Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 09:52 

Donateur

Qrystal Meth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 10:23 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Ltmbr schreef:
Indy schreef:
Daarna even naar Tatanka geweest, was flink genieten. Helaas wel Mess Up gemist. :cry:

Weet je zeker dat die gedraaid is..? Heb hem volgens mij niet gehoord

Mess Up (Do The LFB) is sowieso gedraaid. Volledig stuk gegaan tijdens die plaat :worship:

Dan bedoel je TAT-Mashup (Do the LFB) denk ik toch? Sloot ie mee af, fucking vet idd :P
Maar Tatanka-Mess Up ook..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:06 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Qrystal Meth?

haha.
wel lekkere vage tekst weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:11 

Hardtraxx Veteran

De tering wat was dit vet. Al op tijd binnen, dus even alle stages kunnen checken en rustig chicken wings gechapt jwt. Lekker begonnen bij de Thunderdome, wat gooide Vince er ff dik mixwerk uit :love: MD&A live ook eindelijk kunnen checken, was ook erg vet. Toen even gegeten en naar de Convoi gegaan. Broken Balance eindelijk eens IRL gesproken, die was ook erg te spreken over hoe er gedraaid werd :P Ulst/380 Volt/Ghost in the Machine en later Ophidian draaiden allemaal moeilijk lomp, veruit het hardste wat ik gehoord heb op een feest. Geluid was ook dik in orde.

Later op de avond voornamelijk bij de Spoontech geweest, eigenlijk alleen maar vette sets gehoord. Die sfeer i.c.m. het goede geluid was grandioos. Enkele memorabele momentjes: Vyral - Drivin', Nightkiller - Skwert, Open Source & Dizzy Plant - Disconnect, Dana - Unendlichtkeit (Vazard ultieme baas die je bent), Vazard - Guitars on Acid, Delete - Proximity to Extinction (Vazard Remix), Nutty T - Nacho (Delete Remix), DJIPE - No God, Mind Dimension & Rooler - Nothing, Vazard - Dreams or Memories (@MelvinFR :loving: ), Freakshow - Innocent Blood (Live Edit), Out of Control (Vazard & Delete Remix) en ik vergeet er zeker nog 1
edit; ZANY - WIDOWMAKER
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:13 

Hardtraxx Veteran

Mensen bij Ran-D & B-front geweest op de main?
Heb zitten kijken naar de live stream en ze draaide een nieuwe plaat met I'm a Fighter vocal en om die plaat heen zat een hele show op main :huh:

We dachten thuis dat het het Qlimax anthem zou zijn maar de vocal zat er niet in. Iemand die hier iets over weet?

Nog een vraag over de livestream: Zowel Phuture Noize als Warface werd niet uitgezonden maar op beide kanalen kwam de Frequencerz set van 00:00, weet iemand waarom? Wat een rare set wat dat trouwens, echt enorm hoog bpm (158-160) met zeker 3 HC platen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:19 

Hardtraxx Veteran

Was ook een stealthmode set volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:21 

Hardtraxx Elite

Tof feest gehad, overal vette sfeer en goed geluid (vooral goed omver geblazen in de convoi tijdens Ghost In The Machine)
Verder waren de setjes van Adaro (Classics) en Vazard erg vet, ook genoten van Sefa als aflsuiter. :thumbsup:
Ook veel rondgedwaald over het onoverzichtelijke terrein :surrender: Enige echte minpunt was dat onze buschauffeur er geen zin meer in had, waardoor er een andere chauffeur dubbel moest rijden waardoor onze bus er pas om 10:15 was...
De main was al weer half afgebouwd en alle poorten waren al gesloten toen we eindelijk vertrokken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:22 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Was ook een stealthmode set volgens mij.

Ze hebben een gewone frequencerz set gedaan en niet stealthmode, vanwege de stage design van de Hangar. Dit kwam voorbij op instagram, maar vind het zo vreemd aangezien ze op XQ freqz wel stealthmode set deden en de stage daar al helemaal geen LED hadden en het nu overkwam dat het daardoor niet kon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:27 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Zag hem hier nog niet voorbij komen, dit is wat bekend is over het concept van volgend jaar
Afbeelding

Ben heel benieuwd. Hoop eigenlijk wel dat het een nachtfeest blijft. Dat is juist wat ik zo vet vind aan Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:29 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Trajanusch schreef:
-- Pendelbus naar Klein Vink was nergens te vinden, bleek hij 500 km verderop in de rij met georganiseerde touringcars te staan.

Wij hebben ook lang gezocht naar die bus zeg. Schijnbaar stonden er wel meerdere bussen want vrienden van ons zaten veel verder naar voren in een bus, wellicht was die al weg. Uiteindelijk ergens achteraan die bus gevonden. Duurde zo tering lang eer dat we er uiteindelijk waren, pas rond 9 uur op het park terug. Maar blijkbaar was het laatste deel van die route geschrapt, door naar resort Arcen, waardoor vrienden van ons op KV stonden en geen vervoer naar daar meer hadden :lol:

Haha volgens mij zat ik ook in die bus, chauffeur was ook behoorlijk chagrijnig. Mogen ze volgend jaar wel wat beter organiseren dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:49 

Hardtraxx Veteran

O ja nog een kleine aanvulling: volgens mij op mondkapjes en drumstokjes na nog nooit zoiets cringe gezien als mensen die met een fucking lepel staan te zwaaien bij de Spoontech stage :lol: Zelfde als dat ze met een versnellingspook/bak bij een Gearbox stage zouden staan ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 11:58 

Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Peaky Pounder die ff Brutalized erop gooide :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Godverdomme wat vet

Geintje dus, dan snap je het niet dankjewel

Hij snapte het heel goed. Is toch een schitterende troll man. Niet zo serieus. Wij gingen in ieder geval stuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 12:12 

Hardtraxxer

Dik feest gehad! Sfeer was leuk, het was wel druk maar ik vindt het persoonlijk niet te druk. Hele nacht beetje overal en nergens geweest. Ik had zaterdag al ergens als een printscreen van floorplan gezien dus ik kon me prima oriënteren.

Leuke setjes gehoord oa: Delete, Promo, Sefa en E-force was ook sterk

Ik wilde graag naar Ophidian maar ik kreeg de rest niet mee dus heb het maar laten schieten, iemand beeldmateriaal hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 12:52 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 13:11 

Hardtraxxer

Indy schreef:
O ja nog een kleine aanvulling: volgens mij op mondkapjes en drumstokjes na nog nooit zoiets cringe gezien als mensen die met een fucking lepel staan te zwaaien bij de Spoontech stage :lol:

Wat?! xd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 13:27 

Hardtraxx Veteran

Hier ook vanaf 5:00

Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 13:53 

Hardtraxxer

Nieuw evenement staat op de website van Q.

https://www.q-dance.com/en/events/new-q ... tival-tba/

Kan je zelfs al registreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 13:58 

Hardtraxx Addict

Eerste keer Q-Base (helaas ook de laatste onder de naam Q-Base) en wat heb ik me toch een partij vermaakt :thumbsup: Puur alleen al door de locatie maakt het voor mij het gaafste festival die ik dit jaar bezocht hebt :worship: Hele fijne setjes gehoord. Begonnen bij de Open Air (Keltek, D-Block & S-te-fan, Sound Rush :loving: ) daarna wat gegeten en rondgelopen en ben ik uitgekomen bij de Scantraxx area wat ook erg fijn was :) Afgesloten bij Mind Dimension en Sefa. Erg benieuwd naar volgend jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 14:29 

Hardtraxx Addict

Zijn er trouwens nog mensen van hier die wel moesten stoppen bij één van de politie-fuiken rondom de grens?

O ja, wat ik nog ben vergeten: ik kwam BB nog tegen rond 06:30 in de Hangar. Hij mist jullie allemaal heel erg, ik moest de groetjes doen en hij komt gauw weer posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 14:30 

Hardtraxx Veteran

Geopend op de main bij Retrospect, lekker om te beginnen met wat euforisch. Rejecta vond ik daarna niet heel bijzonder, snap de hype eerlijk gezegd niet zo. Myst en Degos & Re-Done was erg lekker. Pluspunten wel voor het geluid in de Hangar, was dit jaar een stuk beter dan ik me van de afgelopen jaren kan herinneren. Hierna door naar de Convoi area, heerlijke setjes gehoord van Ulst, 380 Volt en Ghost In The Machine. Dat geluid daar. :drool: Nog blijven hangen voor een stukje Peaky Pounder, wat uiteindelijk de hele set werd. Enorm lomp en vond het eigenlijk best grappig dat-ie Brutalized draaide. :lol: Ophidian was daarna echt geweldig. Zo ontzettend dik al die oude platen, sfeer was ook erg goed. Vond het bij vlagen alleen iets te druk. Tien minuutjes meegekregen van Tymon en daarna naar Vazard gegaan die oud en nieuw erg lekker met elkaar afwisselde. Heel vet voor hem dat het tijdens zijn set het volst stond van de hele hosting, dik verdiend! Die acid van Heavolution 303 over dat geluid, kraakhelder en zo ontzettend vet. :drool: Main Concern was ook weer goud, die platenkeuze. :worship: Voor mij de beste set van de drie die ze dit jaar deden. Laatste energie eruit gegooid tijdens Mind Dimension en daarna The Purge, wat een kanonskogels kwamen er soms voorbij zeg. :surrender: En The Purge die afsluit met No God, wat een baas. Hierna was er niks meer wat ik echt wilde zien, dus uiteindelijk maar verder bier gaan drinken in de Hangar. Nog een paar leuke plaatjes gehoord bij Jason Payne en Apexx zoals Still Nr. 1. :loving: Was wel te merken dat ze tegelijk stonden met Sefa, wat was het ontzettend rustig in die Hangar zeg.

Qua organisatie kan ik me vinden in de kritieken die al gegeven zijn, snap dat ze bij de busingang geen floorplans mogen geven door het vliegveld maar het as wel vervelend. Ze hadden best een bord kunnen plaatsen dat die beschikbaar waren bij een informatiestand. Vond de toiletten ook vrij slecht geregeld, zelfs na een uur was het toiletpapier al zowat overal op. Aangeven welke bunkers welke waren had ook wel handig geweest, kostte me even om de Convoi te vinden (zelfs met een floorplan).

Vond het wel de vetste Q-BASE van de vier edities die ik bezocht heb (2015 t/m deze), jammer dat het de laatste was. Wel erg benieuwd naar het nieuwe concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 15:03 

Hardtraxx Veteran

Geweldige Q-Base gehad, wat blijft dit toch een geniaal feest/locatie. Beste sets van Phuture Noize, Ophidian, Delete en Adaro Classics.

Grootste tegenvaller was Ran-D & B-Front. Man wat heb ik een hekel aan die 1 uurs B2B sets, maar er zat ook totaal geen samenhang in de set (moet wel zeggen dat ik sowieso niks met Ran-D z'n muziek heb). Het om en om draaien van een duistere B-Front plaat vs een 'toegankelijke' Ran-D/G4H plaat deed het hem gewoon niet voor mij. Gewoon weer terug gaan naar de 1,5 uurs solo-sets. Want B-Front draaide (zoals gebruikelijk) weer een paar verrassende platen (Octavius Augustus, Inhuman), maar daardoor maar een handvol aan B-Front platen gehoord.

Pluspunten voor de nieuwe opzet van de Main en de Hangar. Irritatiepuntje: het niet meekrijgen van een dopje op je fles omdat dit gevaarlijk zou zijn, maar vervolgens wel 14x je enkels omzwikken op die cola- en Flugelflesjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 15:09 

Bierkoning

Herinner me opeens dat Luna nog Smack My Derb erop gooide :love: Verder overigens best een zaadset met veel hitjes en een aantal te nieuwe nummers maar goed. Het middelste gedeelte van Attack Again was ook genieten met Aliens, Crump, Shreek, Revolution is Here, Promises en Interview zo'n beetje achter elkaar :loving: En zo hoor je Destroyer of Worlds nooit en zo hoor je hem 2 keer op 1 avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 15:32 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Herinner me opeens dat Luna nog Smack My Derb erop gooide

Is dit echt of een fa2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 15:40 

Bierkoning

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Herinner me opeens dat Luna nog Smack My Derb erop gooide

Is dit echt of een fa2?

Ik maak geen fa2's mattie

Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-09-2018, 15:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.

Klopt, ik heb je niet gezien! :thumbdown: Ben hardstyle-classics-moe dus het zal daar wel aan liggen. :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten