Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook vanaf 5:00

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuw evenement staat op de website van Q.

https://www.q-dance.com/en/events/new-q ... tival-tba/

Kan je zelfs al registreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer Q-Base (helaas ook de laatste onder de naam Q-Base) en wat heb ik me toch een partij vermaakt :thumbsup: Puur alleen al door de locatie maakt het voor mij het gaafste festival die ik dit jaar bezocht hebt :worship: Hele fijne setjes gehoord. Begonnen bij de Open Air (Keltek, D-Block & S-te-fan, Sound Rush :loving: ) daarna wat gegeten en rondgelopen en ben ik uitgekomen bij de Scantraxx area wat ook erg fijn was :) Afgesloten bij Mind Dimension en Sefa. Erg benieuwd naar volgend jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er trouwens nog mensen van hier die wel moesten stoppen bij één van de politie-fuiken rondom de grens?

O ja, wat ik nog ben vergeten: ik kwam BB nog tegen rond 06:30 in de Hangar. Hij mist jullie allemaal heel erg, ik moest de groetjes doen en hij komt gauw weer posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geopend op de main bij Retrospect, lekker om te beginnen met wat euforisch. Rejecta vond ik daarna niet heel bijzonder, snap de hype eerlijk gezegd niet zo. Myst en Degos & Re-Done was erg lekker. Pluspunten wel voor het geluid in de Hangar, was dit jaar een stuk beter dan ik me van de afgelopen jaren kan herinneren. Hierna door naar de Convoi area, heerlijke setjes gehoord van Ulst, 380 Volt en Ghost In The Machine. Dat geluid daar. :drool: Nog blijven hangen voor een stukje Peaky Pounder, wat uiteindelijk de hele set werd. Enorm lomp en vond het eigenlijk best grappig dat-ie Brutalized draaide. :lol: Ophidian was daarna echt geweldig. Zo ontzettend dik al die oude platen, sfeer was ook erg goed. Vond het bij vlagen alleen iets te druk. Tien minuutjes meegekregen van Tymon en daarna naar Vazard gegaan die oud en nieuw erg lekker met elkaar afwisselde. Heel vet voor hem dat het tijdens zijn set het volst stond van de hele hosting, dik verdiend! Die acid van Heavolution 303 over dat geluid, kraakhelder en zo ontzettend vet. :drool: Main Concern was ook weer goud, die platenkeuze. :worship: Voor mij de beste set van de drie die ze dit jaar deden. Laatste energie eruit gegooid tijdens Mind Dimension en daarna The Purge, wat een kanonskogels kwamen er soms voorbij zeg. :surrender: En The Purge die afsluit met No God, wat een baas. Hierna was er niks meer wat ik echt wilde zien, dus uiteindelijk maar verder bier gaan drinken in de Hangar. Nog een paar leuke plaatjes gehoord bij Jason Payne en Apexx zoals Still Nr. 1. :loving: Was wel te merken dat ze tegelijk stonden met Sefa, wat was het ontzettend rustig in die Hangar zeg.

Qua organisatie kan ik me vinden in de kritieken die al gegeven zijn, snap dat ze bij de busingang geen floorplans mogen geven door het vliegveld maar het as wel vervelend. Ze hadden best een bord kunnen plaatsen dat die beschikbaar waren bij een informatiestand. Vond de toiletten ook vrij slecht geregeld, zelfs na een uur was het toiletpapier al zowat overal op. Aangeven welke bunkers welke waren had ook wel handig geweest, kostte me even om de Convoi te vinden (zelfs met een floorplan).

Vond het wel de vetste Q-BASE van de vier edities die ik bezocht heb (2015 t/m deze), jammer dat het de laatste was. Wel erg benieuwd naar het nieuwe concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geweldige Q-Base gehad, wat blijft dit toch een geniaal feest/locatie. Beste sets van Phuture Noize, Ophidian, Delete en Adaro Classics.

Grootste tegenvaller was Ran-D & B-Front. Man wat heb ik een hekel aan die 1 uurs B2B sets, maar er zat ook totaal geen samenhang in de set (moet wel zeggen dat ik sowieso niks met Ran-D z'n muziek heb). Het om en om draaien van een duistere B-Front plaat vs een 'toegankelijke' Ran-D/G4H plaat deed het hem gewoon niet voor mij. Gewoon weer terug gaan naar de 1,5 uurs solo-sets. Want B-Front draaide (zoals gebruikelijk) weer een paar verrassende platen (Octavius Augustus, Inhuman), maar daardoor maar een handvol aan B-Front platen gehoord.

Pluspunten voor de nieuwe opzet van de Main en de Hangar. Irritatiepuntje: het niet meekrijgen van een dopje op je fles omdat dit gevaarlijk zou zijn, maar vervolgens wel 14x je enkels omzwikken op die cola- en Flugelflesjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Herinner me opeens dat Luna nog Smack My Derb erop gooide :love: Verder overigens best een zaadset met veel hitjes en een aantal te nieuwe nummers maar goed. Het middelste gedeelte van Attack Again was ook genieten met Aliens, Crump, Shreek, Revolution is Here, Promises en Interview zo'n beetje achter elkaar :loving: En zo hoor je Destroyer of Worlds nooit en zo hoor je hem 2 keer op 1 avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Herinner me opeens dat Luna nog Smack My Derb erop gooide

Is dit echt of een fa2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Herinner me opeens dat Luna nog Smack My Derb erop gooide

Is dit echt of een fa2?

Ik maak geen fa2's mattie

Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.

Klopt, ik heb je niet gezien! :thumbdown: Ben hardstyle-classics-moe dus het zal daar wel aan liggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.

Kan alleen maar jaloers op je zijn Rik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke nacht weer gehad zeg. Altijd beste festival van het jaar. Van de 5 edities waar ik ben geweest (2013, 2014, 2016, 2017, 2018) komt deze denk ik na 2016 op een mooie 2e plek. :)

Ik was meteen om 5 voor 5 al binnen, gelukkig bij de informatie bar een floorplan en timetable gevonden, want man wat was het een doolhof zeg :P Ze hadden alles ook wel slecht aangegeven, en het terrein was ook compleet omgegooid. Mainstage kleiner, Hardcore tent kleiner.. was wel even wennen.
Eerste 1,5 uur beetje tussen main en hangar geswitcht, D-Attack draaide nog Zero Hour wat wel lekker was, maar meeste bij Retrospect geweest. Prima openingsset, Sky Rocket, Stuck In Our Head en Miami Belch waren toch hele aangename verrassingen :D Adrenalize vond ik niet heel bijzonder, was ook meer bezig met bier drinken en ouwehoeren tijdens dit setje. Keltek was daarentegen echt een heerlijk setje! Ik ben echt dol op zijn plaatjes en verder ook lekker sfeervol hoe het donker werd in dat uurtje. Hierna naar de Convoi gegaan voor Ulst, maar vond het allemaal nog een beetje te traag :$ geluid vond ik ook nog niet heel denderend op dat moment, dus even naar Jones gegaan die nog best een lekker setje draaide!
Vervolgens Delete meegepakt maar christus wat een drukte daar. Set zelf vond ik wat wisselvallig. Sommige platen gingen erg lekker, vooral Lunatic, maar sommige klonken ook weer helemaal nergens naar. Wel prima op vermaakt want er waren veel bekenden. Daarna ff stukje Chost In The Machine meegepakt wat lekker ging, en daarna naar de midnight show op de main wezen kijken. Zat weer heel erg strak in elkaar zeg! Hierna even wat gaan eten en 5 minuutjes wezen zitten (heb verder de overige 13 uur en 50 minuten de hele tijd gestaan, is voor je zondag niet aan te raden) en daarna naar de Convoi voor Peaky Pounder. Lekker setje, en stuk gelegen dat ie ff Brutalized ging draaien :lol: Ophidian was echt een en al beukwerk. Wat. Een. Geweld. Ik had ook totaal niet aan zien komen dat die dit zou draaien :P Set van de avond, en denk ook wel beste Industrial set ooit meegemaakt en een van de beste setjes van mijn 5 bezochte Q-Base edities.
Na Ophidian even naar de Thunderdome geweest en ongeveer driekwartier van Promo meegepakt, wat een held blijft dat ook zeg. Heerlijke drive en tempo in die set. Hierna naar de Classics voor Tatanka, die zich wel aan zijn woord hield. Wat een set (L) Buiten Gangsta en Tokyo ook allemaal platen van 2008 of ouder, en die zijn het lekkerst! Ook vet dat hij Who Is Calling draaide, die gaat zo hard live.
Even naar de main geweest voor Phuture Noize, wat zoals altijd een heerlijk setje was van hem. Ook leuk dat hij Ctrl.Alt.Delete en Answers Remix draaide! Maar we gingen al optijd terug naar de Scantraxx voor Adaro Classics. Wat een set zeg. Een heerlijke mix van zijn eigen platen, wat bekende en onbekende(re) platen. Precies hoe een classics set hoort te zijn dus!
Hierna boeide het me allemaal niet meer. Beetje bij de main gehangen waar ik N-Vitral en Sefa nog best aardig vond, laatste munten opgemaakt, beetje geouwehoerd met bekenden, en zo iets voor 7 in de bus zitten en om half 9 thuis zijn. Prima te doen dus!

Ik ben benieuwd naar het nieuwe evenement volgend jaar. Het zou mij niks uitmaken als er buiten de naam zelf weinig verandert. Want wat ben ik dol op dit festival. Dat 's nachts rondzwerven op het terrein is zo heerlijk. En als je naast de main om half 7 's ochtends als het weer een beetje licht wordt de vliegtuigen weer ziet opstijgen :loving: Ondanks dat ik daar amper ben geweest blijven de bunkers en hangar ook top. Maar het vetste vond ik denk ik de bunker van Convoi, lekker weggepropt in een klein bunkertje met subliem geluid, die de hele avond goed gevuld was maar waar je ook voldoende ruimte had. Veel beter dan de PRSPCT vorig jaar, daar had je imo te weinig frisse lucht. Ook de locatie van de classics stage blijf ik geweldig vinden zo tussen die bosjes :loving: Man wat ga ik dat missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.

Klopt, ik heb je niet gezien! :thumbdown: Ben hardstyle-classics-moe dus het zal daar wel aan liggen. :P

Haha ja ik eigenlijk ook. Zei het nog direct na het feest, heb te veel classics feesten gehad dus hoor ook veel te vaak dezelfde platen, best jammer. Na VWAB dan ook maar eens een classics-pauze inlassen.

Overigens alleen delen van Luna, NC en DBSTF er gestaan en Adaro helemaal. Over het hele feest gezien valt het nog mee :P

Zamble schreef:
Pommer schreef:

Dit was trouwens het eerste feest ooit waar ik je niet heb gezien. Of ik kan het me niet herinneren.

Kan alleen maar jaloers op je zijn Rik

En je hebt nog wel zo'n mooie foto van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee welke platen 380 Volt en/of Ghost In The Machine allemaal draaiden? Kende (bijna) helemaal niks tijdens die twee sets, haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste en laatste keer Q-Base voor mij, kwamen tegen het eind van Keltek z'n set binnen. Daarna half uurtje DBSTF wat lekker inkomen was. Daarna naar Coone & Ruthless gegaan bij de Evolution en dit was een van de leukste sets van de nacht, alleen maar classics, van jump naar de iets jongere classics, mega vet :thumbsup: Hierna naar de Hangar voor mijn held van de laatste tijd, Adaro! Vantevoren veel gehoord over het geluid op Q-Base, dat het zo hard zou zijn e.d. Vond ik toch wel meevallen... Het was zeker zuiver in de Hangar maar qua volume viel het mee. Prima setje van Adaro met als verassing The Spirit of Hardstyle, leuk dat hij die er ook bij pakte. Hierna naar de main voor de eindshow, vet dat ze er oude anthems (lost in dreams :loving:) er in terug lieten komen. Hierna de set van Atmozfears, kon ik me prima op vermaken, al was het wel een standaard lijstje.

Daarna nog een half uurtje DBSTF classics en toen door naar Peacock (vanwege vrienden). Veelste druk dus snel weggegaan naar Tatanka. Man man man wat was dit vet :worship: sfeertje was goud dus blijven staat voor Alpha Twins die ook een leuke set neerzetten, dat is wel eens anders geweest met die classics sets van hun van pakweg anderhalf jaar geleden. Nu lekker veel eigen platen en a2 records platen :thumbup:

Adaro classics keek ik erg naar uit maar door die hoge verwachtingen viel het toch wat tegen, ook omdat ik moe begon te worden (heb zowat niet gezeten tussendoor) en omdat ik minder platen kende dan verwacht. Hij sloot af met Diss Reaction - Jiiieehaaaa (Angerfist Refix), was lache. Laatste uurtje op de main vertoeft, kon niet veel meer met de muziek maar wel gaaf om het licht te zien worden en de eerste vliegtuigen op te zien stijgen. Vond het einde maar een beetje magertjes aangezien het de laatste keer was, had nog een klein showtje o.i.d. verwacht.

Al met al een zeeeer geslaagde nacht, blij dat ik het nog een keer mee heb mogen maken voor het stopte. Ben erg benieuwd naar het event van volgend jaar, hopelijk wel weer 's nachts :whistle:

SL8492 schreef:
Ook leuk dat hij Ctrl.Alt.Delete en Answers Remix draaide!


Pohhh. Was ik graag bij geweest maar helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Iemand enig idee welke platen 380 Volt en/of Ghost In The Machine allemaal draaiden? Kende (bijna) helemaal niks tijdens die twee sets, haha :$

Paula Temple - Gegen
Ghost In The Machine - Bells Of Steel
Perc & Truss - Leather & Lace (Ghost In The Machine Remix)
Ghost In The Machine - Tank Station

Schieten me zo snel even te binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Ik wilde graag naar Ophidian maar ik kreeg de rest niet mee dus heb het maar laten schieten, iemand beeldmateriaal hiervan?

Heb wel een filmpje gemaakt, maar m'n mobiel kon niet zo veel met al die bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
O ja nog een kleine aanvulling: volgens mij op mondkapjes en drumstokjes na nog nooit zoiets cringe gezien als mensen die met een fucking lepel staan te zwaaien bij de Spoontech stage :lol: Zelfde als dat ze met een versnellingspook/bak bij een Gearbox stage zouden staan ofzo :lol:


Vreselijk inderdaad :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of een scanner mee nemen naar Scantraxx hosting

Of wegblijven op de BKJN bunker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen weer bekomen van de laatste Q-Base ooit. Vind het echt jammer dat ze met dit feest stoppen. Hopelijk veranderen ze niet heel het concept op deze toch wel unieke locatie.

Rond 18:30 aangekomen en zoals al eerder aangehaald was het best een soep qua regeling (geen boekjes meer bij de infostand, indeling redelijk aangepast). Ik kon me 0,0 oriënteren. Dus eerst maar even een rondje gaan lopen aangezien ik niet meteen iets hoefde te zien. Uiteindelijk naar de EOL/Spoon bunker gegaan voor Artifact. Hij doet me eigenlijk helemaal niks meer in tegenstelling tot een jaar of 2-3 geleden. Ik had achteraf gezien liever bij de Thunderdome blijven staan. Wel nog Sanctum gehoord. Hierna naar KELTEK gegaan. Mooie mainstage en leuke sfeer zo vooraan! :)

Na KELTEK maar gelijk een sprint ingezet richting de Scantraxx Classics area voor Jones. Daar al flink wat kruit verschoten op sommige platen! Techno Boheme, Lunatick, Volumez en One Master Blade schieten me nu nog zo te binnen. De sfeer zat er al vanaf het begin goed in merkte ik. M'n vriendin wou absoluut Delete zien, dus maar zonder zeuren meegelopen met haar. Vooraan links in de bunker geëindigd. Die drukte is dus echt niets meer voor mij. Vind het best jammer dat Delete zo onmenselijk populair is geworden de laatste jaren. Door die drukte en naar volk rondom mij, niet echt optimaal kunnen genieten van dit setje. Sommige platen waren ook gewoon echt ruk. Tijdens Lunatic wel even de armen in het rond gegooid. Die plaat vind ik zo bruut! :drool:

Na Delete maar even weest buurten bij Ghost In The Machine met de Hardtraxx techno-sletjes-crew. Ik moet zeggen dat ik het ook wel heel chille muziek vind, maar echt losgaan kan ik toch niet op zulke platen. Toch blij dat ik even ben gaan kijken. Een paar flinke klappen gehoord. :P

Na GITM terug in de bunker naast de Convoi gelopen voor de Spoontech sloopsessie. In het begin vond ik het best matig door het wederom slechte geluid tijdens een Hardstyle Mafia set. Ben inmiddels wel klaar met HM. Het valt nu echt wel hard op vind ik. Vyral vs. D-Verze daarentegen was stukken beter. Tijdens Genox maar gaan eten, want zijn stijl ligt me niet 100% en ik had bizar veel honger gekregen. Veel bekenden dachten er hetzelfde over. Goeie burger naar binnen gewerkt, maar dat mocht ook wel voor bijna 9 euro. Die prijzen van het eten slaan tegenwoordig toch ook nergens meer op.

Ondertussen was het al tijd voor Vazard. Ik hoopte een beetje dat het geen setje ging worden met alleen maar album platen (hoewel die wel stuk voor stuk goud zijn). Helemaal uit mijn sokken werd ik geblazen door deze set. Komt in de top 5 beste setjes die ik ooit heb gehoord. Perfecte afwisseling van eigen platen met onverwachts spul. :worship: Main Concern deed het ook zeker niet slecht. Sterker nog, dit was één van de beste setjes die ik van hun heb gehoord. Tijdens MD maar even stoom gaan afblazen en nog een stuk pizza opgehaald. Het plan was om deze netjes aan de kant in de Spoontech bunker op te eten, maar dan werd The Debt (m'n favoriete Spoontech plaat) gedraaid. Op een miraculeuze wijze die pizza nog vast kunnen houden. Althans, ik dacht dat het MD was(?) Wie exact welke plaat heeft gedraaid is allemaal een beetje vaag aangezien er na zoveel uren festival + bus al redelijk wat bier bij te pas was gekomen. The Purge is ondertussen uitgegroeid tot één van mijn favoriete dj's. Zijn platen komen zo heerlijk tot z'n recht op die grote geluidsystemen. Die Hardcore platen op het einde gingen ook een partij lomp. :bomb:

Het laatste uur zijn we maar naar de Hangar gegaan (om er toch nog eens geweest te zijn). De set van Apexx vs. Jason Payne had ik slechter verwacht. Een paar leuke plaatjes zoals Catalyst. Wel bizar weinig volk.

Weer op de bus gestapt richting België. Rond 11:00 thuis. Zo laat nog nooit thuisgekomen denk ik. Bus ging rond 08:00 "vertrekken" en om 09:00 waren we nog niet van die parking af. Niet zo fijn als je maat naast je ligt te slapen op je schoot... Die was ook even flink bezopen.

But in the end, it was all worth it! Q-Base, ik ga het godverdomme missen godverdomme. :cry:

Job bedankt voor de Flugel! Juu peirden Grim, Pino en Woutr. Hoi Trajanusch (toch?). Sorry Vyral voor het te enthousiaste appje tijdens je set. #FreeBB

Ohja wie draaide(n) The Hard Way? +1000 voor dat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 07:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2x venom gehoord! Errug vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 09:45 
 
Hardtraxx Elite

Iemand meer duidelijkheid waarom Infirium niet draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was het dan.. na 2007 de eerste nu in 2018 mijn negende en laatste. Ga Q-Base toch wel missen :cry:

De laatste editie was gelukkig ouderwets tof. Het blijft heerlijk om 's nachts over dat terrein te struinen. Juist daarom ben ik 's nachts een paar keer naar de Open Air gelopen, want qua muzikale voorkeur had ik makkelijk de hele nacht in de Spoontech bunker kunnen staan. ;)

Voor twaalven fijne setjes gehoord van Delete en Adaro (links vooraan was dat geluid in de Hangar echt moker hard). Wel heb ik voor het eerst écht last gehad van het volk bij Delete. Drukte vind ik niet zo erg (we stonden helemaal links vooraan in die bunker), maar er stond echt een berg tam volk om me heen met paarse gloeisticks achter hun oren die bijna de hele set stonden te filmen zonder los te gaan :thumbdown:
De set van Delete zelf; grote plussen o.a. Take it Back, Victorious :loving:, Tell me Some, Relentless, Proximity for Extinction (Vazard Rmx) :drool: en Lunatick. Zonde dat hij die Gladiator rmx draaide en ook die Warface collab was vrij matig.

Daarna 45 minuten staan genieten bij Noisecontrollers op de Open Air. Wat was het geluid lekker daar. Vervolgens Vazard, stukje Promo, Main Concern en Phuture Noize geweest om af te sluiten bij de set van de dag: The Purge :worship: Wat kwamen die platen lekker aan in die bunker; Get it Poppin', Do it For, Pulse rmx, Out of Control rmx, Bonecrusher :drool: :drool: :drool:

Q-Base ik ga je missen. Ik hoop op een waardige opvolger (gewoon 's nachts aub... :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand meer duidelijkheid waarom Infirium niet draaide?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Machtige editie gehad. Q-Base blijft voor mij toch wel het allervetste eendagsfestival. Dat ik na 14 uur lang feesten het terrein af stap met het idee dat het nog wel wat uurtjes had mogen duren, zegt wel genoeg denk ik.

Stipt om 17:00 binnen, waar we de eerste mensen al tegenkwamen die al zo van de kaart waren dat ze niet meer op hun ogen poten konden staan en hun linkerkaak al achter hun rechteroor zat. Blijf het prachtig vinden.

Plattegrond gehaald bij de infobalie en een rondje over het terrein gedaan. Snap niet hoe iedereen er zo veel moeite mee heeft om de weg te vinden? Wellicht is mijn richtingsgevoel bovengemiddeld goed, maar als je een rondje over het terrein doet, dan weet je alles toch wel te vinden?

Enfin. Verandering van het terrein vond ik positief (met name het openzetten van de achterkant van de Hangar). Klein stukje D-Attack gezien, om vervolgens naar Retrospect te gaan die er al een paar leuke plaatjes op gooide (Story of Secrets :loving: ). Stukje Adrenalize gezien, om daarna even een mega gruwelijke chicken-bacon sandwich naar binnen te werken. Even in de BKJN en Hangar wezen spieken, om daarna bij Artifact te belanden. Geluid stond hier gruwelijk hard, maar kon soms slecht tracks onderscheiden door de overkill aan bass toen we in het midden van de bunker stonden. Rond 8en werd het zo allejezus druk dat we maar weg zijn gegaan. Bleek dat D-Sturb toen begon. Achja. Door naar Keltek en D-Block & S-Te-Fan, waar het al lekker donker was en het feest dus echt kon beginnen (zo mooi, 's nachts over dat terrein). Vervolgens Delete en Attack Again meegepakt, om rond 12en naar de Spoontech bunker te lopen. Tijdens Hardstyle Mafia was de overkill aan bass zodanig erg, dat ik op momenten echt helemaal niks meer dan elkaar kon onderscheiden. Was later gelukkig wel een stuk beter. Tot de helft van de set van The Purge eigenlijk alleen de bunker nog verlaten om een loempia en een broodje kroket naar binnen te werken en in die tussentijd echt maximaal genoten. Vond het op den duur wel tijd voor een 'change of scenery', dus nog een stukje Adaro op de classics meegepakt en o.a. Mistress gehoord. Vind op de een of andere manier de sfeer op de classics stage op Q-Base altijd maar een beetje vreemd en dat was nu ook weer het geval. Ook apart dat er zo'n grote unit midden in die tent stond, waardoor je dus achterin maar een beetje tegen een paal aan staat te kijken i.p.v. tegen de stage.
Enfin. Laatste uurtje besloten om niet hutje-mutje te fistpumpen op de main, maar om de laatste restjes energie er uit te gooien in de Hangar. Had eigenlijk geen verwachtingen van Jason Payne vs Apexx en qua tracks was het ook weinig bijzonders (kende er eerlijk gezegd weinig van). Echter stonden wij helemaal linksvoor en het geluid was daar wel zo rammetje hard, dat het uiteindelijk nog best een geslaagd uurtje was. Toen het klaar was weer sipjes richting de bus gelopen, waar we eerst nog twee keer verkeerd zijn gestuurd door een of andere ongelooflijke idioot van een beveiliger die iedereen tegenhield bij een klein hekje en weer helemaal terugstuurde tegen de menigte in, wat weer 5 minuten extra lopen was. Met zijn bloedkop. Zo'n 500 bussen verder eindelijk de eerste pendelbussen naar Klein Vink gevonden, waar we uiteindelijk rond 9 uur - kwart over 9 weer binnenstapten.

Van mij hadden ze nog wel 15 jaar door mogen gaan met het Q-Base concept en ik hoop ook van harte dat het geen 'normaal' dagfestival wordt.

Edit: Oh ja. Toen we van D-Block & S-Te-Fan richting Delete liepen heb ik gelukkig Shiverz nog gehoord ter hoogte van het spichtenbos !!!
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten