Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat blijft dit een topfeest zeg!­ Jammer dat laatste editie was!­ Benieuwd naar volgende concept!­ Maar man wat draaide Promo lekker.­ Geluid ook super goed en hard in Thunderdome.­ Zoals je alleen bij Q-Base kan verwachten.­

Enige minpuntje voor mij dat floorplan slecht bekend was.­ Geen boekjes uitgedeeld bij ingang en niemand wist waar wat lag.­ Erg veel gedwaald hierdoor.­ Dit in combinatie met slecht bereik op je telefoon maakt dat je hele tijd weer mensen kwijtraakt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet gedacht dat ik ooit nog eens zou zeggen: Warface met de set van de dag! Alle dikke “oudere” platen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke laatste editie gehad :loving: Kon wel merken dat het uitverkocht was, het was best druk overal xd
Fissa begonnen in de Thunderdome tent, het blijft legendarisch de early Hardcore :loving: Vince draaide super en de sfeer zat er goed in. MD&A live vind ik geweldig, die kerel die de muziek (semi) live op zn drumcomputer laat horen, respect! En alleen maar heerlijke Hardcoresounds die uit dat kastje komen :P
Toen snel naar de Sound Rush meeting voor een glaasje champagne :beer: Thanks guys, echt verdient dat jullie nu bij AoC zitten! :worship: Twee heerlijke sets van ze gehoord. Op de main met veel classics en Art of Creation (edit) als afsluiter :love: mooi moment iedereen met zn lampje de lucht in :$ . Later met Deetox samen, echt een lekkere combi! Prophet & Devin Wild draaiden ook een super setje in de Evolution!
Show om 12u met vuurwerk was ook gaaf om te zien! De tering wat een drukte op de main zeg :oh:
Om een uur of 3 huiswaarts gekeerd, het beste was er wel van af na 9 uren feesten :P
Het blijft soms lastig om prioriteiten te stellen, helaas Promo moeten missen bijvoorbeeld >.<

Heel erg benieuwd wat er volgend jaar anders zal zijn. Waarschijnlijk overdag ipv snachts mss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OPHIDIAN
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realisatie momentje dat Q-Base nu echt stopt, 7 keer geweest, laatste 2 edities gemist. Wel benieuwd wat er nog gaat komen en hoe het gister was!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maybe wel een van de betere edities naar mijn mening!
Was op voorhand heel erg bang voor de drukte maar eigenlijk overal meer dan genoeg ruimte gehad! De oplossing om het achterste vipdek in de hangar weg te halen en buiten de ruimte door te trekken met extra boxen en een paraplutent werkte perfect! Ook op de maiin en in de hc eigenlijk altijd ruimte genoeg op de plekken waar t geluid goed was.

Over geluid gesproken... dat was toch wel de grootste tegenvaller van de main. Tot een uur of 3 was t echt niet best. De hangar daarentegen :love:

Heerlijke opener van Rejecta. Wat een trackkeuze en zijn eigen platen zijn stuk voor stuk heerlijk. Die beide TBA’s!!
Daarna genoten van myst vd dnr!! Kanonnen wat een heerlijkheid kwam daar voorbij. Sowieso vee toffe sets gehoord. Die 1,5 uur sets zorgen toch wel vaak voor verassende plaatjes.

Na Radical op huis aan gegaan want 12 uur feesten maakt je nu niet echt fitter zal ik maar zeggen.
Jammer dat het hier stopt maar gelukkig verdwijnt Weeze niet. Benieuwd hoe ze het dan anders in willen vullen zodat het niet gewoon een q-base 2.0 gaat lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waren er andere stages dan de Spoontech bunker ??
Niks van gezien.

Het waren 6 heerlijke slopende uurtjes :drool: :drool:
Was uiteindelijk de 3 uur heen en 4 uur terugreis meer dan waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vier keer naar Q-Base geweest, maar dit was wel echt de beste. Jones en Warface beide stukje geweest. Daarna 380Volt, Ghost In The Machine en klein stukje Peaky Pounder. Daarna de Spoontech bunker ingedoken.

Man man, wat een geluid in de Convoi en de Spoon :drool:
Waarbij Ophidian toch wel de set van ‘t feest was. Wat een geweld zeg. Vollebak staan genieten met Indy en Sjoerd.
Setjes van Vazard en Main Concern waren ook erg dik. Paar leuke verrassingen.

Ik had gelukkig wel een floorplan. Slecht dat die alleen bij de VIP lagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke editie weer. Wel een flink minpunt dat nergens de namen ban de stages stonden aangegeven en je nergens een floorplan hadden, gezien het feit er ook flink wat stages waren omgegooid.

Uiteindelijk meer bij de Thunderdome stage geweest dan initieel op de planning, maar wat een gezelligheid en geluid daar. De set van Promo, pohh :love: .

Verder ook nog genoten van de bass die gierde door je lichaam bij de Spoontech bunker. Leuke setjes van Main Concern en Mind Dimension.

Ook nog even langa gelopen bij Peacock, wat een teringdrukte gauw weer weggegaan. Overall weer een prima editie, ben benieuwd wat de vervanger wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook even moeten zoeken naar een floorplan maar op een paar plekken had je grote posters.
Bij de infostand hadden waren de boekjes later op maar kon je wel een foto maken van de floorplan :thumbup:
Maar zonder was het idd een doolhof xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben normaal niet zo van de verslagen achteraf maar wil toch even een eervolle vermelding maken naar de classics set van Adaro! Precies wat ik zoek in een set, eigen werk afgewisseld met bekende en onbekendere platen. Everyday was ook een enorm genietmomentje, wat een heerlijke plaat blijft dat toch :love:

Ook wat platen gehoord die ik niet had gedacht ooit live mee te maken, zoals Dana - Unendlichkeit bij Vazard (die ook een enorm lekker setje neerzette), supertof.

Bereik was wel echt hondsberoerd zeg, hele feest lang geen enkel whatsappbericht kunnen sturen en zelfs smsjes kwamen maar bij vlagen aan. Combineer dat nog eens met een festivalterrein waar je in zes seconden verdwaald bent en je kan een hoop tijd besteden aan het terugvinden van je vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 15:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was m'n 7e keer, maar organisatorisch denk ik wel de minste. Ik weet niet waar de fuck die parking borden ons heen stuurde, maar iig niet naar de parkeerplaats. En de weg waar we uiteindelijk in moesten na een half uur rond rijden stond niet eens een bord :') Ook het weg komen van de parking was een hel, en daar betaal je dan 20 euro voor... En ook echt het hele feest geen bereik gehad, ook niet echt handig zeg maar. Oh en geen Twilight Zone in de anthem show.

Verder wel gewoon een mooi feestje, overal goede sfeer en een paar vette sets gehoord (Phuture Noize (L) ). En het blijft toch goud om een beetje over dat terrein te struinen met je wazige kop, dat ga ik nog het meeste missen aan dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 15:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

M'n zesde keer Q-Base. En wat voor èèn :drool: :drool:
Gruwelijke sets gehoord en over het algemeen geen slechte muziek gehoord.

De set van Ophidian was gewoon te bizar voor woorden. Wat een absolute held :love: Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat dit de dikste indu set is die ik ooit meegemaakt heb.
Verder waren Promo, Adaro en Jones ook vrij leuke sets.

Heerlijk feest gehad. Ik denk zelfs de vetste editie.
Van de slechte organisatie op het terrein geen last gehad gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens rustig wakker geworden, en nu bijkomen van een heerlijke editie van Q-Base.

Hulde aan Q-Dance dat ze een klein label als Spoontech een eigen bunker hebben gegeven. En wat blijft die oude legerbasis als locatie vet. Gelukkig dat de vervanger van Q-Base op deze plek blijft.

Heb geen zin in een verslag dus even wat plus- en minpunten op een rij.

++++.... Eindeloos veel plussen voor de set van Ophidian. Ik denk dat ik nog nooit zo een lompe zooi bij elkaar heb gehoord. :love:
++ Alles wat ik van de Spoontech bunker heb meegekregen. Helaas halverwege Main Concern en begin van Mind Dimension een kleine pauze moeten inlassen. Ook mooi om te zien dat als er op een festival een Spoontech hosting dat uit alle hoeken en gaten wel iemand met een Spoontech shirt komt gelopen.
+/- Er stond eigenlijk ieder uur wel een artiest die me beviel, dus gelukkig geen slechte setjes gehoord. Alleen als afsluiter stond er voor mij niks interessants. Dus maar om 6 uur richting bus gelopen. Na The Purge ging het toch niet meer beter worden met de artiesten die moesten draaien.
- Onduidelijk tot niet aangegeven wat welke stage was. Q-Dance moest zo nodig ook weer het hele terrein omgooien. Gelukkig dat Corneel zei dat bij de info-stand een plattegrond en timetable hadden. Anders hadden we nog wat langer op ontdekkingstocht kunnen gaan om te kijken wat welke stage is. Ook mooi dat ze zeggen dat je de Q-Dance app moet downloaden, met het bereik/geen bereik in Weeze.

In ieder geval iedereen bedankt die heeft bijgedragen aan de geweldige sfeer in de Spoontech bunker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was m’n derde Q-Base en ongetwijfeld de beste! Eventjes op de main geweest tijdens Retrospect, naar de EoL bunker voor Artifact en naar Jones op de Classics. Vooral laatstgenoemde had een dikke set met o.a jawel, Lunatick! :drool: Hierna richting de Convoi stage gelopen voor 380 Volt en Ghost In The Machine voor twee uur lang snoeiharde Techno. Zat echt belachelijk lomp spul tussen met als hoogtepunt RVDE - 90s Hammer! :worship: Hierna richting de Spoontech area gegaan voor Hardstyle Mafia en een kwartiertje D-Verze & Vyral. Zelf het meest genoten van D-Verze & Vyral, die o.a. Widowmaker, Lunatick (hoppa, de tweede keer deze avond) en een nieuwe Vyral plaat ‘Ashen One’ draaiden. :D

Hierna weer richting de Convoi gelopen voor de set van de dag: Ophidian! :worship: Echt absurd hoe hard die Black Box platen door die bunker klapten zeg! :surrender: Het geluid stond ook mega fijn in die bunker, dus dat hielp ook wel een beetje natuurlijk. Vervolgens weer de Spoontech bunker opgezocht voor Vazard, die precies draaide wat ik er van verwacht had. Tussendoor nog even snel Tymon bezocht die net Gucci draaide! :loving: Daarna even naar Tatanka geweest, was flink genieten. Helaas wel Mess Up gemist. :cry:

Na Tatanka nog even snel drie kwartier Mind Dimension gecheckt, die gewoon weer deed wat die moest doen. Flink pompen dus! :bomb: Hierna weer richting de Classics gelopen voor Adaro, die een meer dan prima set neerzette. Grootste verrassing was Degos & Re-Done - Nothing Is What It Seems, maar ook Pattern 1, Mistress en Disturbia remix waren heel fijn. Enige minpuntje was het teasen van Bitcrusher remix, om hem vervolgens niet te draaien. :(
Hierna flink staan hakken bij N-Vitral en Sefa op de main.

Al bij al een ontzettend ziek feest gehad met leuke sets en een hoop gezelligheid. Ben benieuwd wat het volgende concept inhoudt en of dit me zou trekken. Het Q-Base concept is voor mij (bijna) onvervangbaar, dus ik ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 20:33 
 
Hardtraxxer

Na een aantal jaar afwezig te zijn besloten om weer te gaan en direct bij binnenkomst wist ik oh Q-Base wat heb ik je gemist en wat ga ik je missen. :cry:
Bij binnenkomst wel dikke - voor niet uitdelen van floorplan. Als je die dan begin van de week online gooit oke maar heb die t/m vrijdag nergens gezien en daarna geen tijd gehad om nog te checken. Doordat niemand bereik had was het gewoon eerste uur terrein verkennen en vragen aan mensen welke stage we nu waren.
Nog een klein - puntje dat Scantraxx niet in een bunker was. Dacht toch overal te lezen de Scantraxx bunker maar genoeg geklaagd want enorm genoten bij Scantraxx :love:
Hoogtepunt Tatanka en Adaro.

Ik denk dat het volgend jaar een weekend festival wordt net als dat parookaville.
Dat is 3 dagen waarvan 2 van 16:00 tot 04:00 en de zondag tot 24:00 dacht ik. Zou ik jammer vinden en geen waardige vervanger. Liever 1 lange dag waarbij iedereen alles geedr als weer 3 dagen maximaal winst willen vangen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Ik denk dat het volgend jaar een weekend festival wordt net als dat parookaville.
Dat is 3 dagen waarvan 2 van 16:00 tot 04:00 en de zondag tot 24:00 dacht ik. Zou ik jammer vinden en geen waardige vervanger. Liever 1 lange dag waarbij iedereen alles geedr als weer 3 dagen maximaal winst willen vangen :thumbdown:
Rustaaghh :P op de billboards die er waren stond dat het maar een dag is. 7 september ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Last minute toch nog ticketjes weten te scoren, weliswaard duur maar dit + Genesis skippen zag ik echt niet zitten.

Even samengevat:

Veeeeeel te druk tijdens Delete.

Bij de classics-stage altijd een dikke sfeer en het geluid was ook in orde.Heb daar Tatanka, Pavo, Noisecontrollers en een hoop Haattraxxers gezien :$
Hulde trouwens aan Noisecontrollers die Interview draaide nadat ik deze aangevraagd had. :loving: :loving: :loving:

Voor de rest wat rondgelopen en D-Verze & Vyral en Vazard bij de Spoontech-stage gezien. Geluid was beter dan 3 jaar geleden, dat weet ik wel zeker. Het stond kneiterdhard, waardoor ik wegtrilde van de hekken.
Ohja, Divination (Vazard Remix) :bomb: :bomb: :bomb:

Geen seconde spijt van de dure tickets, het was het waard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele toffe nacht gehad! Na binnenkomst even traditioneel over het terrein gedwaald, daarna naar Rejecta, KELTEK en Delete geweest. Vanaf 00:00 praktisch alleen maar bij de Spoontech bunker gestaan, wat was dat dik! :bomb: Geluid stond loeihard, vooral bij Vazard en The Purge wist je soms niet meer waar je het moest zoeken zo hard kwamen die kicks aan. Geweldige sfeer ook de hele nacht :worship:

+++ De gehele Spoontech bunker
++ Rejecta
++ Delete
+ Phuture Noize
+ KELTEK

- Was niet duidelijk welke bunker nou welke was, ben 's nachts nog een aantal keer goed verdwaald.
-- Pendelbus naar Klein Vink was nergens te vinden, bleek hij 500 km verderop in de rij met georganiseerde touringcars te staan. Was gelukkig net op tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was KELTEK vet zeg en wat een sfeer :surrender: Rejecta was ook een hele fijne binnenkomer! Ik ben meer iemand van de mainstream en op de main werd heel erg matig gedraaid door de grote namen :huh: Met Atmozfears als absoluut dieptepunt.. Wat een trackkeuze xd Enorm fan van NC maar ook dit was wederom geen vette set zoals helaas wel vaker de laatste tijd :/ NC classics was wel heeeel erg vet hoor en Tatanka ook :worship: Verder aardig lopen verdwalen door bovengenoemde redenen maar al met al heb ik echt een topnacht gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 23:15 
 
Hardtraxxer

Mooie afsluiter voor het Q-base concept, organisatorisch toch wel aardig wat steekjes laten vallen met het niet uitdelen van een floorplan/duidelijk in kaart brengen waar iedere stage zicht begeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik me afvroeg is waarom er ineens zoveel volk stond bij Delete? Overblijfsel van Warface en mensen die geen zin hebben om weg te gaan en er voor Killshot blijven staan of stond er niks anders? Stond helemaal achteraan onder de afkapping maar de sfeer was er echt dood. Totdat de Gladiator Remix van Rebelion kwam, toen konden ze ineens wel bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat ik me afvroeg is waarom er ineens zoveel volk stond bij Delete? Overblijfsel van Warface en mensen die geen zin hebben om weg te gaan en er voor Killshot blijven staan of stond er niks anders? Stond helemaal achteraan onder de afkapping maar de sfeer was er echt dood. Totdat de Gladiator Remix van Rebelion kwam, toen konden ze ineens wel bewegen.


Nou inderdaad. Ineens ging iedereen los. Dit viel mij ook heel erg op. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan had ik juist een goed stukje bij Delete, veel mensen die losgingen om me heen. Vond z'n set niet zo denderend verder overigens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 08:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Achteraan staan de mensen altijd stil.
Dat is overal zo.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten