Daveytl schreef:
Enige hatelijke aan Qbase vind ik dat elke (ja toch?!?) set 1 uur en 3 kwartier duurt.
Dan kan het nogal eentonig worden.
Heb liever een uurtje per artiest, of een uur en een kwartier per artiest.
Dit is juist het vette aan Q-Base, dan krijg je tenminste iets anders te horen dan iedere keer vrijwel dezelfde set met de verplichte tracks die ze altijd draaien. Vooral Digital Punk had vorig jaar met z'n tijd echt iets heel vets neergezet, wat ie in een uur nooit had kunnen doen.
FRArnold schreef:
Roebén schreef:
Ik bash tog ook niet op al die namen? zou gewoon egt een bunker vol met (oh god ga ik nu egt het woord in de mond nemen) "nu-style" artiesten, dus niet egt gevarieerd

ik kan me best amuseren op da tweekaz, noisecontrollers, coone e.d. maar geen hele avond, snap je

Noisecontrollers en
Wildstylez brengen een unieke sound! Trance/Hardstyle, sowieso kwaliteit en gevoel in de muziek.
Da Tweekaz heeft al helemaal een unieke sound, uniek van alle andere!
DBSTF beginnen al iets harder te worden en zijn volgens mij de laatste tijd wel aardig bezig geweest met nieuwe dingen. Sowieso krijg je vernieuwende dingen te horen op zo'n avond.
Coone en
Psyko Punkz zijn inderdaad vaak vrij hetzelfde. Tijd om hapje te eten ergens ofzo, of om even te kijken in de, zoals jullie het graag noemen, 'RAW' hanger.
Van
Headhunterz ga je sowieso vernieuwende dingen horen, tegen die tijd misschien wel tracks van z'n nieuwe album, wat volgens mij een album gaat worden waar je je vingers bij af kan likken.
Deepack en
Scope DJ, volgens mij helemaal NIKS mis mee! Sowieso hoe ze de laatste tijd bezig zijn!
Je laat Kodex, Zany of The Beholder afsluiten en je hebt een
gevarieerd en heerlijk avondje! MET geen Nu-Style, Rawstyle, poepstyle, hoejehetwiltnoemenstyle, maar
HARDSTYLE!Het bewijs dat gevarieerd niet altijd beter is

. Kijk, dit is hartstikke prima voor Defqon of Intents of zelfs een DWX / Scantraxx Invites Bunker op Q-Base of wat dan ook, maar aan de Hangar hangt gewoon een bepaalde sfeer vast van keihard beuken. Vorig jaar begon het wat minder met The Vision en J&W, maar goed, dat waren slechts de 2 openingsacts. Zou jammer zijn als dit verloren ging.
EDIT: Kan me trouwens ook herinneren dat NC in de hangar stonden met een enorme boutset, hadden best naar de main gekund.
EDIT2: Ik zie pas net dat die line-up niet per se over de hangar gaat. Mijn excuses daarvoor, dacht dat het nog ging over een lineup die bij Villain in de hangar aan zou sluiten... Maar goed, wat ik zei blijft even goed wel mijn mening erover