same here waarschijnlijk!wrote:Het is nu zeker, ik ga ookouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nicewrote:Het is nu zeker, ik ga ookouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after
Ik ga een weekend naar een camping, dus word de same for me
Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken. 
Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaaktwrote:Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken.
-
S
Haha, wat liep onze Wesley er toch gigantisch vdk bijwrote:Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaaktwrote:Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken.Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase
Wordt vetjesss
Hahah geweldig!
Ik was kei misselijk, komt die naast me staan met een of andere kut flugel van hem, drukt die die naar mij toe
Ik zo neeee joh gek! Heb me kapot gelachen 
-
S
Hij zei op een gegeven moment iets van, wat zei je ook alweer? Terwijl ik hem voor het eerst die dag aansprakwrote:Hahah geweldig!Ik was kei misselijk, komt die naast me staan met een of andere kut flugel van hem, drukt die die naar mij toe
Ik zo neeee joh gek! Heb me kapot gelachen
Zo te horen was ik niet het ergst haha 
Nou, de knoop is doorgehakt.. We gaan eens kijken hoe het er daar in Duitsland aan toe gaat.
AANWEZIG!
AANWEZIG!
-
E
het gaat hard daar. in west duitsland.

I know.. Het heeft me feest ook gewoon deels verpest, kon tijdens die heldenafsluiting van Crypsis alleen nog maar toekijken of zitten.. Door de blikken die sommige mensen hier naar mij toewierpen had ik wel al door dat ik er niet al te gezond uit zag.wrote:Haha, wat liep onze Wesley er toch gigantisch vdk bijwrote:Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaaktwrote:Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken.Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase
Wordt vetjesss
En Squirrie je gaat mij niet vertellen dat ik flugel heb gedronken. Kan me alleen herinneren dat ik een cola heb weggeven.
Nou met tegenzin, of je hem op hebt gekregen heb ik niet eens meer gezienwrote: En Squirrie je gaat mij niet vertellen dat ik flugel heb gedronken. Kan me alleen herinneren dat ik een cola heb weggeven.
Op Qbase dus minder flugel? Want ik denk dat flugel de boosdoener was
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zin zin zin 
Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dansende regenbogenwrote:Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.
Het zou me niks verbazen. Vorig jaar zag ik onder andere gele kleine vogeltjes (soort van Tweety's) door de bunker heen vliegen, dus dansende regenbogen is niet eens zo'n gekke gedachtewrote:Dansende regenbogenwrote:Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.
Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn 
Beetje op je taalgebruik letten johnwrote:Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn
En ja je heb helemaal gelijk!, sommige weten er inderdaad niet verstandig mee om te gaan!! Ik heb lekker al een pauze vanaf Defqon, tot Q-Base. Decibel lekker nuchter gedaan.
maar voordat we in de topic weer een discussie aanwakkeren, kunnen we deze misschien beter in het drugstopic voeren
Zolang ze het anderen maar niet aanpraten zie ik het probleem niet zo.wrote:Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet van het soort dat naderhand nadenkt over hoe ze iets willen behouden, maar meer denken in de trant van hoe ze iets vaker willen.
Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar
De line-up is toch gaar
Hahahaha! Lekker bezigwrote:Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar
wrote:Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij is tenminste wel eerlijk en recht door zeewrote:Hahahaha! Lekker bezigwrote:Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar
I can waardeer that!