Camilowrote:wrote:q-base is net als sex, maar dan heel veel langer!
en harder
en luider
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Tussen het publiek door, kreeg hem een beetje moeilijk uit het zakje terwijl die in mijn broekzak zat. Had het zakje er nog geen seconde uit en ik mocht mee.wrote:maar hoe werd je gepakt dan? Bij de ingang met controle, of honden?
of gewoon tussen het publiek terwijl je wilde snoepen?
Je moet ook goed om je heen kijken, knulleke.wrote:Tussen het publiek door, kreeg hem een beetje moeilijk uit het zakje terwijl die in mijn broekzak zat. Had het zakje er nog geen seconde uit en ik mocht mee.wrote:maar hoe werd je gepakt dan? Bij de ingang met controle, of honden?
of gewoon tussen het publiek terwijl je wilde snoepen?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Kon ik op dat moment niet meer 
wrote:Kon ik op dat moment niet meer
Lekker bezig freek
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Was echt mijn meest bizarre feest ooit (op drugs-gebied) sindsdien ben ik wel beter gaan opletten met hoeveelheid/wanneer 
Dat zijn de mooie momentenwrote:Kon ik op dat moment niet meer
Ik vind het maar diep triest :s doe je toch niet ?? sjongejonge laagopgeleiden hier -.0wrote:Dat zijn de mooie momentenwrote:Kon ik op dat moment niet meer
Inderdaad.wrote:Ik vind het maar diep triest :s doe je toch niet ?? sjongejonge laagopgeleiden hier -.0wrote:Dat zijn de mooie momentenwrote:Kon ik op dat moment niet meer
Allemaal alcoholisten en junks.
Erg jammer.
Ja :') ga wat doen met je leven i.p.v je zelf vol te gooien met chemische serotonine vretende bende
Inderdaad zeg :')wrote:Ja :') ga wat doen met je leven i.p.v je zelf vol te gooien met chemische serotonine vretende bende
Genoeg over drugs zeg. Laten we het hebben over het feest: Hoeveel % zal er nuchter zijn? Meer of minder dan 10%?
Dagjes mensen dus heel veel vdk die dom vooruit staan te kijken :p
en dan heb je olijfboompje die neemt voor 1000mensen :p dus ja 90% vdk en met olijf erbij 96%
en dan heb je olijfboompje die neemt voor 1000mensen :p dus ja 90% vdk en met olijf erbij 96%
wrote:Dagjes mensen dus heel veel vdk die dom vooruit staan te kijken :p
Erge boy from tha hood met zijn uitspraken over de verboden vruchten van de wereld!
Gasten kunnen tegenwoordig ook nergens anders meer over praten 
Inderdaad zeg.wrote:Gasten kunnen tegenwoordig ook nergens anders meer over praten
Slaat nergens op...wrote:Inderdaad zeg.wrote:Gasten kunnen tegenwoordig ook nergens anders meer over praten
Zullen we de line up voorspellen?
A2 stage
Adaro
Ran-d
Alpha twins
e-force
2-sidez
gunz for nog wat
Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar 
Ga liever ergens anders afsluiten..
Crypsis was vorig jaar echt koning
god allemachtig wat was dat mooi echt intens genieten
Crypsis was vorig jaar echt koning
Staat me idd nog een heel klein beetje van bij dat ik dat behoorlijk vet vond jawrote:Ga liever ergens anders afsluiten..
Crypsis was vorig jaar echt koning![]()
![]()
![]()
god allemachtig wat was dat mooi echt intens genieten
Heb toch echt liever TILLT als afsluiter.wrote:Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar
Denk dat het dat ook gaat wordenwrote:Heb toch echt liever TILLT als afsluiter.wrote:Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar
Chris One zit ook bij TILLT togh?
En dan heb je nog The Beholder, Max Enforcer, Sasha F etc
Sasha F schijnt volgens mij helemaal vergeten te worden door de TILLT crew(op Chris One na dan) dus geef hem weinig kans er te staan. :')wrote:Denk dat het dat ook gaat wordenwrote:Heb toch echt liever TILLT als afsluiter.wrote:Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar
Chris One zit ook bij TILLT togh?
En dan heb je nog The Beholder, Max Enforcer, Sasha F etc
Maar laat me verrassen.