Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
oostzaner schreef:
Ik heb die 14 uur overleeft zonder drugs/energy drink! :thumbsup:

Hangover en south park kijken in de cinema deed me goed! :P

jij gaat naar een party

en dan ga je films/series kijke...... :x

Haha echt he ik snap dat ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:08 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Op Q-Space is altijd 90%+ vdk. Das het mooie eraan. Je moet er alleen mee om kunnen gaan en dat kan lang niet iedereen :P

Ik kan me het mooie daar niet van voorstellen. Misschien moet je dan "part of the experience" zijn om het mee te maken, nee dankje.

Heb jij dan liever van dat volk wat op feesten als Decibel afkomt en zich klemzuipt en andere partygangers de hersens inslaat?

Doe mij maar liever gewoon nuchter volk wat van nature heel gezellig is.. En wat het net als mij gewoon de hele avond/nacht volhoudt zonder problemen! :)

Edit: Niet om mezelf op te hemelen ofzo, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Wie was die vage gast op 10 meter vanaf de main met zn beugel en het niet los gaan en alleen maar filmen? wat een vaag figuur was dat zeg..

groter verslag komt nog wel, ben veelste moe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:17 

Hardtraxx Elite

helden van Q-base Thilo & Evanti, Crypsis en Unexist :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Na de reacties even gekeken naar filmpjes van Arkaine. Treurig..

Met alle respect: heel erg gave producties, maar dat geeft voor mij geen rede om een act te boeken die dit soort dingetjes presteert en als 2e gig Q-Base heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Woei wat een party was dit! Heerlijke sets gehoord en zoals veel van jullie al zeiden: HET GELUID :worship: Mijn gehoorbescherming deed gewoon pijn aan m'n oren omdat ze door die bass gewoon in m'n oren zaten te trillen. Vooral de Hangar was 't geluid erg goed en ook nog eens loepzuiver. Ook de open air was prima & zelfde geld voor Tillt vs A2. Grootste minpunt was dat The Prophet in 1 keer achter de decks stond tijdens Zany, heb me er kapot aan geërgerd en stond een minuut lang met mijn mond open te staren & te denken of dit waar was of niet. Onze lieve Dov verpeste de hele opbouw, plaatkeuze & sfeer op dat moment. Heb wel een paar keer wat woorden daar gezegd die niet echt voor herhaling vatbaar zijn. Maargoed, verder daar met een gezellig groepje hard los gegaan op verschillende nummers. Vooral met Dawasiknie ging het heerlijk :worship: . Solutio & The I's hebben me niet teleurgesteld en B-Front draaide ook een heerlijk setje! Verder was de sfeer overal wel goed eigenlijk, ook al viel 't mij bij Zany wel op dat de meeste mensen harder los gingen tijdens het half uurtje met The Prophet dan met Zany solo.. gek hé? :huh: Locatie is ook zeeeeer vet, eerste keer Q-Base en het idee met die Hangars is vet + dat harde geluid is echt een iets om niet te vergeten! Ook nog wel iets leuks om te vermelden: Zany draaide met CDJ's :love: :love: !! Lang geleden dat ik iemand zo goed heb horen mixen + scratchen etc. 3 keer Grote Dikke Bassplaat gehoord, maar die plaat blijft bruut. Een plaat die nog bruter is; B-Front - Virus. Ik dacht dat The Haunter Of The Dark gruwelijk was maar Virus slaat echt alles, als deze plaat uit komt dit jaar komt deze zeker in de top 3 van 2011. Echt gruwelijk feestje gehad, ben nuchter gebleven en heb 't volgehouden :) .

+ en -

+ B-Front afsluiter
+ Solutio & The I's
+ Zany (zonder half uurtje The Prophet :cry: )
+ Geluid (!!!!!!!!!!!!!)
+ Sfeer
+ Eten was prima
+ Drinken genoeg keus
+ Setjes in het algemeen, ook al heb ik bij The R3belz ook een paar verschrikkelijke misplaatste tracks gehoord
+ Locatie
+ Hardtraxxers, op en top vermaakt met jullie wie ik ook gesproken/gezien heb!
+ Grijnzend gezicht van Dakpan, kan ik van genieten :P

- Half uurtje The Prophet. Was al klaar met die gast, maar nu ga ik z'n naam niet eens meer uitspreken... :'(
- Geluid in het begin bij Tillt, was nog beetje zoeken naar het juiste volume
- Van de kaart gehalte op 't eind, was echt soms vervelend terwijl ik me d'r normaal gesproken niet zo aan erger.
- Nuchter gebleven, maar das niet echt een minpunt :P

Op en top vermaakt, weet alleen niet of het The Qontinent overtreft. Wel qua geluid, maar ik weet niet direct of het qua sfeer & vermaakt ook direct vetter was, maar daar kom ik later nog wel op terug. Bobben doe ik ook niet meer, want het was verschrikkelijk moeilijk voor mij het laatste stukje van Zwolle richting mijn huis wakker te blijven..

Iedereen bedankt =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij ben ik echt nog nooit zo hard los gegaan als bij The City of Q-base, wat was dat een episch moment. Virus ook echt een ontzettend vette plaat, die intro :worship:. B-front set van het feest, maar had er toch nog net iets meer van verwacht. Wat blijft Q-base toch ook een geniaal feest, die locatie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:42 

Hardtraxx Addict

topfeest, echt heerlijk vermaakt! pluspunten waren zeker zany(zonder proppert), deels adaro, deels b-front. En de locatie was ook top! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:43 

Hardtraxx Elite

waneer heeft the prophet gedraait dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:44 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
waneer heeft the prophet gedraait dan ?

