Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drum & Bass, Jungle, Breakcore in die area. Kan ik me toch wel op vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff wat setjes gehoord van de artiesten in de abstract area, woow! interesse gewekt:D @8:20 wat een drive (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel mooi zo. Misschien midden in de nacht een uurtje niks te doen: lekker ff ronddwalen ofzo. Vind de lineup verder prima, mss wordt de DYOA ook nog leuk, ik vermaak me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 20:52 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ik vind het wel mooi zo. Misschien midden in de nacht een uurtje niks te doen: lekker ff ronddwalen ofzo. Vind de lineup verder prima, mss wordt de DYOA ook nog leuk, ik vermaak me wel :)


hahaha vorig jaar flink staan maaien met je in de hanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet alleen niet precies wie jij bent...? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik weet alleen niet precies wie jij bent...? :$


slet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 01:22 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ik weet alleen niet precies wie jij bent...? :$

grote dude van 2m wss weet je t nu wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 01:28 
 
Hardtraxx Addict

Inb4 nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mario bombario schreef:
The Skribbler schreef:
Ik weet alleen niet precies wie jij bent...? :$

grote dude van 2m wss weet je t nu wel weer

Joshua? If not: Joshua was zeker weten de grootste beer die ik op Q-Base in de Hangar ben tegengekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 11:24 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Mario bombario schreef:
The Skribbler schreef:
Ik weet alleen niet precies wie jij bent...? :$

grote dude van 2m wss weet je t nu wel weer

Joshua? If not: Joshua was zeker weten de grootste beer die ik op Q-Base in de Hangar ben tegengekomen xd

hahahah ik ben joshua xd xd was echt wel lache daar toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 14:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten? :)

Heb het gefixt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
wootum schreef:
Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten? :)

Heb het gefixt. :thumbup:


:lol: Mooiste is dat ik het zelf heb gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Qz. schreef:
wootum schreef:
Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten? :)

Heb het gefixt. :thumbup:


:lol: Mooiste is dat ik het zelf heb gedaan

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 01:01 
 
Hardtraxxer

CRYPSIS & DIGITAL PUNK
E-FORCE
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
RADICAL REDEMPTION
THERACORDS ULTIMATE BATTLE
TITAN
WARFACE

Prima lijstje hoor die Hangar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 09:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket aangeschaft ^^ Line-up is niet geheel mijn ding, maar na bijna een jaar ben ik wel toe aan een festival. Daarnaast is de locatie gewoon geniaal en zullen er vast weer genoeg bekenden zijn waar ik me mee ga vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ticket aangeschaft ^^ Line-up is niet geheel mijn ding, maar na bijna een jaar ben ik wel toe aan een festival. Daarnaast is de locatie gewoon geniaal en zullen er vast weer genoeg bekenden zijn waar ik me mee ga vermaken :)

:$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Iemand een idee of Pete gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardtraxxer schreef:
CRYPSIS & DIGITAL PUNK
E-FORCE
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
RADICAL REDEMPTION
THERACORDS ULTIMATE BATTLE
TITAN
WARFACE

Prima lijstje hoor die Hangar. :thumbsup:


Zeker, maar ook heel kut want ik vond de Hangar vorig jaar gewoon té druk om fatsoenlijk los te gaan. Als het gaat regenen kan je helemaal je lol op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Iemand een idee of Pete gaat?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Zeker, maar ook heel kut want ik vond de Hangar vorig jaar gewoon té druk om fatsoenlijk los te gaan. Als het gaat regenen kan je helemaal je lol op.


Alleen maar mooi, vorig jaar goed mee vermaakt, door stampen terwijl je 0 ruimte hebt, al die boze blikken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 02:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pete schreef:
ja

mmer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 03:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vreselijke line-up. Ik ga niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Vreselijke line-up. Ik ga niet.

Jij ging toch al geen feesten meer, dus komt dat even mooi uit :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten