Er is dit jaar geen anthem voor Q-Base ofwel? 
Verder wel een geinig filmpje.
Er is al 8 jaar maar 1 anthemwrote:Er is dit jaar geen anthem voor Q-Base ofwel?
volges mij was dat niet zon comfortabel interviewwrote:View on YouTube
En met mij! Ook al zal ik wel straks staan van de cafeïnewrote:Nnnnneeee! Gewoon met mij samen nuchter blijven!
Ja en als we het ECHT niet meer trekken...wrote:En met mij! Ook al zal ik wel straks staan van de cafeïnewrote:Nnnnneeee! Gewoon met mij samen nuchter blijven!Maar komop Sander, gewoon nuchter doen!
Ik blijf ook nuchterwrote:En met mij! Ook al zal ik wel straks staan van de cafeïnewrote:Nnnnneeee! Gewoon met mij samen nuchter blijven!Maar komop Sander, gewoon nuchter doen!
Ook jammiewrote:Ja en als we het ECHT niet meer trekken...wrote:En met mij! Ook al zal ik wel straks staan van de cafeïnewrote:Nnnnneeee! Gewoon met mij samen nuchter blijven!Maar komop Sander, gewoon nuchter doen!
...
...
Heb ik dextro energy
wrote:Ik blijf ook nuchterwrote:En met mij! Ook al zal ik wel straks staan van de cafeïnewrote:Nnnnneeee! Gewoon met mij samen nuchter blijven!Maar komop Sander, gewoon nuchter doen!
Ga nou maar gewoon volledig naar de kenker.wrote:Omdat jullie zo aandringen blijf ik ook nuchter
Wel waarwrote:Nee, niet als ik maandags weer school heb
Drugs are bad, mckay!wrote:Jij bent verantwoordelijk voor als het maandags of dinsdags mis gaat![]()
Uuuh...nee.wrote:Jij bent verantwoordelijk voor als het maandags of dinsdags mis gaat![]()
Gewoon doen!wrote:Ja ik doe met jullie mee, vdk gaan we nog wel een keer in de toekomst
Dacht ik al, dat je nee zou zeggen
Ik snoep verstandig.wrote:Ik snoep verstandig, ik eet een appel
Zo'n mooie ronde schijf, jwt.wrote:Ook goed, wel een zuurtje of een toffee