Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wel mooi ook om Daveytl ook nog even tegen te komen om 7.15, hele dag niet gezien.. jammer dat ik toen echt zo wazig als een schaap was.

Ja was inderdaad grappig om je nog ff te zien.
Sorry dat ik je nickname verkeerd had bij het meeting topic :P Ik zie nu ook dat je ongeveer bij elke act was waar ik niet was, behalve B-Front dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
+ Grijnzend gezicht van Dakpan, kan ik van genieten :P



Rik schreef:
]

G1LL schreef:
+ Grijnzend gezicht van Dakpan, kan ik van genieten :P

Kan ik ook altijd van genieten, zo'n typisch sarcastisch lachje als 'm iets niet aanstaat :P



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PPte zien, vond hun setje nog best meevallen. Op disrespect na dan. Hoe haal je het in je botte harses om zo'n track erop te leggen in deze setting. Het hardste geluid op festivals en dan doe je die verschrikkelijk lelijke track draaien. Dan begrijp je het echt niet. Wat was er mis met After MF, Overclipping of Ghostclass? Idioot ook om veel mensen een poging te zien doen om er los op te gaan maar na je eerste stampbeweging komt het volgende geouwehoer van Wietsa er alweer doorheen.


Yo its party time rock it hard
Motherfuckers there we go
Its disrespect from the psyko to the mr heady heady head

Fuck your Disrespect

:lol:

Was top!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sorry dat ik je nickname verkeerd had bij het meeting topic :P Ik zie nu ook dat je ongeveer bij elke act was waar ik niet was, behalve B-Front dan ;)

Jaa klopt, hadden een hele planning gemaakt maar zijn eigenlijk alleen met z'n allen linksvoor in de hangar blijven hangen. 0x van die plek geweest.

Ook een dikke vette plus voor die bar in de hangar, ongeveer 20 man personeel op je order aan t wachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

idd helemaal niks te klagen over de Barren, overal waren de wachttijden echt nihil
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Behalve bij die vreet area tussen Tillt/A2 en Hangar in.. echt 5 minuten staan wachten of zo daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Behalve bij die vreet area tussen Tillt/A2 en Hangar in.. echt 5 minuten staan wachten of zo daar

5 minuten? Dat vind ik niet eens veel.
Bij Defqon heb ik 15 minuten gewacht tot ik een paar biertjes kon bestellen. En de wachttijden voor het eten daar waren ook vrij lang, vond het hier helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond het ook overal aardig snel gaan, alleen linksachter bij de main was het aardig druk.
Bij de wc's, kluisjes & en ook bij de ingang heb ik amper hoeven wachten, eigenlijk nergens dus top geregeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar stond die TL van b-front dan? Meende dat iemand dat zei..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waar stond die TL van b-front dan? Meende dat iemand dat zei..

Davey heeft een ijzersterk geheugen :cool: even paar bladzijdjes terug kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
WOW, wat was dit een vet feest zeg!
Vooral voor middernacht was het geweldig, en de afsluiter van B-Front was ook zeker niet mis.
Voor de mensen die willen weten wat hij gedraaid heeft:

1. Frontliner- Dreamdust.
2. Pavo- Communicate.
3. Zany- Worship.
(4.?) = Zany & DV8 - World On Fire
4. B-Front- Inner Creativity.
5. Donkey Rollers- Voice of Conscience.
6. Alpha Twins & B-Front- Liberate.
7. B-Front & Digital Punk- For the Girls.
8. Zany- Dikke Vette Bassplaat.
9. The Vision- Pandorum 2011.
10. Deadmau5- Raise your Weapon (ID bootleg/remix).
11. B-Front & Frequencerz- Revolutions.
12. B-Front- Face the Truth.
13. Alpha Twins- Let it Go.
14. Alphaverb- Destination Nowhere.
15. Dark Oscillators- Trapped (Solaio Mix).
16. B-Front- Musical Analysis.
17. Pavo & Zany- Here we Go (geen idee of dit een remix/edit is, maar herkende de vocals daarvan). = Zany vs Duro - Back Again
18. Deepack & Josh & Wesz- Ei met Ui (Volgens mij een remix van B-Front)
19. Noisecontrollers- Unbroken.
20. Solutio & The I's- City of Q-Base.
21. B-Front- TBA.
22. Zany- Symphonic Feedback (Titan Remix).
23. Crypsis- Gangsta Shit.
24. B-Front & High Voltage- Everything Changes.
25. B-Front & Slim Shore- Chemical.
26. B-Front & Frontliner- Magic.
27. Chain Reaction - Lellebel

Hierna kwam nog 1 hardcore-nummer ;) = Cant Stop Raving (EA & The Viper Remix)


Zo klopt die wel ongeveer ;)
Had er trouwens toch wel meer van verwacht, die afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke okee!! Ik zal ook nog ff kort verslagje doen!

Kwam ietwat laat binnen met mn manschappen, half 12.. :$
Alles ff verkend, terrein kleiner dus ff wegwijs (4e x inmiddels dus). Toen dachten we, gaan we om 12u ff lekker vuurwerk kijken en dan naar de hangar voor de PP. Maar ik vond de Main echt fakking drama. Paar van de kruizen, half minuutje vuurwerk en daag.. Verder met NC en WS.
Vonden wij geen zak aan, dus naar PP.. Vind hun intro's nog altijd wel aardig dus setje viel me niet tegen, maar wel de minste die ik gehoord heb. Daarna door naar Ran-D, heerlijk hoor. Dikke prima! Sfeer in de hangar is zo lekker, geluid was snoeihard en veel lol gehad met lui om me heen :)

Toen gingen 3 vd 5 naar hardcore, zelf niet bijzonder veel zin in dus ff bij The Art Of Fighters gestaan, wel aardig, half uurtje, maar toen toch naar the Rebels die wel echt lekker draaide. Nog niet eerder live gehoord, ging hard! Straight to tha Beat, :bomb: Tot FNF gebleven, echt snoeihard en lekker! Goed los!
The Rebels toch los gelaten voor Adaro, want daar was ik echt benieuwd naar. Wat kan die vent raggen joh. Alle keizers! Wat ik ook echt vet vind is dat hij elk detail van elk nummer kent zodat hij precies goed los gaat achter zn booth. Kan ik echt van genieten! Heb drie nummers gehoord met dertig seconden een rust moment, voor de rest alleen maar snoeihard knallen! Set vd avond! :bomb:

Toen bleek dat we onze hardcore gangers weer tegen kwamen kon de bob bijna niet meer lopen dus toen zijn we maar gegaan :P

Echt weer supervet feest! Q-Base blijft gewoon de topper van het jaar. :yay:

+ Snoeihard geluid
+ Sfeer Hangar/ Tillt bunker
+ Podium Hangar, echt vet!
+ Barren etc, goed en snel!

- Main
- Vuurwerk
- Kotsende gozer vlak voor de hangar ingang

:beer: :beer: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

De main was voor het oog idd niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

How how how how wacht..

Beuntie was er ook????

En ik heb hem gemist :cry: :cry:

Wat krijgen we nou man!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel korte review. Ben echt nog helemaal kapot heb zondag en vandaag 12 uur aan stuk gewerkt nog.
Was echt heeeeel vet feestje. 14uur lang alles gegeven, top locatie en vette sfeer.
Nog ff staan stampen met pecola-tje en vik.
Voor de rest niet veel mensen gezien/herkend.
+ punt was geluid in Hangar, set van Adaro & B-front. Podium van hangar en lasershow was klasse!
- punt geluid in A2rec/Tillt.

Tijdens Adaro nog even staan stampen met Tweekaz en Coone, toffe gasten echt mee gelachen.
Tweekaz gaan met nieuw project beginnen zeide ze, meer konden ze nog even niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
How how how how wacht..

Beuntie was er ook????

En ik heb hem gemist :cry: :cry:

Wat krijgen we nou man!!

Ik ook :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 05:59 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand hoe het nummer heet dat bij 2.35 begint bij Ran-d z'n set?

http://www.youtube.com/watch?v=jT1D9Al5g8E
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 08:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noisecontrollers & Wildstylez - A Different Story
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Pommer schreef:
bram gaan jullie eigenlijk ook?

Nee ik ben er niet bij -.- Maar die twee andere hippies zul je vast wel tegen komen :P


:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was 't helemaal vergeten maar dikke +1 voor de gene die om 7:05 ergens een microfoon regelde om 'Heb je even voor mij' te kunnen gaan bleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Was 't helemaal vergeten maar dikke +1 voor de gene die om 7:05 ergens een microfoon regelde om 'Heb je even voor mij' te kunnen gaan bleren.


Waar was dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overal... door de omroepinstallatie.

Liepen toen net weg bij de hangar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb t zelf niet gehoord hoorde wel mensen in de bus er over praten. Wel een geniale actie van die held. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kan het me wel vaag herinneren dat ik zoiets hoorde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:03 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
WOW, wat was dit een vet feest zeg!
Vooral voor middernacht was het geweldig, en de afsluiter van B-Front was ook zeker niet mis.
Voor de mensen die willen weten wat hij gedraaid heeft:

1. Frontliner- Dreamdust.
2. Pavo- Communicate.
3. Zany- Worship.
(4.?) = Zany & DV8 - World On Fire
4. B-Front- Inner Creativity.
5. Donkey Rollers- Voice of Conscience.
6. Alpha Twins & B-Front- Liberate.
7. B-Front & Digital Punk- For the Girls.
8. Zany- Dikke Vette Bassplaat.
9. The Vision- Pandorum 2011.
10. Deadmau5- Raise your Weapon (ID bootleg/remix).
11. B-Front & Frequencerz- Revolutions.
12. B-Front- Face the Truth.
13. Alpha Twins- Let it Go.
14. Alphaverb- Destination Nowhere.
15. Dark Oscillators- Trapped (Solaio Mix).
16. B-Front- Musical Analysis.
17. Pavo & Zany- Here we Go (geen idee of dit een remix/edit is, maar herkende de vocals daarvan). = Zany vs Duro - Back Again
18. Deepack & Josh & Wesz- Ei met Ui (Volgens mij een remix van B-Front)
19. Noisecontrollers- Unbroken.
20. Solutio & The I's- City of Q-Base.
21. B-Front- TBA.
22. Zany- Symphonic Feedback (Titan Remix).
23. Crypsis- Gangsta Shit.
24. B-Front & High Voltage- Everything Changes.
25. B-Front & Slim Shore- Chemical.
26. B-Front & Frontliner- Magic.
27. Chain Reaction - Lellebel

Hierna kwam nog 1 hardcore-nummer ;) = Cant Stop Raving (EA & The Viper Remix)


Zo klopt die wel ongeveer ;)
Had er trouwens toch wel meer van verwacht, die afsluiter.


Ja idd man,
ik weet nog wel die afsluiter van Crypsis vorig jaar die was wel aardig dik ff korte reis langs alle genre's die vertegenwoordigd waren op de editie van 2010.
we liepen ook mooi weg toen Can't stop raving werd ingezet :x
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten