en nog groterwrote:wrote:De zin wordt steeds en steeds groter
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Toch gewoon aanwezig denk ik. Vrijdag uitslag van bloedonderzoek
Maar zoals ik me nu voel gaat het toch goed komen...
-
B
Goed nieuws! En is kameraad Willy er dan ook bij?wrote:Toch gewoon aanwezig denk ik. Vrijdag uitslag van bloedonderzoekMaar zoals ik me nu voel gaat het toch goed komen...
Mooi nieuwswrote:Toch gewoon aanwezig denk ik. Vrijdag uitslag van bloedonderzoekMaar zoals ik me nu voel gaat het toch goed komen...
Ik wordt gek hier, kan nie wachteeeeeeeeeewrote:De zin wordt steeds groter
Haha tering die vraag is echt pas 23012334 keer gesteld vandaag.wrote:Goed nieuws! En is kameraad Willy er dan ook bij?wrote:Toch gewoon aanwezig denk ik. Vrijdag uitslag van bloedonderzoekMaar zoals ik me nu voel gaat het toch goed komen...
Maar hij deze verzeker ik: WILLY IS AANWEZIG!
*zucht*......de twee mensen waarmee ik zou gaan cancelen het hele gedoe. Voor het zingen de kerk uit.
F#CK
Prima advieswrote:Gewoon gaan!!
-
E
wrote:*zucht*......de twee mensen waarmee ik zou gaan cancelen het hele gedoe. Voor het zingen de kerk uit.![]()
![]()
F#CK
je hebt ons!
de hardtraxx-famillie.
en jor-d is onze pappa!
Haha! Dat is ook zo
Maar het is gewoon klote om alleen vanuit Venlo of Nijmegen naar Weeze te reizen 
Als je echt wilt, heb je dat er wel voor over man.wrote:Haha! Dat is ook zoMaar het is gewoon klote om alleen vanuit Venlo of Nijmegen naar Weeze te reizen
Een feestje waar je meer moeite moet doen dan normaal waardeer je wel 10x meer. 
Maar snap je probleem, alleen is ook maar zo alleen.
Maar snap je probleem, alleen is ook maar zo alleen.
Ach jongens, pak toch gewoon de pendelbus vanaf Nijmegen
Die rijden sowieso
Heb alle ticktes al besteld 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Goed nieuwswrote:Toch gewoon aanwezig denk ik. Vrijdag uitslag van bloedonderzoekMaar zoals ik me nu voel gaat het toch goed komen...
Is maar een klein stukje man!! uurtje ofzo toch?wrote:Haha! Dat is ook zoMaar het is gewoon klote om alleen vanuit Venlo of Nijmegen naar Weeze te reizen
Heb echt zin om me sokken er vanaf te stampen in die a2 vs tillt bunker 
Ik zie je daar welwrote:Haha! Dat is ook zoMaar het is gewoon klote om alleen vanuit Venlo of Nijmegen naar Weeze te reizen
Kaartje ook binnen, toch een van m'n eerste echte grote feesten nadat ik me echt ging verdiepen in Hardstyle. Best een leuk lijstje geworden dit jaar. Ben erg benieuwd! Tot in de A² ;-)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Kutzooi, op het laaste moment alle vaste mensen met wie ik normaal ga hebben afgehaakt! Dus dit feestje zal ik aanwezig zijn met Pete en Daveytl 
Balen man...wrote:Kutzooi, op het laaste moment alle vaste mensen met wie ik normaal ga hebben afgehaakt! Dus dit feestje zal ik aanwezig zijn met Pete en Daveytl
Ik ga ook vanaf nijmegen als ik gawrote:Ach jongens, pak toch gewoon de pendelbus vanaf NijmegenDie rijden sowieso
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Haha, nu smst Domenique mij dat hij wss alsnog meegaatwrote:Balen man...wrote:Kutzooi, op het laaste moment alle vaste mensen met wie ik normaal ga hebben afgehaakt! Dus dit feestje zal ik aanwezig zijn met Pete en Daveytl
Hoelaat hebben jullie de pendelbus dan? Ik vertrek ook met de pendelbus vanuit Nijmegenwrote:Ik ga ook vanaf nijmegen als ik gawrote:Ach jongens, pak toch gewoon de pendelbus vanaf NijmegenDie rijden sowieso