Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 20:41 

Bierkoning

Verdomme, er gaat nu dus ook een bus uit me eigen dorp >.<
Kan ik eventtravel nog annuleren? Dat ik alleen het kaartje overhou ipv de combiticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
mrazura schreef:
Squirrie schreef:
Ach jongens, pak toch gewoon de pendelbus vanaf Nijmegen :D Die rijden sowieso :P Heb alle ticktes al besteld :D

Ik ga ook vanaf nijmegen als ik ga :$

Hoelaat hebben jullie de pendelbus dan? Ik vertrek ook met de pendelbus vanuit Nijmegen

Uhm kan ik helaas nog niet zeggen, maar er is ook een mogelijkheid dat we met een busje gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Wat voor busje? Wel vanuit Nijmegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Kan ik eventtravel nog annuleren? Dat ik alleen het kaartje overhou ipv de combiticket

Ik zou het lekker zo laten, ik kon met Decibel uit mn woonplaats werd gecanceld!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:57 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

Ik zou het lekker zo laten, ik kon met Decibel uit mn woonplaats werd gecanceld!!

Jah maar die bus is niet van eventtravel, die wordt gewoon geregeld hier, gebeurd bij elk groot feest, alleen zou die nu eigenlijk neit gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:22 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Diageo schreef:
Haha! Dat is ook zo :thumbup: Maar het is gewoon klote om alleen vanuit Venlo of Nijmegen naar Weeze te reizen :P

Ik zie je daar wel :P

hehehe, om jou daar te zien is al een reden om te gaan :lol: :woot: Man man, wat was dat geweldig toen ik je daar vorig jaar tegenkwam :worship: M'n leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest :D :P Grapje;) Naja, eens kijken of er paar HT'ers uit Nijmegen gaan. Hoe meer stamphazen in een bunker hoe groter de stampsfeer natuurlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 11:30 

Hardtraxx Addict

Diageo schreef:
Olijfboompje schreef:
Diageo schreef:
Haha! Dat is ook zo :thumbup: Maar het is gewoon klote om alleen vanuit Venlo of Nijmegen naar Weeze te reizen :P

Ik zie je daar wel :P

hehehe, om jou daar te zien is al een reden om te gaan :lol: :woot: Man man, wat was dat geweldig toen ik je daar vorig jaar tegenkwam :worship: M'n leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest :D :P Grapje;) Naja, eens kijken of er paar HT'ers uit Nijmegen gaan. Hoe meer stamphazen in een bunker hoe groter de stampsfeer natuurlijk :thumbsup:

Dat zit wel snor ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 11:39 

Hardtraxxer

Neem ook de bus vanuit nijmegen, 18;00 - 20;00 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:

Haha xd

Ik liep mij daar lekker verdwaald rond xd
Was wel gezellig met jullie xd :D

Squirrie en Ijscoboer gaan uit Nijmegen met de pendelbus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Diageo schreef:

Haha xd

Ik liep mij daar lekker verdwaald rond xd
Was wel gezellig met jullie xd :D

Squirrie en Ijscoboer gaan uit Nijmegen met de pendelbus :)

En wij hadden elkaar daar ook ontmoeten, alleen waren we beiden te vaag om het te beseffen Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 15:16 

Donateur

Zoveel zin in hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 16:34 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in hè!

Ik ook!!!!

Edit: Deze grap vond ik zo slecht van mezelf, hoop dat ik het op Q-base beter doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:21 

Donateur

Velocity schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zoveel zin in hè!

Ik ook!!!!

Edit: Deze grap vond ik zo slecht van mezelf, hoop dat ik het op Q-base beter doe

Haha wat had je neer gezet dan leiperd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
En wij hadden elkaar daar ook ontmoeten, alleen waren we beiden te vaag om het te beseffen Afbeelding

Ja, dat kan ik mij dus echt niet herinneren xd
Ik liep met Jeff mee, omdat hij de enige was die mij mee wilde hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:34 

Squirrie schreef:
Ach jongens, pak toch gewoon de pendelbus vanaf Nijmegen :D Die rijden sowieso :P Heb alle ticktes al besteld :D

die zijn echt niet 5 euro zoals normaal
ik ga gewoon lekker met ET :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:42 

Hardtraxx Addict

Nee pendelbus is van eventtravel, 20 euro ;) Ik heb samen met ijscoboer het ticket van tijdsvak 16.00-18.00 vertrek gehaald! :D

En retour gaan we uiteraard met de laatste pendelbus :cool:

Mja, 77.25 kwijt voor ticket + bus.. Ik vond het wel een prima prijsje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:44 

Ook maar eens me ticket gehaald gisteren kheb er zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:46 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Ook maar eens me ticket gehaald gisteren kheb er zin in :yay:

Gezellie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:50 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Nee pendelbus is van eventtravel, 20 euro ;) Ik heb samen met ijscoboer het ticket van tijdsvak 16.00-18.00 vertrek gehaald! :D

Het zal wel heel erg druk zijn op de terug weg.
Ik heb de laatste tijdsvak omdat we het niet eerder kan halen ivm. voetballen :( (hoop dat hij niet telaat gaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:56 

Donateur

Gewoooonnnn aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:14 

Hardtraxx Addict

dennis schreef:
Squirrie schreef:

Het zal wel heel erg druk zijn op de terug weg.
Ik heb de laatste tijdsvak omdat we het niet eerder kan halen ivm. voetballen :( (hoop dat hij niet telaat gaat)

Ja maar dat tijdsvak betekend niet dat er 1 bus gaat tussen 20.00-22.00, maar dat jij een ticket hebt gereserveerd met voorrang voor dat tijdsvak ;)

Er zijn dus meerdere bussen per tijdsvak, en per tijdvak kun je een ticket halen met voorrang :D

En idd, de terugweg zal wel chaos zijn! Als er niemand al van de pendeldienst gebruik maakt van 5.00 en alles wacht tot 8.00 dan wordt het passen en meten daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Ik zelf heb de pendelbus (ET) van 15.15 vertrek op de wedren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:33 

Bierkoning

Verdomme, ik heb nu dus 90 eu betaalt voor een combiticket vanuit Amersfoort, terwijl ik 75 eu kwijt zo zijn aan de bus uit me eigen dorp, wat dus ook nog eens veel makkelijker is xd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

SWEEEEEEEEEEEET!!!! Mijn oude stampmaatje gaat met mij mee! :D Al 2 jaar lang geen feestje meer gepakt met die kerel! En dan gaan we nu direct met zijn 2en....! Dat wordt HARD GAAN! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:35 

Squirrie schreef:

ja precies, voor die prijs kan je netzogoed ET + tickets nemen, wordt je ook nog es afgezet in je woonplaats en scheelt qua prijs bijna niks
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten