Roebén schreef:
Ik bash tog ook niet op al die namen? zou gewoon egt een bunker vol met (oh god ga ik nu egt het woord in de mond nemen) "nu-style" artiesten, dus niet egt gevarieerd

ik kan me best amuseren op da tweekaz, noisecontrollers, coone e.d. maar geen hele avond, snap je

Noisecontrollers en
Wildstylez brengen een unieke sound! Trance/Hardstyle, sowieso kwaliteit en gevoel in de muziek.
Da Tweekaz heeft al helemaal een unieke sound, uniek van alle andere!
DBSTF beginnen al iets harder te worden en zijn volgens mij de laatste tijd wel aardig bezig geweest met nieuwe dingen. Sowieso krijg je vernieuwende dingen te horen op zo'n avond.
Coone en
Psyko Punkz zijn inderdaad vaak vrij hetzelfde. Tijd om hapje te eten ergens ofzo, of om even te kijken in de, zoals jullie het graag noemen, 'RAW' hanger.
Van
Headhunterz ga je sowieso vernieuwende dingen horen, tegen die tijd misschien wel tracks van z'n nieuwe album, wat volgens mij een album gaat worden waar je je vingers bij af kan likken.
Deepack en
Scope DJ, volgens mij helemaal NIKS mis mee! Sowieso hoe ze de laatste tijd bezig zijn!
Je laat Kodex, Zany of The Beholder afsluiten en je hebt een
gevarieerd en heerlijk avondje! MET geen Nu-Style, Rawstyle, poepstyle, hoejehetwiltnoemenstyle, maar
HARDSTYLE!