Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:28 

Hardtraxxer

Tering was weer lekker hoor Q-base :) 2de x, deze editie echt genoten :O wat een sfeer en wat een heerlijk geluidje.

Moment van de avond..>>>> Intro horen van Psycho :woot: Bij de Alpha2 en Tilt tent, denk dat het laatstje nummertje van e-force was?
Had em nog nooit live gehoord en toen: PSYCHO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BAM BAM BAM :woot: :worship: :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 01:55 

Hardtraxxer

Blijft een gruwelijk vet feest, ook dit jaar weer! Fantastisch mooi gehad en inderdaad ADARO was toch wel de man van de avond voor mij. De helft van zijn set meegemaakt (uiteindelijk toen het overging in hardcore toch naar de Hangar) maar wat ging het HARD inderdaad! Losgaan & genieten was dat ^^ Oja, omdat het gewoon zo is: geluid = :thumbup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 08:09 

Dream Chaser schreef:
pecola-tje schreef:
meeting was pas om 11uur?! :P

Echt? :P Haha ik dacht dat die tijdens Solutio & The I's zou zijn.. >.<
Achja wel weer een hoop bekenden gezien, helaas niemand van hardtraxx.

beide :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:11 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen een matig feest gehad, had er veel meer van verwacht en de setjes die ik heb gehoord waren ook niet zo geweldig. Digital Punk, waar de fuck was hij mee bezig... Zelfde geld voor The Prophet bij Zany, doe dat aub nooit meer. B-Front was wel dik, maar had veeel dikker kunnen zijn! Solutio & The I's en Chris One waren erg dik en wat ik van Sasha F heb meegekregen ook erg vet! Jammer dat ik net even buiten zat omdat ik buikpijn had, en toen hoorde dat Sasha F No Time To Waste draaide. :( Erg dikke track is dat! Dikste tracks die ik heb gehoord: Never Fall Asleep, Virus, 2.17, Drop 2 Your Knees
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:22 

Donateur

E-force! mijn held van de avond! wat een set zette deze vent neer! :worship:
gewoon ook nog even Outrageous (phuture noise) remix erdoorheen gooien! :worship:

Voorderest had ik meer verwachtingen van het feest, me verwachtingen lager veels te hoog.
Uiteindelijk wel een topfeest gehad, maar het kon beter. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:55 

Donateur

Ook maar even aan een verslag wagen (het meeste krijg ik nog wel op een rijtje xd )

Aankomst was om 7 uur, we zijn toen even een rondje gaan lopen over het terrein... machtig! Wat een locatie is dit. Alles paste precies op de juiste plek en het ademde een hele aparte sfeer uit :) Mijn groep ging richting Hangar voor Toneshifterz, ik heb daar helemaal niks mee en ben na 2 nummers weer vertrokken richting de Tillt-bunker voor Solutio & The I's. De eerste 15 minuten was ik alleen maar bezig met handen schudden zoveel bekenden kwam ik tegen xd Ik vond hun set niet slecht, maar de set was mij niet pakkend genoeg. Ik vond hun nummers ook niet zo heel erg vet klinken live en had moeite om er in te komen. Misschien een andere keer wat later op de dag inplannen, denk dat ze dan wat beter tot hun recht komen.

Omdat t verder wel gezellig was zijn we blijven hangen voor Sasha F. Zelf ben ik niet zo geïnteresseerd in zijn werk dus was wel benieuwd wat het zou doen op de dansvloer. Heel veel onbekend spul gehoord, erg vette tracks die er flink op klapten. Zonde alleen dat het geluid de boel een beetje in de steek liet. Net alsof een kanaal niet meer helemaal in orde was, want de verschillen tussen het ene en het andere nummer qua volume waren steeds aardig groot. Dit bleek ook later nog steeds het geval te zijn. En wat de fuck stond die gast nou te scratchen? Man dat klonk echt nergens naar haha.

Na een uur draaide Sasha F nog steeds (Beholder was te laat ofzo?) maar het was me al een tijdje veel te eentonig, weinig variatie qua stijl. Samen met Geck-O, Lorenz en zn maat even wezen kijken bij Showtek maar mijn god wat een ellende was dat. Schaamteloze happy-shit met als toppunt Let The Bass Kick remix :') Prima natuurlijk voor zo'n tijdstip maar na 5 minuten besloten we maar dat we daar geen zin in hadden en eenmaal terug in de Tillt was The Beholder bezig. Eindelijk een set met wat bekender hard werk en ik kon eindelijk eens goed kapot gaan! Draaide oa Euphoria, Act of Rage, Welcome The Darkness en het hoogtepunt was voor mij Do You Want Heavy, plaat die je veel te weinig hoort maar ziekelijk hard gaat (ben toen echt helemaal kapot gegaan!). Jammer dat de verwoestend harde afsluiter a la Who Wants This uitbleef en ipv daarvan clichématig afsloot met Arise, die me langzaam echt de strot uitkomt...

Digital Punk zette gelijk de juiste toon door te openen met Sucksess, even later Another Level en Intoxication. De vliegverkeersleiding zal wel zijn geschrokken zo hoog gingen de kicks de lucht in. Voor de afwisseling even wezen kijken bij Josh & Wesz in de Hangar. Vooraan helaas veel drukte en veel lopende mensen, maar wel een geweldige sfeer! J&W draaien bijna altijd lekker, vond ze ook deze keer niet slecht. Om toch op tijd terug te keren voor Chris One zijn we er maar een half uur geweest helaas. Net toen we de zaal uitliepen gooiden J&W Countdown erop, nog even maximaal staan knallen in dat doorloop stukje. Stond een gozer naar ons te kijken alsof ie water zag branden, prachtig :D Nog even laatste stukje Digital Punk meegepikt, had gehoopt op Dark Symphony maar helaas...

Chris One draaide niet erg verrassend, maar dik voldoende om de Tillt-area in stijl af te sluiten. Zoals ik al had verwacht gewoon ruig! Openen met The Virus Spreads en vervolgens heerlijk opbouwen naar Recruit, Drop 2 Your Knees, Killshot, Never Fall Asleep en Psycho, en als allerlaatste plaat Bitcrusher-remix die zeker niet verkeerd is! Vond zijn mixwerk deze keer ook een stuk strakker dan de laatste paar keer dat ik m zag optreden, die jongen komt er wel!

Waar de halve bunker leeg liep omdat alle kutjes naar de main wilden om vuurwerk te kijken bleven wij gewoon binnen. Toch wel nieuwsgierig wat Ran-D erop ging gooien. Wat hij deed was veel mooier dan vuurwerk: Living For The Moment :D weliswaar zijn nieuwe remix, dus voelde me toch een beetje teleurgesteld toen er ineens een andere melodie in kwam (zonde eigenlijk, die originele melodie is geweldig). Jammer dat ie gelijk daarna Sorrow en Future Shock draaide, de ene plaat had een nog langere break dan Living For The Moment en Future Shock komt me de strot uit.

Tel wilde graag naar Eye-D en Hidden en omdat ik stiekem toch wel benieuwd was wat deze muziek met mij zou doen, ging ik maar gewoon mee. Geen spijt van gehad! Ik heb daar echt zwaar goed vermaakt. Ik kende helemaal niks maar bij vlagen heerlijke muziek, Drum 'n Bass/breakcore-achtige toestanden. Het enige waar ik moeite mee had was om er m'n energie in te stoppen qua los gaan, na een tijdje voelde ik dat wel iets beter aan. Hier ga ik me wel wat meer in verdiepen, en eens een keer kijken of ik dit nuchter net zo vet vind, want eerlijk is eerlijk de drugs hielpen er wel aan mee dat ik dit vet vond ;)

Na een uurtje ofzo ben ik maar even een rondje gaan lopen. Eigenlijk wilde ik naar de open air strip maar de weg vinden was intussen een onmogelijke klus geworden door de duisternis, bossen en het gebrek aan wegwijzers. Liep ik een willekeurige kant op dwars door de bomen heen, kwam ik ineens uit voor de A2-bunker bij E-Force, die speciaal voor Willy Housedog draaide haha. Na een kwartier opnieuw een poging gewaagd want ik moest en zou natuurlijk bij Zany moeten zijn. De 2 verplichte zaadnummers aan het begin nam ik toch al voor lief, daarna bouwde de held in hele korte tijd op naar een giga-beukset. Heel erg vet ook dat het publiek hier grotendeels helemaal los ging, normaal draait Zany een menigte helemaal dood met zulk geweld. De set was intussen op een geweldig niveau aanbeland, toen de muziek ineens werd stop gezet en MC DV8 een special-act aankondigde. En wie kwam daar ineens tevoorschijn... The Prophet. Dag legendarische set. Zany draaide nog wel hard maar het paste totaal niet bij de stijl van The Prophet. Laat die gasten lekker apart van elkaar hun shit draaien. Gelukkig was de special act na een half uur pleite en kon het gas er nog even helemaal op. Helemaal genoten bij Symphonic Feedback remix. Die kicks (L)

Even langs de A2 bunker geweest bij Alpha2 en Wildstylez, kwartiertje blijven hangen maar was niet echt denderend. In de Hangar waren The R3bels bezig, een act die ik echt nog een keer moest zien op een feest omdat ik helemaal gek ben op hun producties. Wel een aantal R3bels-platen gehoord maar vond t helaas niet zo heel erg boeiend voor de rest. Het is echt een Italiaanse ziekte dat die gasten volkomen willekeurig hun nummers draaien, ook deze man presteerde het aan het einde van z'n set Faster n Further te draaien. Opbouw was ver te zoeken, mixwerk was traag... gemiste kans ondanks dat ik wel wat dikke nummers heb langs horen komen.

Na een laatste keer zinloos rondjes lopen over het terrein ben ik de laatste anderhalf uur in de Hangar gebleven voor B-Front. Helaas zei m'n lichaam al aan het begin van de set dat het mooi was geweest. M'n rug brak bijna in tweeën... Klote als je met dit soort harde beuksets gesloopt bent. Ik kan me dr nog wel veel tracks van herinneren, herinner me ook het ziekelijk hoge tempo en redelijk onbegrijpelijk om Gangsta Shit en Lellebel zo laat in de set te draaien. Die laatste hardcore-track had van mij ook niet gehoeven. Rest was wel vet maar ik heb er gewoon niet echt meer van kunnen genieten. Aftaaien naar huis verliep zonder problemen.

Voor mij echt wel het op een na beste feest ooit, sowieso de leukste van dit jaar. De 3 belangrijkste dingen waren gewoon aanwezig: vette sets, goede sfeer en geweldig geluid! Voor de rest was ook alles prima in orde en ik heb me uitstekend vermaakt. Must-do voor mij :)

+ Goed gedraaid over het algemeen
+ Dikke, sfeervolle locatie, goed te belopen
+ Strak georganiseerd
+ Dik geluid (Hangar!)
+ Geweldige sfeer, alleen maar blije gezichten en heel veel gezellig, losgaand volk.
+ Lichtshow in de Hangar

- The Prophet die Zany's set kwam verpesten
- Onduidelijke bewegwijzering. Vanaf het moment dat het donker werd kon ik de weg totaal niet meer vinden (maar dat was ook wel weer grappig ergens)
- Vage volumeverschillen in de Tillt-bunker

Oh ja en 5 keer (!) dikke vette bassplaat was ook een beetje teveel van het goeie.

Graag tot volgend jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:22 

Hardtraxx Addict

Wat een feest!! Heerlijk genoten.

+++ Set van B-Front en Sasha F
+++ Hele feest lang goeie sfeer gehad met mensen als TimothyB en de one and only IJscoboer.
++ Geluid in de Hangar
++ Het weer
+ Set van Chris One

- - - Busreis, zowel heen als terug. Heenreis, reed de chauffeur fout en kwamen we te laat en op de terugreis hebben we tering moeten wachten wegens weinig bussen.
- - Sfeer was vrij ver te zoeken vond ik, veel mensen stonden stil, weining beuksessies kunnen delen met randoms!
- Zweden die hun megavlaggen wilden showen tijdens de set van Chrissos Unos :s

Al met al weer een lekker feest gewoon, zeker een waardige afsluiting van 't seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:32 

Hardtraxx Elite

wat een vet feest en wat een vette locatie :worship:

hoogtepuntjes voor mij waren eye-d & hidden en TOA :worship:
Solutio & The I's waren ook erg vet

oja en de opening van B-front, gruwelijkste die ik ooit in een hardstyle zaal heb gehoord
gewoon dikke dubstep/dnb/crossbreed

Iemand die trouwens weet hoe dat openingsnummer heet?
klinkt als een nieuwe TOA :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:36 

Bierkoning

Je bedoeld de slechtste opening ooit :P
Nee maar als je er van houdt zal het idd wel dik zijn, ik heb er alleen helemaal niks mee.

Zany draaide die volgens mij ook, hij sloot er mee af .
Ze draaiden sws wel wat dezelfde tracks, zoals Back Again, Symphonic Feedback Remix, Dikke vette Bassplaat, World on Fire en mss nog wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Die intro is inderdaad kippenvel, die deuntjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:03 

Donateur

Zany sloot af met een dubstep remix van EA & Endymion - Broken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:03 

Donateur

dawasiknie schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:08 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Oja klopt ik hoorde die vocals nog, ach jah al die dubstep lijkt ook op elkaar :$

Ik dacht trouwens eerst dat DV8 zich versprak, want op een gegeven moment was ik drinken halen en toen hoorde ik: " THE ONE AND ONLY: THE PROPHET!!!!!"
Ik had ook niet in de gaten dat ie er naast stond, vond het al zo raar dat B-Side opeens langs kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Oja klopt ik hoorde die vocals nog, ach jah al die dubstep lijkt ook op elkaar :$

Godverdomme zeg, en Frozen Flame lijkt zeker ook op Trespassing? :P Tis tenslotte allebei jumpstyle of niet dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:16 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Godverdomme zeg, en Frozen Flame lijkt zeker ook op Trespassing? :P Tis tenslotte allebei jumpstyle of niet dan.

Niet zo happen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

die b-front intro was zkr fucking vet, was dat niet de sinisters souls remix van vorig jaar?

Eduit: Geluisterd, nee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:45 

Bierkoning

Foto's van Q-Dance: http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_p ... -_10092011
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:54 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Zoals verwacht staat de foto waar ik met oostzaner en dakpan er op sta er niet op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:56 

Donateur

Rickie schreef:
Pommer schreef:

Zoals verwacht staat de foto waar ik met oostzaner en dakpan er op sta er niet op :P

Heb je blond haar en cup D+ dan kom je erop..

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:04 

roberttt schreef:
Rickie schreef:
Pommer schreef:

xd

Inderdaad stelletje afzetters xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rickie schreef:
Pommer schreef:

xd

Je kan zeggen wat je wil, maar ze hebben wel smaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_p ... -_10092011

Echt ziek hoe groot ze dat feest nog kunnen maken met dat overgebleven terrein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:12 

Bierkoning

Jolle schreef:
http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_player/6520/qbase_-_10092011#/photo/id=78329/e=qbase_-_10092011

Echt ziek hoe groot ze dat feest nog kunnen maken met dat overgebleven terrein :P

Dat is in het verleden ook wel is gebeurd volgens mij?

Maar ik vond het zo wel perfect eigenlijk, het enige waar je ver voor moest lopen was je kluisje als je bij de touringcarexit zat, maar daar hoefde ik maar 1 x naar toe gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

en dat vond ik best een aardig vet nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

http://i52.tinypic.com/2i6iemv.png

hahaha
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten