Whahaha, hier ga je opnieuw de mist in. Ik ben zelf ook wel van mening dat ik niet op deze manier door moet gaan, omdat dit ook niet bevordelijk is voor m'n gezondheid. Hence de reden dat ik ff een stapje terug als school weer begint en spacende feestjes wat selectiever selecteer. Echter heb ik ook het idee dat er ergere dingen zijn en dat de mensen die mij op de vingers proberen te tikken, zelf ook niet zo bevordelijk bezig zijn met hun gebruik. Dat is dus hypocrisie ten top.wrote:Kom op, hij geeft gewoon een reactie.wrote:Anders hebben we het hier eens niet de hele tijd over drugs
Ik geef hem de tip dat hij verder gaat in het drugstopic en dat hij Chukkels maar laat.
Er praten meer mensen op hem in en hij luistert gewoon niet, omdat hij overtuigt is dat het zo blijft en dat het allemaal wel goed gaat.
DarkBeatz, ik raad je aan er geen tijd en energie meer in te steken en je bezig te houden met mensen die wel luisteren.
Neemt niet weg dat ik hartstikke veel zin heb in Q-Base en me daar gewoon uitermate ga vermaken