Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Style schreef:
urbandesigner schreef:
Deze doen we ook maar weer, ondanks de tegenvallende hangar en open air. TillT/A2 :bomb: Staan voor de rest ook wel leuke area's, vorig jaar bij alles wel geweest, ook bij Unexist, dat was echt niet normaal die bunker :P .

Haha zeker dat we weer gaan! :D

Je mag nu wel bij ons komen, en dan zorgen we vanuit Someren wel voor vervoer. Hoef je niet meer half slapend terug te rijden xd . Met een lamme , slapende neef naast je die je ook niet echt wakker houdt :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 01:31 

Kraak... Piep...

dawasiknie schreef:
Niet alles is "gewoon" pik.
Tha Playah is bijv puur mainstream en Peaky Pounder is puur industrial, maar je kan echt niet alles precies onderverdelen.
Een plaat als Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon remix) kom je in allebei de stromingen tegen. Is voor mij meer industrial dan mainstream, en voor iemand anders weer meer mainstream dan industrial. Die wordt zowel in Industrial-sets als mainstream-sets gedraaid. Maar hoe ga jij nu bepalen welke stijl dat nummer werkelijk heeft?
Er komen zoveel kenmerken van beide stijlen in dat nummer voor, dat zoiets gewoon niet te beoordelen valt.
D'r zijn daar geen specifieke regels voor, jij kan alleen vinden wat bij een bepaalde stijl hoort.

Grijze gebieden hou je altijd, en daar ging het mij nu om.

Life Blood Pain Death remix is gewoon Industrial :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
dawasiknie schreef:
Tha Playah is bijv puur mainstream en Peaky Pounder is puur industrial, maar je kan echt niet alles precies onderverdelen.
Een plaat als Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon remix) kom je in allebei de stromingen tegen. Is voor mij meer industrial dan mainstream, en voor iemand anders weer meer mainstream dan industrial. Die wordt zowel in Industrial-sets als mainstream-sets gedraaid. Maar hoe ga jij nu bepalen welke stijl dat nummer werkelijk heeft?
Er komen zoveel kenmerken van beide stijlen in dat nummer voor, dat zoiets gewoon niet te beoordelen valt.
D'r zijn daar geen specifieke regels voor, jij kan alleen vinden wat bij een bepaalde stijl hoort.

True that.
Die plaat is echt baas :love:

Net zoals Tymon - Stay ook gewoon industrial is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
D-Nemacyst schreef:
dawasiknie schreef:

True that.
Die plaat is echt baas :love:

Net zoals Tymon - Stay ook gewoon industrial is.

En Broken zit er tussenin. Maar ik schaar hem toch wel iets meer richting de industrial. En Nothing Else Matters is meer Darkcore :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:13 

Donateur

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:17 

Hardtraxx Addict

beste bezuiningslineup op de hardstyle..
ws en randy op 2 plaatsen..
het had niet zo gehoeven..

snap de logica.. maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:45 

Donateur

iSenSe` schreef:

Snap ik juist niet, hardstyle is toch zo booming? Waarom dan niet nog een hardstyle stage erbij met wat variatie uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
b-front op 2 plaatsen

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:13 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
iSenSe` schreef:

Snap ik juist niet, hardstyle is toch zo booming? Waarom dan niet nog een hardstyle stage erbij met wat variatie uiteraard.

Hoezo bezuiniging uberhaupt, ze krijgen gewoon geld voor het draaien op beide plekken. Ik vraag me af wanneer Q-Dance ook eens in Amerika intrede doet, daar is het toch juist allemaal zo upcomming, ga met een defqon of Q-Base ook daarheen zoals @ Australie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:25 

Donateur

Q-Base op Area51.

Nouja misschien dat je in verhouding bezuinigt aangezien je de reiskosten voor een DJ die >1x draait erop bespaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Q-base op Area 51 :worship: Of Cape Canaveral, op die raketbasis van de Nasa :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:56 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
iSenSe` schreef:
b-front op 2 plaatsen

Dat vind ik niet bepaald erg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:59 

Hardtraxx Elite

wat heb ik hier zin in
iedereen van onze vrienden groep gaat er heen dus met +20 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:48 

Hardtraxx Beheerder

TiMOTHYb schreef:
iSenSe` schreef:

Want er is zoveel variatie in Hardstyle? Komop zeg, je hebt het "mainstream/melodieuze" gebeuren, en je hebt de "raw/beuk" tracks om het even in hokjes te zetten. Nou, daar zijn dus 3 area's van: Open Air, Hangar en Tillt vs. A2. Meer dan voldoende in mijn ogen.

Rest wordt gevuld met Hardcore en nogal wat "underground" sounds als ik dat zo mag noemen + de 2 á 3 (?) drop your own area bunkers waar we nog maar van moeten afwachten wat er neergezet wordt. Maar ik hoop niets van hetgeen er al staat op Q-BASE, maar iets nieuws.

Meer dan voldoende :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 00:53 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Jurheinen schreef:
iSenSe` schreef:
b-front op 2 plaatsen

Dat vind ik niet bepaald erg :)

Ik ook zeker niet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 00:56 

Donateur

Jor-D schreef:
Want er is zoveel variatie in Hardstyle? Komop zeg, je hebt het "mainstream/melodieuze" gebeuren, en je hebt de "raw/beuk" tracks om het even in hokjes te zetten. Nou, daar zijn dus 3 area's van: Open Air, Hangar en Tillt vs. A2. Meer dan voldoende in mijn ogen.

Dat zeg ik niet, maar kun jij mij een reden geven waarom er zou worden bezuinigd op hardstyle? Waarom wordt er niet veel meer gewerkt met bijvoorbeeld showcases (MiM op Free Festival & A² op dreamfields waren beide wel een succes). Ik snap juist niet waarom Wildstylez 2x geboekt wordt, in plaats van dat er een écht harde hardstyle area wordt ingericht door Theracords of iets in die richting.

Citaat:
Maar ik hoop niets van hetgeen er al staat op Q-BASE, maar iets nieuws.

Vind dit een erg moeilijke definitie, Q-Base is in mijn ogen al zeer varierend als ik alleen al op de namen van geboekte DJ's (tot nu toe) af ga. Wat zou je er dan nog bij moeten zetten, als je al vrij veel uit de hard dance scene hebt staan?

Meer dan voldoende :thumbup:[/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 01:50 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Maar ik hoop niets van hetgeen er al staat op Q-BASE, maar iets nieuws.

Vind dit een erg moeilijke definitie, Q-Base is in mijn ogen al zeer varierend als ik alleen al op de namen van geboekte DJ's (tot nu toe) af ga. Wat zou je er dan nog bij moeten zetten, als je al vrij veel uit de hard dance scene hebt staan?

Meer dan voldoende :thumbup:

Early Hardstyle, IDM, Tekno, Breakcore, Darkpsy, zijn nog genoeg stijlen die niet aanwezig zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:17 

Donateur

eMule schreef:
Early Hardstyle, IDM, Tekno, Breakcore, Darkpsy, zijn nog genoeg stijlen die niet aanwezig zijn :D

Ja ik weet het, maar zijn dat ook stijlen waar een mannetje of 1500 op af zou komen zodat er een area mee gevuld zal worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:27 

Aan het typen...

Die bunker gaat echt geen 1500 man in hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:30 

Donateur

Lyst schreef:
Die bunker gaat echt geen 1500 man in hoor :P

Nee weet ik, maar die 1500 man zou natuurlijk niet fulltime op dezelfde area hoeven te staan.

Trouwens volgens mij stonden er afgelopen jaar wel meer dan 1500 mensen bij die Scantraxx bunker, niet erin maar op het 'plein' daar buiten stond het echt wel helemaal vol de hele nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:42 

Aan het typen...

De area is ingericht op een man of 100-400
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:55 

Donateur

Lyst schreef:
De area is ingericht op een man of 100-400

Ja oké die area voor de Drop contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 12:13 

Aan het typen...

Ja, en tussen die genres staan wel degelijk genres die dat kunnen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Door mn vakantie zie ik de line up nu pas, moet zeggen dat die me wel wat tegenvalt.

Des ondanks, Q-Base is een magisch feest en denk dat ik er wel heen ga.

(deze week nog op airport weeze geweest, en als ik die hangars/bunkers zie begint het toch echt te kriebelen :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hier moet ik echt heen! Hoe ga jij Daan? :P

:innocent:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten