75 euro aan munten 
Kan best hoor, Mandi en ik samen hebben voor 140 opgemaakt. 75 euro = 30 munten = iets meer dan 2 munten per uur. Vind ik niet veel zeg maarwrote:75 euro aan munten
Kan best hoor, Mandi en ik samen hebben voor 140 opgemaakt. 75 euro = 30 munten = iets meer dan 2 munten per uur. Vind ik niet veel zeg maarwrote:75 euro aan munten
Jah ik had ook nog verwacht dat ik wel meer op zou maken eigenlijk, maar ik heb deze keer gewoon elke keer me flesje gevuld bij de wc's, dat scheelt wel een eurotje of 30wrote:Kan best hoor, Mandi en ik samen hebben voor 140 opgemaakt. 75 euro = 30 munten = iets meer dan 2 munten per uur. Vind ik niet veel zeg maarwrote:75 euro aan munten
Een ekte ekte hollander!wrote:ik wel, ik hou niet zo van heel veel geld uitgeven op een avond
Het zit allemaal heel onlogisch bij elkaarwrote:Ojah over dat verdwalen gesproken, zelfs de dj's hadden er last van.
Op een gegeven moment zag ik Crypsis lopen, beetje om zich heen kijken enzo, vraagt ie aan me: weet jij waar de hangar is, ben al een half uur aan het zoeken![]()
Maar ik vond het zelf nog wel meevallen eigenlijk, had alles zo gevonden
Vorig jaar was het iets beter ingedeeld jawrote:Het zit allemaal heel onlogisch bij elkaarwrote:Ojah over dat verdwalen gesproken, zelfs de dj's hadden er last van.
Op een gegeven moment zag ik Crypsis lopen, beetje om zich heen kijken enzo, vraagt ie aan me: weet jij waar de hangar is, ben al een half uur aan het zoeken![]()
Maar ik vond het zelf nog wel meevallen eigenlijk, had alles zo gevonden
kom nou es naar die meetings jongenwrote:voor me 100ste officiele party goed vermaakt!
wel blij dat ik me oordoppies meehad

wtf?? Avondje stappen bij mij is altijd al 40/50 euro!wrote:Normaal geef ik altijd 10, hooguit 20 euro uit op een avond
wrote:kom nou es naar die meetings jongenwrote:voor me 100ste officiele party goed vermaakt!
Ik wel!wrote:wrote:kom nou es naar die meetings jongenwrote:voor me 100ste officiele party goed vermaakt!
![]()
ben je er met project?
jazekerwrote:wrote:kom nou es naar die meetings jongenwrote:voor me 100ste officiele party goed vermaakt!
wel blij dat ik me oordoppies meehad![]()
ben je er met project?
Ik vond PRSPCT aardig vet.wrote:Was de PRSPCT nog vet? Wat had ik daar graag bij willen zijn. Ach ja, misschien maar naar Subway XL gaan volgende maand