Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 76  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:26 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Het is nu zeker, ik ga ook :thumbsup: ouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after :lol:

same here waarschijnlijk! :love:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Het is nu zeker, ik ga ook :thumbsup: ouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after :lol:

Nice :D
Ik ga een weekend naar een camping, dus word de same for me :D
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik ga nu me kaartje halen, Duitsland onveilig maken. :evil:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaakt :P Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase :lol: Wordt vetjesss :D
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:35 

Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:

Zaterdag heb je Hilvarenbeek goed onveilig gemaakt :P Kan er nu al naar uitkijken als je weer zo rondloopt op Qbase :lol: Wordt vetjesss :D

Haha, wat liep onze Wesley er toch gigantisch vdk bij :lol:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:36 

Hardtraxx Addict

Hahah geweldig! :D Ik was kei misselijk, komt die naast me staan met een of andere kut flugel van hem, drukt die die naar mij toe :P Ik zo neeee joh gek! Heb me kapot gelachen :lol:
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:50 

Squirrie schreef:
Hahah geweldig! :D Ik was kei misselijk, komt die naast me staan met een of andere kut flugel van hem, drukt die die naar mij toe :P Ik zo neeee joh gek! Heb me kapot gelachen :lol:

Hij zei op een gegeven moment iets van, wat zei je ook alweer? Terwijl ik hem voor het eerst die dag aansprak :P. Had'm wel toen kort van te voren gezien.
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Zo te horen was ik niet het ergst haha :D
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:17 

Hardtraxx Addict

Nou, de knoop is doorgehakt.. We gaan eens kijken hoe het er daar in Duitsland aan toe gaat.

AANWEZIG! xd
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:19 

het gaat hard daar. in west duitsland.
:)
Bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Squirrie schreef:
93Wesley93 schreef:

Haha, wat liep onze Wesley er toch gigantisch vdk bij :lol:

I know.. Het heeft me feest ook gewoon deels verpest, kon tijdens die heldenafsluiting van Crypsis alleen nog maar toekijken of zitten.. Door de blikken die sommige mensen hier naar mij toewierpen had ik wel al door dat ik er niet al te gezond uit zag. :lol: Best schandelijk hoe ik er bij liep iig, ben blij dat ik toen gewoon gekozen had om te gaan zitten en niet verder als een levende zombie heb rondgedwaald :P

En Squirrie je gaat mij niet vertellen dat ik flugel heb gedronken. Kan me alleen herinneren dat ik een cola heb weggeven. xd
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:43 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
En Squirrie je gaat mij niet vertellen dat ik flugel heb gedronken. Kan me alleen herinneren dat ik een cola heb weggeven. xd

Nou met tegenzin, of je hem op hebt gekregen heb ik niet eens meer gezien ;) Was zelf ook niet meer de helderste, vandaar dat ik hem ook afsloeg.. Maar jij strompelde naar mij toe, bood mij flugel aan, ik zei nee, en toen nam je zelf maar een slokje :P Maar hij was niet leeg haha! Ik vond het wel grappig :D

Op Qbase dus minder flugel? Want ik denk dat flugel de boosdoener was :D Mja, op Qbase kan je wel wat ongemerkter gek doen, lekker donker :P
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:37 

Artiest

Wordt wel lachen dit :)
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:43 

Hardtraxx Veteran

Zin zin zin :loving:
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:50 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd wat ik hier allemaal ga meemaken haha.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dansende regenbogen :)
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 02:01 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Dansende regenbogen :)

Het zou me niks verbazen. Vorig jaar zag ik onder andere gele kleine vogeltjes (soort van Tweety's) door de bunker heen vliegen, dus dansende regenbogen is niet eens zo'n gekke gedachte :lol:
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 08:29 

Hardtraxx Elite

Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn :x
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 10:30 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Best jammer als ik hier zo hoeveel mensen gewoon veel te regelmatig naar de kk gaan op xtc. Your all ruining the magic... Nog triester is dat de meesten het ook nog gewoon allemaal weten ook hoe ze hun brein aan het verneuken zijn :x

Beetje op je taalgebruik letten john ;)
En ja je heb helemaal gelijk!, sommige weten er inderdaad niet verstandig mee om te gaan!! Ik heb lekker al een pauze vanaf Defqon, tot Q-Base. Decibel lekker nuchter gedaan. :thumbsup: nuchter bevalt me soms nog beter, alleen dat me voetjes eerder verrot gaan.!!! kreeg zelfs een duimpje van Tel, toen ik vertelde dat ik nuchter was haha
maar voordat we in de topic weer een discussie aanwakkeren, kunnen we deze misschien beter in het drugstopic voeren ;)
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:45 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Zolang ze het anderen maar niet aanpraten zie ik het probleem niet zo.
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet van het soort dat naderhand nadenkt over hoe ze iets willen behouden, maar meer denken in de trant van hoe ze iets vaker willen.
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 11:56 

Donateur

Voor deze ene nacht mag mein brein inderdaad helemaal naar de ziekte.
De line-up is toch gaar xd
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:02 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Hahahaha! Lekker bezig :P
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

xd
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
dawasiknie schreef:

Hahahaha! Lekker bezig :P

Je kan zeggen wat je wilt, maar hij is tenminste wel eerlijk en recht door zee xd

I can waardeer that!
Bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:07 

Donateur

:lol: Master Daan hahahaha :worship:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten