Woei wat een party was dit! Heerlijke sets gehoord en zoals veel van jullie al zeiden: HET GELUID

Mijn gehoorbescherming deed gewoon pijn aan m'n oren omdat ze door die bass gewoon in m'n oren zaten te trillen. Vooral de Hangar was 't geluid erg goed en ook nog eens loepzuiver. Ook de open air was prima & zelfde geld voor Tillt vs A2. Grootste minpunt was dat The Prophet in 1 keer achter de decks stond tijdens Zany, heb me er kapot aan geërgerd en stond een minuut lang met mijn mond open te staren & te denken of dit waar was of niet. Onze lieve Dov verpeste de hele opbouw, plaatkeuze & sfeer op dat moment. Heb wel een paar keer wat woorden daar gezegd die niet echt voor herhaling vatbaar zijn. Maargoed, verder daar met een gezellig groepje hard los gegaan op verschillende nummers. Vooral met Dawasiknie ging het heerlijk

. Solutio & The I's hebben me niet teleurgesteld en B-Front draaide ook een heerlijk setje! Verder was de sfeer overal wel goed eigenlijk, ook al viel 't mij bij Zany wel op dat de meeste mensen harder los gingen tijdens het half uurtje met The Prophet dan met Zany solo.. gek hé?

Locatie is ook zeeeeer vet, eerste keer Q-Base en het idee met die Hangars is vet + dat harde geluid is echt een iets om niet te vergeten! Ook nog wel iets leuks om te vermelden: Zany draaide met CDJ's

!! Lang geleden dat ik iemand zo goed heb horen mixen + scratchen etc. 3 keer Grote Dikke Bassplaat gehoord, maar die plaat blijft bruut. Een plaat die nog bruter is; B-Front - Virus. Ik dacht dat The Haunter Of The Dark gruwelijk was maar Virus slaat echt alles, als deze plaat uit komt dit jaar komt deze zeker in de top 3 van 2011. Echt gruwelijk feestje gehad, ben nuchter gebleven en heb 't volgehouden

.
+ en -
+ B-Front afsluiter
+ Solutio & The I's
+ Zany (zonder half uurtje The Prophet

)
+ Geluid (!!!!!!!!!!!!!)
+ Sfeer
+ Eten was prima
+ Drinken genoeg keus
+ Setjes in het algemeen, ook al heb ik bij The R3belz ook een paar verschrikkelijke misplaatste tracks gehoord
+ Locatie
+ Hardtraxxers, op en top vermaakt met jullie wie ik ook gesproken/gezien heb!
+ Grijnzend gezicht van Dakpan, kan ik van genieten

- Half uurtje The Prophet. Was al klaar met die gast, maar nu ga ik z'n naam niet eens meer uitspreken... :'(
- Geluid in het begin bij Tillt, was nog beetje zoeken naar het juiste volume
- Van de kaart gehalte op 't eind, was echt soms vervelend terwijl ik me d'r normaal gesproken niet zo aan erger.
- Nuchter gebleven, maar das niet echt een minpunt

Op en top vermaakt, weet alleen niet of het The Qontinent overtreft. Wel qua geluid, maar ik weet niet direct of het qua sfeer & vermaakt ook direct vetter was, maar daar kom ik later nog wel op terug. Bobben doe ik ook niet meer, want het was verschrikkelijk moeilijk voor mij het laatste stukje van Zwolle richting mijn huis wakker te blijven..
Iedereen bedankt =D