Tijdens de set van Zany kwam die opeens opdraven. Zo zonde want Zany z'n gedeelte was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:47 

Donateur

G1LL zn reactie bij het opkomen van The Prophet was echt on-be-taal-baar haha. Die mond hing gewoon 2 minuten lang open xd

Hardtraxx Veteran

Tering, wat was het weer lekker :D

Over het algemeen vond ik de artiesten niet veel aan en vaak vielen de setjes ook nog wat tegen. Maarja, Q-Base is gewoon geniaal door de locatie. Heb gewoon een uur alleen rondgelopen om alle areas en de rest is goed te bekijken, prachtig :D. En voor de rest was de sfeer goed en natuurlijk het geluid :drool:

Dat maakt zo'n feest toch wel uniek :D

G1LL schreef:
+ Grijnzend gezicht van Dakpan, kan ik van genieten :P

Kan ik ook altijd van genieten, zo'n typisch sarcastisch lachje als 'm iets niet aanstaat :P

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Wat is dat ongelofelijk zwaar met krukken zeg man o man. Laat staan over losgaan dat is ook niet alles.
Ik heb verder ook veel Hardtraxers gezien en geproken.
Het geluid in de Hangar was echt zo hard. Heerlijk gewoon.
De set van B-front was echt vet.
Alleen de pendelbus naar Nijmegen was echt een ramp. Ik heb samen met El mare meer dan een uur staan wachten voordat we een bus haden.

En toch ging je best lekker met krukken :cool: Echt respect daarvoor man :)

En ik heb het de hele nacht ook heerlijk nuchter gedaan, al zijn er bepaalde mensen die dat niet kunnen geloven (Lowrenz :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
oostzaner schreef:
Ik heb die 14 uur overleeft zonder drugs/energy drink! :thumbsup:

Hangover en south park kijken in de cinema deed me goed! :P

jij gaat naar een party

en dan ga je films/series kijke...... :x

om ff bij te komen. Dat is toch chill. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:55 

Bierkoning

Hey ik zag nog iemand met krukken staan op et einde, was jij dat?
Blauw shirt volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:56 

Pommer schreef:
Blauw shirt volgens mij?

ik heb idd ook nog iemand gezien met krukken :P alleen ik meen me te herinneren dat het blauwe krukken waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Dennis ja, vanmorgen bij de bus nog ff mee gechillt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Blauw shirt volgens mij?

ik heb idd ook nog iemand gezien met krukken :P alleen ik meen me te herinneren dat het blauwe krukken waren xd

Jou koppie toen ik je 2 keer tegenkwam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:00 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
Doe mij maar liever gewoon nuchter volk wat van nature heel gezellig is.. En wat het net als mij gewoon de hele avond/nacht volhoudt zonder problemen! :)

Edit: Niet om mezelf op te hemelen ofzo, maar goed.

Nou proficiat als jij losgaat nuchter tot het einde, maar de feesten waar het minste drugs gebruikt word zijn vaak de meest ongezellige (Defqon main?). Tuurlijk zie je die mensen met hun biertjes af en toe shaken en in hun handjes klappen, maar dan heb je het vaak gehad. Natuurlijk mega vet als je nuchter 14u lang keihard uit je naad gaat. Maar ik kan dat nuchter niet, en ervaring leert mij dat ik of mijn vrienden ZEKER niet ongezelliger zijn onder invloed. Mensen wat er niet mee omgaan en zoveel pillen slikken dat ze lopen te hallucineren (ja ik heb het ook op de hardtraxxers die dat doen) daar vind ik inderdaad niks gezellig aan! Maar mensen zoals Vik en James en mijzelf wat als ze dan drugs gebruiken gewoon de hele dag/avond/nacht keihard uit hun naad gaan en allen dikke sfeermakers zijn doen echt geen afbreuk aan drugsgebruik. Deze feesten zouden niet eens bestaan zonder het drugsgebruik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
G1LL zn reactie bij het opkomen van The Prophet was echt on-be-taal-baar haha. Die mond hing gewoon 2 minuten lang open xd

Ik dacht dat Titan mijn grote Climax op Defqon al redelijk had verpest dit jaar (waar hij overigens niet zoveel aan kon doen, maar dat terzijde) maar dit slaat echt alles. Geef mij gewoon 1 goede reden waarom Dov ook echt
überhaupt zich met Zany bemoeit, laat die kerel gewoon z'n set draaien en stop die middle fingers in je reed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:04 

Donateur

Was ook echt waardeloos idd, Zany die was bezig aan een bizar harde opbouw, en echt op het moment dat ik dacht zo kan het van mij nog een uur doorgaan, kwam die gare Prophet aankakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:09 

Bierkoning

Wat een zak hooi is het ook, was al helemaal klaar met em na Free Festival maar hij is zowaar nog wat dieper gezonken.

Wat was uberhaupt het idee daar achter... kan iemand dat ff vragen op facebook ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Heb me uitstekend vermaakt. Helemaal kapot gegaan op Ran-D. Wat klapt Sorrow er op zeg, kippenvel! Crypsis was ook heel leuk. Body Moving remix van Chain Reaction is zooo dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:14 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Blauw shirt volgens mij?

Jep dat was ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:17 

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Blauw shirt volgens mij?

Jep dat was ik

Dan had ik je ook nog een paar keer voorbij zien lopen :lol:
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten