DarkBeatz schreef:
Mike-O schreef:
Doe mij maar liever gewoon nuchter volk wat van nature heel gezellig is.. En wat het net als mij gewoon de hele avond/nacht volhoudt zonder problemen!

Edit: Niet om mezelf op te hemelen ofzo, maar goed.
Nou proficiat als jij losgaat nuchter tot het einde, maar de feesten waar het minste drugs gebruikt word zijn vaak de meest ongezellige (Defqon main?). Tuurlijk zie je die mensen met hun biertjes af en toe shaken en in hun handjes klappen, maar dan heb je het vaak gehad. Natuurlijk mega vet als je nuchter 14u lang keihard uit je naad gaat. Maar ik kan dat nuchter niet, en ervaring leert mij dat ik of mijn vrienden ZEKER niet ongezelliger zijn onder invloed. Mensen wat er niet mee omgaan en zoveel pillen slikken dat ze lopen te hallucineren (ja ik heb het ook op de hardtraxxers die dat doen) daar vind ik inderdaad niks gezellig aan! Maar mensen zoals Vik en James en mijzelf wat als ze dan drugs gebruiken gewoon de hele dag/avond/nacht keihard uit hun naad gaan en allen dikke sfeermakers zijn doen echt geen afbreuk aan drugsgebruik. Deze feesten zouden niet eens bestaan zonder het drugsgebruik

Zucht... Defqon/Decibel Main is een verkeerd voorbeeld, dat is gewoon commercieel, zie hoe het los ging in de Loudness area etc. De main moet je eigenlijk gewoon niet meer komen als Liefhebber. Ook de mainstage gisteren, die ging 100x minder los dan de Hangar.
Ik heb dit jaar pas 2 feesten iets kunnen drinken (1x door ouders gebracht/gehaald en 1x omdat het was in Zoetermeer) de rest was ik telkens bob, en het maakt mij geen donder uit dat ik niet kan drinken, ik ga er heen voor de muziek, de muziek is mijn drugs.. Daar heb ik geen pillen of Alcohol voor nodig.. ik ga vanzelf wel los, als je het dus niet kan uithouden zonder drugs dan kan je maar beter iets aan je conditie gaan doen oid.
Ik vond gisteren het VDK gehalte ook veel te hoog, het is niet dat ik mensen heb gezien die echt aggresief uit hun ogen keken maar het gehalte was echt hoog. En dan vraag ik me af hoe dat komt vooral in duitsland, waar het allemaal zo streng is..
Feesten zouden niet bestaan zonder Drugsgebruik? Yeah right.