Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 76  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

Toch eens het tempo opvoeren om kaarten te bestellen! Nog even bespreken met wat vrienden :cool:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:21 

Hardtraxx Elite

Hoorde dat Q-base niet uitverkocht kan raken? Vreemd, maar schijnt dat ze een vergunning tot uitbreiding hebben?
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Hoorde dat Q-base niet uitverkocht kan raken? Vreemd, maar schijnt dat ze een vergunning tot uitbreiding hebben?

Vorig jaar was het allesinds nog niet uitverkocht nee, maar dan nog. Hoe langer je wacht des te meer komt de optie van laat maar zitten naar voor :P
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

S-base :cool:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:44 

Donateur

Piaaa schreef:
Dan is het gewoon hard ...
Dat raw/rauw/koekepauw dat heeft voor iedereen een andere betekenis dus het is nog steeds voor niemand duidelijk wat het nou precies is.
Het is of mainstream (Zachte huppelkutjes rotzooi) of een soort van Underground (Hardstyle voor echte mannen)
Dus eigenlijk is het gewoon op te delen in de harde en de zachtere nummers.
Zoiets als rauw bestaat er i.m.o. nog steeds niet, behalve rauw vlees enz.

Jongeee, kom nou is onder je hunnebed vandaan en doe niet zo moeilijk.
Intussen is raw-hardstyle al een jaar ofzo het begrip voor de hardere stroming binnen de hardstyle, dus dat wat jij de hardstyle voor echte mannen noemt. En wat daar nou bij hoort, en wat niet, en of het nou rauw hard duister boos of weet ik veel wat, is nergens schriftelijk vastgelegd ofzo. Het enige wat intussen wel vast is ingeburgerd is dat we raw-hardstyle hebben en dat we die term intussen nodig hebben, omdat een behoorlijk groep zich intussen naar deze stijl is getrokken.

Dus nee we noemen het niet raw omdat het per definitie raw is, maar gewoon om iets in een hokje te stoppen en om communicatie makkelijker te maken. Dat het terecht is dat dit raw heet kunnen we het nog over hebben, maar zo kunnen we het er ook over hebben of sommige hardstyle nog wel hard is... mja wat is hard.

Laten we eens allemaal niet zo fucking moeilijk gaan doen en alles zo letterlijk nemen binnen de hardstyle.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hoop dom gelul zoals gewoonlijk

Uiteindelijk is Raw voor een ieder wat anders, ik blijf bij men standpunt.
Wat kan mij het schelen dat het al een jaar een begrip is.
Niemand weet nog steeds niet wat het nou precies inhoud, je kan niet onder ogen zien dat dat gewoon te lachwekkend voor woorden is?
Ben het ook totaal niet met je eens, maar zal er maar niet meer op in gaan.
Dat word dan vanzelf huilie huilie ...
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:54 

Donateur

Lachwekkend is het nog wel?
Sinds Euphoria vorig jaar in Utrecht worden stages en feestjes onderverdeeld in melodieus/mainstream/euphoric en "raw" (let op dat je nu niet te hard gaat huilen). Lekker boeiend of dat, wat onder raw staat misschien niet raw is. Iets wat wordt aangeduid met "euphoric" is ook niet altijd euphorisch. Oké dan slaat het misschien nergens op, het is toch alleen een manier om aan te duiden dat er een duidelijke scheiding is tussen het een en het ander (en dat verschil lijkt me toch wel vrij duidelijk).

Wat het precies inhoudt weet idd nog niemand precies, maar wel dusdanig genoeg dat er een duidelijk verschil is en we gewoon kunnen spreken van 2 verschillende stromingen binnen de huidige hardstyle. En het is juist mooi dat er geen duidelijke regels of grenzen zijn, dat geeft artiesten mooi de gelegenheid om breed en gevarieerd te produceren en vooral te draaien :)

Waarom jij het verder niet met mij eens bent weet ik niet, vorig jaar stond jij op de RAW-stage van Dominator helemaal uit je plaat te gaan. Ben je nog speciaal daar heen gegaan vanwege de RAW-Hardstyle stage. Doe niet zo moeilijk joh wijffie :kiss:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lachwekkend is het nog wel?
Sinds Euphoria vorig jaar in Utrecht worden stages en feestjes onderverdeeld in melodieus/mainstream/euphoric en "raw" (let op dat je nu niet te hard gaat huilen). Lekker boeiend of dat, wat onder raw staat misschien niet raw is. Iets wat wordt aangeduid met "euphoric" is ook niet altijd euphorisch. Oké dan slaat het misschien nergens op, het is toch alleen een manier om aan te duiden dat er een duidelijke scheiding is tussen het een en het ander (en dat verschil lijkt me toch wel vrij duidelijk).

Wat het precies inhoudt weet idd nog niemand precies, maar wel dusdanig genoeg dat er een duidelijk verschil is en we gewoon kunnen spreken van 2 verschillende stromingen binnen de huidige hardstyle. En het is juist mooi dat er geen duidelijke regels of grenzen zijn, dat geeft artiesten mooi de gelegenheid om breed en gevarieerd te produceren en vooral te draaien :)

Waarom jij het verder niet met mij eens bent weet ik niet, vorig jaar stond jij op de RAW-stage van Dominator helemaal uit je plaat te gaan. Ben je nog speciaal daar heen gegaan vanwege de RAW-Hardstyle stage. Doe niet zo moeilijk joh wijffie :kiss:

Je hebt het over een duidelijke scheiding ...
Vervolgens geef je aan dat wat het precies inhoud niemand nog precies weet :lol:
Daantje, je kan wel beter dicusierreren dan dit, kom op zeg ...
Ik stond daar idd, daar heb je helemaal gelijk in.
Ik stond daar niet vanwege de naam op de stage, ik stond daar vanwege de artiesten en om geen enkele andere reden, dat weet jij ook als geen ander natuurlijk :)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:05 

Donateur

En de scheidingen tussen sommige hardtrance en (early)hardstyle? Of tussen hardcore en industrial? Zijn die dan zo verschrikkelijk duidelijk?
Die zijn er ook niet, daar zijn ook geen specifieke regels voor, maar ook dat scheiden we van elkaar, omdat er 2 dusdanige extremen zijn dat het voor onze communicatie (en markttechnisch) veel handiger is om die 2 uitersten aan te duiden en om dingen van elkaar te scheiden.
En dan heb je dingen die heel duidelijk zijn, maar je hebt overal altijd een grijs gebied waarin 2 stijlen elkaar kunnen overlappen. Een heel goed voorbeeld vind ik de stijl van Negative A en Day-mar, die te ruig is voor mainstream-hardcore maar niet vaag/hard genoeg voor industrial... dat niet alles in een hokje gestopt kan worden wil nog niet zeggen dat we geen hokjes aan mogen maken. Das echt niet om te discrimineren ofzo... gewoon puur om de communicatie te vereenvoudigen en om mensen met een specifieke smaak beter tegemoet te komen.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
En de scheidingen tussen sommige hardtrance en (early)hardstyle? Of tussen hardcore en industrial? Zijn die dan zo verschrikkelijk duidelijk?
Die zijn er ook niet, daar zijn ook geen specifieke regels voor, maar ook dat scheiden we van elkaar, omdat er 2 dusdanige extremen zijn dat het voor onze communicatie (en markttechnisch) veel handiger is om die 2 uitersten aan te duiden en om dingen van elkaar te scheiden.
En dan heb je dingen die heel duidelijk zijn, maar je hebt overal altijd een grijs gebied waarin 2 stijlen elkaar kunnen overlappen. Een heel goed voorbeeld vind ik de stijl van Negative A en Day-mar, die te ruig is voor mainstream-hardcore maar niet vaag/hard genoeg voor industrial... dat niet alles in een hokje gestopt kan worden wil nog niet zeggen dat we geen hokjes aan mogen maken. Das echt niet om te discrimineren ofzo... gewoon puur om de communicatie te vereenvoudigen en om mensen met een specifieke smaak beter tegemoet te komen.

Toch leuk dat je eroverheen praat.
Je bent toch ook zo'n heerlijk jong he!
Dan alsnog blijf ik nog steeds bij men standpunt.
Denk nog steeds dat de stroming 'Raw' niet duidelijk is bij de meeste, daarom zorgt het voor zoveel discussie.
Het enige wat echt duidelijk is en blijft is Melodieus, als er een melodietje in zit en het bevat pitchkicks is het 9 van de 10 keer melodieus.
Laten we er nou maar over ophouden, we staan op Q-Baas toch weer samen gek te doen schat :love:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:11 

Donateur

Ik haat je (L)
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:12 

Donateur

Maar goed, laten we het maar weer over drugs hebben...
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar goed, laten we het maar weer over drugs hebben...

Ja, daar hebben wij discussies over met realistische argumenten.

xd
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 03:16 

Kraak... Piep...

dawasiknie schreef:

Als je het verschil tussen industrial hardcore en hardcore niet kan horen ben je behoorlijk dumb haha.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 09:52 

Artiest

Ben wel een man van het harde werk, maar industrial vind ik te ver gaan, vind het overigens ook een beetje tegen het randje van muziek aanzitten, de zware distortion op zowat alles, beetje oude feeling, trekt me totaal niet. Hoewel een Ophidian me nog wel eens kan bekoren, maar dan heb je het wel over de tracks die meer richting de mainstream hardcore neigen.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

twijfelgeval, maar als ik ga dan ga ik sowieso met de ht-ers daan+chris :lol:
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Als je het verschil tussen industrial hardcore en hardcore niet kan horen ben je behoorlijk dumb haha.

Of jij bent behoorlijk dumb dat je niet snapt dat het gaat over het feit dat er veel grensgevallen bestaan waarbij het onduidelijk is. Tuurlijk is er een groot verschil tussen een typische hardcore plaat en een typische industrial plaat, maar er bestaan echt wel tracks waarvan het niet duidelijk is, zoals bij alle genres. Weet zo geen voorbeelden te noemen, maar dat hoeft denk ik ook niet.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
twijfelgeval, maar als ik ga dan ga ik sowieso met de ht-ers daan+chris :lol:

Gaan dus ^^
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 14:45 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
D-Ruz schreef:

Vorig jaar was het allesinds nog niet uitverkocht nee, maar dan nog. Hoe langer je wacht des te meer komt de optie van laat maar zitten naar voor :P

Haha oké. Ik ga 30 Juli 11 dagen naar Marmaris, dus das ook weer 1100 euris lichter. Vandaar dat ik nog even wacht met een kaartje kopen, moet natuurlijk nog wel geld genoeg over hebben :P.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Hier moet ik echt heen! Hoe ga jij Daan? :P
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:45 

Kraak... Piep...

PNXRMX schreef:
D-Nemacyst schreef:

Of jij bent behoorlijk dumb dat je niet snapt dat het gaat over het feit dat er veel grensgevallen bestaan waarbij het onduidelijk is. Tuurlijk is er een groot verschil tussen een typische hardcore plaat en een typische industrial plaat, maar er bestaan echt wel tracks waarvan het niet duidelijk is, zoals bij alle genres. Weet zo geen voorbeelden te noemen, maar dat hoeft denk ik ook niet.

Grensgevalletjes zijn grens gevalletjes.

Promo, grensgevalletje maar is gewoon mainstream, zijn industrial komt onder Rude Awakening
D-Passion, Grensgevalletje, valt ook gewoon onder mainstream omdat zijn structuur van tracks mainstream is maar hij gebruikt gewoon screeches als synthesizers en soms een wat zwaarder klinkende kick, maar zeker niet overdistorted.

Ophidian is een all arounder maar maakt vooral industrial, kun je zien aan op welk label hij het uitbrengt.

Hamunaptra, Grensgevalletje, Is Darkcore want er zit geen enkele mainstream structuur in en de sfeer is vaak duister.

Geloof me, als je een beetje hardcore luistert is het zo moeilijk niet om te zien waar een artiest bij hardcore onder valt.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:03 

Donateur

Niet alles is "gewoon" pik.
Tha Playah is bijv puur mainstream en Peaky Pounder is puur industrial, maar je kan echt niet alles precies onderverdelen.
Een plaat als Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon remix) kom je in allebei de stromingen tegen. Is voor mij meer industrial dan mainstream, en voor iemand anders weer meer mainstream dan industrial. Die wordt zowel in Industrial-sets als mainstream-sets gedraaid. Maar hoe ga jij nu bepalen welke stijl dat nummer werkelijk heeft?
Er komen zoveel kenmerken van beide stijlen in dat nummer voor, dat zoiets gewoon niet te beoordelen valt.
D'r zijn daar geen specifieke regels voor, jij kan alleen vinden wat bij een bepaalde stijl hoort.

Grijze gebieden hou je altijd, en daar ging het mij nu om.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:35 

Hardtraxx Addict

Oke ik ga ook maar :woot:
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Deze doen we ook maar weer, ondanks de tegenvallende hangar en open air. TillT/A2 :bomb: Staan voor de rest ook wel leuke area's, vorig jaar bij alles wel geweest, ook bij Unexist, dat was echt niet normaal die bunker :P .
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:46 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Deze doen we ook maar weer, ondanks de tegenvallende hangar en open air. TillT/A2 :bomb: Staan voor de rest ook wel leuke area's, vorig jaar bij alles wel geweest, ook bij Unexist, dat was echt niet normaal die bunker :P .

Haha zeker dat we weer gaan! :D
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten