Met de pendelbus vanuit Venlo. Blijf in Maasbree pitten 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
ik ben nu zeker aanwezig!
kaartje al gehaald! 
Door mn boete (120 eu) nog onzeker of ik ga
maar gelukkig raakt het nooit uitverkocht, dus ik kan altijd nog op het laatste moment een kaartje kopen
Wegens privé omstandigheden kan ik het niet maken om hier naar toe te gaan.. 
-
E
daarom.wrote:Door mn boete (120 eu) nog onzeker of ik gamaar gelukkig raakt het nooit uitverkocht, dus ik kan altijd nog op het laatste moment een kaartje kopen
Zou wel flex zijn, dan zou robert mijn boete betalen zodat ik naar Q-Baas kan 
-
E
benefitsconcert met amy winehouse..... sorry robert ten brink erin.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik ga wel heen denk ik 
nog even geld bij elkaar schrapen.
Same.wrote:Ik ga wel heen denk ik
Hoeveel?wrote:Gisteren kaarten gekocht.
-
G
count me in!
nu alleen nog ff wachten met tickets bestellen tot maat van me ook zeker mee gaat
nu alleen nog ff wachten met tickets bestellen tot maat van me ook zeker mee gaat
oeh ik ookwrote:Met de pendelbus vanuit Venlo. Blijf in Maasbree pitten
Helemaal leip terugkomen en uitspacenwrote:oeh ik ookwrote:Met de pendelbus vanuit Venlo. Blijf in Maasbree pittenmaasbree wat moet je in dat boeren gat
wrote:Helemaal leip terugkomen en uitspacenwrote:oeh ik ookwrote:Met de pendelbus vanuit Venlo. Blijf in Maasbree pittenmaasbree wat moet je in dat boeren gat
Wat heb ik hier zin in zeg!
Doe ik thuis wel ..wrote:Helemaal leip terugkomen en uitspacenwrote:oeh ik ookwrote:Met de pendelbus vanuit Venlo. Blijf in Maasbree pittenmaasbree wat moet je in dat boeren gat
Ja maar mijn thuis is 200 kilometer verderop ofzo. Dus blijf daar wel pitten bij een maat haha.