Gewoon goed van tevoren leren, hoef je zondag ook niet te leren
muhaha
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Of gewoon ziek zijn en hem een andere keer maken 
-
G
+1wrote:Ik zou gewoon niet gaan dan.
School gaat voor. In cancel ook de feesten die in mn tentamens of inpunten vallen
al kan je ofc ook gewoon wat rustiger aan doen en dus zondag niet compleet waardeloos zijn
ik bekijk het altijd zo: een toets kan je overdoen, een feest niet.. 
Volgend jaar weer een Q-basewrote:ik bekijk het altijd zo: een toets kan je overdoen, een feest niet..
Ja maar de ervaring (opmaak/lineup/gemoedstoestand/enz) van dit jaar zal nooit meer terugkomen 
Inderdaad, volgend jaar weer een Q-base. Ik vind dit trouwens ook niet een "absoluut niet te missen editie" van Q-base.wrote:Volgend jaar weer een Q-basewrote:ik bekijk het altijd zo: een toets kan je overdoen, een feest niet..
Dat zeiden ze ook bij In Qontrolwrote:Inderdaad, volgend jaar weer een Q-base.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Timetable gewoon weer de woensdag van te voren?
Als ze naar nou eens van afweken. Best vervelend.wrote:Timetable gewoon weer de woensdag van te voren?
Het feest is nog niet eens geweest manwrote:Inderdaad, volgend jaar weer een Q-base. Ik vind dit trouwens ook niet een "absoluut niet te missen editie" van Q-base.wrote:Volgend jaar weer een Q-basewrote:ik bekijk het altijd zo: een toets kan je overdoen, een feest niet..
Ja man, straks zitten we in de bus op de terugweg en dan is jouw plek leeg omdat je nog steeds daarginds staat te genietenwrote:Het feest is nog niet eens geweest manwrote:Inderdaad, volgend jaar weer een Q-base. Ik vind dit trouwens ook niet een "absoluut niet te missen editie" van Q-base.wrote: Volgend jaar weer een Q-baseMisschien wordt dit wel je beste feest ooit.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Zie nou net dat mijn bus (voorlopig) al om 15:15 vertrekt
En bij de vorige keren hoefden we niet langs een ander dorp te rijden om mensen op te halen ofzo! En is maar 3 kwartier tot uurtje rijden
En bij de vorige keren hoefden we niet langs een ander dorp te rijden om mensen op te halen ofzo! En is maar 3 kwartier tot uurtje rijden
Ik check ff snel hoeveel mensen ik in de auto heb, tot nu toe alleen uwi en davey.. Anders kun je namelijk wel met mij mee :pwrote:Zie nou net dat mijn bus (voorlopig) al om 15:15 vertrekt![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Mijn bus vertrekt om 14:30 terwijl ik in de buurt van Maastricht woon :'). Ik denk dat we nog moeten gaan helpen met opbouwen of zo dan?
Zou wel geniaal zijnwrote:Mijn bus vertrekt om 14:30 terwijl ik in de buurt van Maastricht woon :'). Ik denk dat we nog moeten gaan helpen met opbouwen of zo dan?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ja en wat dacht je van - Thomas - Domenique - Mijn broer?:P Dat gaat niet passen knul!wrote:Ik check ff snel hoeveel mensen ik in de auto heb, tot nu toe alleen uwi en davey.. Anders kun je namelijk wel met mij mee :pwrote:Zie nou net dat mijn bus (voorlopig) al om 15:15 vertrekt![]()
Schandalig trouwens die prijzen van Eventtravel. Gewoon 11 euro (!!!!!!!) gestegen ten opzichte van vorig jaar. 
Verleden jaar ook vanuit Maastricht met eventtravel gegaan, bus doet er gewoon 2u over (met nog andere haltes aan te doen en een plas pauze en dergelijke ingerekend van een kwartier...)wrote:Mijn bus vertrekt om 14:30 terwijl ik in de buurt van Maastricht woon :'). Ik denk dat we nog moeten gaan helpen met opbouwen of zo dan?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja en schandalig dat ze mijn Decibel bus cancelden terwijl ik op vakantie was en net voor Decibel terug kwamwrote:Schandalig trouwens die prijzen van Eventtravel. Gewoon 11 euro (!!!!!!!) gestegen ten opzichte van vorig jaar.
En duurt ook nog is 3 weken voordat ik dat geld terug heb
Als ze dit keer die bus maar wel laten doorgaan.. Geen zin in nog eens al die drama mee te maken zoals met Decibel
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Zo kaarten besteld en betaald, nu uitkijken 
Mijne 10 gedaald? Lolwhut.wrote:Schandalig trouwens die prijzen van Eventtravel. Gewoon 11 euro (!!!!!!!) gestegen ten opzichte van vorig jaar.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
De zin wordt steeds groter