Je hebt gelijk
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Drum & Bass, Jungle, Breakcore in die area. Kan ik me toch wel op vermaken 
ff wat setjes gehoord van de artiesten in de abstract area, woow! interesse gewekt:D View on SoundCloud @8:20 wat een drive

Ik vind het wel mooi zo. Misschien midden in de nacht een uurtje niks te doen: lekker ff ronddwalen ofzo. Vind de lineup verder prima, mss wordt de DYOA ook nog leuk, ik vermaak me wel 
-
MHardtraxxer
- 97 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
hahaha vorig jaar flink staan maaien met je in de hanger.wrote:Ik vind het wel mooi zo. Misschien midden in de nacht een uurtje niks te doen: lekker ff ronddwalen ofzo. Vind de lineup verder prima, mss wordt de DYOA ook nog leuk, ik vermaak me wel
Ik weet alleen niet precies wie jij bent...? 
slet...wrote:Ik weet alleen niet precies wie jij bent...?
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2016
grote dude van 2m wss weet je t nu wel weerwrote:Ik weet alleen niet precies wie jij bent...?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Inb4 nope
Joshua? If not: Joshua was zeker weten de grootste beer die ik op Q-Base in de Hangar ben tegengekomenwrote:grote dude van 2m wss weet je t nu wel weerwrote:Ik weet alleen niet precies wie jij bent...?
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2016
hahahah ik ben joshuawrote:Joshua? If not: Joshua was zeker weten de grootste beer die ik op Q-Base in de Hangar ben tegengekomenwrote:grote dude van 2m wss weet je t nu wel weerwrote:Ik weet alleen niet precies wie jij bent...?
Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten? 
Heb het gefixt.wrote:Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
wrote:Heb het gefixt.wrote:Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten?
wrote:wrote:Heb het gefixt.wrote:Zou iemand de line-up in de OP kunnen zetten?Mooiste is dat ik het zelf heb gedaan
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
CRYPSIS & DIGITAL PUNK
E-FORCE
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
RADICAL REDEMPTION
THERACORDS ULTIMATE BATTLE
TITAN
WARFACE
Prima lijstje hoor die Hangar.
E-FORCE
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
RADICAL REDEMPTION
TITAN
WARFACE
Ticket aangeschaft
Line-up is niet geheel mijn ding, maar na bijna een jaar ben ik wel toe aan een festival. Daarnaast is de locatie gewoon geniaal en zullen er vast weer genoeg bekenden zijn waar ik me mee ga vermaken 
wrote:Ticket aangeschaftLine-up is niet geheel mijn ding, maar na bijna een jaar ben ik wel toe aan een festival. Daarnaast is de locatie gewoon geniaal en zullen er vast weer genoeg bekenden zijn waar ik me mee ga vermaken
Zeker, maar ook heel kut want ik vond de Hangar vorig jaar gewoon té druk om fatsoenlijk los te gaan. Als het gaat regenen kan je helemaal je lol op.wrote:CRYPSIS & DIGITAL PUNK
E-FORCE
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
RADICAL REDEMPTION
TITAN
WARFACE
wrote: Zeker, maar ook heel kut want ik vond de Hangar vorig jaar gewoon té druk om fatsoenlijk los te gaan. Als het gaat regenen kan je helemaal je lol op.
Alleen maar mooi, vorig jaar goed mee vermaakt, door stampen terwijl je 0 ruimte hebt, al die boze blikken