Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 76  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

Wat draaien R3bels zoal naast hun eigen producties? Ga er denk ik wel heen maar heb weinig zin in die meuk van Italian Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:03 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Wat draaien R3bels zoal naast hun eigen producties? Ga er denk ik wel heen maar heb weinig zin in die meuk van Italian Hardstyle.

Uhm ik heb ze 2 x live gezien volgens mij, Free Festival & Euphoria.

Van Euphoria kan ik me herinneren dat ze o.a. Psychedelic Trip draaiden, maar verder is het toch vooral eigen spul, wat overigens wel erg dik is live moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Ik ga waarschijnlijk ook naar The R3bels. Iris wilt daar graag heen en Crypsis heb ik de laatste tijd wel vaak genoeg gezien en zie ik op Bass Academy ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik ga waarschijnlijk ook naar The R3bels. Iris wilt daar graag heen en Crypsis heb ik de laatste tijd wel vaak genoeg gezien en zie ik op Bass Academy ook weer.

Me 2 :) Denk dat The R3bels wel een redelijk harde set gaan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Of je gaat gewoon een beetje Pommeren op de heenreis, is het zo voorbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dakpan schreef:

Uhm ik heb ze 2 x live gezien volgens mij, Free Festival & Euphoria.

Van Euphoria kan ik me herinneren dat ze o.a. Psychedelic Trip draaiden, maar verder is het toch vooral eigen spul, wat overigens wel erg dik is live moet ik zeggen

Ja maar ze krijgen geen uur en een kwartier gevuld met eigen spul. :P

Zag recente TL's van hun @ Magic Show etc en denk toch dat ik ze deels oversla. Wordt dan denk ik B-Front in de A2 bunker en laatste halfuurtje R3bels, dan zijn ze wel verplicht om te beuken.

En Crypsis hoeft voorlopig geen support meer te verwachten van mij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:13 

Bierkoning

Nando schreef:

Hmm dat wel, maar ik vind zn tracks toch altijd wel ontzettend dik live, tracks als Furious, Before The Storm, Strike & Jealousy Remix bezorgen me al kippenvel als ik er alleen maar aan denk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:15 

Donateur

Pommer schreef:
Nando schreef:

Hmm dat wel, maar ik vind zn tracks toch altijd wel ontzettend dik live, tracks als Furious, Before The Storm, Strike & Jealousy Remix bezorgen me al kippenvel als ik er alleen maar aan denk :loving:

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Klopt, maar ik denk dat Crypsis sowieso wel iets zachter draait omdat ie op de main staat. The R3bels gaan waarschijnlijk wel beuken! Ik hoor Pattern 2 al door die bunker heen galmen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Crypsis kan ik op feesten ook echt geen genoeg van krijgen, ook al zijn de tracklists vaak hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:18 

Donateur

Nando schreef:
Pommer schreef:
Nando schreef:

Klopt, maar ik denk dat Crypsis sowieso wel iets zachter draait omdat ie op de main staat. The R3bels gaan waarschijnlijk wel beuken! Ik hoor Pattern 2 al door die bunker heen galmen. :loving:

*kuch* HANGAR@@!@ *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:22 

Donateur

Als die Furious & Jealousy draait is hij held van Q-space, nu al :woot:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Bij mij wordt het toch duidelijk Crypsis hoor, al die opgelopen schade van Decibel bij hem inhalen. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:58 

Bierkoning

Lowrenz schreef:

JUST LIKE THAT HO!!!!
En dan die angstaanjagende kicks van Zero Vision :loving:

Jezus ik denk niet dat ik ooit zoveel zin heb gehad in een feest, of uberhaupt in 1 bepaalde dag uit mn leven xd
Morgen wordt de langste dag uit me leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:
Eerst mijn oom begraven :( en dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.

Rustig aan maat :)
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.

@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgen :)

Ja ben benieuwd, ga maar met 1 vriend eigenlijk die niet echt verstand van hardstyle heeft. Ben bang dat ik alleen bij Solutio & The I's sta... komen verder nog wel wat mensen die ik ken. Dus ben benieuwd :) Zie ik je bij S&I dan Daan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:01 

PierrePruuk schreef:
dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:
Eerst mijn oom begraven :( en dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.

Rustig aan maat :)
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.

@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgen :)

Ja ben benieuwd, ga maar met 1 vriend eigenlijk die niet echt verstand van hardstyle heeft. Ben bang dat ik alleen bij Solutio & The I's sta... komen verder nog wel wat mensen die ik ken. Dus ben benieuwd :) Zie ik je bij S&I dan Daan?

en mij ook :P maar ik heb je nog nooit in het echt gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:02 

Hardtraxxer

Zal alles nog overeind staan? In de buurt van Weeze lag het epicentrum van de aardbeving van vanavond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ik jou wel :D

Op Defqon toen ik zat te eten daar bij de Black, kwam jij 20 meter verderop ofzo gelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:06 

Bierkoning

Komt goed PierrePruuk, gewoon meestampen met ons (als je het aankan :evil: )
hehe nee just kidding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:08 

Hardtraxx Elite

Pythonmaniac schreef:
Zal alles nog overeind staan? In de buurt van Weeze lag het epicentrum van de aardbeving van vanavond. :P

Jonge ze waren aan het sound tjakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:27 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Lowrenz schreef:

JUST LIKE THAT HO!!!!
En dan die angstaanjagende kicks van Zero Vision :loving:

Jezus ik denk niet dat ik ooit zoveel zin heb gehad in een feest, of uberhaupt in 1 bepaalde dag uit mn leven xd
Morgen wordt de langste dag uit me leven

Hahaha! Ik heb dat dus ook, nog nooit ZOVEEL zin gehad, neejoh!

Ben bang dat ik zoveel zin heb dat het mijn veel te hoge verwachtingen gewoon niet kan waarmaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Velocity schreef:

Ben bang dat ik zoveel zin heb dat het mijn veel te hoge verwachtingen gewoon niet kan waarmaken...

Pussy :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:44 

Bierkoning

bram gaan jullie eigenlijk ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:45 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Velocity schreef:

Pussy :/

Idd ga jij nou ook naar het beste feest van het jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 00:35 

Donateur

Daveytl schreef:
Iemand die ook aan Ran-D wil vragen of hij Inner Child wil draaien :P ?
Facebook, Twitter, whatever.

Code:
@djrandofficial Randy! kans op (een van) deze zaterdag? Until we meet again/Fanatics/Better on the other side/My name is hardstyle/Innerchil

Code:
@TiMOTHYYb Ik zeg, we doen Untill we meet again :-)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 76  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten