Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem voor om Q-Base opnieuw te houden hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 03:15 
 
Hardtraxx Newbie

op de open air draaide zany een mega track,

met eminem erin,

This kind of music, use it, and you get amped to do shit
Whenever you hear some shit and you can't refuse it
It's just some shit, for these kids, to trash they rooms with
Just refuse whenever they asked to do shit
The type of shit that you don't have to ask who produced it
You just know - that's the new shit
The type of shit that causes mass confusion
and drastic movement of people actin stupid


weet iemand hoe dat nummer heet want kan hem nergens vinden?

feest was btw mega!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik wil terug! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Waarom gaan die dingen altijd zo snel voorbij en moet je er altijd weer zo lang op wachten :(


idd.. een van mn mooiste feesten ooit gehad :love: geluid, lokatie, sfeer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jcvdb schreef:
op de open air draaide zany een mega track,

met eminem erin,

This kind of music, use it, and you get amped to do shit
Whenever you hear some shit and you can't refuse it
It's just some shit, for these kids, to trash they rooms with
Just refuse whenever they asked to do shit
The type of shit that you don't have to ask who produced it
You just know - that's the new shit
The type of shit that causes mass confusion
and drastic movement of people actin stupid


weet iemand hoe dat nummer heet want kan hem nergens vinden?

feest was btw mega!! :thumbsup:

Radical Redemption - For the New Shit

of

Jack van Geluid - This Kinda Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Jack van Geluid - This Kinda Music


Zal wel This Kinda Music zijn dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk niet dat Zany RR erop heeft gelegd inderdaad.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..

Of Scary Noises, Night Colours Black, Symphonic Sound, Sleepwalker, Haunted om maar wat op te noemen.. Maar goed, je kan niet alles hebben. :P Heb nog steeds het gevoel dat ie niet alles heeft gegeven en dat had wel gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Sunrise8 schreef:
Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..

Of Scary Noises, Night Colours Black, Symphonic Sound, Sleepwalker, Haunted om maar wat op te noemen.. Maar goed, je kan niet alles hebben. :P Heb nog steeds het gevoel dat ie niet alles heeft gegeven en dat had wel gekund.


Zaten te veel loze nummertjes in die set die hij inderdaad makkelijk had kunnen vervangen door eigen nummers. Maarja het blijft een grote stage, moet toch iets van toegankelijkheid in zitten he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nando schreef:
Sunrise8 schreef:
Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..

Of Scary Noises, Night Colours Black, Symphonic Sound, Sleepwalker, Haunted om maar wat op te noemen.. Maar goed, je kan niet alles hebben. :P Heb nog steeds het gevoel dat ie niet alles heeft gegeven en dat had wel gekund.


Zaten te veel loze nummertjes in die set die hij inderdaad makkelijk had kunnen vervangen door eigen nummers. Maarja het blijft een grote stage, moet toch iets van toegankelijkheid in zitten he.

Klopt, maar als je afsluit in de Hangar op Q-Base verwacht ik toch wel dat je alles geeft wat je in huis hebt en niet dat je Dreamdust, Communicate, Let It Go en zelfs Unbroken tegen het einde aan draait. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Sunrise8 schreef:
Zou wel enorm baas zijn geweest, maar is volgens mij inderdaad JoS. Jammer dat Bob Kaylee's Nightmare niet had gedraaid, dat zou pas leuk zijn geweest, maar ach..

Of Scary Noises, Night Colours Black, Symphonic Sound, Sleepwalker, Haunted om maar wat op te noemen.. Maar goed, je kan niet alles hebben. :P Heb nog steeds het gevoel dat ie niet alles heeft gegeven en dat had wel gekund.

Digital Punk draaide Night Colours Black ook. Vanaf dat moment dacht ik: yeeahhhhh straks in de hangar nog eens en dan 10x zo hard :D

Maar helaas.

Toen het stil werd en Villain de laatste plaat aankondigde dacht ik: 'Ah, nu komt echt Sleepwalker op 9999 bpm'.

Maar helaas :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik was er echt heilig van overtuigd dat Scary Noises kwam na dat stilleggen van Villain. Maar toen kwam er een of ander Happy Hardcore nummer en ben ik maar met een gebroken hart naar de bus gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja ik was er echt heilig van overtuigd dat Scary Noises kwam na dat stilleggen van Villain. Maar toen kwam er een of ander Happy Hardcore nummer en ben ik maar met een gebroken hart naar de bus gelopen.

Haha same, ben echt bijna woedend weggelopen toen dat kut hardcore nummer werd gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja ik was er echt heilig van overtuigd dat Scary Noises kwam na dat stilleggen van Villain. Maar toen kwam er een of ander Happy Hardcore nummer en ben ik maar met een gebroken hart naar de bus gelopen.

Zo jammer :(

Ik was leip geworden als Scary Noises kwam, één van de vetste tracks die ik ken :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het er ook mee eens, had meer verwacht van B-Front en had vooral het gevoel dat er een paar tracks 'mistten'. Vooral Sleepwalker, Night Colours Black en Kaylee's Nightmare had ik eigenlijk wel verwacht en die hoopte ik ook te horen :(. Desalniettemin was het wel een rete vette set maar dat komt meer door het geluid en de locatie, hij had er alleen nog meer gebruik van moeten maken :D En sowieso dat die Happy hardcore plaat de schuld van Villain is :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien zijn wij gewoon verwend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Misschien zijn wij gewoon verwend -.-

Nee hoor... :thumbdown:

:yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...


Haha jah had ik dus ook. Of bij The Beholder, maar die draaide hem zoals gewoonlijk ook weer niet.
Wel een meevaller dat ie Euphoria & Do You Want Heavy draaide, en Zany die Midnight draaide :D

oh trouwens: Ik zie de laatste tijd op feestjes altijd zo'n kerel met een bril, gemillimeterd haar & een italiaanse vlag, hij had nu geloof ik een blauw shirt aan. Maar volgens mij is het gewoon een NL"er, zo ziet ie eruit teminste :P
Hij begroet me ook altijd, en ik wou zaterdag vragen hoe die heette maar het geluid was fucking hard & me oordoppen werkte ook niet echt mee, dus weet iemand wie ik bedoel, en zit ie mss ook op hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Beholder had echt een dikke set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil terug :cry: :cry: :cry: :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Beholder had echt een dikke set :drool:


Vooral om euphoria te horen (l)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Ik verwachtte diep in mijn hart Sleepwalker, Scary Noises, en in mijn aller stoutste, goorste, smerigste droom had ik misschien aan Who Wants This gedacht. Maar toen mijn ratio begon te werken dacht ik al wel dat we een of ander gaar hardcore nummer kregen...


Haha jah had ik dus ook. Of bij The Beholder, maar die draaide hem zoals gewoonlijk ook weer niet.
Wel een meevaller dat ie Euphoria & Do You Want Heavy draaide, en Zany die Midnight draaide :D

oh trouwens: Ik zie de laatste tijd op feestjes altijd zo'n kerel met een bril, gemillimeterd haar & een italiaanse vlag, hij had nu geloof ik een blauw shirt aan. Maar volgens mij is het gewoon een NL"er, zo ziet ie eruit teminste :P
Hij begroet me ook altijd, en ik wou zaterdag vragen hoe die heette maar het geluid was fucking hard & me oordoppen werkte ook niet echt mee, dus weet iemand wie ik bedoel, en zit ie mss ook op hardtraxx?

Ik begroette je en had gemillimeterd haar, bril op en een blauw shirt aan. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
urbandesigner schreef:
The Beholder had echt een dikke set :drool:


Vooral om euphoria te horen (l)

Ja ofniet (L) ! Fade to Black was ook heerlijk, had eigenlijk ook nog wel Dark Tomorrow willen horen :$ .

En bij Chris One xd . Heerlijke laatste half uurtje! Echt te ziek gewoon... We stonden net buiten de bunker, in het midden, ter hoogte van de bars... Staan we daar volhard te gaan, kwamen er gelijk allemaal mensen vragen aan m'n vriendin of het nog wel goed ging met mij xd . Geniaal gewoon :P !
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten