Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Frequencerz Niels & Pepijn
It's Frequencerz - Revolution our new solo track! Not a B-Front & Frequencerz production.

@Daveytl :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:39 

Artiest

Daveytl schreef:
E-Force Draaide Outrageous remix

Aangename verassing was dat. :thumbsup:

Erg mooi gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:59 

Donateur

Ik ben ook net thuis aangekomen :P. Wel een lange terugreis tering! En Pommer, ik heb je na jou ijsje story niet meer gezien? Had nog gsmst en naar je lopen zoeken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

Pff, waar te beginnen? :love: Wat een feest zeg! Voor t eerst goed gebruik gemaakt van de verschillende genres die aangeboden werden. Daarmee dus ook voor het eerst Eye-D & Hidden gezien en keihard genoten! De TiLLT bunker vond ik maar wat tegenvallen met wisselvallig geluid en rare setlists, maar uiteindelijk toch goed vermaakt tijdens The Beholder, DP en Chris One. Het A2 gedeelte van de nacht maar overgeslagen, maar wel even Ran-D meegepakt in de hangar. Zette een vrij typisch setje neer, maar daar kwam ik eigenlijk wel voor :)

Bob's afsluiter was heldig, ookal misten er imo wel een paar tracks. Geen Night Colours Black gehoord, Kaylee's Nightmare of (zoals via Facebook aangevraagd) Scary Noises. Toch waren er maar weinig tracks die ik uit de set had willen halen (vooral Gangsta Shit eigenlijk). Jammer dat ie niet langer door ging/mocht gaan(?) met hardstyle. Hadden ze 'm 2 uur gegeven voor alleen HS, was die set nog net wat beter geweest denk ik.

Hoogtepunten: Tonight Remix in de bunker (en daarna nog een keer in de hangar), Haunter Of the Dark @ Ran-D, Voice of Conscience, Lellebel, Symphonic Feedback Rmx, en de rest van de B-Front set, de vele beukmomenten bij Eye-D & Hidden, en de enorme gezelligheid overal :D

Vond het erg fijn dat het zowel niet druk was als dat er in de bunker en bij Bob een grote verzameling Hardtraxxers met aanhang bij elkaar stond. Heel fijn om je steeds in een groep te bevinden dat goed losgaat (al had het bij Bob nog wel een stuk losser gekund... achja, na 12 uur feest.... :P).

3e keer Q-BASE, 3e keer geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Wel een lange terugreis tering! En Pommer, ik heb je na jou ijsje story niet meer gezien? Had nog gsmst en naar je lopen zoeken :P.
Hahaha xd Die liep met ons mee te sukkelen daarna volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:40 

Donateur

Is hij er nog bovenop geraakt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:

Voor zover ik weet wel :P Na een tijdje leek hij het goed naar zijn zin te hebben. Maar de rest moet hij je zelf maar vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Lowrenz schreef:

Voor zover ik weet wel :P Na een tijdje leek hij het goed naar zijn zin te hebben. Maar de rest moet hij je zelf maar vertellen.

Watskebeurt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feestje was het, wat een heerlijke vage locatie zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:13 

Donateur

Samen met dominator dé vetste party van het jaar! Geweldige sfeer overal, goed snoeihard geluid en ondanks dat ik er 10 keer ben verdwaald een heerlijke locatie.

het zegt wel genoeg denk ik als het gastoptreden van the prophet het grootste minpunt van het feest was. Heulemaal vetjes Wad het gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

na een mooi nachtje zeg ik; goedemorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:28 

dawasiknie schreef:
Samen met dominator dé vetste party van het jaar! Geweldige sfeer overal, goed snoeihard geluid en ondanks dat ik er 10 keer ben verdwaald een heerlijke locatie.

het zegt wel genoeg denk ik als het gastoptreden van the prophet het grootste minpunt van het feest was. Heulemaal vetjes Wad het gewoon!

Gast optreden van the prophet waar? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:35 

Hardtraxxer

Heel leuk feest gehad! Wel wat minpunten tegemoet gekomen op de 14-urige strijdslag. Zo ben ik (samen met Mike-O) 45 minuten in de weer geweest om een kluisje te vinden. We hadden namelijk bij de VIP-ingang geen voucher gekregen, dus wij werden heel de tijd doorverwezen naar een plek waar we niet verder geholpen konden worden. Slechte organisatie daar bij de VIP ingang.

Revolutionz
De laatste 3 tracks meegemaakt van deze set. Eindigen met Dead of the Night doet het bij mij altijd goed. Helaas ging ik door overmatig en excessief stampen verschrikkelijk door me knie heen, waardoor echt hard losgaan voor mij het water in viel.

Solutio & the I's
Hele dikke set! Heb me op en top vermaakt. Het geluid was niet zo best tijdens deze set.. Op een aantal momenten overheerste de bass heel erg en dan was er ineens gebrek aan bass. Dit deed geen afbreuk aan de set, want dat was gewoon op een top knallen. Breakout :loving: , the cry, devastator en nog vele andere knallers passeerden de revue. Een van de beste setjes van de dag.

Sasha F
Ook een vermakelijke set met de welbekende Sasha F knallers erin zoals Sacrifice en Hardstyle Matters. Daarna ook afgewisseld met wat oudere platen waarvan de namen mij even ontschieten. Toch maar weer besloten om hard te raggen op new system en no escape, maar mijn knie begon hier al 'Jongen.. doe ff normaal' tegen me te zeggen. Ik vond het mixen van Sasha F wel traag. Daar hou ik nooit zo van. Het geluid werd tijdens deze set stukken beter, maar de bass was nog steeds overheersend.

The Beholder & Josh & Wesz
The Beholder draaide een standaard set, maar wel vermakelijk. Bang the Bass, Fade to Black, Machine Master en Punk From the Block zijn tracks die mij te binnen schieten. Voor het eerst vond ik het mixen van The Beholder wel aangenaam.. Op loudness viel dat behoorlijk tegen, maar dit was wel netjes gemixt allemaal. Halverwege deze set vertrokken naar de Hangar voor de set van Josh & Wesz.. Je moet toch gebruik maken van de VIP mogelijkheden. Heel de set zat ik te wachten op Mindgame, maar deze bleef maar uit.. Gelukkig was dit de afsluitersplaat, maar het feit dat ik me bijna 1.5 uur heb geergeerd aan de platenkeuze van J & W zegt wel wat over set. Zaten wel een aantal leuke platen tussen als Les Drums en The Dream Goes On ( Die intro en outro knallen live echt loeihard). Ook werd er nog een nieuwe plaat gedraaid met een hele dikke intro, maar helaas een stuiterende climax. Ook kwam er nog wat ouder werk als Like Thiz, Oblivion en Autumn Green aan bod. Helaas werd het ritme voor mij verstoord door het inmixen van platen zoals Faster & Further, Burning love remix, wake up en andere vuilnisbakproducten. Toch werd mijn doorzettingsvermogen om niet huilend de zaal uit te rennen beloond met Mindgame ( Wat een vette plaat is dit!)

Rusten en luisteren naar Chris One
De pijn in mijn knie begon toe te nemen, dus maar ff besloten om op een heuvel naar Chris One te luisteren.. No Tomorrow, Drop 2 Your Knees, Killshot, Charger voorbij horen komen.. Heel dik dus. Na een half uur rust besloten om naar Noisecontrollers & Wildstylez te gaan.

Noisecontrollers & Wildstylez
Tijdens deze set niet veel losgegaan, maar meer aapjes gekeken want dat was echt hilarisch af en toe. Ook nog 3x dat skelet uit dat mysterylandfilmpje voorbij zien komen. Het Vdk-gehalte was echt absurd hier.. Mensen gingen totaal niet los, behalve als wake up voorbij komt.. Dan worden ze inderdaad allemaal wakker. Ik had geen hoge verwachtingen van deze set, maar ik ben eigenlijk best content met de gedraaide nummers.. Shadow, Universe Was Born, Lose Your Mind, een aantal lekker klinkende promo's en ook nog een remix van Bioweapon - Move Your Body ( die heel erg lekker klonk) kwamen langs. Natuurlijk was er weer het Gimme love werk en het Faster & Further schandaal, maar deze set viel mij uiteindelijk niet tegen.

Zany
Ik wist al 100% zeker dat hij ging beginnen met de Lighters Tool en daarna opgevolgd door Sound Intense City.. Deze twee puisten in het segment 'nummers die ik niet wil horen' werden gelukkig opgevolgd door snoeiwerk als Worship en Lonely Dark (Zany, Nitrouz) wat een hele vette en aparte plaat is. Ook Acid Nightmare kwam al vroeg aan bod.. Deze set beviel mij zeer goed tot aan het moment dat The Prophet er bij kwam staan.. Je hoorde gewoon duidelijk welke overgang Zany deed en welke The Prophet. Zo mixte hij The New Shit in, maar liet hem iets te ver doorlopen op een bepaald moment.. Wat klonk dat lelijk zeg.. In dit deel kwamen tracks als B-side, Countdown en recession aan de orde. Na een half uur ging The Prophet weg en het snoeiwerk kon weer beginnen.. Virus en de Grote Dikke Bassplaat werden gedraaid.. Virus wat is dat toch een kunstwerkje :loving: . Helaas werd ook weer world on fire gedraaid, die al 3x eerder is gedraaid die avond, maargoed het is zijn eigen plaat dus waarom niet. Het geluid vooraan was echt te lekker en zuiver. De bass stond precies goed en je voelde je strottenhoofd lekker klepperen. Afsluiting vond ik wel dubieus, want dat was een dubstep nummer.. Niet echt gepast.

Crypsis
Van wat ik heb meegemaakt. Hele vette set. Het geluid ging net een tandje harder en dat gaf een aantal tracks een oppeppende boost. Zo knalde Odissea 2011 heerlijk. Ik kon een aantal platen ook niet helemaal plaatsen, omdat ze onbekend in mijn oren klonken. De Chain Reaction remix van Body Moving is wel heel erg lekker. Het mixen van Crypsis verdient echt een standbeeld. Hele gewaagde overgangen zaten er tussen. Daar hou ik wel van. Na 40 minuten besloten om de rest van de avond op het VIP-deck van de Hangar uit te zwerven.

The Rebelz
Na alle verhalen over het slechte mixen, moest ik dit zelf ook een keer meemaken. Ik vond het mixen juist erg sterk. Volgens mij voelt die ene zich nu ook veel meer op zijn gemak. Hij ging ook nog redelijk los achter de draaitafels. Nou toen die 2 achter de desks stond had je nog beter een pak zout en een bak koffie er neer kunnen zetten. Heb een aantal hele sterke platen langs horen komen, afgewisseld met een aantal platen die totaal niet paste. Weer Faster & Further.. Ik kon helaas op dat moment geen scherpe voorwerpen vinden om er een einde aan te breien. Zo draaide hij wel een plaat met verschrikkelijk harde kicks.. Dat was echt te ziek gewoon. Sowieso was het geluid echt subliem in de hangar. Ik moet zeggen dat ik zeer benieuwd ben naar de performance van deze man in de toekomst, want hij heeft me weten te overtuigen gister.

B-Front
Hele dikke set! Het mixen was echt top! Heel erg vlot gemixt en na 3 platen begon het geram. Beginnen met Dream Dust was misschien niet zo'n sterke zet, maar dit ging al gauw over naar het geram als Virus, Worship, Inner Creativity, Musical Analysis, For the Girls en alle andere genoemde platen geplaats in dit topic. Hele vette set! Back Again blijft kippevel bij mij kweken.

- punten
- Vdk-gehalte: Wat ik gister heb gezien sloeg echt alles.. Als ik een ruwe schatting doe, was echt 85% of meer onder invloed van drugs.. Niet dat ik er wat op tegen heb, maar ik vind het niet echt gezond om te zien. Ze zijn niet vervelend ofso, maar ze hebben snel de neiging als jij aan het losgaan bent ineens vlak voor je stil te gaan staan, waardoor jouw ruimte weer nihil is. Ik ben volgens mij nog nooit zo vaak kwijlend ( helaas niet vanwege mijn uiterlijk) en scheel aangekeken als gister.
- Warmte in A2 vs Tillt bunker: Het was erg benauwd, waardoor ik drie keer mijn lichaamsgewicht als vocht heb verloren. Op sommige momenten was het echt niet te harden.
- Geluid in A2 vs Tillt: heel erg wisselend van volume en bass. Heel erg jammer.
- Knieblessure

+ punten
- Dik geluid op de Open Air en Hangar.
- Vette sets gehoord
- Eten was te pruimen
- Losgaan met hardtraxxers.. ( helaas niet op vol vermogen)
- Flugel meisjes :loving:
- VIP-deck in de Hangar was niet druk!
- B-Front

Mijn tweede Q-base en volgend jaar wordt zeker nummer 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Op Q-Space is altijd 90%+ vdk. Das het mooie eraan. Je moet er alleen mee om kunnen gaan en dat kan lang niet iedereen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:03 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Op Q-Space is altijd 90%+ vdk. Das het mooie eraan. Je moet er alleen mee om kunnen gaan en dat kan lang niet iedereen :P

Dan weet ik al dat ik er niet snel heen zal gaan :P Tenzij dit in de loop der jaren veranderd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:09 

Ox_Ite schreef:
Chukkels schreef:

Dan weet ik al dat ik er niet snel heen zal gaan :P Tenzij dit in de loop der jaren veranderd...

Het vdk zal denk ik zo blijven aangezien ze er daar stukken milder over doen dan hier in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Ox_Ite schreef:
Chukkels schreef:

Het vdk zal denk ik zo blijven aangezien ze er daar stukken milder over doen dan hier in Nederland.

Nee, het vdk-gehalte is zo hoog, omdat het terrein zo geniaal is. Beste space-terrein voor een feest wat er bestaat en mensen maken daar dan ook gretig gebruik van :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Milder? Zelfde security gasten als in Nederland, alleen heb je wel iets grotere problemen als de politie erbijgehaald wordt. Of is het dan zo dat ze minder snel moeilijk gaan doen omdat de consequenties onredelijk zouden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:26 

Ik had juist het idee dat er 20x zoveel security stond als normaal :P
maarja, gelukkig helemaal geen last van gehad of mensen gezien die security issues hadden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
maarja, gelukkig helemaal geen last van gehad of mensen gezien die security issues hadden. ^^

Werd er wel wat panisch van in de PRSPCT dat er iemand vanaf een verhoging mee zat te kijken. Niet dat ie van z'n plek is gekomen de hele tijd... terwijl er vast wel wat gebruikt werd daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:

Werd er wel wat panisch van in de PRSPCT dat er iemand vanaf een verhoging mee zat te kijken. Niet dat ie van z'n plek is gekomen de hele tijd... terwijl er vast wel wat gebruikt werd daar :P

Was de PRSPCT nog vet? Wat had ik daar graag bij willen zijn. Ach ja, misschien maar naar Subway XL gaan volgende maand ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Security was kut, ze gooiden mijn dopje weg, gelukkig was er een lieve jongen die met mij naar een dopje zocht en vond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:58 

Hardtraxxer

Ben toch meerdere hardtraxxers tegengekomen, maar het beloofde bier en flugel bleef uit? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:05 

Bierkoning

Lowrenz schreef:
Ik ben ook net thuis aangekomen :P. Wel een kk lange terugreis tering! En Pommer, ik heb je na jou ijsje story niet meer gezien? Had nog gsmst en naar je lopen zoeken :P.

IJsje story? :P
Jah ik was jou ook nog aant zoeken bij B-Front in de hangar, maar ik had me oude telefoon bij me en daar had ik je 06-nr niet in :(
Volgende x doen we het over :)

Lowrenz schreef:

Uhm het werd eerst nog wat erger (hallucineren enzo xd )
Maar echt spacen duurt bij mij nooit zo lang, dus ik was ook meestal wel weer snel terug op aarde :P
Alleen ik had gister mss ook iets te veel bier op, ik had 1 x een flesje water gehaald, iets van 4 cola's, een hotdog & een paar raketjes, maar voor de rest alleen maar bier van die 75 euro aan munten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Was de PRSPCT nog vet? Wat had ik daar graag bij willen zijn. Ach ja, misschien maar naar Subway XL gaan volgende maand ^^

Ben er alleen voor Eye-D & Hidden geweest, wat enorm vet was. Sowieso veel vetter dan andere PRSPCT dj's die ik eerder heb gezien. Sommigen vielen wel tegen namelijk bij de kersteditie
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten