wrote:Jij ging toch al geen feesten meer, dus komt dat even mooi uitwrote:Vreselijke line-up. Ik ga niet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bezig met een idee aan het opzetten voor de DYOA area 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren? 
wrote:Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren?
Wie wou je als artiesten boeken dan? Want dit moet in het plan staan toch?
Dit lijkt me wel wat:
HEADLINERS
Samir A
Mohammed B
Jason W
Soumaya S
Ismail A
B-terreurtjes
Syrië bois
-
S
Ik dacht meer aan iets nederlandstaligswrote:Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Noisekickwrote:wrote:Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren?
Dit lijkt me wel wat:
HEADLINERS
Samir A
Mohammed B
Jason W
Soumaya S
Ismail A
B-terreurtjes
Syrië bois
Spitnoise
F-Noize
SRB
dat soort artiesten.
(ik ga hier veel te serieus op in...)
Dat is uptempo. Terror is rond de millenniumwisseling gestorven.
Was jij dat maarwrote:Dat is uptempo. Terror is rond de millenniumwisseling gestorven.
Was jij maar wat meer uptempo bedoel ik dan hè.
Hahawrote:Was jij dat maarwrote:Dat is uptempo. Terror is rond de millenniumwisseling gestorven.
Terror bestaat nog steeds. Uptempo is niet eens een genre maar een muziek aanduiding. Ga geen onzin verkondigen
Dan zoek je niet goed genoeg als je geen Terror meer kan vinden. Dat komt alleen omdat Franskoor zo naar voren wordt gepusht.
Noisekick, The Vizitor, The Destroyer, SRB, Plague, Drokz, Akira, Smurf, Doctor Terror etc.wrote:Noisekickwrote:wrote:Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren?
Dit lijkt me wel wat:
HEADLINERS
Samir A
Mohammed B
Jason W
Soumaya S
Ismail A
B-terreurtjes
Syrië bois
Spitnoise
F-Noize
SRB
dat soort artiesten.
(ik ga hier veel te serieus op in...)
Skinhead, Goetia, Delta 9, Bouncemasters, Noizefucker, Mr Courage, Paranoizer, Komprex, Disco Cunt, Agoraphobic Nosebleed, Catkiller, Deterrent Man, Fear, Earfist, Mutante en Angernoiser.
Zo heb je zat goeie terror voor een stage
Of vraag het aan Draidy die weet er nog een ton meer.
Zo heb je zat goeie terror voor een stage
Of vraag het aan Draidy die weet er nog een ton meer.
Bedoel meer dat die 'circus terror' altijd te horen is op die zogenaamde 'terror' stages. Daarmee bedoel ik dan SRB, Smurf, Noisekick enzo. Dat is geen serieuze terror. Dat is vaak meer uptempo main hardcore (zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven) met blije samples dan echte terror. Maar die namen die jij opnoemt zitten ook speedcore artiesten tussen en een deel daarvan is niet meer actief.
Mijn god ga alsjeblieft weer van dit forum af Nerazzuro.wrote:Bedoel meer dat die 'circus terror' altijd te horen is op die zogenaamde 'terror' stages. Daarmee bedoel ik dan SRB, Smurf, Noisekick enzo. Dat is geen serieuze terror. Dat is vaak meer uptempo main hardcore (zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven) met blije samples dan echte terror. Maar die namen die jij opnoemt zitten ook speedcore artiesten tussen en een deel daarvan is niet meer actief.
Terror had vroeger al vrolijke samples er in zo is het ontstaan. Smurf, Skinhead en Drokz zijn de grondleggers van terror. En dan noem jij Smurf geen serieuze terror? En de meeste terror artiesten maken ook speedcore.
De wat snellere mainstream die niet onder terror valt zijn namen als Unexist, Lem-X en Tieum. Die wij opnoemen staan daar wel veel verder boven.
Wederom ga ergens anders onzin strooien.
Terror is geen blije meuk hoor, echt niet. Zo is het niet bedoeld. Het was in het begin heel experimenteel en nu is het altijd datzelfde soort kickje met blije samples. Grondleggers zijn eerder DJ Freak, Lenny Dee met industrial Strength en Nasenbluten (Bloody Fist) en nog wat gasten.wrote: Mijn god ga alsjeblieft weer van dit forum af Nerazzuro.
Terror had vroeger al vrolijke samples er in zo is het ontstaan. Smurf, Skinhead en Drokz zijn de grondleggers van terror. En dan noem jij Smurf geen serieuze terror? En de meeste terror artiesten maken ook speedcore.
De wat snellere mainstream die niet onder terror valt zijn namen als Unexist, Lem-X en Tieum. Die wij opnoemen staan daar wel veel verder boven.
Wederom ga ergens anders onzin strooien.
'Terror' van nu:
View on YouTube
Terror:
View on YouTube
Lenny Dee met industrial Strength
Dat was industrial, moet het nog duidelijker?
Nasenbluten was ook een van de grondleggers idd, net zo goed als Liquid Blasted en Smurf, waarbij Smurf dus wat vrolijkere samples gebruikt, wat nog steeds dus onder terror valt.
En leuk dat je DJ Smurf en SRB daar neer gooit die altijd zulk soort tracks maken met van die samples, als sinds jaren geleden. Terror is terror, een blije sample er in of niet. Terror heeft zichzelf nooit heel serieus genomen. SRB - Bangkok Booster is net zo goed een terror nummer als Akira - XTRM Is What We Are.
Alleen omdat jij het niet duister genoeg vindt maakt dat het niet zo.
Als je alleen donker wil luister dan naar breakcore want elk persoon dat een beetje terror kent weet dat elke artiest daar wel van zulke tracks maakt.
Dat was industrial, moet het nog duidelijker?
Nasenbluten was ook een van de grondleggers idd, net zo goed als Liquid Blasted en Smurf, waarbij Smurf dus wat vrolijkere samples gebruikt, wat nog steeds dus onder terror valt.
En leuk dat je DJ Smurf en SRB daar neer gooit die altijd zulk soort tracks maken met van die samples, als sinds jaren geleden. Terror is terror, een blije sample er in of niet. Terror heeft zichzelf nooit heel serieus genomen. SRB - Bangkok Booster is net zo goed een terror nummer als Akira - XTRM Is What We Are.
Alleen omdat jij het niet duister genoeg vindt maakt dat het niet zo.
Als je alleen donker wil luister dan naar breakcore want elk persoon dat een beetje terror kent weet dat elke artiest daar wel van zulke tracks maakt.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Wat een stumperd die Harryv.
fixedwrote:Wat een stumperd die Nerazzurro93 .
Lekker belangrijk, uiteindelijk is het toch allemaal takkeherrie voor hersenlozen.
Net zoals de rest van alle harder stylezzzz tochwrote:Lekker belangrijk, uiteindelijk is het toch allemaal takkeherrie voor hersenlozen.