Mooie ronde smileys.wrote:Heb je ook in ronde schijven

Mooie ronde smileys.wrote:Heb je ook in ronde schijven

Meester in snoepjeswrote:You got it
Heb jij ook winegums?wrote:Meester in snoepjeswrote:You got it
Correctwrote:Een meester zijn in snoepjes, betekend dus ook winegums
Dan wil ik een paar Winegums van jou!!!wrote:Correctwrote:Een meester zijn in snoepjes, betekend dus ook winegums
Gast dat je maandag en de dagen erna naar de klote bent zit tussen je oren hoorwrote:Nee, niet als ik maandags weer school heb
jij bent knettergek jonguhwrote:Gast dat je maandag en de dagen erna naar de klote bent zit tussen je oren hoorwrote:Nee, niet als ik maandags weer school hebmaarja wil niemand de foute weg wijzen dus blijf maar nuchter
je kan er maar beter van af blijven!!
Verstandig wat je hier zegt!wrote:Gast dat je maandag en de dagen erna naar de klote bent zit tussen je oren hoorwrote:Nee, niet als ik maandags weer school hebmaarja wil niemand de foute weg wijzen dus blijf maar nuchter
Mee eens. .wrote:jij bent knettergek jonguhwrote:Gast dat je maandag en de dagen erna naar de klote bent zit tussen je oren hoorwrote:Nee, niet als ik maandags weer school hebmaarja wil niemand de foute weg wijzen dus blijf maar nuchter
The only way is the highway, jwt.
Is goed dan vouw ik jou op in een papieren vliegtuigje oke?wrote:Q-base is op een vliegveld, daar hoor je op te vliegen jongeeee!
Er zijn grenzen. Papieren vliegtuigen gaan te hard voor mij.wrote:Is goed dan vouw ik jou op in een papieren vliegtuigje oke?wrote:Q-base is op een vliegveld, daar hoor je op te vliegen jongeeee!
Euw:( en als we een propellor om je hoofd heen binden enzo je kent het wel.wrote:Er zijn grenzen. Papieren vliegtuigen gaan te hard voor mij.wrote:Is goed dan vouw ik jou op in een papieren vliegtuigje oke?wrote:Q-base is op een vliegveld, daar hoor je op te vliegen jongeeee!
verder met drugswrote:Even klaar met Qbase nu
Hopen dat het ongeveer het zelfde weer wordt als gister maar dan zonder de regen 's nachts.wrote:Sowieso is 's nachts bezweet buitenlopen met 10-15 graden geen pretjeEen vest aan en mogelijk zelfs ook je jas is zeker aan te raden.
Heb je geen aussie?wrote:Trainingsvest aan en gaannnnnn
Ik heb wel een HC4L vestwrote:Heb je geen aussie?wrote:Trainingsvest aan en gaannnnnn