Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
camiloPW schreef:
q-base is net als sex, maar dan heel veel langer!
en harder
en luider

Camilo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
maar hoe werd je gepakt dan? Bij de ingang met controle, of honden?
of gewoon tussen het publiek terwijl je wilde snoepen?


Tussen het publiek door, kreeg hem een beetje moeilijk uit het zakje terwijl die in mijn broekzak zat. Had het zakje er nog geen seconde uit en ik mocht mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kevin-Raw schreef:
maar hoe werd je gepakt dan? Bij de ingang met controle, of honden?
of gewoon tussen het publiek terwijl je wilde snoepen?


Tussen het publiek door, kreeg hem een beetje moeilijk uit het zakje terwijl die in mijn broekzak zat. Had het zakje er nog geen seconde uit en ik mocht mee.

Je moet ook goed om je heen kijken, knulleke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Kon ik op dat moment niet meer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kon ik op dat moment niet meer :x

xd
Lekker bezig freek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Was echt mijn meest bizarre feest ooit (op drugs-gebied) sindsdien ben ik wel beter gaan opletten met hoeveelheid/wanneer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kon ik op dat moment niet meer :x


Dat zijn de mooie momenten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Jurheinen schreef:
Kon ik op dat moment niet meer :x


Dat zijn de mooie momenten :thumbsup:

Ik vind het maar diep triest :s doe je toch niet ?? sjongejonge laagopgeleiden hier -.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Squirrie schreef:
Jurheinen schreef:
Kon ik op dat moment niet meer :x


Dat zijn de mooie momenten :thumbsup:

Ik vind het maar diep triest :s doe je toch niet ?? sjongejonge laagopgeleiden hier -.0

Inderdaad.
Allemaal alcoholisten en junks.
Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja :') ga wat doen met je leven i.p.v je zelf vol te gooien met chemische serotonine vretende bende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ja :') ga wat doen met je leven i.p.v je zelf vol te gooien met chemische serotonine vretende bende

Inderdaad zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg over drugs zeg. Laten we het hebben over het feest: Hoeveel % zal er nuchter zijn? Meer of minder dan 10%?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dagjes mensen dus heel veel vdk die dom vooruit staan te kijken :p

en dan heb je olijfboompje die neemt voor 1000mensen :p dus ja 90% vdk en met olijf erbij 96%
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dagjes mensen dus heel veel vdk die dom vooruit staan te kijken :p

en dan heb je olijfboompje die neemt voor 1000mensen :p dus ja 90% vdk en met olijf erbij 96%

>.<
Erge boy from tha hood met zijn uitspraken over de verboden vruchten van de wereld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gasten kunnen tegenwoordig ook nergens anders meer over praten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Gasten kunnen tegenwoordig ook nergens anders meer over praten :lol:

Inderdaad zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Piaaa schreef:
Gasten kunnen tegenwoordig ook nergens anders meer over praten :lol:

Inderdaad zeg.

Slaat nergens op...

Zullen we de line up voorspellen?

A2 stage

Adaro
Ran-d
Alpha twins
e-force
2-sidez
gunz for nog wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga liever ergens anders afsluiten..

Crypsis was vorig jaar echt koning :worship: :worship: :worship: :worship: god allemachtig wat was dat mooi echt intens genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ga liever ergens anders afsluiten..

Crypsis was vorig jaar echt koning :worship: :worship: :worship: :worship: god allemachtig wat was dat mooi echt intens genieten

Staat me idd nog een heel klein beetje van bij dat ik dat behoorlijk vet vond ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar :D


Heb toch echt liever TILLT als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hooli schreef:
Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar :D


Heb toch echt liever TILLT als afsluiter.


Denk dat het dat ook gaat worden
Chris One zit ook bij TILLT togh?
En dan heb je nog The Beholder, Max Enforcer, Sasha F etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry, ik ben A2 records fapperd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
Hooli schreef:
Hoop wel dat A2 records het laatste deel krijgen van de bunker. Lekker afsluiten daar net zoals vorig jaar :D


Heb toch echt liever TILLT als afsluiter.


Denk dat het dat ook gaat worden
Chris One zit ook bij TILLT togh?
En dan heb je nog The Beholder, Max Enforcer, Sasha F etc :P


Sasha F schijnt volgens mij helemaal vergeten te worden door de TILLT crew(op Chris One na dan) dus geef hem weinig kans er te staan. :')

Maar laat me verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balistic, Waverider en Profyler hou je dan verder nog over :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten