Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Het is nu zeker, ik ga ook :thumbsup: ouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after :lol:


same here waarschijnlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Het is nu zeker, ik ga ook :thumbsup: ouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after :lol:

Nice :D
Ik ga een weekend naar een camping, dus word de same for me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken. :evil:


Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaakt :P Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase :lol: Wordt vetjesss :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:35 
 

Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:
Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken. :evil:


Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaakt :P Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase :lol: Wordt vetjesss :D


Haha, wat liep onze Wesley er toch gigantisch vdk bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahah geweldig! :D Ik was kei misselijk, komt die naast me staan met een of andere kut flugel van hem, drukt die die naar mij toe :P Ik zo neeee joh gek! Heb me kapot gelachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:50 
 

Squirrie schreef:
Hahah geweldig! :D Ik was kei misselijk, komt die naast me staan met een of andere kut flugel van hem, drukt die die naar mij toe :P Ik zo neeee joh gek! Heb me kapot gelachen :lol:


Hij zei op een gegeven moment iets van, wat zei je ook alweer? Terwijl ik hem voor het eerst die dag aansprak :P. Had'm wel toen kort van te voren gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te horen was ik niet het ergst haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, de knoop is doorgehakt.. We gaan eens kijken hoe het er daar in Duitsland aan toe gaat.

AANWEZIG! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:19 
 

het gaat hard daar. in west duitsland.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:
Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken. :evil:


Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaakt :P Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase :lol: Wordt vetjesss :D


Haha, wat liep onze Wesley er toch gigantisch vdk bij :lol:

I know.. Het heeft me feest ook gewoon deels verpest, kon tijdens die heldenafsluiting van Crypsis alleen nog maar toekijken of zitten.. Door de blikken die sommige mensen hier naar mij toewierpen had ik wel al door dat ik er niet al te gezond uit zag. :lol: Best schandelijk hoe ik er bij liep iig, ben blij dat ik toen gewoon gekozen had om te gaan zitten en niet verder als een levende zombie heb rondgedwaald :P

En Squirrie je gaat mij niet vertellen dat ik flugel heb gedronken. Kan me alleen herinneren dat ik een cola heb weggeven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
En Squirrie je gaat mij niet vertellen dat ik flugel heb gedronken. Kan me alleen herinneren dat ik een cola heb weggeven. xd


Nou met tegenzin, of je hem op hebt gekregen heb ik niet eens meer gezien ;) Was zelf ook niet meer de helderste, vandaar dat ik hem ook afsloeg.. Maar jij strompelde naar mij toe, bood mij flugel aan, ik zei nee, en toen nam je zelf maar een slokje :P Maar hij was niet leeg haha! Ik vond het wel grappig :D

Op Qbase dus minder flugel? Want ik denk dat flugel de boosdoener was :D Mja, op Qbase kan je wel wat ongemerkter gek doen, lekker donker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wordt wel lachen dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zin zin zin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:52 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.


Dansende regenbogen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.


Dansende regenbogen :)

Het zou me niks verbazen. Vorig jaar zag ik onder andere gele kleine vogeltjes (soort van Tweety's) door de bunker heen vliegen, dus dansende regenbogen is niet eens zo'n gekke gedachte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn :x


Beetje op je taalgebruik letten john ;)
En ja je heb helemaal gelijk!, sommige weten er inderdaad niet verstandig mee om te gaan!! Ik heb lekker al een pauze vanaf Defqon, tot Q-Base. Decibel lekker nuchter gedaan. :thumbsup: nuchter bevalt me soms nog beter, alleen dat me voetjes eerder verrot gaan.!!! kreeg zelfs een duimpje van Tel, toen ik vertelde dat ik nuchter was haha
maar voordat we in de topic weer een discussie aanwakkeren, kunnen we deze misschien beter in het drugstopic voeren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn :x

Zolang ze het anderen maar niet aanpraten zie ik het probleem niet zo.
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet van het soort dat naderhand nadenkt over hoe ze iets willen behouden, maar meer denken in de trant van hoe ze iets vaker willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar xd


Hahahaha! Lekker bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar xd

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
dawasiknie schreef:
Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar xd


Hahahaha! Lekker bezig :P

Je kan zeggen wat je wilt, maar hij is tenminste wel eerlijk en recht door zee xd

I can waardeer that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Master Daan hahahaha :worship:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten