Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 01:24 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Enige hatelijke aan Qbase vind ik dat elke (ja toch?!?) set 1 uur en 3 kwartier duurt.
Dan kan het nogal eentonig worden.

Heb liever een uurtje per artiest, of een uur en een kwartier per artiest.

Bij sommige vind ik een halfuur al zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:57 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Enige hatelijke aan Qbase vind ik dat elke (ja toch?!?) set 1 uur en 3 kwartier duurt.

Dat vind ik juist mooi! Hier krijg je tenminste eens niet die set te horen van dj's die je al op 1 of 2 nummers na op elk ander feest waar ze staan ook draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:10 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Daveytl schreef:

Dat vind ik juist mooi! Hier krijg je tenminste eens niet die set te horen van dj's die je al op 1 of 2 nummers na op elk ander feest waar ze staan ook draaien...

Idd en als je genoeg heb gehoord kan je toch altijd andere area opzoeken, heb je meer tijd om meerdere Dj's te zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Dit is juist het vette aan Q-Base, dan krijg je tenminste iets anders te horen dan iedere keer vrijwel dezelfde set met de verplichte tracks die ze altijd draaien. Vooral Digital Punk had vorig jaar met z'n tijd echt iets heel vets neergezet, wat ie in een uur nooit had kunnen doen.

FRArnold schreef:
Roebén schreef:
Ik bash tog ook niet op al die namen? zou gewoon egt een bunker vol met (oh god ga ik nu egt het woord in de mond nemen) "nu-style" artiesten, dus niet egt gevarieerd :D
ik kan me best amuseren op da tweekaz, noisecontrollers, coone e.d. maar geen hele avond, snap je ;)

Noisecontrollers en Wildstylez brengen een unieke sound! Trance/Hardstyle, sowieso kwaliteit en gevoel in de muziek. Da Tweekaz heeft al helemaal een unieke sound, uniek van alle andere! DBSTF beginnen al iets harder te worden en zijn volgens mij de laatste tijd wel aardig bezig geweest met nieuwe dingen. Sowieso krijg je vernieuwende dingen te horen op zo'n avond.

Coone en Psyko Punkz zijn inderdaad vaak vrij hetzelfde. Tijd om hapje te eten ergens ofzo, of om even te kijken in de, zoals jullie het graag noemen, 'RAW' hanger.

Van Headhunterz ga je sowieso vernieuwende dingen horen, tegen die tijd misschien wel tracks van z'n nieuwe album, wat volgens mij een album gaat worden waar je je vingers bij af kan likken.

Deepack en Scope DJ, volgens mij helemaal NIKS mis mee! Sowieso hoe ze de laatste tijd bezig zijn!

Je laat Kodex, Zany of The Beholder afsluiten en je hebt een gevarieerd en heerlijk avondje! MET geen Nu-Style, Rawstyle, poepstyle, hoejehetwiltnoemenstyle, maar HARDSTYLE!

Het bewijs dat gevarieerd niet altijd beter is :P. Kijk, dit is hartstikke prima voor Defqon of Intents of zelfs een DWX / Scantraxx Invites Bunker op Q-Base of wat dan ook, maar aan de Hangar hangt gewoon een bepaalde sfeer vast van keihard beuken. Vorig jaar begon het wat minder met The Vision en J&W, maar goed, dat waren slechts de 2 openingsacts. Zou jammer zijn als dit verloren ging.

EDIT: Kan me trouwens ook herinneren dat NC in de hangar stonden met een enorme boutset, hadden best naar de main gekund.

EDIT2: Ik zie pas net dat die line-up niet per se over de hangar gaat. Mijn excuses daarvoor, dacht dat het nog ging over een lineup die bij Villain in de hangar aan zou sluiten... Maar goed, wat ik zei blijft even goed wel mijn mening erover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:31 

Hardtraxxer

Klopt, NC was vorig jaar weinig aan. Zany, Zatox, Alphaverb en Crypsis daarentegen...! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:45 

Hardtraxxer

Vorig jaar een geweldig feest,
kan niet wachten tot dit jaar, sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

zoiezo aanwezig dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:08 

Donateur

pecola-tje schreef:
zoiezo aanwezig dit jaar!

het is : SOWIESO
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

nie in brabant jonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:40 

PNXRMX schreef:
EDIT2: Ik zie pas net dat die line-up niet per se over de hangar gaat. Mijn excuses daarvoor, dacht dat het nog ging over een lineup die bij Villain in de hangar aan zou sluiten... Maar goed, wat ik zei blijft even goed wel mijn mening erover :P

als Villian de hangar sluit moet je m wel de sleutel geven. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:18 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
PNXRMX schreef:

als Villian de hangar sluit moet je m wel de sleutel geven. -.-

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Style schreef:
Klopt, NC was vorig jaar weinig aan. Zany, Zatox, Alphaverb en Crypsis daarentegen...! :drool:

Meesterlijke sets!
Zany :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 15:30 

Hardtraxxer

Style schreef:

jaaaa :love: Alleen jammer dat Alphaverb gelijk draaide met B-front op de main geloof ik? Alphaverb heb ik dus gemist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:39 

Hardtraxxer

Style schreef:

Ik heb vorig jaar echt onwijs staan beuken bij Crypsis (HELD!) :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:45 

Hardtraxx Elite

Love_Fulfilled schreef:
Style schreef:

Ik ook, helemaal in m'n eentje.. Maatjes waren al op de bus aan het wachten.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

B-Front draaide vorig jaar ook echt super
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:51 

Donateur

Mike-O schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Style schreef:

Ik ook, helemaal in m'n eentje.. Maatjes waren al op de bus aan het wachten.. :list:

was ik de hele avond .. iedereen was weg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:42 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Style schreef:

hahaha jij bent 3 uur in de weer geweest met iemand die waus was en overal wilde zitten.. In die 3 uur heb ik alles staan geven in die hangar.. dan snap ik dat je al je frustatie op het einde er uit wilt gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:38 

Zou ik goed kunnen zijn heb alle hoeken van q-base wel gezien :lol:
Ook nog even daar in het bos gechilt met zo'n 500 andere mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:01 

Hardtraxxer

Aanwezig als ik wat volk meekrijg, valt net op mijn verjaardag ook,
dus dat zou de beste verjaardag zijn dat ik kan wense :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ik hieb hier op dit moment meer zin in dan alle feesten deze zomer bij elkaar.. :P Wat een super gruwelijk concept lijkt me dit toch. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:13 

wesskeej schreef:
Zou ik goed kunnen zijn heb alle hoeken van q-base wel gezien :lol:
Ook nog even daar in het bos gechilt met zo'n 500 andere mensen xd

dat klinkt nog al :huh:
maar als ik er over nadenk :lol:
met 500 man in een bos :worship:
goed bezig ;)
zal wel flinke troep zijn geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 02:43 

Hardtraxx Addict

heb vorig jaar alphaverb en crypsis gemist :cry:
stond toen te rammen bij B-Front & Beat Providers mijn benen konden daarna echt niet meer en toen ik thuis kwam heb ik 24uur in coma houding geslapen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

rijdt eventtravel eigenlijk naar q-base? of hoe moet je daar komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
rijdt eventtravel eigenlijk naar q-base? of hoe moet je daar komen?

Zal vast wel :) . En anders kun je een pendelbus nemen á 20 euro vanaf station Venlo of Nijmegen.. Auto kan natuurlijk ook xd .
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten