Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
harryv schreef:
Vreselijke line-up. Ik ga niet.

Jij ging toch al geen feesten meer, dus komt dat even mooi uit :thumbup:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pete schreef:
ja

mmer


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bezig met een idee aan het opzetten voor de DYOA area :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 19:31 
 
Hardtraxx Elite

Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren? :P



Wie wou je als artiesten boeken dan? Want dit moet in het plan staan toch?
Dit lijkt me wel wat:

HEADLINERS
Samir A
Mohammed B
Jason W
Soumaya S
Ismail A

B-terreurtjes
Syrië bois
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:53 
 

Hard4Us schreef:
Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren? :P


Ik dacht meer aan iets nederlandstaligs
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Early hardstyle als DYOA lijkt me wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 12:34 
 
Hardtraxx Elite

Blear schreef:
Hard4Us schreef:
Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren? :P



Wie wou je als artiesten boeken dan? Want dit moet in het plan staan toch?
Dit lijkt me wel wat:

HEADLINERS
Samir A
Mohammed B
Jason W
Soumaya S
Ismail A

B-terreurtjes
Syrië bois


Noisekick
Spitnoise
F-Noize
SRB

dat soort artiesten.

(ik ga hier veel te serieus op in...) :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is uptempo. Terror is rond de millenniumwisseling gestorven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Dat is uptempo. Terror is rond de millenniumwisseling gestorven.


Was jij dat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was jij maar wat meer uptempo bedoel ik dan hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar slaat dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 03:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
harryv schreef:
Dat is uptempo. Terror is rond de millenniumwisseling gestorven.


Was jij dat maar


Haha :lol:

Terror bestaat nog steeds. Uptempo is niet eens een genre maar een muziek aanduiding. Ga geen onzin verkondigen -.- .

Dan zoek je niet goed genoeg als je geen Terror meer kan vinden. Dat komt alleen omdat Franskoor zo naar voren wordt gepusht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Blear schreef:
Hard4Us schreef:
Dat drop your down area is wel heel vet om eens naar te kijken. Wie wil er met mij een terror stage organiseren? :P



Wie wou je als artiesten boeken dan? Want dit moet in het plan staan toch?
Dit lijkt me wel wat:

HEADLINERS
Samir A
Mohammed B
Jason W
Soumaya S
Ismail A

B-terreurtjes
Syrië bois


Noisekick
Spitnoise
F-Noize
SRB

dat soort artiesten.

(ik ga hier veel te serieus op in...) :sleep:

Noisekick, The Vizitor, The Destroyer, SRB, Plague, Drokz, Akira, Smurf, Doctor Terror etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Skinhead, Goetia, Delta 9, Bouncemasters, Noizefucker, Mr Courage, Paranoizer, Komprex, Disco Cunt, Agoraphobic Nosebleed, Catkiller, Deterrent Man, Fear, Earfist, Mutante en Angernoiser.

Zo heb je zat goeie terror voor een stage :P
Of vraag het aan Draidy die weet er nog een ton meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedoel meer dat die 'circus terror' altijd te horen is op die zogenaamde 'terror' stages. Daarmee bedoel ik dan SRB, Smurf, Noisekick enzo. Dat is geen serieuze terror. Dat is vaak meer uptempo main hardcore (zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven) met blije samples dan echte terror. Maar die namen die jij opnoemt zitten ook speedcore artiesten tussen en een deel daarvan is niet meer actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Bedoel meer dat die 'circus terror' altijd te horen is op die zogenaamde 'terror' stages. Daarmee bedoel ik dan SRB, Smurf, Noisekick enzo. Dat is geen serieuze terror. Dat is vaak meer uptempo main hardcore (zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven) met blije samples dan echte terror. Maar die namen die jij opnoemt zitten ook speedcore artiesten tussen en een deel daarvan is niet meer actief.


Mijn god ga alsjeblieft weer van dit forum af Nerazzuro.
Terror had vroeger al vrolijke samples er in zo is het ontstaan. Smurf, Skinhead en Drokz zijn de grondleggers van terror. En dan noem jij Smurf geen serieuze terror? En de meeste terror artiesten maken ook speedcore.

De wat snellere mainstream die niet onder terror valt zijn namen als Unexist, Lem-X en Tieum. Die wij opnoemen staan daar wel veel verder boven.

Wederom ga ergens anders onzin strooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mijn god ga alsjeblieft weer van dit forum af Nerazzuro.
Terror had vroeger al vrolijke samples er in zo is het ontstaan. Smurf, Skinhead en Drokz zijn de grondleggers van terror. En dan noem jij Smurf geen serieuze terror? En de meeste terror artiesten maken ook speedcore.

De wat snellere mainstream die niet onder terror valt zijn namen als Unexist, Lem-X en Tieum. Die wij opnoemen staan daar wel veel verder boven.

Wederom ga ergens anders onzin strooien.

Terror is geen blije meuk hoor, echt niet. Zo is het niet bedoeld. Het was in het begin heel experimenteel en nu is het altijd datzelfde soort kickje met blije samples. Grondleggers zijn eerder DJ Freak, Lenny Dee met industrial Strength en Nasenbluten (Bloody Fist) en nog wat gasten.

'Terror' van nu:


Terror:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny Dee met industrial Strength
Dat was industrial, moet het nog duidelijker?

Nasenbluten was ook een van de grondleggers idd, net zo goed als Liquid Blasted en Smurf, waarbij Smurf dus wat vrolijkere samples gebruikt, wat nog steeds dus onder terror valt.

En leuk dat je DJ Smurf en SRB daar neer gooit die altijd zulk soort tracks maken met van die samples, als sinds jaren geleden. Terror is terror, een blije sample er in of niet. Terror heeft zichzelf nooit heel serieus genomen. SRB - Bangkok Booster is net zo goed een terror nummer als Akira - XTRM Is What We Are.

Alleen omdat jij het niet duister genoeg vindt maakt dat het niet zo.
Als je alleen donker wil luister dan naar breakcore want elk persoon dat een beetje terror kent weet dat elke artiest daar wel van zulke tracks maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 11:39 
 
Hardtraxx Elite

Wat een stumperd die Harryv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat een stumperd die Nerazzurro93 .


fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 15:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekker belangrijk, uiteindelijk is het toch allemaal takkeherrie voor hersenlozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Lekker belangrijk, uiteindelijk is het toch allemaal takkeherrie voor hersenlozen.

Net zoals de rest van alle harder stylezzzz toch :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 07:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lenny Dee met industrial Strength
Dat was industrial, moet het nog duidelijker?


Het "Industrial"-genre heeft niets met de naam van dit in 1991 opgerichte label te maken. :D

(bestond dat genre uberhaupt al wel in 1991?)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten