DarkBeatz schreef:
Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn

Ja, elke keer als ik XTC gebruik ga ik naar de kanker.

Wat een waardeloze beredenering, ik had wel wat beters verwacht van een Unity-medewerker. Daarbovenop is het nog altijd het lichaam van de gebruiker, dus is hij/zij 'in control'. Als men vaker dan de aanbevolen 'six-week-break' periode XTC wil gebruiken, laat die persoon dan. Dat is zijn of haar keus.
Het is niet zo dat het echt iedere week feest is maar persoonlijk heb ik liever 3x per 2 maanden 70% van het geweldige gevoel, dan 1x per 2 maanden 95% van het topgevoel. En dat het iets slechter is voor je hersenen, neem ik dan op de koop toe. Er is geen enkel bewijs dat deze levensstijl die ik nu heb slechter is dan een random levensstijl van een ander persoon die op een andere manier van zijn leven geniet met andere dingen (zoals wekelijks alcohol o.i.d.)
Ik word een beetje moe van deze propaganda. Natuurlijk is veelvoudig gebruik slechter dan geen gebruik, maar ik denk niet dat er iemand op deze wereld is die dat ontkent. Dus laat iedereen lekker doen wat hij of zij lekker vindt en loop niet iemands gebruik constant af te kraken. Er zijn belangrijkere dingen in deze wereld.
My 2 cents.