Wat een vette editie was dit weer. Persoonlijk vind ik de 2016 editie nog het beste, maar deze kwam zeker dicht in de buurt. Rond 8 uur helemaal binnen en gelijk door naar D-Sturb, waar het al erg druk was. Wat een sfeer hing daar zeg, heerlijke binnenkomer. Hierna door naar D-Block & S-Te-Fan wat ook een heerlijke set was, geen onverwachtse platen of zo maar precies wat ik toen wilde horen. Hierna Sound Rush wat ook prima was, Rage (Frontliner Remix)

Eventjes gezeten en daarna weer door naar de Hangar voor Adaro. Die bootleg waarmee die opende

Lekker gevarieerd setje. Midnight show was ook echt heel gaaf gedaan. Ook even dikke plus voor de main, wat zag die er gruwelijk uit zeg. Die lasershow blijft ook altijd geweldig daar. Toen het setje waar ik het meest naar uit had gekeken, maar uiteindelijk toch een tegen viel: Atmozfears. Heartbeat, Yesterday en To War! zijn dan de platen waar ik had gehoopt, maar dan krijg je ook platen als Blah Blah Blah, BOOM, Tweekay14. Zonde, achja. Toen onverwachts in de Spoontech bunker beland waar Vazard stond te draaien, teringjantje

Maat opgehaald daar en toen na klein uurtje weer terug naar de Main voor Ran-D & B-Front, wat ook een apart setje was qua platenkeuze. Toch erg genoten van oa Twilight Zone, Believe, The World, Inhuman (?). Phuture Noize was weer geweldig, voor de laatste keer dit festivalseizoen al zijn platen nog een keer aanhoren. Wat een jaar was het weer voor m

Radical Redemption, hmja, was enigzins leuk als afsluiter, maar kan er eigenlijk niks meer mee. Waar hij twee jaar geleden nog de PN voor mij nu was, staat hij eigenlijk nu bijna onderaan mijn lijst. Rond 6 uur richting uitgang en vrij snel taxi gevonden, dus ook weer 'optijd' thuis.
Dussss, hele goede editie gehad, paar mindere setjes, maar dat mocht de pret echt niet drukken. Gruwelijk naar mijn zin gehad en hopelijk volgend jaar ook weer aanwezig.
+++ Phuture Noize, D-Block & S-Te-Fan, D-Sturb
++ Mainstage + Lasershow
+ Sound Rush, Adaro
- Drukte EoL bunker
-- Radical Redemption