eens aanzetten zaterdag onder het genot van :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers een warm upje gericht op de Back In Time area :D : hardstyle/diffused-q-base-2014-back-in-time-area-warmup-t46152.html

GVD ZIN :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor echt zwaar uiteenlopende verhalen over de controle bij de ingang. Kan iemand me vertellen hoe het nou écht zit? Feit is, dat je in Duitsland wel zwaar de lul bent als je eruit gepikt wordt?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten