Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal vast door Villain zijn uitgekozen :x Maar goed, ik heb nog altijd liever zoiets dan een normaal Evil Activities gezeik ofzo. Can't Stop Raving is tenminste wel gewoon een feestnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:19 
 

PNXRMX schreef:
Zal vast door Villain zijn uitgekozen :x Maar goed, ik heb nog altijd liever zoiets dan een normaal Evil Activities gezeik ofzo. Can't Stop Raving is tenminste wel gewoon een feestnummer.

Raving is gewoon een epische track :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Can't Stop Raving moet waarschijnlijk duiden op het thema "Raveolution" :P Vond het in ieder geval wel cool om weer eens te horen :D Ik was na dit nummer ook echt totaal gesloopt :P

Viel me trouwens 100% mee met de drukte in de hangar tijdens de set van B-Front. Ik stond helemaal achterin vlak voor de VIP en kon echt compleet uit me dak gaan :D ... Het was trouwens voor men gevoel helemaal niet zo druk op het feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Zal vast door Villain zijn uitgekozen :x Maar goed, ik heb nog altijd liever zoiets dan een normaal Evil Activities gezeik ofzo. Can't Stop Raving is tenminste wel gewoon een feestnummer.

Dat nummer is van Evil Activities xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Viel inderdaad alles mee in de hangar, heb de hele nacht op 30/40m van de booth gestaan maar nooit te weinig ruimte gehad ofzo. Lekker dicht bij de bar ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Viel inderdaad alles mee in de hangar, heb de hele nacht op 30/40m van de booth gestaan maar nooit te weinig ruimte gehad ofzo. Lekker dicht bij de bar ook.


Ja we stonden daar prima. Lekkere temperatuur, dichtbij de bar, goeie view op Bob...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha is vet hè om die armen van hem te zien gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
G1LL schreef:
How how how how wacht..

Beuntie was er ook????

En ik heb hem gemist :cry: :cry:

Wat krijgen we nou man!!

Ik ook :cry:
G1LL schreef:
How how how how wacht..

Beuntie was er ook????

En ik heb hem gemist :cry: :cry:

Wat krijgen we nou man!!



Haha, sund! Ik heb zelfs Rik niet gezien met zn lange lengte :P
Maar ik was er wel jongens, heb verder niet echt op Hardtraxx lui gelet ofzo, :thumbdown:

Volgende x maar pilsie doen in Takens ofzo dan ;)

(L) :beer: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha is vet hè om die armen van hem te zien gaan!


Haha daar kan ik ook echt van genieten, wat een moves gooit hij er soms uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Zal vast door Villain zijn uitgekozen :x Maar goed, ik heb nog altijd liever zoiets dan een normaal Evil Activities gezeik ofzo. Can't Stop Raving is tenminste wel gewoon een feestnummer.

Dat nummer is van Evil Activities xd


Vandaar het woord normaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is normaal EA-gezeik namelijk softe happyhardcore xd Wel een partytrack idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit is normaal EA-gezeik namelijk softe happyhardcore xd Wel een partytrack idd.


Geen zeikvocals etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Haha is vet hè om die armen van hem te zien gaan!


Haha daar kan ik ook echt van genieten, wat een moves gooit hij er soms uit!


Jaa kan ik indd ook van genieten, maar hij moet af en toe wel ff wat harder los gaan a la Chris One/Thera... Geeft me echt energie als ik naar die twee kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Was 't helemaal vergeten maar dikke +1 voor de gene die om 7:05 ergens een microfoon regelde om 'Heb je even voor mij' te kunnen gaan bleren.


Hahahaha idd! Was het ook al helemaal vergeten, wat een held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind dit stukje zo tof wat bfront betreft; http://www.youtube.com/watch?v=6joKA1A-hB4&t=12m20s
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Jordozo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Haha is vet hè om die armen van hem te zien gaan!


Haha daar kan ik ook echt van genieten, wat een moves gooit hij er soms uit!


Jaa kan ik indd ook van genieten, maar hij moet af en toe wel ff wat harder los gaan a la Chris One/Thera... Geeft me echt energie als ik naar die twee kijk.


Thera ftw!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Beun niet eens gezien. :oh:

De rest heb ik zoals altijd al ruim van te voren voor de meeting gezien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:43 
 

oostzaner schreef:
Ik heb Beun niet eens gezien. :oh:

De rest heb ik zoals altijd al ruim van te voren voor de meeting gezien. :P


Kwam ik jou nou voor of na de meeting tegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie mogen mij gewoon niet meer stelletje Hardtraxx eikels :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je niet telkens verdwijnen!

Sukkel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Zal vast door Villain zijn uitgekozen :x Maar goed, ik heb nog altijd liever zoiets dan een normaal Evil Activities gezeik ofzo. Can't Stop Raving is tenminste wel gewoon een feestnummer.

Zelfde als bij Emporium 2011 van Zany & B-Front, zelfs de woorden van Villain waren hetzelfde: Let's go home with a smile .. jeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:05 
 

Beuntie schreef:
Jullie mogen mij gewoon niet meer stelletje Hardtraxx eikels :(

en mensen maar beweren dat jij zo cool bent, maar vooral niet naar HT meetings komen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook duimpje in de lucht voor Q-dance had ik al eens gehoord van Villain; op knockout
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik wil terug! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom gaan die dingen altijd zo snel voorbij en moet je er altijd weer zo lang op wachten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:43 
 

Pommer schreef:
Ik wil terug! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom gaan die dingen altijd zo snel voorbij en moet je er altijd weer zo lang op wachten :(

+1!
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten