wrote:Ik snap christian wel het is toch walgelijke om al die anti drugs praat te lezen opdat hij hoopt mensen af te schrikken. Ik leef met die mensen mee omdat ze niet weten wat ze missen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kom op mensen gewoon on topic
!
Zoals pepepe al zegt ga je die discussies maar ergens anders voeren, beetje gaar om dat hier te doen!
Zoals pepepe al zegt ga je die discussies maar ergens anders voeren, beetje gaar om dat hier te doen!
Oleee kaartje is eindelijk binnen
Nu alleen nog kijken hoe we er gaan komen
zijn zoveel mogelijkheden 
-
E
drugsdealen. 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ben echt benieuwd hoe het zal worden, ben er nog nooit geweest. Heb wel hoge verwachtingen 
Pas goed op waar je loopt, vorig jaar meerdere malen onderuit gegaanwrote:Ben echt benieuwd hoe het zal worden, ben er nog nooit geweest. Heb wel hoge verwachtingen
Die drempels waar de bekabeling onder zitwrote:Pas goed op waar je loopt, vorig jaar meerdere malen onderuit gegaanwrote:Ben echt benieuwd hoe het zal worden, ben er nog nooit geweest. Heb wel hoge verwachtingen
Dacht dat daar brandstofslangen onder lagen. Voor vliegtuigen.wrote:Die drempels waar de bekabeling onder zitwrote:Pas goed op waar je loopt, vorig jaar meerdere malen onderuit gegaanwrote:Ben echt benieuwd hoe het zal worden, ben er nog nooit geweest. Heb wel hoge verwachtingen
Tijd om ontopic te gaan. Dat gechat kan ergens anders.
Verder mag het taalgebruik ook weer de normale kant op aub.
Verder mag het taalgebruik ook weer de normale kant op aub.
nee gaten in de grond, die je niet ziet door dat het donker iswrote:Die drempels waar de bekabeling onder zitwrote:Pas goed op waar je loopt, vorig jaar meerdere malen onderuit gegaanwrote:Ben echt benieuwd hoe het zal worden, ben er nog nooit geweest. Heb wel hoge verwachtingen
Ik ben ook zeer benieuwd hoe het terrein eruit ziet, ben er nog nooit geweest, ook niet op het vliegveld zelf, maar waar Q-Baas zelf is, is toch een oude militaire basis die ernaast ligt?
Ja.. allemaal hangars, echte verdwaal locatie.. Alles lijkt op elkaarwrote:Ik ben ook zeer benieuwd hoe het terrein eruit ziet, ben er nog nooit geweest, ook niet op het vliegveld zelf, maar waar Q-Baas zelf is, is toch een oude militaire basis die ernaast ligt?
Vorig jaar op zoek gegaan naar de Hardcore bunker.. nooit gevonden.. Echt jo, in het donker vind je er niets.
-
E
jawel. bij t eten achter de heuvel naast t hek van t terrein en met kijkrichting naar het bos waar je doorheen moest als je naar de drop your area wilde. en daarachter kwam je uit bij de entree!wrote:Ja.. allemaal hangars, echte verdwaal locatie.. Alles lijkt op elkaarwrote:Ik ben ook zeer benieuwd hoe het terrein eruit ziet, ben er nog nooit geweest, ook niet op het vliegveld zelf, maar waar Q-Baas zelf is, is toch een oude militaire basis die ernaast ligt?![]()
Vorig jaar op zoek gegaan naar de Hardcore bunker.. nooit gevonden.. Echt jo, in het donker vind je er niets.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
waarom kan ik nooit wat uit jouw posts opmakenwrote:jawel. bij t eten achter de heuvel naast t hek van t terrein en met kijkrichting naar het bos waar je doorheen moest als je naar de drop your area wilde. en daarachter kwam je uit bij de entree!wrote:Ja.. allemaal hangars, echte verdwaal locatie.. Alles lijkt op elkaarwrote:Ik ben ook zeer benieuwd hoe het terrein eruit ziet, ben er nog nooit geweest, ook niet op het vliegveld zelf, maar waar Q-Baas zelf is, is toch een oude militaire basis die ernaast ligt?![]()
moved to drugs topic 
Last edited by DarkBeatz on , edited 1 time in total.
-
G
Anders hebben we het hier eens niet de hele tijd over drugs 
Kom op, hij geeft gewoon een reactie.wrote:Anders hebben we het hier eens niet de hele tijd over drugs
Ik geef hem de tip dat hij verder gaat in het drugstopic en dat hij Chukkels maar laat.
Er praten meer mensen op hem in en hij luistert gewoon niet, omdat hij overtuigt is dat het zo blijft en dat het allemaal wel goed gaat.
DarkBeatz, ik raad je aan er geen tijd en energie meer in te steken en je bezig te houden met mensen die wel luisteren.
Oke Q-baas
Heb er wel zin in hoor, keer lekker savonds/snachts party machen!
En dat buiten, scary 
Heb er wel zin in hoor, keer lekker savonds/snachts party machen!
Sterf, jij stomme eekhoorn.wrote:Oke Q-baas![]()
Heb er wel zin in hoor, keer lekker savonds/snachts party machen!En dat buiten, scary
Ik zal je laten schrikken met huge lasereyes @ Q-baas.
Vind ik niet eng hoor, vind het enger als ze ineens 's nachts alle lampjes uit doen!
Please don't touch the red button
Please don't touch the red button
Ik zie nu pas dat B-Front in beide hangars staat...