Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Q-Base 2011 - Raveolution
Past

Q-Base 2011 - Raveolution

Venue
Airport Weeze, Weeze · Germany
Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wat draaien R3bels zoal naast hun eigen producties? Ga er denk ik wel heen maar heb weinig zin in die meuk van Italian Hardstyle.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Dakpan wrote:Wat draaien R3bels zoal naast hun eigen producties? Ga er denk ik wel heen maar heb weinig zin in die meuk van Italian Hardstyle.
Uhm ik heb ze 2 x live gezien volgens mij, Free Festival & Euphoria.

Van Euphoria kan ik me herinneren dat ze o.a. Psychedelic Trip draaiden, maar verder is het toch vooral eigen spul, wat overigens wel erg dik is live moet ik zeggen
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik ga waarschijnlijk ook naar The R3bels. Iris wilt daar graag heen en Crypsis heb ik de laatste tijd wel vaak genoeg gezien en zie ik op Bass Academy ook weer.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Nando wrote:Ik ga waarschijnlijk ook naar The R3bels. Iris wilt daar graag heen en Crypsis heb ik de laatste tijd wel vaak genoeg gezien en zie ik op Bass Academy ook weer.
Me 2 :) Denk dat The R3bels wel een redelijk harde set gaan neerzetten.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Of je gaat gewoon een beetje Pommeren op de heenreis, is het zo voorbij :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Pommer wrote:
Dakpan wrote:Wat draaien R3bels zoal naast hun eigen producties? Ga er denk ik wel heen maar heb weinig zin in die meuk van Italian Hardstyle.
Uhm ik heb ze 2 x live gezien volgens mij, Free Festival & Euphoria.

Van Euphoria kan ik me herinneren dat ze o.a. Psychedelic Trip draaiden, maar verder is het toch vooral eigen spul, wat overigens wel erg dik is live moet ik zeggen
Ja maar ze krijgen geen uur en een kwartier gevuld met eigen spul. :P

Zag recente TL's van hun @ Magic Show etc en denk toch dat ik ze deels oversla. Wordt dan denk ik B-Front in de A2 bunker en laatste halfuurtje R3bels, dan zijn ze wel verplicht om te beuken.

En Crypsis hoeft voorlopig geen support meer te verwachten van mij. :D
Bierkoning
last seen 29 days ago
Nando wrote:Ik ga waarschijnlijk ook naar The R3bels. Iris wilt daar graag heen en Crypsis heb ik de laatste tijd wel vaak genoeg gezien en zie ik op Bass Academy ook weer.
Hmm dat wel, maar ik vind zn tracks toch altijd wel ontzettend dik live, tracks als Furious, Before The Storm, Strike & Jealousy Remix bezorgen me al kippenvel als ik er alleen maar aan denk :loving:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pommer wrote:
Hmm dat wel, maar ik vind zn tracks toch altijd wel ontzettend dik live, tracks als Furious, Before The Storm, Strike & Jealousy Remix bezorgen me al kippenvel als ik er alleen maar aan denk :loving:
:drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:
Klopt, maar ik denk dat Crypsis sowieso wel iets zachter draait omdat ie op de main staat. The R3bels gaan waarschijnlijk wel beuken! Ik hoor Pattern 2 al door die bunker heen galmen. :loving:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Crypsis kan ik op feesten ook echt geen genoeg van krijgen, ook al zijn de tracklists vaak hetzelfde.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nando wrote:
Pommer wrote:
Klopt, maar ik denk dat Crypsis sowieso wel iets zachter draait omdat ie op de main staat. The R3bels gaan waarschijnlijk wel beuken! Ik hoor Pattern 2 al door die bunker heen galmen. :loving:

*kuch* HANGAR@@!@ *kuch*
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Als die Furious & Jealousy draait is hij held van Q-space, nu al :woot:.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Bij mij wordt het toch duidelijk Crypsis hoor, al die opgelopen schade van Decibel bij hem inhalen. :evil:
Bierkoning
last seen 29 days ago
Lowrenz wrote:Als die Furious & Jealousy draait is hij held van Q-space, nu al :woot:.

JUST LIKE THAT HO!!!!
En dan die angstaanjagende kicks van Zero Vision :loving:

Jezus ik denk niet dat ik ooit zoveel zin heb gehad in een feest, of uberhaupt in 1 bepaalde dag uit mn leven xd
Morgen wordt de langste dag uit me leven
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
dawasiknie wrote:
PierrePruuk wrote:Eerst mijn oom begraven :( en dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Rustig aan maat :)
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.

@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgen :)
Ja ben benieuwd, ga maar met 1 vriend eigenlijk die niet echt verstand van hardstyle heeft. Ben bang dat ik alleen bij Solutio & The I's sta... komen verder nog wel wat mensen die ik ken. Dus ben benieuwd :) Zie ik je bij S&I dan Daan?
G
PierrePruuk wrote:
dawasiknie wrote:
PierrePruuk wrote:Eerst mijn oom begraven :( en dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Rustig aan maat :)
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.

@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgen :)
Ja ben benieuwd, ga maar met 1 vriend eigenlijk die niet echt verstand van hardstyle heeft. Ben bang dat ik alleen bij Solutio & The I's sta... komen verder nog wel wat mensen die ik ken. Dus ben benieuwd :) Zie ik je bij S&I dan Daan?
en mij ook :P maar ik heb je nog nooit in het echt gezien :P
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Zal alles nog overeind staan? In de buurt van Weeze lag het epicentrum van de aardbeving van vanavond. :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik jou wel :D

Op Defqon toen ik zat te eten daar bij de Black, kwam jij 20 meter verderop ofzo gelopen :P
Bierkoning
last seen 29 days ago
Komt goed PierrePruuk, gewoon meestampen met ons (als je het aankan :evil: )
hehe nee just kidding
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Pythonmaniac wrote:Zal alles nog overeind staan? In de buurt van Weeze lag het epicentrum van de aardbeving van vanavond. :P
Jonge ze waren aan het sound tjakken!
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
Pommer wrote:
Lowrenz wrote:Als die Furious & Jealousy draait is hij held van Q-space, nu al :woot:.

JUST LIKE THAT HO!!!!
En dan die angstaanjagende kicks van Zero Vision :loving:

Jezus ik denk niet dat ik ooit zoveel zin heb gehad in een feest, of uberhaupt in 1 bepaalde dag uit mn leven xd
Morgen wordt de langste dag uit me leven
Hahaha! Ik heb dat dus ook, nog nooit ZOVEEL zin gehad, neejoh!

Ben bang dat ik zoveel zin heb dat het mijn veel te hoge verwachtingen gewoon niet kan waarmaken...
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Velocity wrote:Hahaha! Ik heb dat dus ook, nog nooit ZOVEEL zin gehad, neejoh!

Ben bang dat ik zoveel zin heb dat het mijn veel te hoge verwachtingen gewoon niet kan waarmaken...
Pussy :/
Bierkoning
last seen 29 days ago
bram gaan jullie eigenlijk ook?
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
b-ram wrote:
Velocity wrote:Hahaha! Ik heb dat dus ook, nog nooit ZOVEEL zin gehad, neejoh!

Pussy :/
Idd ga jij nou ook naar het beste feest van het jaar?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Iemand die ook aan Ran-D wil vragen of hij Inner Child wil draaien :P ?
Facebook, Twitter, whatever.

Code: Select all

@djrandofficial Randy! kans op (een van) deze zaterdag? Until we meet again/Fanatics/Better on the other side/My name is hardstyle/Innerchil

Code: Select all

@TiMOTHYYb Ik zeg, we doen Untill we meet again :-)