Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ook maar even een kort verslagje. Tweede keer Q-Base voor mij en was voor mij 1 van de vetste feesten waar ik tot nu toe ben geweest. Begon allemaal bij D-Attack, die een lekker openingssetje draaide. Daarna Rejecta, en man man man, wat een set draaide die man :love: . Velen leuke verrassende plaatjes gehoord, zoals Radical Redemption & Frequencerz - Insanity en Radical Redemption - Watch Yourself (The Pitcher remix). Dan zie je maar wat 1.5 uur setjes kunnen doen.
Toen daarna onverwacht naar Warface gegaan, omdat ik hoorde dat die een Art of War/9 Circles setje ging draaien en wat was dit vet zeg :loving: . 1 van de hoogtepunten van het feest, ondanks dat het wel behoorlijk druk was. Daarna kwam Delete die ook weer een dikke set draaide. De nieuwe platen van zijn album klinken echt vet.
Vervolgens Noisecontrollers: Attack Again opgezocht bij de classics stage en dit stelde ook zeker niet teleur met plaatjes als Destroyer of Worlds, Feel So Good Again, Jaydee (2012 edit), Interview, Marbloro Man, KYHU etc. Natuurlijk plaatjes die je wel van tevoren verwacht, maar had er op dat moment gewoon erg veel behoefte aan.
Het tweede deel van het feest vervolgens veel in de Spoontech bunker geweest met hier en daar nog kleine uitstapjes. Hardstyle Mafia vond ik een beetje tegenvallen, maar de rest was top met als hoogtepunt Vazard natuurlijk. Uiteindelijk afgesloten bij Jason Payne vs Apexx en dat was ook zeker niet verkeerd. Toen zat het feest er al weer op, maar wat een nacht was het!

Ben benieuwd wat ze er volgend jaar van gaan maken. Hopelijk blijft het nog wel een nachtfeest, want dat is juist wat ik zo uniek vind aan Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook eindelijk wat energie gevonden voor een verslagje.

17:00 al aangekomen en meteen door alles heen kunnen lopen mede door een hele trieste controle, ben niet eens gefouilleerd. Even wat rondjes gelopen en om 18:30 naar de hangar gegaan voor Rejecta. Doordat ik aan de praat raakte met allerlei mensen heb ik bijna heel Rejecta en KELTEK gemist, helaas, maar was allemaal super gezellig. Ook weer een nieuwe Hardtraxxer leren kennen, Zamble :thumbsup:. Uiteindelijk op t einde van KELTEK toch linksvoor belandt voor de laatste platen en wat dansjes met Job en Helicaze, sfeer zat er hier lekker in met veel ruimte. Overigens heb ik nooit last van drukte gehad de hele nacht behalve bij Delete. Na KELTEK blijven hangen voor Dblock & Stefan, die wmb altijd een lekker setje neer zetten, wat een platen en kicks zeg :worship:. Hierna Delete maar daar was zoals al gezegd veel te druk, dus na een tijdje linksvoor gehangen te hebben toch maar bij de speakers buiten de bunker te staan, daar was dan wel weer zat ruimte.

2de deel van de nacht bijna alleen maar linksvoor in de Spoontech bunker blijven hangen, met een uitstapje naar Dblock & Stefan op de Scantraxx. Iedereen draaide stuk voor stuk geweldig dikke setjes. Hardstyle Mafia kon je wel meteen merken dat het geluid weer kut was, erg zonde. Is voor mij de laatste keer dat ik het geprobeerd heb. D-Verze & Vyral die even o.a. Lunatick en Widowmaker erop knallen :worship:, Vazard die 1 van mijn gaafste Vazard plaat erop knalt: Guitars On Acid :worship:. Mind Dimension zoals altijd ook dik, maar The Purge.... wat komen zijn kicks toch zo geweldig hard door op een goed geluidssysteem, abnormaal. Zijn nieuwe platen Do It For en Bonecrusher klonken allemaal heerlijk. Hierna nog even wezen kijken bij Jason Payne & Apexx en dat was nog niet eens zo heel slecht. Heb mij hier toch nog wel een half uurtje prima vermaakt met o.a. Kick It, Underground, Pulsar en de Violence remix van Wildness & Criminal die heel lekker doorkwamen. Terug reis met veel moeite wakker kunnen blijven, maar wat was ik blij dat ik in bed lag en de ogen dicht kon doen.

Was mijn 4de keer Q-Base, maar veruit het beste, en gezelligste. @RoyAPO: Geen idee wat ik allemaal aan t brabbelen was tegen je tijdens in de set in de bunker van de spoontech, volgende keer als ik je zie krijg je een biertje van me :thumbsup:. Sorry als ik je ben vergeten te melden, was nog al een lange nacht. :D

Speciale vermelding naar Leon en Lorenzo als jullie mee lezen. Jullie hebben mijn nacht afgemaakt linksvoor in de spoontech bunker, was zoals altijd weer helemaal top. Tot de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Job bedankt voor de Flugel! Juu peirden Grim, Pino en Woutr. Hoi Trajanusch (toch?). Sorry Vyral voor het te enthousiaste appje tijdens je set. #FreeBB


Hoi, goed onthouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is iemand nog naar Sefa geweest? Had die nog wat met de LID-melodie gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Is iemand nog naar Sefa geweest? Had die nog wat met de LID-melodie gedaan?


Geen idee, hoor wel een P1 - Art of Creation op 3:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is iemand nog naar Sefa geweest? Had die nog wat met de LID-melodie gedaan?

heb er bij gestaan en heb idd een P1 track voorbij horen komen maar voor de rest kan ik me niks herinneren.
was helemaal van de kaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm, oneindig gemiste kans dan. Prima melodie voor hem om aan de slag mee te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik ben op sterven na dood na afgelopen zaterdag. Vrijwel de hele avond nuchter gebleven. Rustig aan met bier gedaan omdat ik geen Origins praktijken wilde, maar als een malloot staan maaien de hele dag/nacht. Kan helemaal niets meer nu.

Over het feest zelf. We kwamen rond half 7 aan op locatie en daarna direct alles geregeld en zijn we daarna rondjes gaan lopen om te kijken welke stages er allemaal waren. Was wel een grote chaos, omdat je geen floorplan had. Eerst even bij Rejecta gaan kijken en dat was best prima. Niet heel bijzonder. Daarna naar de main gelopen voor Keltek en daar met Ruben en Stijn even wat gedanst. Hier ook Kegel77 ontmoet en lopen hypen voor de spoontech stage.
Daarna met mijn Belgische moaten naar Jones puur en alleen voor Lunatick, maar wat was ik blij dat ik daar heen ben geweest. Al die lompe platen achter elkaar. Daar al flink Badr Hari gegaan.

Toen was het tijd voor een van de sets van de dag. Delete. Dat album kan alleen maar weergaloos worden, wtf die set ging helemaal nergens over en ondanks de drukte hadden we daar echt zwaar veel ruimte om te maaien.
Daarna Ghost in the Machine. Wat komt die industrieel techno goed tot z'n recht in zo'n bunker, de tering.
Na die set flink gesloopt en toch maar even wat gaan eten en energie krijgen voor het beste deel van de avond. De spoontech bunker.
Oprecht de beste spoontech hosting ooit met als klap op de vuurpijl de beste set ooit van Vazard of beste set die ik in tijden heb meegemaakt. Speciale vermelding voor Grim zijn Skwert sessie met het flesje water :lol:
Set van D-Verze & Vyral ook echt dik, ik had verwacht dat ze wat meer eigen platen gingen draaien, maar er zaten echt ook veel onverwacht spul tussen.
Main Concern ook weer prachtig. Ook daar veel onverwachte platen gehoord, zoals The Hard Way en die openingsplaten.
Daarna merkte ik dat ik niet echt meer veel energie had dus toch maar weer even eten gaan halen. Alle spieren in mijn lijf waren zowat afgescheurd. Bij sommige platen nog wel flink los kunnen gaan, maar de energie was tijdens mind dimension en the purge echt weg. Samen met Bart nog even naar de main gelopen om te kijken hoe n-vitral en Sefa was. Maar beide is niet echt mijn ding. Bij Sefa klinkt het alsof ik naar slechte carnavalsedits van bestaande platen zit te luisteren, maar ik snap best dat dit aanslaat.
Gelukkig weinig problemen gehad met de bus en konden om kwart voor 8 al wegrijden. Rond uurtje of 10 thuis en daarna gelijk mijn nest in.

Kortom een dag flink gelachen met iedereen hier. Samen met Lennard flink de losgeslagen gleufdier Bokito uitgehangen :lol: en dit keer wel Fantazoo herkent haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 15:17 
 
Hardtraxxer

Enige waar ik nog mee zat; welke stagiair heeft die paal pal voor de Classics stage bedacht? :x Wat een onhandig ding zeg, zonder ook maar enige toegevoegde waarde. Die stage is al nooit heel groot, maar laten we er lekker zo'n onding neergooien, zodat de helft van het publiek de stage niet ziet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 20:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Enige waar ik nog mee zat; welke stagiair heeft die paal pal voor de Classics stage bedacht? :x Wat een onhandig ding zeg, zonder ook maar enige toegevoegde waarde. Die stage is al nooit heel groot, maar laten we er lekker zo'n onding neergooien, zodat de helft van het publiek de stage niet ziet :thumbsup:

Vond ik ook een beetje wazig inderdaad. Snapte er ook geen zak van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 22:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vond ik ook erg storend, het publiek was ook geen geheel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben wel vaker Q-Base geweest maar naar mijn mening stond het andere jaren ook harder dan nu. Meer mensen die dit vonden? Of zijn we er meer gewend aan geraakt?

Dat doet niks af aan het feit dat het geluid subliem was! Vooral bij Thunderdome was het geluid zalig en hard! Hoe was dit bij andere stages?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 08:40 
 
Hardtraxxer

HB1992 schreef:
Ik ben wel vaker Q-Base geweest maar naar mijn mening stond het andere jaren ook harder dan nu. Meer mensen die dit vonden? Of zijn we er meer gewend aan geraakt?

Dat doet niks af aan het feit dat het geluid subliem was! Vooral bij Thunderdome was het geluid zalig en hard! Hoe was dit bij andere stages?

Ik heb inderdaad ook nergens echt gehad dat ik dacht van wow dat geluid staat wel zó godsgruwelijk hard. Terwijl ik me dat nog wel echt kan herinneren van m'n eerste/vorige keer Q-Base, maar dat was 9 jaar geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Ik ben wel vaker Q-Base geweest maar naar mijn mening stond het andere jaren ook harder dan nu. Meer mensen die dit vonden? Of zijn we er meer gewend aan geraakt?

Dat doet niks af aan het feit dat het geluid subliem was! Vooral bij Thunderdome was het geluid zalig en hard! Hoe was dit bij andere stages?


Ik vond het bij de Hanger op sommige plekken links vooraan bijna té hard, maar dat was misschien meer ook omdat het niet helemaal lekker afgesteld stond. Ik had zelfs met oordoppen in wel wat last toen ik daar bij Adaro stond.

Open Air was hard en zuiver, Spoontech aan het begin wat overkill aan bass maar later zalig :worship:

Zoals hierboven gemeld, het was niet als 'vroeger', maar dan heb ik het over 2007/2008. Geluid Open Air bij Vince in 2007 is echt één van het meest gruwelijke wat ik tot op heden heb meegemaakt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://hardtraxx.com/hardstyle/cro-q-base-2018-cooling-down-mix-t64898.html

Na-hypennnnnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

5de Q-Base en dus helaas de laatste gehad, ben benieuwd waar ze volgend jaar mee komen en of het nog 's nachts zal zijn. Gezien het doorgaans niet uitverkocht was lijkt het me sterk dat ze er een weekendfestival van maken.

Kwamen zo rond 21:15 binnen en helaas meteen tegen wat organisatorische minpuntjes aangelopen: De kluisjes bij de touringcar ingang waren toen al op, en ook nergens idd een floorplan te bekennen, bij de infobalie waren ze toen op. Gelukkig nog wel kluisje kunnen fixen bij de andere ingang. Bereik was ook weer eens klote en duurde ook niet lang voordat we mensen kwijt waren.

Na een rondje over het terrein begonnen bij Delete, was goed druk maar deze set zette wel meteen goed de toon voor de rest vd nacht. Die leegstroom na afloop was ook niet normaal. Na deze set kort wat rondgelopen en de rest weer teruggevonden, om zo via een tussenstop bij de classics naar atmozfears te gaan. Bij de classics viel me gelijk de fijne sfeer op en de vrolijkheid op de gezichten :D Geluid vond ik hier trouwens ook echt hard met momenten, ging er liever niet te ver vooraan staan. Atmozfears vond ik ondanks dat er een paar mindere platen in zijn set zaten een best prima setje ^^

Daarna naar Deetox & Sound Rush waar we dus net de 1ste plaat hadden gemist. Vroeg me de rest van de set af wanneer ze Inferno gingen draaien maar dat bleek dus de eerste geweest te zijn xd . Hierna effe naar de Spoontech bunker geweest voor Vazard, en dat klapte er toch wel aardig op, mooi ook hoe iedereen daar de muziek beleeft. Hierna ff gezeten om vervolgens op tijd een plekje te zoeken op de main bij Phuture Noize. Zoals altijd weer een dikke set en vet dat hij als 2e plaat een Project One nummer draaide. Daarna was het weer even ouwehoeren en rondstruinen over dat terrein om de laatste helft van Adaro classics nog mee te pakken. Nu herinner ik me trouwens dat ik volgens mij 3x Angel gehoord heb deze Q-Base. N-Vitral vond ik niks en Sefa zijn set was wel aardig maar niet zo vet als de vorige keren dat ik hem heb gezien.

Helaas nieteens in de Hangar geweest, is er gewoon niet van gekomen.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 13:32 
 
Hardtraxx Newbie

Maakte me toen we rond 9u binnen stapte redelijk zorgen om de drukte, overal echt moeilijk druk met al genoeg kansloze figuren die aan eet kraampjes stonden te schreeuwen en duwen. 10u naar Delete gaan, vette set maar hier die bevestiging dat het net iets te druk was met net iets te veel kansloos volk :thumbdown: .

Van 11u tot 12u is een rondje gaan doen, blijft machtig om zo 's nachts over dat terrein heen te lopen. Vanaf 12u in de Spoontech bunker gaan staan en hier ook niet meer weggegaan (op een kleine pauze tijdens Genox na). Fantastische sfeer, snoeihard geluid, fijne hoeveelheid ruimte. Gruwelijke setjes van Main Concern, Vazard, Mind Dimension en The Purge. Gewoon 2x nog oude Wavolizer plaaten gehoord :worship: . Spoontech bunker sfeer weer legendarisch: Als zo'n grote groep mensen allemaal tegelijk staat te maaien :love:.

Na 6u nog ff tijdje uitgerust in de buurt van de hangar, daarna de pendelbus naar Arcen opgezocht. Gruwelijk veel geluk gehad en de laatste zitplaatsen weten te bemachtigen; zeer verdienstelijk 8u terug op het park. Mijn 6e en laatste Q-Base, erg benieuwd wat ze er volgend jaar mee gaan doen.

+ Spoontech Bunker, Vazard, Main Concern, Mind Dimension, The Purge, Maaien met Kegel & Crew, Locatie
- Drukte tijdens Delete, hoeveelheid kansloos volk, ontbreken info boekjes

kegel77w schreef:
Speciale vermelding naar Leon en Lorenzo als jullie mee lezen. Jullie hebben mijn nacht afgemaakt linksvoor in de spoontech bunker, was zoals altijd weer helemaal top. Tot de volgende!

Held :worship:! Nu al zin in 't volgende feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 13:39 
 
Hardtraxxer

Eerst even instroom gewerkt en toen mochten we het terrein op. De dag begon al mooi met het setje van Jones, veel bekenden en het ging goed los! Daarna gingen we even naar delete, maar gvd, wat was dat druk :(

Na nog paar uurtjes bij de classics naar spoontech gegaan en daar ook gebleven. Wat een bizar goeie sfeer, echt bijna overal ging het keihard los! Het setje van vazard stak erboven uit. Zo mooi om zoveel mensen te zien die 200% aan het genieten waren en dat ook op elke manier lieten zien. Na een flink paar daagjes leven de benen eindelijk weer, op naar genesis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Leuke beelden en ontiegelijk vette remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand toevallig nog een foto gemaakt van die muur waar al die dedicated fotos waren geplakt? Helemaal vergeten hier even een kijkje te nemen of mijn ingezonden foto hier tussen zat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
Heeft er iemand toevallig nog een foto gemaakt van die muur waar al die dedicated fotos waren geplakt? Helemaal vergeten hier even een kijkje te nemen of mijn ingezonden foto hier tussen zat. :/

Die muur is helaas in 1989 afgebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2018 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
O ja nog een kleine aanvulling: volgens mij op mondkapjes en drumstokjes na nog nooit zoiets cringe gezien als mensen die met een fucking lepel staan te zwaaien bij de Spoontech stage :lol: Zelfde als dat ze met een versnellingspook/bak bij een Gearbox stage zouden staan ofzo :lol:

Onze lepel werd serieus bij de beveiliging ingenomen. :lol:

Die vent ook heel serieus zeggen 'ja lepels moge niet sorry man'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Terecht.


idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godzijdank.

Toevallig nog wel gevraagd of je hem na het feest weer op mocht halen?
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten