Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stel je voor :D
Egt zo'n hele hangar met:
Brennan Heart, Frontliner, DBSTF, Psyko Punkz, Hhz vs WS, Da Tweekaz Live, Coone Vs Deepack, Scope Dj en NC live -- vs mc villain xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
stel je voor :D
Egt zo'n hele hangar met:
Brennan Heart, Frontliner, DBSTF, Psyko Punkz, Hhz vs WS, Da Tweekaz Live, Coone Vs Deepack, Scope Dj en NC live -- vs mc villain xd

:yay: :bomb: :love: :woot: :loving:

Sowieso the place to be!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zou zonde zijn van de Hangar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Das meer n defqon red stage standaard line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Das meer n defqon red stage standaard line up

Dan moet zowizo The Prophet er nog bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Zou zonde zijn van de Hangar >.<


Hoezo?? Slopen doen ze hem toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat je dan wat ze zeggen, DBST - PP - HH krijg daar.. Vind ik persoonlijk wat minder omdat daar gewoon knetterharde beukers moeten staan! Maar goed... eigen mening -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
stel je voor :D
Egt zo'n hele hangar met:
Brennan Heart, Frontliner, DBSTF, Psyko Punkz, Hhz vs WS, Da Tweekaz Live, Coone Vs Deepack, Scope Dj en NC live -- vs mc villain xd


Jurheinen schreef:
Zou zonde zijn van de Hangar >.<


Beetje zielige reactie joh... Er zijn genoeg mensen die leuke melodien en 'zachte kicks' kunnen warderen en niet alleen de rawstyle vet vinden. En dat hoeven niet perse de dagjes mensen te zijn ;). Denk daar maar eens over voor je zulke reacties gaat geven. Verder wil ik hier niet op ingaan :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-BASE | DROP YOUR OWN AREA
For many, Q-BASE is the unofficial ending of the festival season, for others it is the opportunity to host their own area! After the successful launch of the 'Drop Your Own Area Contest' in 2010, at which TK07 hosted their own AMMO bunker, Q-dance decided to make several AMMO bunkers available for this year's 'Drop Your Own Area Contest'.

Do you think you've got the golden formula to host twelve hours filled with music and entertainment? Is your idea an asset to the Q-BASE RAVEOLUTION?

To compete in the ‘Drop Your Own Area Contest’ we ask you to send in your thoughts on how you would host and design your area.
Think of the following; decoration, visuals, programming and style.

Some facts:
- The areas for which this competition is being held will give the winner access to an AMMO bunker with an 11 x 8 meters dance floor and has a height of 4,5 meter.
- The program of the AMMO bunker starts at 18:00 hours till 06:00 hours.
- Q-dance will provide the audio systems, lights and basic DJ setting.

Enthousiastic? Than send in your design before the 6th of July 2011 to [email protected] and compete for the ‘Drop Your Own Area Contest 2011’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Roebén schreef:
stel je voor :D
Egt zo'n hele hangar met:
Brennan Heart, Frontliner, DBSTF, Psyko Punkz, Hhz vs WS, Da Tweekaz Live, Coone Vs Deepack, Scope Dj en NC live -- vs mc villain xd


Jurheinen schreef:
Zou zonde zijn van de Hangar >.<


Beetje zielige reactie joh... Er zijn genoeg mensen die leuke melodien en 'zachte kicks' kunnen warderen en niet alleen de rawstyle vet vinden. En dat hoeven niet perse de dagjes mensen te zijn ;). Denk daar maar eens over voor je zulke reacties gaat geven. Verder wil ik hier niet op ingaan :').


Als je ook mijn andere reactie leest, zie je gewoon dat ik het (persoonlijk!) jammer vind.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och och! Begin steeds meer teleurgesteld te raken in het niveau van de leden op Hardtraxx!
Dat boeit jullie vast geen flikker, maar wat sommigen van jullie hier voor onzin uit kramen is onvoorstelbaar.

Als Willem, Joram, Stefan, Diederick of Koen voor jullie zou staan, staan jullie met een rooie kop en een jan peter balkenende van 3 meter tussen je benen.

Blijf nou niet zo stomzinnig bashen op Hardstyle artiesten die populair zijn bij het algemene publiek! Het publiek zorgt hiervoor, net als dat het deel publiek wat hier zit, en daarmee bedoel ik jongetjes die hierboven reageren, precies hetzelfde creeëren als het dagjesmensen publiek.

Als je de alinea hierboven niet begrijpt snap ik dat je niet verder kan denken dan dat je kleine lulletje lang is!

De producers die hierboven opgenoemd worden zijn, buiten jullie uitgemolken meningen om, prestatie leveraars!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Och och! Begin steeds meer teleurgesteld te raken in het niveau van de leden op Hardtraxx!
Dat boeit jullie vast geen flikker, maar wat sommigen van jullie hier voor onzin uit kramen is onvoorstelbaar.

Als Willem, Joram, Stefan, Diederick of Koen voor jullie zou staan, staan jullie met een rooie kop en een jan peter balkenende van 3 meter tussen je benen.

Blijf nou niet zo stomzinnig bashen op Hardstyle artiesten die populair zijn bij het algemene publiek! Het publiek zorgt hiervoor, net als dat het deel publiek wat hier zit, en daarmee bedoel ik jongetjes die hierboven reageren, precies hetzelfde creeëren als het dagjesmensen publiek.

Als je de alinea hierboven niet begrijpt snap ik dat je niet verder kan denken dan dat je kleine lulletje lang is!

De producers die hierboven opgenoemd worden zijn, buiten jullie uitgemolken meningen om, prestatie leveraars!

Tja, mensen kijken hier niet verder dan B-front en verder genoemde.
Ze kunnen hier alleen een stijve krijgen van B-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Och och! Begin steeds meer teleurgesteld te raken in het niveau van de leden op Hardtraxx!
Dat boeit jullie vast geen flikker, maar wat sommigen van jullie hier voor onzin uit kramen is onvoorstelbaar.

Als Willem, Joram, Stefan, Diederick of Koen voor jullie zou staan, staan jullie met een rooie kop en een jan peter balkenende van 3 meter tussen je benen.

Blijf nou niet zo stomzinnig bashen op Hardstyle artiesten die populair zijn bij het algemene publiek! Het publiek zorgt hiervoor, net als dat het deel publiek wat hier zit, en daarmee bedoel ik jongetjes die hierboven reageren, precies hetzelfde creeëren als het dagjesmensen publiek.

Als je de alinea hierboven niet begrijpt snap ik dat je niet verder kan denken dan dat je kleine lulletje lang is!

De producers die hierboven opgenoemd worden zijn, buiten jullie uitgemolken meningen om, prestatie leveraars!


Waar zie je mij bashen dan? Ik heb zeker respect voor hun allemaal.. stuk voor stuk! Maar ik zeg alleen dat ik het PERSOONLIJK jammer zou vinden, dus een mening geven op een forum is ook alweer verboden?
Zoja... mijn welgemeende excuses! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bash tog ook niet op al die namen? zou gewoon egt een bunker vol met (oh god ga ik nu egt het woord in de mond nemen) "nu-style" artiesten, dus niet egt gevarieerd :D
ik kan me best amuseren op da tweekaz, noisecontrollers, coone e.d. maar geen hele avond, snap je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
FRArnold schreef:
Och och! Begin steeds meer teleurgesteld te raken in het niveau van de leden op Hardtraxx!
Dat boeit jullie vast geen flikker, maar wat sommigen van jullie hier voor onzin uit kramen is onvoorstelbaar.

Als Willem, Joram, Stefan, Diederick of Koen voor jullie zou staan, staan jullie met een rooie kop en een jan peter balkenende van 3 meter tussen je benen.

Blijf nou niet zo stomzinnig bashen op Hardstyle artiesten die populair zijn bij het algemene publiek! Het publiek zorgt hiervoor, net als dat het deel publiek wat hier zit, en daarmee bedoel ik jongetjes die hierboven reageren, precies hetzelfde creeëren als het dagjesmensen publiek.

Als je de alinea hierboven niet begrijpt snap ik dat je niet verder kan denken dan dat je kleine lulletje lang is!

De producers die hierboven opgenoemd worden zijn, buiten jullie uitgemolken meningen om, prestatie leveraars!


Waar zie je mij bashen dan? Ik heb zeker respect voor hun allemaal.. stuk voor stuk! Maar ik zeg alleen dat ik het PERSOONLIJK jammer zou vinden, dus een mening geven op een forum is ook alweer verboden?
Zoja... mijn welgemeende excuses! >.<


Jurheinen schreef:
Zou zonde zijn van de Hangar >.<


Zomaar even een quote van jezelf die niet echt duidt op respect of iets wat daar in de buurt bij komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Als je ook mijn andere reactie leest, zie je gewoon dat ik het (persoonlijk!) jammer vind.....


Ja dit snap ik dan langs de andere kant weer wel. Die Hangar is gewoon een brute area voor de kneiter harde zooi. Maar het gezeur op voorhand al rond de zin 'Mc Villain in de hangar'... Ookal komen deze artiesten in de hangar terecht. Q Base heeft veel te bieden. Voor ieders wat wils hoor. Dan komen die raw artiesten wel in een andere area. Outdoor ofzo, ook dik toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

@ FRarnold, Dat is wederom een persoonlijke mening.

@Lowrenz, Geef je helemaal gelijk, Er zullen later op de nacht ook zeker wel "rauwere" artiesten staan.. Maar goed genoeg met deze onzin. eerst maar eens wachten wat de line-up ons brengt voordat we verder ingaan op deze zinloze discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach ja, artiesten de hemel in prijzen is geen probleem maar als het de andere kant op gaat, lees kritisch wordt, dan vergaan er ineens hele werelden. Dan hebben we het over een gebrek aan respect.

Jongens: kritiek of iemand z'n muziek niet leuk vinden heeft geen fuck te maken met respect. Ik vind de muziek van Coone, Psyko Punkz, Da Tweekaz en noem maar op soms te waardeloos voor woorden, maar zou ik ze daarom niet respecteren? Onzin. Ik waardeer ze als artiest minder, maar respecteer ze gewoon in de dingen die ze doen. Dat hoeft niet te betekenen dat ik daar warm van wordt.

Wat een gedoe om niks joh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik bash tog ook niet op al die namen? zou gewoon egt een bunker vol met (oh god ga ik nu egt het woord in de mond nemen) "nu-style" artiesten, dus niet egt gevarieerd :D
ik kan me best amuseren op da tweekaz, noisecontrollers, coone e.d. maar geen hele avond, snap je ;)


Noisecontrollers en Wildstylez brengen een unieke sound! Trance/Hardstyle, sowieso kwaliteit en gevoel in de muziek. Da Tweekaz heeft al helemaal een unieke sound, uniek van alle andere! DBSTF beginnen al iets harder te worden en zijn volgens mij de laatste tijd wel aardig bezig geweest met nieuwe dingen. Sowieso krijg je vernieuwende dingen te horen op zo'n avond.

Coone en Psyko Punkz zijn inderdaad vaak vrij hetzelfde. Tijd om hapje te eten ergens ofzo, of om even te kijken in de, zoals jullie het graag noemen, 'RAW' hanger.

Van Headhunterz ga je sowieso vernieuwende dingen horen, tegen die tijd misschien wel tracks van z'n nieuwe album, wat volgens mij een album gaat worden waar je je vingers bij af kan likken.

Deepack en Scope DJ, volgens mij helemaal NIKS mis mee! Sowieso hoe ze de laatste tijd bezig zijn!

Je laat Kodex, Zany of The Beholder afsluiten en je hebt een gevarieerd en heerlijk avondje! MET geen Nu-Style, Rawstyle, poepstyle, hoejehetwiltnoemenstyle, maar HARDSTYLE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Och och! Begin steeds meer teleurgesteld te raken in het niveau van de leden op Hardtraxx!
Dat boeit jullie vast geen flikker, maar wat sommigen van jullie hier voor onzin uit kramen is onvoorstelbaar.

Als Willem, Joram, Stefan, Diederick of Koen voor jullie zou staan, staan jullie met een rooie kop en een jan peter balkenende van 3 meter tussen je benen.

Blijf nou niet zo stomzinnig bashen op Hardstyle artiesten die populair zijn bij het algemene publiek! Het publiek zorgt hiervoor, net als dat het deel publiek wat hier zit, en daarmee bedoel ik jongetjes die hierboven reageren, precies hetzelfde creeëren als het dagjesmensen publiek.

Als je de alinea hierboven niet begrijpt snap ik dat je niet verder kan denken dan dat je kleine lulletje lang is!

De producers die hierboven opgenoemd worden zijn, buiten jullie uitgemolken meningen om, prestatie leveraars!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Roebén schreef:
Ik bash tog ook niet op al die namen? zou gewoon egt een bunker vol met (oh god ga ik nu egt het woord in de mond nemen) "nu-style" artiesten, dus niet egt gevarieerd :D
ik kan me best amuseren op da tweekaz, noisecontrollers, coone e.d. maar geen hele avond, snap je ;)


Noisecontrollers en Wildstylez brengen een unieke sound! Trance/Hardstyle, sowieso kwaliteit en gevoel in de muziek. Da Tweekaz heeft al helemaal een unieke sound, uniek van alle andere! DBSTF beginnen al iets harder te worden en zijn volgens mij de laatste tijd wel aardig bezig geweest met nieuwe dingen. Sowieso krijg je vernieuwende dingen te horen op zo'n avond.

Coone en Psyko Punkz zijn inderdaad vaak vrij hetzelfde. Tijd om hapje te eten ergens ofzo, of om even te kijken in de, zoals jullie het graag noemen, 'RAW' hanger.

Van Headhunterz ga je sowieso vernieuwende dingen horen, tegen die tijd misschien wel tracks van z'n nieuwe album, wat volgens mij een album gaat worden waar je je vingers bij af kan likken.

Deepack en Scope DJ, volgens mij helemaal NIKS mis mee! Sowieso hoe ze de laatste tijd bezig zijn!

Je laat Kodex, Zany of The Beholder afsluiten en je hebt een gevarieerd en heerlijk avondje! MET geen Nu-Style, Rawstyle, poepstyle, hoejehetwiltnoemenstyle, maar HARDSTYLE!

Voor zo'n line up ga je toch niet naar Q-Base he, je weet toch wat ik bedoel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Noisecontrollers en Wildstylez brengen een unieke sound! Trance/Hardstyle, sowieso kwaliteit en gevoel in de muziek. Da Tweekaz heeft al helemaal een unieke sound, uniek van alle andere! DBSTF beginnen al iets harder te worden en zijn volgens mij de laatste tijd wel aardig bezig geweest met nieuwe dingen. Sowieso krijg je vernieuwende dingen te horen op zo'n avond.

Coone en Psyko Punkz zijn inderdaad vaak vrij hetzelfde. Tijd om hapje te eten ergens ofzo, of om even te kijken in de, zoals jullie het graag noemen, 'RAW' hanger.

Van Headhunterz ga je sowieso vernieuwende dingen horen, tegen die tijd misschien wel tracks van z'n nieuwe album, wat volgens mij een album gaat worden waar je je vingers bij af kan likken.

Deepack en Scope DJ, volgens mij helemaal NIKS mis mee! Sowieso hoe ze de laatste tijd bezig zijn!

Je laat Kodex, Zany of The Beholder afsluiten en je hebt een gevarieerd en heerlijk avondje! MET geen Nu-Style, Rawstyle, poepstyle, hoejehetwiltnoemenstyle, maar HARDSTYLE!


@FRArnold - Ach ja.. 'alles kut enter' kom je hier vaak tegen..

Kijk, dit is nou een reactie van de 'echte' hardstyle liefhebber.. beter zou ik en vele het niet beter kunnen verwoorden.
Zwaar respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:45 
 
Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
Hangar - Fantasy of iSenSe;

17:00 - 18:45: The Machine
18:45 - 20:30: Intractable One
20:30 - 22:15: Geck-o
22:15 - 00:00: Alphaverb
00:00 - 01:45: Catatonic overload
01:45 - 03:30: B2B: 2Sidez vs Gunz4Hire
03:30 - 05:15: Donkey Rollers
05:15 - 07:00: Thera
MC: Ruffian


:P reken sowieso maar op een a2 of TILLT hangar idd.


17:00 - 18:45: B2B: 2Sidez vs Gunz4Hire
18:45 - 20:30: The Machine
20:30 - 22:15: Geck-o
22:15 - 00:00: Donkey Rollers
00:00 - 01:45: AVIO
01:45 - 03:30: Chain Reaction
03:30 - 05:15: Catatonic overload
05:15 - 07:00: Thera

Dit zou nog sicker zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anco schreef:

17:00 - 18:45: B2B: 2Sidez vs Gunz4Hire
18:45 - 20:30: The Machine
20:30 - 22:15: Geck-o
22:15 - 00:00: Donkey Rollers
00:00 - 01:45: AVIO
01:45 - 03:30: Chain Reaction
03:30 - 05:15: Catatonic overload
05:15 - 07:00: Thera

Dit zou nog sicker zijn


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige hatelijke aan Qbase vind ik dat elke (ja toch?!?) set 1 uur en 3 kwartier duurt.
Dan kan het nogal eentonig worden.

Heb liever een uurtje per artiest, of een uur en een kwartier per artiest.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten