Ik had een verslag van ongeveer 3000 woorden getypt crasht m'n PC en nu is 'm bestand corrupt dus we gaan het maar even kort doen dan;
Q-Base weer helemaal geweldig, dit jaar lekker met de auto kunnen gaan en dat heeft wel zo z'n voordelen. Vorig jaar het laatste half uurtje tijdens Nosferatu in het gras liggen slapen en daar had ik dit jaar weinig zin in. Waren na wat problemen (die bewegwijzering; Q-Base -> Q-Base -> Q-Base -> aankomsthal nieuwe vliegveld?? WTF) om een uur of 10 binnen.
Vond
J&W niet heel erg boeiend, op de Qontinent en Dreamfields waren ze veel verassender en had het idee dat ze hier een beetje standaard setje weggaven. Verder niet zoveel van gezien, alleen Like Thiz & Tonight originieel draaien is wel super. Vervolgens even naar de main gelopen om het vuurwerk te kijken, vond ik vorig jaar aardig vet gedaan maar viel nu echt tegen. Eerst nog even
Technoboy moeten kijken, man man wat een drama: Outro outro intro intro melodie break zang vocals springveerrkickje en weer een outro. Vervolgens om 12 uur wat wazig gedoe met een stel sterretjes en lasers en toen weer heel snel weggegaan. Nog wel even snel shadow gehoord trouwens, best mooie track maar stond er te ver vanaf om het goed te horen.
Hierna zijn we weer snel de hangar in gedoken om
PPte zien, vond hun setje nog best meevallen. Op disrespect na dan. Hoe haal je het in je botte harses om zo'n track erop te leggen in deze setting. Het hardste geluid op festivals en dan doe je die verschrikkelijk lelijke track draaien. Dan begrijp je het echt niet. Wat was er mis met After MF, Overclipping of Ghostclass? Idioot ook om veel mensen een poging te zien doen om er los op te gaan maar na je eerste stampbeweging komt het volgende geouwehoer van Wietsa er alweer doorheen.
Tijdens
Ran-D een beetje aan de wandel gegaan, en het zo voor elkaar krijgen om Kings of the Underground te missen (las dat hij 3x gedraaid is, heb hem geen een keer gehoord..). The R3belz viel me alles mee eigenlijk, had nog maar weinig tracks van hun live gehoord want was er op de Qontinent niet bij maar wat een geweld zit er in Pattern 2 zeg, helemaal geweldig hoe dat uit het niets komt. Open your mind ook een fijn nummer!
B-FrontMaak er maar even een aparte alinea voor; wat een geweldenaar. Wat mij betreft had het toch wel echt alles wat ik ervan verwachte. Alleen Scary Noises dan niet, maar daar kan ik wel mee leven. Was nog even bang dat het teveel van hetzelfde zou worden, maar niets is minder waar. Dat systeem om DJ's 1.45 uur te laten draaien is helemaal perfect in zo'n geval. Had gelukkig nog genoeg energie over om vanaf 5.15 maximaal te gaan, wat 'n zaligheid! Toppunt van meligheid;
De stoptrein naar everywhere, somewhere ... NOWHERE en dat icm met die blije kop en die lange armen achter de booth; priceless echt waar.
Verders weer een heel gezellig feestje gehad met Hooli, mr_vertigo, Lucas (velocity of welke random nick die ook heeft hiero) & IJscoboer. Had het tot aan PP wel even nodig maar daarna ging ´t maximaal! Wel mooi ook om Daveytl ook nog even tegen te komen om 7.15, hele dag niet gezien.. jammer dat ik toen echt zo wazig als een schaap was.