Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

zo,ik ben ook weer boven water..eerste keer Q-Base, en het is me toch erg goed bevallen! :) de hele dag/nacht met een enorme grijns op mn smoel rondgelopen en flink losgegaan,ook al zaten een paar van mijn vrienden er op t eind helemaal doorheen..
en inderdaad respect voor dennis, je ging op het laatst nog aardig los man!

Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad. Begin beter als het einde, maar dat mocht de pret niet drukken.
Begonnen met D-Block & S-Te-Fan, die me niet zo wisten te boeien, wat standaard tracks, maar ik verwacht ook niet meer van deze jongens.

Daarna Showtek, wat een sfeer brengen deze gasten. Misschien wel erg commercieel, maar het hele publiek ging los en de tracks die langs kwamen kan ik ook stuk voor stuk van genieten zoveel gevoel als er in zit. Top dat ze hun eigen manier van set neerzetten met een dubstep trackje erdoor en een paar mashups met oude dingen. Wel jammer van Make it Loud. Voor mij was dit de beste set van Q-base. Ik kan begrijpen dat mensen dit niets vinden.

Hierna Technoboy die met Vanilla Sky, Davide Sonar - Natural, Infinity en nog wat andere vette tracks waar ik zo 1,2,3 effe niet op kom, ook een leuke set bracht.

Bij Noisecontrollers en Wildstylez werd het ons toch wat druk en we kregen honger dus wat gegeten. Hierna zijn we onze muziekkennis gaan verbreden en hebben we iedere stage bezocht. Waarna we bleven hangen bij Qlub Underground. Ik was al wel bekend met de muziek maar wist niet dat de sfeer en muziek zo fijn was op een feest. Jaan Dansen was echt een pluspunt.

De hardstyle werd inmiddels al wat rauwer, wat mij niet echt aanspreekt. Bij zany gestaan maar die draaide echt op een snelheid die niet fijn bij te houden viel om op te stampen. Veeeel te snel. Stukje Alpha2 en Wildstylez meegepakt die wel lekkere tracks draaide.

Toen het feest afgesloten bij A*S*Y*S en kort stukje Thilo en Evanti. Wat ook erg vet was.

Plus en mins:

+ Geluid.... speechless
+ Sfeer.... geen vechten of ruzies gezien
+ Showtek
+ Qlub Underground, leuke ontdekking waar ik eerder nog niet van gehoord had
+ Zoute friet
+ Locatie echt geweldig, was m'n eerste Qbase
+ Teveel kippenvel momenten

- Zany die op een veel te hoog tempo draaide
- Veel te vaak Kings of the Underground, wat ik zelf een inspiratieloze track vind.
- Brede stoere gasten die denken dat ze alle ruimte mogen gebruiken omdat ze breed zijn en geen shirt aan hebben.
- Teveel drugsgebruikers
- Niet het ergste punt, maar al die gare buitenlanders waar ik me te normaal tussen voelde (open air).
- Drugsgebruikers, waar je overigens wel lekker om kunt lachen.
- WC's die ongelovelijk stonken

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Hey ik zag nog iemand met krukken staan op et einde, was jij dat?
Blauw shirt volgens mij?

ik heb idd ook nog iemand gezien met krukken :P alleen ik meen me te herinneren dat het blauwe krukken waren xd

Jep dat was ik

Oh dan heb ik vaak zat langs je gestaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Dov.. wat een troosteloos persoon is dat geworden idd..

Hij staat bij Scantraxx merch tent, ik loop langs, zie hem staan.. "Dov, wanneer ga je weer lekkere hardstyle tracks maken dan, zonder lange breaks, belofte maakt schuld?" Hij wenkte me weg en liep naar achteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Hey ik zag nog iemand met krukken staan op et einde, was jij dat?
Blauw shirt volgens mij?

ik heb idd ook nog iemand gezien met krukken :P alleen ik meen me te herinneren dat het blauwe krukken waren xd

Jep dat was ik

Had je ook nog even gesproken, had het ook nog gerespecteerd! :P Zou denk ik zelf ook nog wel gegaan zijn mocht ik opeens op krukken moeten lopen net voor een feest, voorkom je in ieder geval de teleurstelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nou proficiat als jij losgaat nuchter tot het einde, maar de feesten waar het minste drugs gebruikt word zijn vaak de meest ongezellige (Defqon main?). Tuurlijk zie je die mensen met hun biertjes af en toe shaken en in hun handjes klappen, maar dan heb je het vaak gehad. Natuurlijk mega vet als je nuchter 14u lang keihard uit je naad gaat. Maar ik kan dat nuchter niet, en ervaring leert mij dat ik of mijn vrienden ZEKER niet ongezelliger zijn onder invloed. Mensen wat er niet mee omgaan en zoveel pillen slikken dat ze lopen te hallucineren (ja ik heb het ook op de hardtraxxers die dat doen) daar vind ik inderdaad niks gezellig aan! Maar mensen zoals Vik en James en mijzelf wat als ze dan drugs gebruiken gewoon de hele dag/avond/nacht keihard uit hun naad gaan en allen dikke sfeermakers zijn doen echt geen afbreuk aan drugsgebruik. Deze feesten zouden niet eens bestaan zonder het drugsgebruik :lol:

ik moest het echt 5x lezen om alles te snappen
volgens mij zit er nog wat in je lichaam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:22 

Bierkoning

p-stylez schreef:

Hij staat bij Scantraxx merch tent, ik loop langs, zie hem staan.. "Dov, wanneer ga je weer lekkere hardstyle tracks maken dan, zonder lange breaks, belofte maakt schuld?" Hij wenkte me weg en liep naar achteren.

Haha :P

Jah ik zag hem daar ook staan, ik dacht nog bij mezelf, van elk shirtje wat ie verkoopt steekt ie gelijk alles in z'n zak en rijdt zsm naar de dichtsbijzijnde bank
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

En dan vraag ik me af wie dan de troosteloze is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:24 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:

haha respect :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:26 

Hardtraxx Addict

Top feest!! :yay:

B-Front :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Mike-O schreef:
Doe mij maar liever gewoon nuchter volk wat van nature heel gezellig is.. En wat het net als mij gewoon de hele avond/nacht volhoudt zonder problemen! :)

Edit: Niet om mezelf op te hemelen ofzo, maar goed.

Nou proficiat als jij losgaat nuchter tot het einde, maar de feesten waar het minste drugs gebruikt word zijn vaak de meest ongezellige (Defqon main?). Tuurlijk zie je die mensen met hun biertjes af en toe shaken en in hun handjes klappen, maar dan heb je het vaak gehad. Natuurlijk mega vet als je nuchter 14u lang keihard uit je naad gaat. Maar ik kan dat nuchter niet, en ervaring leert mij dat ik of mijn vrienden ZEKER niet ongezelliger zijn onder invloed. Mensen wat er niet mee omgaan en zoveel pillen slikken dat ze lopen te hallucineren (ja ik heb het ook op de hardtraxxers die dat doen) daar vind ik inderdaad niks gezellig aan! Maar mensen zoals Vik en James en mijzelf wat als ze dan drugs gebruiken gewoon de hele dag/avond/nacht keihard uit hun naad gaan en allen dikke sfeermakers zijn doen echt geen afbreuk aan drugsgebruik. Deze feesten zouden niet eens bestaan zonder het drugsgebruik :lol:

Zucht... Defqon/Decibel Main is een verkeerd voorbeeld, dat is gewoon commercieel, zie hoe het los ging in de Loudness area etc. De main moet je eigenlijk gewoon niet meer komen als Liefhebber. Ook de mainstage gisteren, die ging 100x minder los dan de Hangar.

Ik heb dit jaar pas 2 feesten iets kunnen drinken (1x door ouders gebracht/gehaald en 1x omdat het was in Zoetermeer) de rest was ik telkens bob, en het maakt mij geen donder uit dat ik niet kan drinken, ik ga er heen voor de muziek, de muziek is mijn drugs.. Daar heb ik geen pillen of Alcohol voor nodig.. ik ga vanzelf wel los, als je het dus niet kan uithouden zonder drugs dan kan je maar beter iets aan je conditie gaan doen oid.

Ik vond gisteren het VDK gehalte ook veel te hoog, het is niet dat ik mensen heb gezien die echt aggresief uit hun ogen keken maar het gehalte was echt hoog. En dan vraag ik me af hoe dat komt vooral in duitsland, waar het allemaal zo streng is..

Feesten zouden niet bestaan zonder Drugsgebruik? Yeah right.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

Want? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

Vind die vraag van P-Stylez ook niet echt kunnen, maar Dov ben ik ook echt klaar mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:28 

Hardtraxx Addict

over dat troosteloze, b-side draaien is echt een reden om de middelvingers in de lucht te steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Omdat het geen kant noch wal raakt. Die man staat daar ieder jaar in de merchandisetent en om hem dan zo aan te vallen vind ik in ieder geval nergens op slaan.
En nee, het is ook niet mijn muziek, maar een beetje respect zou op zich wel op zijn plaats zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Ik zij het zelfs op een grappige manier, zonder enige intentie om die gozer aan te vallen ofzo. Er zat een lach in me stem en ik deed nog soort van knipoog.. maar hij wenkte het gewoon weg, van loop maar verder en hij ging naar achteren.

Stonden meerdere mensen naast me en om me heen en die waren er ook om aan het lachen, en vonden zijn reactie ook beetje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik zij het zelfs op een grappige manier, zonder enige intentie om die gozer aan te vallen ofzo. Er zat een lach in me stem en ik deed nog soort van knipoog.. maar hij wenkte het gewoon weg, van loop maar verder en hij ging naar achteren.

Tja, ik zou er zelf ook als artiest niet echt vrolijk van worden als iemand zo even langs kwam lopen. Wat wil je dat hij verder tegen je zegt of doet dan? Het is gewoon een actie zonder functie op het subtiel beledigen na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Ik zou d'r als artiest ook niet vrolijk van worden...

.. ik zal dr ook niet vrolijk van worden als je als DJ met je set bezig bent en dan komt zo'n andere gast effe mee doen omdat ''ik veel groter ben dan jouw en ik veel meer verdien blablabla..''

.. ik zal d'r ook niet vrolijk van worden als ik eindbaas Zany zijn set bewonder en The Prophet komt 't verstoren.. Als hij 't leest, doe 't niet nog een keer aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Rond een uur 5 toen ik naar de Hangar toe liep zag ook nog zon snuiter helemaal vdk op de grond, liggen... Ambulance erbij en alles. En dan krijg je van die trieste figuren wie erbij gaan staan en filmen en foto's maken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Rond een uur 5 toen ik naar de Hangar toe liep zag ook nog zon snuiter helemaal vdk op de grond, liggen... Ambulance erbij en alles. En dan krijg je van die trieste figuren wie erbij gaan staan en filmen en foto's maken :thumbdown:

Ook gezien, stond er vlak naast haha.. die gast was inderdaad helemaal de weg kwijt.. foto's & filmpjes maken is idd beetje zielig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

.. ik zal dr ook niet vrolijk van worden als je als DJ met je set bezig bent en dan komt zo'n andere gast effe mee doen omdat ''ik veel groter ben dan jouw en ik veel meer verdien blablabla..''

.. ik zal d'r ook niet vrolijk van worden als ik eindbaas Zany zijn set bewonder en The Prophet komt 't verstoren.. Als hij 't leest, doe 't niet nog een keer aub!

Gast stel je niet zo aan man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:46 

G1LL schreef:

Is The Prophet dan ipv Zany gaan draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:47 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
G1LL schreef:

Nee ze zijn samen gaan draaien. Maar dat kwam niet ten goede van de set
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:48 

WTF, waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:49 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
G1LL schreef:

Hij stond hem een half uurtje bij, al is dat schijnbaar relatief xd
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten