Zal vast wel een kwartiertje of half uurtje uitlopen denk ik zo..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wel beetje jaloers op jullie .. had graag vanaf 17.00/18.00u er willen zijn 
Uh jah Chris wou ff een beetje het terrein verkennen etc. dus zulle we anders om 17:30 afspreken achteraan in de TiLLT bunker? en anders smsen we wel als we elkaar dan niet vindenwrote:Spreken we meteen ff af voor de ingang en anders in de TiLLT bunker.wrote:Ik ben er ook al om 16:45
Is goed!wrote:Uh jah Chris wou ff een beetje het terrein verkennen etc. dus zulle we anders om 17:30 afspreken achteraan in de TiLLT bunker? en anders smsen we wel als we elkaar dan niet vindenwrote:Spreken we meteen ff af voor de ingang en anders in de TiLLT bunker.wrote:Ik ben er ook al om 16:45
Gaan ze er trouwens een probleem van maken als ik ibuprofen mee naar binnen neem? Net voor t eerst op en in deze staat kan ik best naar Q-Base als ik daar een beetje rustig aan doe. Over 2 dagen gaat t sws wel wat beter vermoed ik...
Nee. Ik neem ook altijd een tas mee met daarin paracetamol (EHBO doet altijd moeilijk als ik daar vraag dus neem altijd mn eigen mee). Ibuprofen moet dus al helemaal geen probleem zijn. Zolang het maar geen vloeistof is mag het mee naar binnen.
Wel goed dat je je beter voelt, teveel afhakers ineens
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ach ja, Q-base is maar een keer per jaar hewrote:Ja, maar je zegt aanwAzigDas wel heel vroeg
Als ik de komende paar dagen herstel moet het wel helemaal goedkomen denk ik. Dit werkt veel beter dan paracetamol
. Kans is alleen wel aanwezig dat ik niet zal kunnen praten (dat doet nu nog steeds veel pijn), maar wie gaat er nou naar qbase om te praten :p
wrote:Nee. Ik neem ook altijd een tas mee met daarin paracetamol (EHBO doet altijd moeilijk als ik daar vraag dus neem altijd mn eigen mee). Ibuprofen moet dus al helemaal geen probleem zijn. Zolang het maar geen vloeistof is mag het mee naar binnen.
Echt he, kunnen we dit feest niet naar volgende week verplaatsen
We doen wel wat gebarentaalwrote:Als ik de komende paar dagen herstel moet het wel helemaal goedkomen denk ik. Dit werkt veel beter dan paracetamol. Kans is alleen wel aanwezig dat ik niet zal kunnen praten (dat doet nu nog steeds veel pijn), maar wie gaat er nou naar qbase om te praten :p
Planning van DaveyTL en mij :-)
18.30- 20.00 Solutio & The I's.
20.00- 21.00 Sasha F.
21.00- 22.00 The Beholder.
22.00- 23.00 Stoer doen.
23.00- 0.00 Chris One.
0.00- 0.30 Pauze./ Eten
0.30- 1.15 Eye-D & Hidden.
1.15- 2.30 E-Force.
2.30- 3.30 Ran-D.
3.30- 5.15 Crypsis.
5.15- 6.00 Adaro.
6.00- 7.00 B-Front
18.30- 20.00 Solutio & The I's.
20.00- 21.00 Sasha F.
21.00- 22.00 The Beholder.
22.00- 23.00 Stoer doen.
23.00- 0.00 Chris One.
0.00- 0.30 Pauze./ Eten
0.30- 1.15 Eye-D & Hidden.
1.15- 2.30 E-Force.
2.30- 3.30 Ran-D.
3.30- 5.15 Crypsis.
5.15- 6.00 Adaro.
6.00- 7.00 B-Front
Liever de week er op dan ben ik zowiezo aanwezig nu dus niet, minder prettigwrote:wrote:Nee. Ik neem ook altijd een tas mee met daarin paracetamol (EHBO doet altijd moeilijk als ik daar vraag dus neem altijd mn eigen mee). Ibuprofen moet dus al helemaal geen probleem zijn. Zolang het maar geen vloeistof is mag het mee naar binnen.
Echt he, kunnen we dit feest niet naar volgende week verplaatsenDan ben ik er ook bij
-
T
Moet echt vaker zijn!wrote:Ach ja, Q-base is maar een keer per jaar hewrote:Ja, maar je zegt aanwAzigDas wel heel vroeg
Jongens.. WAT HEB IK ER TOCH ZIN IN
wordt er gewoon zenuwachtig van
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Eerst mijn oom begraven
en dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Aaaw.. Veel sterkte ermee, ik denk dat een beetje afleiding je wel goed gaat doen.wrote:Eerst mijn oom begravenen dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Ik doe ook wel mee hoorwrote:Spreken we meteen ff af voor de ingang en anders in de TiLLT bunker.wrote:Ik ben er ook al om 16:45
Dat moet een raar gevoel zijn, hoop dat je feest er niet onder zal lijdenwrote:Eerst mijn oom begravenen dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Ik had ook een vraag mbt eventtravel.
Wat moet je doen om jezelf te vermaken
Heb net een warm upje gemaakt die ik anders ff op cd/mp3 zet
Rustig aan maatwrote:Eerst mijn oom begravenen dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.
@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Je kunt gewoon cd meenemen. Maar bij ons in de bus naar DQ las de cd speler geen gebrande cd's :'). Er stond gelukkig wel een dvd speler die dat wel deed, dus toch nog de dagjesmensen mijn Who Wants This en soortgelijk materiaal op 157 bpm kunnen laten horen 
Ik kreeg het niet mee naar binnen op Hard Bass.. Sterkte ermee iig!wrote:Gaan ze er trouwens een probleem van maken als ik ibuprofen mee naar binnen neem? Net voor t eerst op en in deze staat kan ik best naar Q-Base als ik daar een beetje rustig aan doe. Over 2 dagen gaat t sws wel wat beter vermoed ik...
Oke dan zet ik hem wel op cd, dan zien ze maar of ze hem aan doen 
edit: Fail, hij is 90 minuten
edit: Fail, hij is 90 minuten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd, juist goed om ff lekker afleiding te zoeken d.m.v. Q-Base!wrote:Rustig aan maatwrote:Eerst mijn oom begravenen dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.
@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mja jij had toen zakjes met spaanse tekst ofzo toch?wrote:Ik kreeg het niet mee naar binnen op Hard Bass.. Sterkte ermee iig!wrote:Gaan ze er trouwens een probleem van maken als ik ibuprofen mee naar binnen neem? Net voor t eerst op en in deze staat kan ik best naar Q-Base als ik daar een beetje rustig aan doe. Over 2 dagen gaat t sws wel wat beter vermoed ik...
Denk dat hij pilvorm heeft?
Ja als hij pilvorm heeft zou het wel kunnen, ik had toen poedervorm en dat was niet Nederlands of zo.wrote:Mja jij had toen zakjes met spaanse tekst ofzo toch?wrote:Ik kreeg het niet mee naar binnen op Hard Bass.. Sterkte ermee iig!wrote:Gaan ze er trouwens een probleem van maken als ik ibuprofen mee naar binnen neem? Net voor t eerst op en in deze staat kan ik best naar Q-Base als ik daar een beetje rustig aan doe. Over 2 dagen gaat t sws wel wat beter vermoed ik...
Denk dat hij pilvorm heeft?