Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga maar vervoer regelen. Want ik ga zelf niet rijden :woot:. Ofwel word het eventtravel busz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:08 
 

Lowrenz schreef:
Ik ga maar vervoer regelen. Want ik ga zelf niet rijden :woot:. Ofwel word het eventtravel busz

ik ga ook met ET :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:
Ik ga maar vervoer regelen. Want ik ga zelf niet rijden :woot:. Ofwel word het eventtravel busz

ik ga ook met ET :D

Alles naar de kloteeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jha ik wil persee gaan. Maar ben bang dat ik niemand mee zal krijgen. Dat hoeft ook helemaal niet, maar alleen reizen met ET is ook zo kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat doe ik dus ook nooit meer :x Met Q-Base zal het mijn laatste keer zijn, dan maar wat eerder weg, of wat langer wachten met weggaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Jha ik wil persee gaan. Maar ben bang dat ik niemand mee zal krijgen. Dat hoeft ook helemaal niet, maar alleen reizen met ET is ook zo kut :P


Haha klopt word je zo raar aangekeken door iedereen en alles en vind de stoelen op een of ander manier ook nooit lekker zitten.
oja en schreeuw nooit op de terug weg wanneer iedereen ligt te slapen kut jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dit is me volgende feestje!!! en wat heb ik hier zin in zeg!! :yay: :bomb:

+1 :yay:

Ik zit hier nu bijna 3 weken in Spanje mezelf op te geilen dat we daar straks compleet los gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Jha ik wil persee gaan. Maar ben bang dat ik niemand mee zal krijgen. Dat hoeft ook helemaal niet, maar alleen reizen met ET is ook zo kut :P


:aww:
Je mag wel met mij meestampen hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:22 
 

Lowrenz schreef:
Jha ik wil persee gaan. Maar ben bang dat ik niemand mee zal krijgen. Dat hoeft ook helemaal niet, maar alleen reizen met ET is ook zo kut :P

waar kom je vandaan dan? mss kan je wel met HT'ers mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Essen, belgie. Dat is het probleem :P. Denk niet dat er mensen van hier dicht bij mij in de buurt komen. Of een eindje willen rond rijden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:47 
 

Lowrenz schreef:
Essen, belgie. Dat is het probleem :P. Denk niet dat er mensen van hier dicht bij mij in de buurt komen. Of een eindje willen rond rijden :).

hmmm, dr zijn er een paar uit belgie... maar wie wee tik neit :p
darkbeatz eerst, maar nu ook niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bjorn misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik fix nog wel die ET bus :P. Ik heb gwn echt geen zin om dan te rijden. Vorig jaar top feest gehad, alleen die terug reis met de auto was een hell :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ik fix nog wel die ET bus :P. Ik heb gwn echt geen zin om dan te rijden. Vorig jaar top feest gehad, alleen die terug reis met de auto was een hell :P

Jah geef de "terugreis" maar als reden aan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk wel aanwezig :D daarna is de buidel echt leeg... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ik ga maar vervoer regelen. Want ik ga zelf niet rijden :woot:. Ofwel word het eventtravel busz

na venlo komen en dan met de bus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Essen, belgie. Dat is het probleem :P. Denk niet dat er mensen van hier dicht bij mij in de buurt komen. Of een eindje willen rond rijden :).

ik ga wel met je mee lorenz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dit is me volgende feestje!!! en wat heb ik hier zin in zeg!! :yay: :bomb:

+1 :yay:


Haha hier ook dan doe ik Decibel dunnetjes over! Vorig jaar was echt bazig. Echt gruwelijke vette locatie, mijn 2e grote feest. Stond flink te stuiteren vlak voor we naar de bus gingen. Ik ben nog nooit zo kapot geweest van een feest, er werd zo gruwelijke gedraaid in de Raw Hardstyle area!
Ik ging op Decibel al vol los, maar Q-Base sloeg echt alles :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt mijn eerste keer en ik ben heel benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van de week even kaartje halen :D Heb nog genoeg centjes over na decibel weekend, dus een kaartje kan er nog wel vanaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net kaartje gekocht, dus ik ben erbij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:21 
 

We gaan een weekend boeken q-base :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
We gaan een weekend boeken q-base :yay:

Ik zat hier ook aan te twijfelen, maar wordt weer een beetje duur tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Het is nu zeker, ik ga ook :thumbsup: ouders op vakantie dus dat wordt lekker pre en after :lol:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten