Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Op Q-Space is altijd 90%+ vdk. Das het mooie eraan. Je moet er alleen mee om kunnen gaan en dat kan lang niet iedereen :P

Ik kan me het mooie daar niet van voorstellen. Misschien moet je dan "part of the experience" zijn om het mee te maken, nee dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Op Q-Space is altijd 90%+ vdk. Das het mooie eraan. Je moet er alleen mee om kunnen gaan en dat kan lang niet iedereen :P

Ik kan me het mooie daar niet van voorstellen. Misschien moet je dan "part of the experience" zijn om het mee te maken, nee dankje.

Heb jij dan liever van dat volk wat op feesten als Decibel afkomt en zich klemzuipt en andere partygangers de hersens inslaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:00 

Bierkoning

Khadber schreef:
Chukkels schreef:

Ik zou het ook niet mooi of positief ofzo noemen idd. Maar op een of andere manier was het hier niet zo onprettig als op andere grote feesten als Qlimax of Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Zooo, ik ben ook weer aangekomen in het land van de levenden!

Kwamen rond half 5 op het terrein aan met de bus, en we mochten rond 10 over half 5 al naar binnen. Wat op zich heel chill was anders stond daar echt een gigantische rij! Security sloeg echt weer helemaal nergens op, mijn tas is open geweest en daar bleef het bij. Wat dan wel weer chill was dat ik mijn Flesje Water wie ik er nog in had zitten mee mocht nemen van hem, anders droogde ik uit zei hij :lol: .

Verder echt een gigantisch bazenfeest gehad wederom, eindelijk een keer wat HT'ers ontmoet. Held van de dag was toch wel Kwsoosh, elke keer als ik hem zag kwam er een glimlach op mijn gezicht haha xd .

Verder qua setjes onthoud ik nooit zoveel, maar ik moet gezegd hebben Revolutionz draaide al snoeihard voor het begin van de dag. En verder was B-front echt magisch! Alleen jammer dat ik de laatste 2 uur gigantisch veel last mijn rug gehad, waardoor ik niet echt goed los kon gaan. even een paar + en - punten

+ Revolutionz
+ B-front
+ Veel HT'ers ontmoet
+ Het feest in zijn algemeen :$

- 3 x Put it On horen in het A2 gedeelte van de bunker, variatie was ver te zoeken.
- Geen fruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:04 

Bierkoning

Je kon gewoon fruit halen hoor bij de open air ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Heb jij dan liever van dat volk wat op feesten als Decibel afkomt en zich klemzuipt en andere partygangers de hersens inslaat?

Want alle dronkenlappen slaan elkaar de hersens in? Dit bleek weer om voetbal etcetera te gaan.
Met 45000 man op 1 plek heb je altijd wel 1 of 2 mafkezen er tussen lopen.

Bovendien: als dat het enige argument is ben ik niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Je kon gewoon fruit halen hoor bij de open air ;)

Ik heb echt overal gezocht :cry: ... Dus heb ik maar weer niks gegeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Pff ben eindelijk wakker, wat een feest zeg de tering... En vooral wat een geluid. Nondeju in de hangar ging het echt zo onbeschoft hard. Ik kwam MC Villain tegen achter de hangar, we stonden er vlak naast dus ik leun ff tegen die muur aan en die ging gewoon 4 cm op en neer dus ik zeg tegen Villain voel dit dan!! Hij voelen, dikke lol.. Die hele bunker schudde gewoon op zijn grondvesten door het geweld.

Maar goed klein verslagje:

Toen we binnenkwamen even wat rond gelopen rond 18.30u ofzo. Even bij Toneshifterz en Solutio & The I's wezen kijken maar daar waren we op dat moment niet voor in de stemming. Bij S&I nog wel half Hardtraxx even gezien waaronder K-Swoosh, DaveyTL, MrLellebel met zn favo T-Shirt, Nando, Dakpan ("Hee ouwe azijnpisser moet je niet naar de Wasted Penguinz" :worship: ), Oostzaner, Jurheinen en nog wat.
Toen door naar de main gegaan en even bij DBSTF gekeken. Was wel redelijk om in te komen met Shizzle My Dizzle, On The Go, Underground Tacticz, en een paar nieuwe nummertjes.
Na een half uurtje zijn we richting de hangar gelopen voor Arkaine die we graag wilden zien. Ze draaiden opzich wel leuke nummertjes zoals Traveling, Shine, Firebird, Voice Of Desire, Fly With Me, Just Like You, Stardust en nog wat eigen nummertjes waar ik zo 1, 2, 3 niet meer op kom. Mixwerk van deze heren is wel echt slecht! Heb geenéén vette mix gehoord en bijna alle mixen lagen er langs. En ook gewoon niet corrigeren maar gewoon lekker scheef laten lopen gedurende je hele mix. Foute beatmatches, slechte timings enz, alsof ik naar een stel amateur stond te luisteren. Ergste was nog wel hoe Shine werd ingemixt, die vent haalt de outro van de vorige plaat na 25 seconden weg terwijl de intro van Shine 50 seconden duurt. Vraag me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt als je 3 minuten de tijd hebt om die intro te beluisteren. Beatmatch scheef ook nog. Drama gewoon. Verder heb ik me er niet heel druk om gemaakt, de tracks waren wel leuk dus heb me best geamuseerd. Kwam 1 gast van Arkaine later nog tegen op de main en toen vroeg ik waarom het mixwerk zo matig was. Zegtie: Ja het was pas mijn 2e optreden >.<
Na Arkaine gingen we naar de main. Ondertussen wat gegeten terwijl op de achtergrond Showtek hun set afrondden. Afsluiten met The Bottle Remix en dan ook nog een sitdown, tering wat zijn die gasten TRIEST, ben blij dat ik daar niet geweest ben en zal ook nooit meer in heel mijn leven een setje van hun meepakken. Technoboy kwam hierna,die draaide een standaard setje maar ook dit was niet erg, want ik verheugde me toch vooral op het 2e deel van het feest dus vond alles prima. Tby draaide Vanilla Sky, Dial T For TNT, Uttawanka, Countdown, Her Voice Remix (Lang niet gehoord!) Househeads (Wow die klonk echt geweldig op het geluidssysteem daar, wát een reversed bass in de intro :drool: ), Lost In Dreams (Tat & Zat Remix), Pulsation enz enz. Toen was het 12 uur en tijd voor de switch from daylight into darkness.
De show was kort maar krachtig en toen begonnen Wildstylez & Noisecontrollers . Zou er normaal niet zo snel heen zijn gegaan want ik ben eigenlijk klaar met de standaard Scantraxx setjes maar het alternatief was Psyko Punkz dus toch maar blijven staan. Heel veel voorspelbare nummers gehoord en een paar nieuwe. Give It Up, A Different Story, Gimme Love, Doomed, De nieuwe Wsz & BH (Lekker plaatje) en nog een paar nieuwe tracks die nog ID zijn. Een Wildsylezremix van Move Your Body van Bioweapon, You & Me remix, Tonight Remix en nog meer spul. Dreamdust en Tear You Down ook nog. Al met al een redelijk mainstream setje waarin totaal geen opbouw zat. Ik heb me er maar overheen gezet en genoten van de nummertjes die ik leuk vond dus was een prima setje. Wel druk op de main trouwens. 20 minuten voor het einde van deze set zijn we naar de hangar gelopen om nog wat te eten.
Na het eten begon Ran-D en was het tijd voor het hardere werk (Mocht ook wel om 01.45u.) Ran-D draaide echt een hele dikke set met vooral een mixwerk om te kwijlen. Mensen hier kunnen lullen wat ze willen maar deze gast kan echt wel draaien. Iedere mix was volledig en perfect strak, hij wisselt goed af tussen snelle mixen en lange mixen, hij teast veel, met goeie timing, maakt goed gebruik van zijn effectensectie (oke soms iets té veel) en krijgt het publiek mee. Deze man is echt een baas. Hij zette ook een geweldige set neer met aan het begin wat softere nummers als Rebirth, In For The Kill, Wake Up, Kick Back, Gangsters Don't Dance, Let It Go. Hij opende met zijn Living for the Moment remix. Vond het wel aardig nummertje maar niet beter dan het origineel. Hoe langer zijn set duurde hoe beter die werd want na een uurtje ging het gas erop en draaide hij Countdown, Indoctrination, Son Of Torture, Put It On, Evolution Complete, Under Attack, Haunter Of The Dark, Kings Of The Underground en vast nog wel meer spul. TERING VET!!!
Na Ran-D was het de beurt aan The R3belszsz. We hadden afgesproken om het even aan te kijken en als het weer zo slecht was als voorheen dat we dan naar Crypsis zouden gaan. Het was de eerste boeking waarbij die koekwaus er niet bij was, dus Maxter stond lekker in zijn eentje achter de decks en dat is echt een bevrijding voor hem volgens mij. Hij mixte op acceptabel niveau, heb wel wat foutjes gehoord tijdens zijn set maar over het algemeen goed gemixt. Beter dan toen ze nog met zijn 2en draaiden. En wat een fenomenale tracks draaide hij. Reactivate The Bionicle, Shine, Shade, Music To Us, More & More, You're Not Alone, Pattern 2, Open Your Mind (VETTE PLAAT!!), Odissea, Motherland, de originele Bionicle (Tering wat een power) nog wat Zatox nummertjes en gewoon Proud To Be Loud! Nondeju wat een geweld zeg. Het enige minpunt was dat er totaal geen opbouw in zijn set zat. Van naar super vrolijk door elkaar. Hij draaide namelijk ook Drop The Pizza, Madhouse, Faster & Further en nog wat troep. Ik kon me er niet aan storen, vrijwel alle nummers waren vet en de opbouw zat hem niet zo zeer in de trackvolgorde maar in de DJ volgorde dus het was gewoon een geweldige set.
En wat vliegt de tijd zeg op zo'n avond. Want het feest is echt in een zucht voorbij. De laatste set was van B-Front en wat voor 1. Tracklist had ik zelf ook bijgehouden op mijn telefoon maar zag dat hij hier al gepost was dus daar hoef ik niks meer over te zeggen. Jammer dat Bob geen Scary Noises draaide, die draait hij echt vrijwel nooit en dat is eeuwig zonde, had die wel door de hangar willen horen gaan. Bob mixt gewoon foutloos, strak als een snaar en zijn afmix (zeg maar het einde van de mix als je de oude plaat weghaalt) is feilloos. Hele dikke set en hard losgegaan op Liberate, Chemical, Unbroken en alle andere klappers. Geweldig!!!

Al met al een geweldig feest en 100x beter dan kutfeest Decibel 2 weken terug. Nog een zwaai naar P-Stylez die de hele avond bij ons heeft aangesloten, was gezellig man!

Plussen:
GELUID, wtf zeg. Mijn 3e Q-Base en ieder jaar ben ik weer perplex door die muur van geluid die ze daar produceren, tering lomp gewoon.
SETS: Ran-D, The R3bels, B-Front

Minnen:
Mixwerk van Arkaine, dramatisch gewoon
In veel sets weinig opbouw
Aantal spacekezen, snap echt niet waarom je zo vdk wilt raken want het is vervelend voor je vrienden en vervelend voor de rest en je hebt zelf niks meer aan je feest. Zal wel aan mij liggen, ik was zo nuchter als iets en heb heel Q-Base op een uurtje na volgas gestampt op bier en wiet. Drugs zijn overrated, liefhebbers halen hun energie uit de muziek ;)
Nazale die er niet bij was.

Verder weinig op te merken, ben heerlijk aan het nagenieten en als ik de filmpjes op mijn telefoon terugkijk hoor ik alleen maar KGRRRRRRGRRRRRRGRRRRRRGRRRRRRGRRRRRRGRRRRRR dus 't ging goed hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:

Ik vind het heel stoer en vet dat jij altijd drugs gebruikt maar moet je nu werkelijk in elk topic erover beginnen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:24 

Hardtraxx Addict

Zo! Kapot, ruim 5 uur onderweg geweest van huis tot festival en weer 5 uur terug. Uurtje tukken en te voetballen, slopend dagje zo.

Was eerste keer Q-Base en goed bevallen, vooral het geluid was (met name in de hangar) subliem. De bass streelde gwn over me tong heen, niet goed haha. Bij Adaro gestaan als afsluiter, ging ook kneiter kneiter hard in de bunker. Vond de sfeer in de Tillt/A2 bunker ook super, ging goed los.

Ik zat trouwens in de pendelbus terug naar Nijmegen toen ik hoorde dat er 12 uur vuurwerk was bij de open air stage... niks van gemerkt, was tevens ook een aanfluiting hoorde ik iemand zeggen.
(ik vond overigens de pendelbussen niet erg goed geregeld vanaf Nijmegen, moest ruim een uur wachten...)

Al met al een mooie feestje wellicht volgend jaar weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:27 

Donateur

Leuk verslag Dweg! echt kut dat ik er niet bij was :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:32 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Vuurwerk moet je ook nooit veel van verwachten bij Q-base -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik wel! :yay:

dan meeten wij ook maar gelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:42 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Leuk verslag Dweg! echt kut dat ik er niet bij was :cry:

Same here :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:45 

Jurheinen schreef:
Vuurwerk moet je ook nooit veel van verwachten bij Q-base -.-

Nee inderdaad, het is niet heel veel vuurwerk. Maar wat ze hebben is wel vet vuuwerk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

bare noize/trasher/eye-d&hidden/ einde van zany en groot gedeelte crypsis was wel ff lekker genieten

btje jammer dat p-styltje niet echt opschoot om naar de auto te komen :P

op naar de volgende party :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
bare noize/trasher/eye-d&hidden/ einde van zany en groot gedeelte crypsis was wel ff lekker genieten

Ging die niet mee naar trasher? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
The Anim0l schreef:

neee dat gaat veel te hard voor die arme jonge :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:07 

Hardtraxx Elite

Wat is dat ongelofelijk zwaar met krukken zeg man o man. Laat staan over losgaan dat is ook niet alles.
Ik heb verder ook veel Hardtraxers gezien en geproken.
Het geluid in de Hangar was echt zo hard. Heerlijk gewoon.
De set van B-front was echt vet.
Alleen de pendelbus naar Nijmegen was echt een ramp. Ik heb samen met El mare meer dan een uur staan wachten voordat we een bus haden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:23 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
(al had het bij Bob nog wel een stuk losser gekund... achja, na 12 uur feest.... :P)

Ik weet echt niet of wij nog veel harder los konden, al was het de eerste set van de dag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:31 

Hardtraxxer

om half 6 hadden ik en lorenz onze bus, lekker op de bus aan de pils :P hardbass dvd hadden ze opgezet.
rond een uur of 10 waren we op het terrein, aan het stressen om binnen te geraken (ik ben 16) maar was niet nodig, niets controle gehad dan even rondgewandeld bonnen gaan halen en naar de tillt vs a2 bunker gegaan. dan chris one :worship: wat was dat heerlijk, de laatste minuutjes voor lorenz 19jaar werd.
dan noch een uurtje aan de kant gezeten omdat xje verkeerd in sloeg :( sindsdien heel het feest dingen gezien die er niet waren e.d. xd
maar voor de rest egt TOP feest gehad :thumbup:
het geluid was ziek hard, en vooral in de hangar, heb er alleen maar gestaan tijdens b-front. het stond wel beetje te hard voor er zonder oordoppen te staan :/
dan om 8u terug de bus op, we waren rond 10u terug op de opstapplaats en dan nog 2u moeten wachten op een lijn bus voor naar huis te kunnen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Ik heb die 14 uur overleeft zonder drugs/energy drink! :thumbsup:

Hangover en south park kijken in de cinema deed me goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
mrazura schreef:
The Anim0l schreef:

neee dat gaat veel te hard voor die arme jonge :D

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik heb die 14 uur overleeft zonder drugs/energy drink! :thumbsup:

Hangover en south park kijken in de cinema deed me goed! :P

jij gaat naar een party

en dan ga je films/series kijke...... :x