ET is eventtravel lijkt me.. Ik heb die vertreklocatie niet gevonden op de site, mja.. vind het ook wel prima zo!wrote:Ik zelf heb de pendelbus (ET) van 15.15 vertrek op de wedren.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja, ET is Eventtravel, nja denk dat die bus vol zit.
Kijk dit is beter kan toch pas van 8 uur/half 9. Tnks voor de infowrote:Ja maar dat tijdsvak betekend niet dat er 1 bus gaat tussen 20.00-22.00, maar dat jij een ticket hebt gereserveerd met voorrang voor dat tijdsvakwrote:Het zal wel heel erg druk zijn op de terug weg.wrote:Nee pendelbus is van eventtravel, 20 euroIk heb samen met ijscoboer het ticket van tijdsvak 16.00-18.00 vertrek gehaald!
![]()
En retour gaan we uiteraard met de laatste pendelbus![]()
Mja, 77.25 kwijt voor ticket + bus.. Ik vond het wel een prima prijsje!
Ik heb de laatste tijdsvak omdat we het niet eerder kan halen ivm. voetballen(hoop dat hij niet telaat gaat)
![]()
Er zijn dus meerdere bussen per tijdsvak, en per tijdvak kun je een ticket halen met voorrang![]()
En idd, de terugweg zal wel chaos zijn! Als er niemand al van de pendeldienst gebruik maakt van 5.00 en alles wacht tot 8.00 dan wordt het passen en meten daar
Ik ook gewoon aanwezig, die wiskunde toets bepaalt toch niks 
Kun je studeren in de bus!wrote:Ik ook gewoon aanwezig, die wiskunde toets bepaalt toch niks
Ik wist niet eens dat je er twijfels over had, zag het vandaag op facebook dat je toch ging!wrote:Gewoooonnnn aanwezig!
Gaan er ook nog mensen nuchter of zal ik de enige zijn? 
-
G
5050 doenwrote:90 % zeker nuchter, 14 uur feesten is erg veel
Nah, 90 % vind ik een mooi percentage, ik wil wel, maar het zal vermoedelijk bij nee blijven 
Ja en ik met Robert en toen kwamen me Jeff tegen. En volgens hem was jij er ook bij. Maar goed, was zo van het padje af dat ik me voor het eerst geen houding wist te gevenwrote:Ja, dat kan ik mij dus echt niet herinnerenwrote: En wij hadden elkaar daar ook ontmoeten, alleen waren we beiden te vaag om het te beseffen
Ik liep met Jeff mee, omdat hij de enige was die mij mee wilde hebben
Nee hoor! Er zijn 814 andere mensen op het feest die ook nuchter gaan :^^wrote:Gaan er ook nog mensen nuchter of zal ik de enige zijn?
-
G
814 maar? is het daar zo rustig?
93% van de bezoekers op Q-Space a.k.a. Space-Base is kats van de kaart.wrote:814 maar? is het daar zo rustig?
-
G
wrote:93% van de bezoekers op Q-Space a.k.a. Space-Base is kats van de kaart.wrote:814 maar? is het daar zo rustig?
Zeker weten nuchter! Ga het proberen vol te houden met Caffeine & goede muziek. Verwacht inderdaad wel veel mensen vdkwrote:Gaan er ook nog mensen nuchter of zal ik de enige zijn?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Is altijd zo met S-base! 14 uur lang de nacht doorwrote:Zeker weten nuchter! Ga het proberen vol te houden met Caffeine & goede muziek. Verwacht inderdaad wel veel mensen vdkwrote:Gaan er ook nog mensen nuchter of zal ik de enige zijn?
Hebben ze hier trouwens lounge setjes met heaters?
Ik vind bij een feest van zo lang mag je dat toch wel verwachten ipv die verrotte picknick tafels bij elk feest 
-
G
idd, als ik daar aan kom ga ik als eerste etenwrote:Hebben ze hier trouwens lounge setjes met heaters?Ik vind bij een feest van zo lang mag je dat toch wel verwachten ipv die verrotte picknick tafels bij elk feest
dan wil ik toch wel warm zitten
Nou nou zeg, jij bent pessimistisch! Als jij daar aankomt schijnt de zon nog met 22 graden op je kop, lekker avondetenwrote:idd, als ik daar aan kom ga ik als eerste etenwrote:Hebben ze hier trouwens lounge setjes met heaters?Ik vind bij een feest van zo lang mag je dat toch wel verwachten ipv die verrotte picknick tafels bij elk feest
dan wil ik toch wel warm zitten
Ik had het meer over snachts, als je benen het beginnen te begeven
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
14 uur lang feest geniaal gewoon 
Das idd wel lang, nja misschien dan maar een uitzondering op de regel maken en ook even wat snoepgoed gebruiken 
Klopt, alleen wij zullen er tegen half 11 ofzo zijnwrote:14 uur lang feest geniaal gewoon
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
zonde, ik ben er optijdwrote:Klopt, alleen wij zullen er tegen half 11 ofzo zijnwrote:14 uur lang feest geniaal gewoonDaar gaan die 14 uur
haha, baaswrote:Das idd wel lang, nja misschien dan maar een uitzondering op de regel maken en ook even wat snoepgoed gebruiken
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Het begint alweer aardig te kriebelen, dit wordt er weer zo eentje waarbij je de 2 voorgaande nachten nauwelijks kunt slapen 
Nnnnneeee! Gewoon met mij samen nuchter blijven!wrote:Das idd wel lang, nja misschien dan maar een uitzondering op de regel maken en ook even wat snoepgoed gebruiken