Haha

Dat had ik al de seconde dat ik het terrein verliet, dat ik hier nog een heel jaar op moet wachten zegwrote:De heimwee naar t feest begint te komen trouwens
Moet je naar Syndicate gaan. Is net zo'n festival als Q-Base, alleen dan indoorwrote:Dat had ik al de seconde dat ik het terrein verliet, dat ik hier nog een heel jaar op moet wachten zegwrote:De heimwee naar t feest begint te komen trouwens
Een remix van hemzelf als het goed iswrote:Zany sloot af met een dubstep remix van EA & Endymion - Broken...
Kan ook dat dat een nummer van 'm zelf is... (was ook met wat andere dingen bezig).wrote: oja en de opening van B-front, gruwelijkste die ik ooit in een hardstyle zaal heb gehoord
gewoon dikke dubstep/dnb/crossbreed
Iemand die trouwens weet hoe dat openingsnummer heet?
klinkt als een nieuwe TOA![]()
Kan heel goed, hij had laatst wat op Twitter gezet dat hij wat gemaakt had wat totaal geen 150 BPM was ofzo, iets in die richting.wrote:Nee elke keer voor dat een dj op podium kwam werden er remixen van anthem gedraaid.
Als deze van hem was.. dan is b-front een nog grotere held dan dat hij al is, en dat kan bijna niet.
Haha had hem ook gezienwrote:Die gast is echt een heldnog ff met hem gestampt ook
Nu pas voorbij? Dikke after heb je gehad dan.wrote:Het is alweer gewoon voorbijweer een heel jaar wachten op het geweldigste feest wat er is.
Of nog niet eerder gedacht om te postenwrote:Nu pas voorbij? Dikke after heb je gehad dan.wrote:Het is alweer gewoon voorbijweer een heel jaar wachten op het geweldigste feest wat er is.
Inmiddels weer nuchter?wrote:Of nog niet eerder gedacht om te postenwrote:Nu pas voorbij? Dikke after heb je gehad dan.wrote:Het is alweer gewoon voorbijweer een heel jaar wachten op het geweldigste feest wat er is.
hoppa geniaal, ik wist gewoon dat ik hem bij eye-d & dj hidden had gehoordwrote:wat een vet feest en wat een vette locatie![]()
hoogtepuntjes voor mij waren eye-d & hidden en TOA![]()
Solutio & The I's waren ook erg vet
oja en de opening van B-front, gruwelijkste die ik ooit in een hardstyle zaal heb gehoord
gewoon dikke dubstep/dnb/crossbreed
Iemand die trouwens weet hoe dat openingsnummer heet?
klinkt als een nieuwe TOA![]()
View on YouTube
Noel doet daar altijd zo geheimzinnig over joh.wrote:denk het ook ja, hoe heet hij eigenlijk?
moet je maar ff vragen in het TOA topic
Oke.wrote:mwa misschien, misschien niet
proberen kan altijd toch