och je vieze kut junk .... ga ergens anders huilen :') zag er vorig jaar toch echt 1.. bewijs heb ik hier :

Haha /sarcasmewrote:Nee, jij laagopgeleide rotjunk.wrote:Zijn wel spaceshuttles ?
Ga lekker naar een bepaald forum waarvan ik de naam niet ga zeggen anders heb ik weer post met dat ene woord erin!
:')
Is dat @ Q-base?!wrote:och je vieze kut junk .... ga ergens anders huilen :') zag er vorig jaar toch echt 1.. bewijs heb ik hier :
Opium roken ftw.wrote:Haha /sarcasmewrote:Nee, jij laagopgeleide rotjunk.wrote:Zijn wel spaceshuttles ?
Ga lekker naar een bepaald forum waarvan ik de naam niet ga zeggen anders heb ik weer post met dat ene woord erin!
:')
Zo ken ik je weerwrote:Opium roken ftw.wrote:
Haha /sarcasme
wrote:Zo ken ik je weerwrote:Opium roken ftw.wrote:
Haha /sarcasme
Topic laten ontsporen in pure praat over stimulanten, psychedelica en opiaten ftw!wrote:Fucking vet via spacetravel
Boetes zijn volgens mij nog minder dan in Nederland hoor.wrote:wel dikke boetes inderdaadmaarja risico van het vak
![]()
Geen boete gekregen 2 jaar geleden, dus valt mee!wrote:wel dikke boetes inderdaadmaarja risico van het vak
![]()
Bullshit man!wrote:Drugs in Duitsland is verboden jongens!
Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren.wrote:Bullshit man!wrote:Drugs in Duitsland is verboden jongens!
Vorig jaar was er anders ook genoeg te vinden op dat uit de kluite gegroeide land!
maatje van me wel €1500,- meteen betalenwrote:Geen boete gekregen 2 jaar geleden, dus valt mee!wrote:wel dikke boetes inderdaadmaarja risico van het vak
![]()
Serieus?wrote:Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren.wrote:Bullshit man!wrote:Drugs in Duitsland is verboden jongens!
Vorig jaar was er anders ook genoeg te vinden op dat uit de kluite gegroeide land!
Ja, ik kon het me ook niet herinneren hoor de dag erna, maar ik was met Robert bij de kluisjes en toen zagen we Sjefke + wat aanhangsels, die ik me niet meer kan herinneren. Jij hoorde waarschijnlijk bij de aanhangsels, want ik herinner je nietwrote:Serieus?wrote: Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren.
Dat kan ik mij niet herinneren, maar toen zag ik er ook echt niet uit.
Heel Q-base is voor mij iets als een zwart gat.
Totaal niet te herinneren.
Ja, dat kan wel goed kloppen denk ik.wrote:Ja, ik kon het me ook niet herinneren hoor de dag erna, maar ik was met Robert bij de kluisjes en toen zagen we Sjefke + wat aanhangsels, die ik me niet meer kan herinneren. Jij hoorde waarschijnlijk bij de aanhangsels, want ik herinner je nietwrote:Serieus?wrote: Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren.
Dat kan ik mij niet herinneren, maar toen zag ik er ook echt niet uit.
Heel Q-base is voor mij iets als een zwart gat.
Totaal niet te herinneren.
Alsof ook maar iemand 1500 zo kan neerschokkenwrote:maatje van me wel €1500,- meteen betalenwrote:Geen boete gekregen 2 jaar geleden, dus valt mee!wrote:wel dikke boetes inderdaadmaarja risico van het vak
![]()
daarna op straat gezet
zonder jas want die was nog op het terrein
Haha idd heawrote:Bijna heel pagina 6 vol met spam, lekker bezig moderators!