Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Digital Punk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mean Machine :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wist dat ik nog namen vergat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mean Machine :)

Die naam bestaat niet meer, is nu gewoon Zany & Beholder LIVE. :P Maar ik zou TiLLT ook liever ná A2 zien. Zo'n soort volgorde lijkt mij namelijk best een goed idee:

E-Force
Gunz For Hire
Alpha Twins
Waverider
Digital Punk
The Beholder & Max Enforcer
Sasha F
Chris One

Maar het kan natuurlijk ook door elkaar heen of battles tegen elkaar of zo. Alpha Twins vs The Beholder & Max Enforcer. :drool: Er is trouwens ook wel kans dat Wildstylez er staat, die zit er ook half bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet goed, want ik wil de hangar ook nog zien. Wordt keuzes maken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dit is niet goed, want ik wil de hangar ook nog zien. Wordt keuzes maken :(

Vorig jaar lukte het ook met de keuzes :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sasha F :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:


:lol:

Heb er nu al zin in, veel goede verhalen over gehoord :thumbsup:

Nee niet over de drugs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:

1 warn voor jouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:

1 warn voor jouw

Ik heb er al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pommer schreef:
Mean Machine :)

Die naam bestaat niet meer, is nu gewoon Zany & Beholder LIVE. :P Maar ik zou TiLLT ook liever ná A2 zien. Zo'n soort volgorde lijkt mij namelijk best een goed idee:

E-Force
Gunz For Hire
Alpha Twins
Waverider
Digital Punk
The Beholder & Max Enforcer
Sasha F
Chris One

Maar het kan natuurlijk ook door elkaar heen of battles tegen elkaar of zo. Alpha Twins vs The Beholder & Max Enforcer. :drool: Er is trouwens ook wel kans dat Wildstylez er staat, die zit er ook half bij.


Het zal ofwel A2 Records van 17.00 tot 0.00 zijn en TiLLT van 0.00 tot 7.00 of andersom. Was voorgaande keren ook (vorig jaar met DWX / Scantraxx en het jaar daarvoor met SWAT / iets anders)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:

1 warn voor jouw

Ik heb er al.

I lolled.

Is het raar dat ik al zin heb in Q-Baas? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Ik heb er al.

I lolled.

Is het raar dat ik al zin heb in Q-Baas? :$

Ligt er aan op welke manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:

Wat neem jij mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:37 
 
Artiest

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Maar genoeg over artiesten, laten we het weer over drugs hebben :corn:

1 warn voor jouw

Ik heb er al.


Heb jij een waarschuwing? Boefje... zo zie je he wat voor invloed drugs op jou hebben
SCHAVUIT!! SCHOREM! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hangar - Fantasy of iSenSe;

17:00 - 18:45: The Machine
18:45 - 20:30: Intractable One
20:30 - 22:15: Geck-o
22:15 - 00:00: Alphaverb
00:00 - 01:45: Catatonic overload
01:45 - 03:30: B2B: 2Sidez vs Gunz4Hire
03:30 - 05:15: Donkey Rollers
05:15 - 07:00: Thera
MC: Ruffian


:P reken sowieso maar op een a2 of TILLT hangar idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
reken sowieso maar op een a2 of TILLT hangar idd.


A2 en TILLT delen een stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Hangar - Fantasy of iSenSe;

17:00 - 18:45: The Machine
18:45 - 20:30: Intractable One
20:30 - 22:15: Geck-o
22:15 - 00:00: Alphaverb
00:00 - 01:45: Catatonic overload
01:45 - 03:30: B2B: 2Sidez vs Gunz4Hire
03:30 - 05:15: Donkey Rollers
05:15 - 07:00: Thera
MC: Ruffian


:P reken sowieso maar op een a2 of TILLT hangar idd.


A2 / TiLLT zullen de bunker wel delen, dus er blijft nog een Hangar over voor alleen Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de Hangar staat MC Villian volgens de trailer
Daar kan je dus ook niet echt een line up om bouwen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Hangar - Fantasy of iSenSe;

17:00 - 18:45: The Machine
18:45 - 20:30: Intractable One
20:30 - 22:15: Geck-o
22:15 - 00:00: Alphaverb
00:00 - 01:45: Catatonic overload
01:45 - 03:30: B2B: 2Sidez vs Gunz4Hire
03:30 - 05:15: Donkey Rollers
05:15 - 07:00: Thera
MC: Ruffian


:P reken sowieso maar op een a2 of TILLT hangar idd.

The Machine openen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
In de Hangar staat MC Villian volgens de trailer
Daar kan je dus ook niet echt een line up om bouwen :P

1 naam al wel; DBSTF :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
patrickjeb schreef:
In de Hangar staat MC Villian volgens de trailer
Daar kan je dus ook niet echt een line up om bouwen :P

1 naam al wel; DBSTF :D

en de punkiez
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Roebén schreef:
patrickjeb schreef:
In de Hangar staat MC Villian volgens de trailer
Daar kan je dus ook niet echt een line up om bouwen :P

1 naam al wel; DBSTF :D

en de punkiez


Als dat zo'n line-up gaat worden weet k nu al waar ik niet ga komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

Hopelijk aanwezig
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten