Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:59 

Hardtraxxer

Topfeest :thumbsup:
Helden van de dag: B-Front, E-Force, Chris One, Adaro :bomb:
En man....wat liepen er belachelijk veel lekkere wijven rond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht al dat ik hallucineerde ofzo dat de prophet daar stond... ik vond het zo onlogisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Echt super vet feest! Ik heb een verslag gemaakt, die kan je hier vinden ^^ .

https://partyflock.nl/report/12498:Q_BASE.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ik en Cyril hebben nog een foto gemaakt met de Mysteryland-Maniac :P prachtige gozer, was gewoon rond 10-en al weer helemaal wappie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik en Cyril hebben nog een foto gemaakt met de Mysteryland-Maniac :P prachtige gozer, was gewoon rond 10-en al weer helemaal wappie.

Haha wij staan ook met hem op de foto, echt een baas :P ook nog ff met hem gestampt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:13 

Bierkoning

Zijn er nog mensen bij Adaro geweest? Draaide die nog wat verassends of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Uit flevoboys zijn report Pommer

We pakten van Adaro’s setje nog een half uur mee.­ We hoorden van afstand dat Under Attack werd gedraaid, dat zou vast een half uurtje knallen worden.­
Tracks die het verder goed bij mij deden waren Struggle For Extince, &­ Fuck The Fake Shit.­
Het laatste kwartier werd er nog hardcore gedraaid, ik wou nog een uurtje gaan knallen bij B-Front dus hield ik me hier rustig.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

ik ben nog even 10minuutjes bij adaro geweest, ging echt goed tekeer daar vond ik! was wel echt vet! maar iedereen stond in de hangar dus maar weer daarheen teruggelopen.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Heb eerste paar tracks gehoord. Hit You With That Bang Shit, Sorrow, Put It On, Sucksess en een Deadmau5 tool van Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:26 

Donateur

Pommer schreef:

Ik ben er nog even langsgelopen. Haunter Of the dark herhinner ik me, Under attack en die soort platen. Oke, dit zijn eig de 2 enigste die ik me tot hiertoe herhinner :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:32 

Hardtraxxer

Valt me op dat ik hier niemand over die set van Adaro hoor. Ben er zelf wel geweest en dat was echt gruwelijk dik hoe die man stond te draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:34 

Bierkoning

Haha oke, niets verassends dus maar wel vet :)
Noujah ik heb iig nog Put It On & Kings Of The Underground gehoord op de open air dus dat was wel dik
Denk alleen dat ik voor het eerst in 10 feestjes ofzo geen Under Attack heb gehoord haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:37 

Hardtraxx Addict

Wat een feest zeg, ben echt nog steeds gesloopt.
Veel lekkere setjes gehoord, Ran-D, B-Front, Rebels (ziek hard geluid, maar dat is waarschijnlijk al zo'n 200 keer gezegd :P ) en ook Adaro draaide erg goed!
Super feestje gehad dus, helaas de meeting gemist omdat we pas om half 9 binnen waren vanwege autopech >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

meeting was pas om 11uur?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Haha die zag ik ook nog lopen ja xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:51 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
meeting was pas om 11uur?! :P

Echt? :P Haha ik dacht dat die tijdens Solutio & The I's zou zijn.. >.<
Achja wel weer een hoop bekenden gezien, helaas niemand van hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Firetrap schreef:

Haha die zag ik ook nog lopen ja xd .

De gozer stond ook in het krantje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen krantje, waar kon je die krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:59 

Hardtraxx Addict

Ook weer uit coma,wat een reacties allemaal weer xd
Heerlijk feest gehad,jammer wat mensen mis gelopen,helden set van de dag Solutio & The I's !
Volgend jaar zeker weer Q-base al is het alleen al voor het geluid @ main enzo gvd wat hard en zuiver...
In de Tilt bunker ook heel wat mensen tegen gekomen,zoals Michel van de magic show, Tartaros, erg tof voor hem dat E-forcer nog Numb mee pakte en Adaro ook volgens mij,juzus wat ging die hard!
Ook nog een tijdje met Joey RR staan beuken! Heerlijk feest zeker geen spijt dat ik op het laaste moment toch nog gegaan ben en 2 uur moest rijden met de auto,alleen terug is altijd klote,maar toen reed de eerste 1,5uur een maatje van me,dus dat was wel lekker!

Thanx All !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Ik heb geen krantje, waar kon je die krijgen?

Geen idee eigenlijk. Kreeg er een in me handen gedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Veel lekkere setjes gehoord, Ran-D, B-Front, Rebels (ziek hard geluid, maar dat is waarschijnlijk al zo'n 200 keer gezegd :P ) en ook Adaro draaide erg goed!
Super feestje gehad dus, helaas de meeting gemist omdat we pas om half 9 binnen waren vanwege autopech >.< .

Dat laatste nummer van r3belz was echt ZIEK hard ja :lol: weet iemand hoe die heette? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Tartaros, erg tof voor hem dat E-forcer nog Numb mee pakte en Adaro ook volgens mij,juzus wat ging die hard!

Heel vet dat Numb en Dark Age veel zijn gedraaid. Beide 3 of 4 keer gedraaid, super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Dream Chaser schreef:

Dat laatste nummer van r3belz was echt ZIEK hard ja :lol: weet iemand hoe die heette? :$

Dat was The Prophet & Deepack - 1,2 Stampuuh (The Beholder & Max Enforcer Remix)

Lang niet gehoord overigens :P Was best vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:29 

Bierkoning

G1LL schreef:
Hoofdcoach schreef:
Dream Chaser schreef:

Dat was The Prophet & Deepack - 1,2 Stampuuh (The Beholder & Max Enforcer Remix)

Kwam Harde Rag er nog niet achteraan?

Ik zat net trouwens ff de setjes terug te halen voor zover dat mogelijk was, en kwam tot de conclusie dat die van Zany eigenlijk wel geweldig was.

o.a. Midnight & Back Again :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:51 

Hardtraxx Addict

bob marok schreef:
Valt me op dat ik hier niemand over die set van Adaro hoor. Ben er zelf wel geweest en dat was echt gruwelijk dik hoe die man stond te draaien :thumbsup:

Eens. Hij heeft echt een bom van een set neergezet :) Ook een held dat ie gwn de laatste 20 minuten hc draaide :worship:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten