zin in!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben sowieso aanwezig, ik zal enkele van jullie vast wel tegenkomen 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-kaartje-voor-q-base-e-ticket-t18793.html
Zonde!wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-kaartje-voor-q-base-e-ticket-t18793.html
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Zin in! Rammeluuuuh 
Beter gaan we dit keer wel even een stampdansje doen!wrote:Zin in! Rammeluuuuh
tog maar niet aanwezig in verband met school
Dan is 't net begonnen?wrote:tog maar niet aanwezig in verband met school
Ja maar die week er voor heb ik bivak dus ben ik die zaterdag helemaal naar de klotewrote:Dan is 't net begonnen?wrote:tog maar niet aanwezig in verband met school
Ben bang dat ik hier niet bij ga zijn ..
wrote:Ben bang dat ik hier niet bij ga zijn ..
Ik wil d'r zoooo graag bij zijn.. maar ik moet die maandag daarna gewoon weer naar school... Echt dilemma dit.. :swrote:Ben bang dat ik hier niet bij ga zijn ..
Sorry maar dan snap ik serieus niet wat je loopt te piepen en moet je gewoon gaan ...wrote:Ik wil d'r zoooo graag bij zijn.. maar ik moet die maandag daarna gewoon weer naar school... Echt dilemma dit.. :swrote:Ben bang dat ik hier niet bij ga zijn ..
het duurt wel van 5 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends hé, en ik heb toevallig die maandag direct een wiskunde toets om half 9
Ik weet dat ik wel beetje kan slapen, natuurlijk.. maar ook gewoon fris zijn + voorbereiding..
Ik overweeg om 5 uur 's ochtends weg te gaan ofzo, maar dat ligt oo kweer aan de TT
Ik overweeg om 5 uur 's ochtends weg te gaan ofzo, maar dat ligt oo kweer aan de TT
Boeie ik heb 2 x Hard Bass tijdens een toetsweek gehad en die toetsen gingen juist supergoed 
Want die 2 uur slaap op zondagmiddag gaan echt invloed hebben op je toets op maandagochtend?wrote:het duurt wel van 5 uur 's middags tot 7 uur 's ochtends hé, en ik heb toevallig die maandag direct een wiskunde toets om half 9Ik weet dat ik wel beetje kan slapen, natuurlijk.. maar ook gewoon fris zijn + voorbereiding..
Tja kweet niet, als ik dan weer om 6 uur ofzo thuis ben dan ben ik d'r gewoon rond half 3/3 uur uit
en dan vind ik mijn zondag nog een beetje redelijk, anders word 't gewoon 's avonds laat dat ik er uit ga 
Ik zou gewoon niet gaan dan.
School gaat voor. In cancel ook de feesten die in mn tentamens of inpunten vallen
School gaat voor. In cancel ook de feesten die in mn tentamens of inpunten vallen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ga je toch zondag vroeg naar bed, uurtje na het avondeten ofzowrote:Tja kweet niet, als ik dan weer om 6 uur ofzo thuis ben dan ben ik d'r gewoon rond half 3/3 uur uiten dan vind ik mijn zondag nog een beetje redelijk, anders word 't gewoon 's avonds laat dat ik er uit ga
Mja ga maar met een doorgefeeste kop jezelf goed concentreren en leren voor zo'n toets. Dat is gewoon geen doen.
Geloof mij nou, dat is gewoon een garantie om te falen. Tenzij je echt goed bent in wiskunde...
Geloof mij nou, dat is gewoon een garantie om te falen. Tenzij je echt goed bent in wiskunde...
Daan heeft gesproken!wrote:Ik zou gewoon niet gaan dan.
Zou ook thuis blijven, ik ben er tenslotte ook niet.. Dan is er al niets aan
Ik begin steeds meer te geloven dat jij een bipolaire stoornis hebt. Hoe vaak ben jij al niet van gedachten veranderd?wrote:Daan heeft gesproken!wrote:Ik zou gewoon niet gaan dan.
Zou ook thuis blijven, ik ben er tenslotte ook niet.. Dan is er al niets aan
Ik ben zooo slecht met wiskunde, gelukkig is het geen officiele toets maar dan nog hahawrote:Mja ga maar met een doorgefeeste kop jezelf goed concentreren en leren voor zo'n toets. Dat is gewoon geen doen.