Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 76  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

och je vieze kut junk .... ga ergens anders huilen :') zag er vorig jaar toch echt 1.. bewijs heb ik hier :

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Zijn wel spaceshuttles ?

Nee, jij laagopgeleide rotjunk.
Ga lekker naar een bepaald forum waarvan ik de naam niet ga zeggen anders heb ik weer post met dat ene woord erin!

:')


Haha /sarcasme
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje is eindelijk afgekickt plus volwassen en verstandig geworden, zo het schijnt. Kan een mod zijn naam veranderen in Olijfboom?
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
och je vieze kut junk .... ga ergens anders huilen :') zag er vorig jaar toch echt 1.. bewijs heb ik hier :

Afbeelding

Is dat @ Q-base?!

No waiii, you filthy junkie!

Give me the true location!
pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Zijn wel spaceshuttles ?

Nee, jij laagopgeleide rotjunk.
Ga lekker naar een bepaald forum waarvan ik de naam niet ga zeggen anders heb ik weer post met dat ene woord erin!

:')


Haha /sarcasme

Opium roken ftw.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eventtravel heeft ook combiticktes waarbij je per spaceshuttle overvliegt hé! Dik gaaaaaaaaaf :love:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
pepepe schreef:

Haha /sarcasme

Opium roken ftw.


Zo ken ik je weer :P
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fucking vet via spacetravel :love:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:
pepepe schreef:

Haha /sarcasme

Opium roken ftw.


Zo ken ik je weer :P

:D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Fucking vet via spacetravel :love:

Topic laten ontsporen in pure praat over stimulanten, psychedelica en opiaten ftw!

Ze kunnen het beter D-Base noemen ipv Q-base.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs in Duitsland is verboden jongens! :nono:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wel dikke boetes inderdaad xd maarja risico van het vak :drool: :lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wel dikke boetes inderdaad xd maarja risico van het vak :drool: :lol:

Boetes zijn volgens mij nog minder dan in Nederland hoor. :P
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
wel dikke boetes inderdaad xd maarja risico van het vak :drool: :lol:


Geen boete gekregen 2 jaar geleden, dus valt mee!
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Drugs in Duitsland is verboden jongens! :nono:

Bullshit man! :(

Vorig jaar was er anders ook genoeg te vinden op dat uit de kluite gegroeide land!
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor net dat ik Bereikbaarheidsdienst heb op deze datum :cry:

hopelijk kan ik nog ruilen met iemand.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Drugs in Duitsland is verboden jongens! :nono:

Bullshit man! :(

Vorig jaar was er anders ook genoeg te vinden op dat uit de kluite gegroeide land!

Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren. :P
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
roberttt schreef:
wel dikke boetes inderdaad xd maarja risico van het vak :drool: :lol:


Geen boete gekregen 2 jaar geleden, dus valt mee!


maatje van me wel €1500,- meteen betalen :lol: daarna op straat gezet :P zonder jas want die was nog op het terrein
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Drugs in Duitsland is verboden jongens! :nono:

Bullshit man! :(

Vorig jaar was er anders ook genoeg te vinden op dat uit de kluite gegroeide land!

Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren. :P

Serieus?

Dat kan ik mij niet herinneren, maar toen zag ik er ook echt niet uit.
Heel Q-base is voor mij iets als een zwart gat.
Totaal niet te herinneren.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren. :P

Serieus?

Dat kan ik mij niet herinneren, maar toen zag ik er ook echt niet uit.
Heel Q-base is voor mij iets als een zwart gat.
Totaal niet te herinneren.

Ja, ik kon het me ook niet herinneren hoor de dag erna, maar ik was met Robert bij de kluisjes en toen zagen we Sjefke + wat aanhangsels, die ik me niet meer kan herinneren. Jij hoorde waarschijnlijk bij de aanhangsels, want ik herinner je niet :lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Ik had zelfs schijnbaar een Olijfboom daar gevonden, maar de dag maakte me zo kapot dat het niet lukte het me de dag erna te realiseren. :P

Serieus?

Dat kan ik mij niet herinneren, maar toen zag ik er ook echt niet uit.
Heel Q-base is voor mij iets als een zwart gat.
Totaal niet te herinneren.

Ja, ik kon het me ook niet herinneren hoor de dag erna, maar ik was met Robert bij de kluisjes en toen zagen we Sjefke + wat aanhangsels, die ik me niet meer kan herinneren. Jij hoorde waarschijnlijk bij de aanhangsels, want ik herinner je niet :lol:

Ja, dat kan wel goed kloppen denk ik.
Ik weet niet eens meer waar ik ben geëindigd. Alleen dat ik knock out ging bij de bus.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Jurheinen schreef:
roberttt schreef:
wel dikke boetes inderdaad xd maarja risico van het vak :drool: :lol:


Geen boete gekregen 2 jaar geleden, dus valt mee!


maatje van me wel €1500,- meteen betalen :lol: daarna op straat gezet :P zonder jas want die was nog op het terrein


Alsof ook maar iemand 1500 zo kan neerschokken :huh: , en ja ik werd ook zonder jas op straat gedonderd... En geloof me, het was KOUD
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maar hoe werd je gepakt dan? Bij de ingang met controle, of honden?
of gewoon tussen het publiek terwijl je wilde snoepen?
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna heel pagina 6 vol met spam, lekker bezig moderators! :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Bijna heel pagina 6 vol met spam, lekker bezig moderators! :D


Haha idd hea :lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach het gaat tenminste over Q-Base die 2 posts boven mij niet.. dat is echt klinkklare spam

Ot:

Nog maar paar maanden :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten