Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Q-Base 2011 - Raveolution
Past

Q-Base 2011 - Raveolution

Venue
Airport Weeze, Weeze · Germany
Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik stem voor om Q-Base opnieuw te houden hoor ^^
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
prima
J
2 posts member since 2011
last seen Sep 2011
op de open air draaide zany een mega track,

met eminem erin,

This kind of music, use it, and you get amped to do shit
Whenever you hear some shit and you can't refuse it
It's just some shit, for these kids, to trash they rooms with
Just refuse whenever they asked to do shit
The type of shit that you don't have to ask who produced it
You just know - that's the new shit
The type of shit that causes mass confusion
and drastic movement of people actin stupid

weet iemand hoe dat nummer heet want kan hem nergens vinden?

feest was btw mega!! :thumbsup:
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote:Ik wil terug! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom gaan die dingen altijd zo snel voorbij en moet je er altijd weer zo lang op wachten :(
idd.. een van mn mooiste feesten ooit gehad :love: geluid, lokatie, sfeer (L)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
jcvdb wrote:op de open air draaide zany een mega track,

met eminem erin,

This kind of music, use it, and you get amped to do shit
Whenever you hear some shit and you can't refuse it
It's just some shit, for these kids, to trash they rooms with
Just refuse whenever they asked to do shit
The type of shit that you don't have to ask who produced it
You just know - that's the new shit
The type of shit that causes mass confusion
and drastic movement of people actin stupid

weet iemand hoe dat nummer heet want kan hem nergens vinden?

feest was btw mega!! :thumbsup:
Radical Redemption - For the New Shit

of

Jack van Geluid - This Kinda Music
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
p-stylez wrote: Jack van Geluid - This Kinda Music
Zal wel This Kinda Music zijn dan ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Denk niet dat Zany RR erop heeft gelegd inderdaad.. :D
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Sunrise8 wrote:Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..
Of Scary Noises, Night Colours Black, Symphonic Sound, Sleepwalker, Haunted om maar wat op te noemen.. Maar goed, je kan niet alles hebben. :P Heb nog steeds het gevoel dat ie niet alles heeft gegeven en dat had wel gekund.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nando wrote:
Sunrise8 wrote:Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..
Of Scary Noises, Night Colours Black, Symphonic Sound, Sleepwalker, Haunted om maar wat op te noemen.. Maar goed, je kan niet alles hebben. :P Heb nog steeds het gevoel dat ie niet alles heeft gegeven en dat had wel gekund.
Zaten te veel loze nummertjes in die set die hij inderdaad makkelijk had kunnen vervangen door eigen nummers. Maarja het blijft een grote stage, moet toch iets van toegankelijkheid in zitten he.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Dakpan wrote:
Nando wrote:
Zaten te veel loze nummertjes in die set die hij inderdaad makkelijk had kunnen vervangen door eigen nummers. Maarja het blijft een grote stage, moet toch iets van toegankelijkheid in zitten he.
Klopt, maar als je afsluit in de Hangar op Q-Base verwacht ik toch wel dat je alles geeft wat je in huis hebt en niet dat je Dreamdust, Communicate, Let It Go en zelfs Unbroken tegen het einde aan draait. >.<
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nando wrote:
Digital Punk draaide Night Colours Black ook. Vanaf dat moment dacht ik: yeeahhhhh straks in de hangar nog eens en dan 10x zo hard :D

Maar helaas.

Toen het stil werd en Villain de laatste plaat aankondigde dacht ik: 'Ah, nu komt echt Sleepwalker op 9999 bpm'.

Maar helaas :mad:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ja ik was er echt heilig van overtuigd dat Scary Noises kwam na dat stilleggen van Villain. Maar toen kwam er een of ander Happy Hardcore nummer en ben ik maar met een gebroken hart naar de bus gelopen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Dakpan wrote:Ja ik was er echt heilig van overtuigd dat Scary Noises kwam na dat stilleggen van Villain. Maar toen kwam er een of ander Happy Hardcore nummer en ben ik maar met een gebroken hart naar de bus gelopen.
Haha same, ben echt bijna woedend weggelopen toen dat kut hardcore nummer werd gedraaid.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dakpan wrote:Ja ik was er echt heilig van overtuigd dat Scary Noises kwam na dat stilleggen van Villain. Maar toen kwam er een of ander Happy Hardcore nummer en ben ik maar met een gebroken hart naar de bus gelopen.
Zo jammer :(

Ik was leip geworden als Scary Noises kwam, één van de vetste tracks die ik ken :drool: :love:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Ik ben het er ook mee eens, had meer verwacht van B-Front en had vooral het gevoel dat er een paar tracks 'mistten'. Vooral Sleepwalker, Night Colours Black en Kaylee's Nightmare had ik eigenlijk wel verwacht en die hoopte ik ook te horen :(. Desalniettemin was het wel een rete vette set maar dat komt meer door het geluid en de locatie, hij had er alleen nog meer gebruik van moeten maken :D En sowieso dat die Happy hardcore plaat de schuld van Villain is :evil:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Misschien zijn wij gewoon verwend -.-
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
maarten1410 wrote:Misschien zijn wij gewoon verwend -.-
Nee hoor... :thumbdown:

:yawn: :yawn: :yawn:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
PierrePruuk wrote:Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...
Haha jah had ik dus ook. Of bij The Beholder, maar die draaide hem zoals gewoonlijk ook weer niet.
Wel een meevaller dat ie Euphoria & Do You Want Heavy draaide, en Zany die Midnight draaide :D

oh trouwens: Ik zie de laatste tijd op feestjes altijd zo'n kerel met een bril, gemillimeterd haar & een italiaanse vlag, hij had nu geloof ik een blauw shirt aan. Maar volgens mij is het gewoon een NL"er, zo ziet ie eruit teminste :P
Hij begroet me ook altijd, en ik wou zaterdag vragen hoe die heette maar het geluid was fucking hard & me oordoppen werkte ook niet echt mee, dus weet iemand wie ik bedoel, en zit ie mss ook op hardtraxx?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
The Beholder had echt een dikke set :drool:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik wil terug :cry: :cry: :cry: :( :(
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 day ago
urbandesigner wrote:The Beholder had echt een dikke set :drool:
Vooral om euphoria te horen (l)
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Pommer wrote:
PierrePruuk wrote:Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...
Haha jah had ik dus ook. Of bij The Beholder, maar die draaide hem zoals gewoonlijk ook weer niet.
Wel een meevaller dat ie Euphoria & Do You Want Heavy draaide, en Zany die Midnight draaide :D

oh trouwens: Ik zie de laatste tijd op feestjes altijd zo'n kerel met een bril, gemillimeterd haar & een italiaanse vlag, hij had nu geloof ik een blauw shirt aan. Maar volgens mij is het gewoon een NL"er, zo ziet ie eruit teminste :P
Hij begroet me ook altijd, en ik wou zaterdag vragen hoe die heette maar het geluid was fucking hard & me oordoppen werkte ook niet echt mee, dus weet iemand wie ik bedoel, en zit ie mss ook op hardtraxx?
Ik begroette je en had gemillimeterd haar, bril op en een blauw shirt aan. :p
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Pete wrote:
urbandesigner wrote:The Beholder had echt een dikke set :drool:
Vooral om euphoria te horen (l)
Ja ofniet (L) ! Fade to Black was ook heerlijk, had eigenlijk ook nog wel Dark Tomorrow willen horen :$ .

En bij Chris One xd . Heerlijke laatste half uurtje! Echt te ziek gewoon... We stonden net buiten de bunker, in het midden, ter hoogte van de bars... Staan we daar volhard te gaan, kwamen er gelijk allemaal mensen vragen aan m'n vriendin of het nog wel goed ging met mij xd . Geniaal gewoon :P !